Ja, je kan nu eredivisie live voor je leven winnenquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:48 schreef Adelante het volgende:
Iemand speciaal gekeken naar discovery? ben benieuwd of het morgen in de kijkcijfers terug te zien is?
Eens, vorig jaar had je Tele2 voetbal en Sport 1 voor 15 euro. Dat was goed te doenquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:50 schreef Dos37 het volgende:
Ik wel, heb geen eredivisie live. Dus dit was wel leuk. Ik vind het bij Ziggo nog steeds te duur zeker in combi met sport1.
Voor mensen die werken zal dit ook wel te doen zijnquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:51 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Eens, vorig jaar had je Tele2 voetbal en Sport 1 voor 15 euro. Dat was goed te doen
Het gaat er niet om of ik het geld wel of niet heb, ik wil het er gewoon nu niet voor uitgeven.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Voor mensen die werken zal dit ook wel te doen zijn
* like me
alleen voor nieuwe abonnees of maken bestaande ook een kans?quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja, je kan nu eredivisie live voor je leven winnen
( voor die 5 jaar dat het zal bestaan![]()
)
Alleen nieuwequote:Op vrijdag 28 november 2008 23:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
alleen voor nieuwe abonnees of maken bestaande ook een kans?
Dat is zeker netjesquote:Op zaterdag 29 november 2008 10:49 schreef Adelante het volgende:
511.000 kijkers
da's best netjes voor een vrijdagavond op discovery
Mensen die maar 2 zenders hebbenquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:10 schreef Hofpleinfontein het volgende:
2 zenders, 3 wedstrijden aan de gang en dan zend je er maar 1 uit?
niet naar wedstrijden gaan omdat het slecht gaatquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Mensen die maar 2 zenders hebben![]()
Digitenne
Kan ik dat nog ergens terugzien?quote:Op maandag 15 december 2008 19:34 schreef venomsnake het volgende:
Verbeek te gast bij Sport Aan Tafel
die tune inderdaad, schrik me de tering altijd.... echt alsof er keihard op zo'n gong wordt geslagenquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:15 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik wou nog even klagen over de reclame die er altijd knetterhard ingaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |