Nee hoor, sowieso kan je bij Ziggo elk abbo per maand opzeggen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:50 schreef Ambrosius het volgende:
Het lijkt me dat je er sowieso een jaar aan vastzit.
En met KPN?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:38 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nee hoor, sowieso kan je bij Ziggo elk abbo per maand opzeggen.
Geen idee, dat zou je zelf even op de site moeten opzoeken.quote:
Net te laat...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:25 schreef Maravilla het volgende:
http://www.sc-heerenveen.nl/eredivisielive/
Misschien is dit nog wel een handigere actie als je toch lid wilt blijven. 3 maanden gratis + Heerenveen shirt.
Maar UPC heeft al wat laten weten?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:18 schreef PiraatPiet het volgende:
Ik heb het maandag aangevraagd, wacht nu op het kastje.. (hebben nog geen digitale tv)
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:30 schreef Flaccid het volgende:
Ik heb de 27e aangevraagd. Nu hebben we al beeld. Super!
Aanvragen is tot wederopzegging, opzegtermijn is 1 maand.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:29 schreef Nivard het volgende:
Hebben jullie al het spreekwoordelijke addertje gevonden voor de 2 maanden gratis Eredivisie Live? Of is het echt gratis en gewoon op te zeggen zonder gedoe?
Je bent de L van Marcel vergetenquote:Op maandag 2 februari 2009 13:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Beste Jorienl,
Dit seizoen is er vooralsnog besloten geen persconferenties uit te zenden. Wellicht dat we dit volgend seizoen gaan doen.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Eredivisie Live
Met als resultaat?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
Tros Radar besteede er net ook aandacht aan aan het addertje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |