Net te laat...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:25 schreef Maravilla het volgende:
http://www.sc-heerenveen.nl/eredivisielive/
Misschien is dit nog wel een handigere actie als je toch lid wilt blijven. 3 maanden gratis + Heerenveen shirt.
Maar UPC heeft al wat laten weten?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:18 schreef PiraatPiet het volgende:
Ik heb het maandag aangevraagd, wacht nu op het kastje.. (hebben nog geen digitale tv)
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:30 schreef Flaccid het volgende:
Ik heb de 27e aangevraagd. Nu hebben we al beeld. Super!
Aanvragen is tot wederopzegging, opzegtermijn is 1 maand.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:29 schreef Nivard het volgende:
Hebben jullie al het spreekwoordelijke addertje gevonden voor de 2 maanden gratis Eredivisie Live? Of is het echt gratis en gewoon op te zeggen zonder gedoe?
Je bent de L van Marcel vergetenquote:Op maandag 2 februari 2009 13:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Beste Jorienl,
Dit seizoen is er vooralsnog besloten geen persconferenties uit te zenden. Wellicht dat we dit volgend seizoen gaan doen.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Eredivisie Live
Met als resultaat?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
Tros Radar besteede er net ook aandacht aan aan het addertje.
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:40 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je bent de L van Marcel vergeten
Hij heeft toegezegd dat het voor elke aanbieder dezelfde voorwaarden zullen gaan gelden en dat het gewoon per maand opzegbaar is maar dan zit je volgensmij nog wel altijd vast aan digitale tv.quote:
Neuh we nemen het hele seizoen, dit is leuk om in te stappen zo. Dus tot de playoffs.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Ach, eigen schuld, van die giertjes die nu opeens nu 2 maandjes willen
Jawel hoorquote:Op maandag 2 februari 2009 20:51 schreef GeneraalUli het volgende:
Ze mogen wel eens opschieten met activeren. Vorige week woensdag ingevuld, nu nog niet geactiveerd..zo moeilijk kan dat toch niet zijn?
Oh, onze expert heeft er verstand van.quote:
Ik snap niets van dit verhaal. Ik kan Ziggo elke maand opzeggen, en Eredivisie Live ook.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Hij heeft toegezegd dat het voor elke aanbieder dezelfde voorwaarden zullen gaan gelden en dat het gewoon per maand opzegbaar is maar dan zit je volgensmij nog wel altijd vast aan digitale tv.
Er was namelijk ook iemand die een half jaar abo niet kon verzilveren omdat ze in dacht Goes dan een jaarabo moest nemen.
Voor mensen die al digtale tv hebben is het wel interessant.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:19 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik snap niets van dit verhaal. Ik kan Ziggo elke maand opzeggen, en Eredivisie Live ook.
http://player.omroep.nl/?aflID=8829815 in het begin dan wordt het iets duidelijker .quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:19 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik snap niets van dit verhaal. Ik kan Ziggo elke maand opzeggen, en Eredivisie Live ook.
Gaat erom dat de actie nu gelijk getrokken is. Bij Delta, KPN Digitenne en Canal Digitaal kon men niet maandelijks opzeggen. Dit is vanaf nu wel het geval, in ieder geval als het om deze actie gaat.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:10 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
http://player.omroep.nl/?aflID=8829815 in het begin dan wordt het iets duidelijker .
Gehehe.. Maandag aangevraagd 's avonds. Woensdag beeld. Ik had dinsdag gewoon meteen een mail gestuurd dat ik beeld wildequote:Op donderdag 5 februari 2009 11:10 schreef Frenkel het volgende:
Vorige week dinsdag aangevraagd en nog geen beeld..
Toch eens contact met UPC opnemen..!
Lijkt me wel, of je moet opzeggen en weer opnieuw aanvragen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:49 schreef Damzkieee het volgende:
Betalen we nu eigenlijk in de zomerstop ook gewoon door?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:29 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Gehehe.. Maandag aangevraagd 's avonds. Woensdag beeld. Ik had dinsdag gewoon meteen een mail gestuurd dat ik beeld wildeKlant is koning.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:29 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Gehehe.. Maandag aangevraagd 's avonds. Woensdag beeld. Ik had dinsdag gewoon meteen een mail gestuurd dat ik beeld wildeKlant is koning.
Nu maar hopen dat ik vanavond PSV kan kijken..quote:Geachte heer, mevrouw,
Onlangs heeft u zich via www.eredivisielive.nl/ah aangemeld met de unieke actiecode uit de DVD “Eredivisie. De hoogtepunten”. Hiermee kunt u 2 maanden gratis Eredivisie Live te kijken.
Wij ervaren op dit moment een probleem met het verwerken van uw aanvraag. De verwachting is dat dit probleem donderdag 5 februari is opgelost, waarna uw aanvraag kan worden verwerkt. Kort hierop ontvangt u van ons een schriftelijke bevestiging van uw bestelling.
Maakt u zich overigens geen zorgen dat u hierdoor minder dan 2 maanden gratis Eredivisie Live kunt kijken, want de 2 maanden periode gaat pas van start op het moment dat u daadwerkelijk naar Eredivisie Live kunt kijken.
Onze excuses voor het ontstane tijdelijke ongemak.
We vertrouwen erop u hiermee voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
UPC Nederland
Welke zomerstop? Eind juli beginnen ze alweerquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:49 schreef Damzkieee het volgende:
Betalen we nu eigenlijk in de zomerstop ook gewoon door?
Naar wie mail jij dan? Ik krijg op geen enkel upc-adres antwoord..quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:48 schreef Frenkel het volgende:
[..]
quote:
Geachte heer, mevrouw,
Onlangs heeft u zich via www.eredivisielive.nl/ah aangemeld met de unieke actiecode uit de DVD “Eredivisie. De hoogtepunten”. Hiermee kunt u 2 maanden gratis Eredivisie Live te kijken.
Wij ervaren op dit moment een probleem met het verwerken van uw aanvraag. De verwachting is dat dit probleem donderdag 5 februari is opgelost, waarna uw aanvraag kan worden verwerkt. Kort hierop ontvangt u van ons een schriftelijke bevestiging van uw bestelling.
Maakt u zich overigens geen zorgen dat u hierdoor minder dan 2 maanden gratis Eredivisie Live kunt kijken, want de 2 maanden periode gaat pas van start op het moment dat u daadwerkelijk naar Eredivisie Live kunt kijken.
Onze excuses voor het ontstane tijdelijke ongemak.
We vertrouwen erop u hiermee voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
UPC Nederland
[..]
Nu maar hopen dat ik vanavond PSV kan kijken..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |