SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Villains
Mary Collins
An old sorceress who is out for revenge after Uther executed her son Thomas for the use of magic.
With the help of her magic pendant, she has the ability to shape shift, enchant through sound, and kill with the use of her voodoo dool.
Knight Valiant
A formidable warrior from the Western Isles, Knight Valiant was driven by greed and would do anything to win Camelot's famous tournament, including using magic.
Er zijn 13 eps gemaakt, vandaag is de tweede uitgezonden.
Op de BBC site kan je ze alsnog zien, de vorige athans.:)
Persoonlijk vind ik het een zeer leuke serie die goed en overtuigend gemaakt is.
[ Bericht 14% gewijzigd door SaintOfKillers op 05-10-2008 19:15:35 ]OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
quote:Op zondag 28 september 2008 13:48 schreef Netsplitter het volgende:
Thx
Ben zeer benieuwd hoe het verder gaat.Ja dat vroeg ik me dus ook af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Villains
Mary Collins
An old sorceress who is out for revenge after Uther executed her son Thomas for the use of magic.
With the help of her magic pendant, she has the ability to shape shift, enchant through sound, and kill with the use of her voodoo dool.
Knight Valiant
A formidable warrior from the Western Isles, Knight Valiant was driven by greed and would do anything to win Camelot's famous tournament, including using magic.
ps: kan een modje deze lijst toevoegen aan de op??
thx
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
eensch.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:19 schreef Netsplitter het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat ik ep3 niet helemaal lekker vond lopen qua verhaal.
Ietwat geforceerd had ik het idee.
Maar wat ik zo zag voor ep4 komt het weer helemaal goed.
je hebt gelijkquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:29 schreef AMDB het volgende:
Hij was tof, gaaf dat Merlin ook magic gebruikt terwijl ie buiten bewustzijn is. Verder die belachelijk slechte monstergevechtenIk denk dat ze die er beter uit kunnen laten, de preview van volgende week draait er volgens mij helemaal om.
Het is gemaakt door de BBC he, die hebben niet zon groot budget meestal voor shows als deze. Dus dan kun je ook geen super CGI verwachtenquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:29 schreef AMDB het volgende:
Hij was tof, gaaf dat Merlin ook magic gebruikt terwijl ie buiten bewustzijn is. Verder die belachelijk slechte monstergevechtenIk denk dat ze die er beter uit kunnen laten, de preview van volgende week draait er volgens mij helemaal om.
Viel mij ook al op helaas.quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:38 schreef Adelante het volgende:
Die mus in episode vijf was echt wel heel slecht er in geplakt, ze stonden bij de gevechten echt in de lucht te hakken, zet er dan een dummie neer en vervang die door cgi ofzo
Dat is natuurlijk wel vaak zo bij series/films.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat ik heel jammer vind is dat de "historische" karakters helemaal uit zijn verband zijn getrokken
Ja, maar dit is wel een beetje alsof Sneeuwwitje een 3-hoeksverhouding heeft met de jager en Sneezy en waar de heks een aardig vrouwtje is met thee en koekjes.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:16 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel vaak zo bij series/films.
Dat zou wmb het sprookje alleen maar ten goede komen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, maar dit is wel een beetje alsof Sneeuwwitje een 3-hoeksverhouding heeft met de jager en Sneezy en waar de heks een aardig vrouwtje is met thee en koekjes.
Jaja..alsof jij Morgana en Gwen niet in een sappige setting ziet zitten?quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:25 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat zou wmb het sprookje alleen maar ten goede komen.
Maar bij Merlin is dat wellicht anders.
True, true. Ik ga het toch maar proberen denk ik.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jaja..alsof jij Morgana en Gwen niet in een sappige setting ziet zitten?
Maar serieus..Valiant als boef en Lancalot die aan het verkeerde adres post komt brengen..dat is wel een beetje flauw.
nogal hèquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:54 schreef Adelante het volgende:
Ik vind die Merlin wel een beetje een vuige homo, die Gwen hangt letterlijk en figuurlijk aan z'n lippen en hij doet er niet echt wat mee
Zoals gezegd, er is wat gesleuteld aan de karakters.quote:Op maandag 20 oktober 2008 01:52 schreef Asgard het volgende:
Ik vind het wel oke, voor erbij.
Maar ik dacht ook altijd dat Morgana ook evil was
Fixquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:45 schreef Nembrionic het volgende:
Wellicht dát het een mooie manier is om kleine kinderen niet te kwetsen.
That's called being an Englishman.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:54 schreef Adelante het volgende:
Ik vind die Merlin wel een beetje een vuige homo, die Gwen hangt letterlijk en figuurlijk aan z'n lippen en hij doet er niet echt wat mee
Vandaag om half 9 volgens me tvgids, misschien half 8 bij ons ivm een uur tijdsverschil..quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:22 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
That's called being an Englishman..
Vet irritant trouwens dat de BBC de uitzendtijd van dit soort series vaak varieert. Heb zo een keer 45 min van een aflevering gemist.. Gelukkig is daar nog internet.
.
Volgens de Veronica gids idd om 20:30, dus nl tijd geen gmtquote:Op zaterdag 1 november 2008 13:29 schreef Marthh het volgende:
[..]
Vandaag om half 9 volgens me tvgids, misschien half 8 bij ons ivm een uur tijdsverschil..
Alleen die twee badguys gingen wel erg snel dood.. hadden ze wel iets beter mogen uitwerken.quote:Op zondag 2 november 2008 14:31 schreef Netsplitter het volgende:
Vond 'm wel aardig moet ik zeggen.
Beter dan de vorige, die ik te snel vond gaan.
Hadden ze beter in 2 eps kunnen hakken.
Idd.quote:Op maandag 3 november 2008 12:30 schreef Marthh het volgende:
[..]
Alleen die twee badguys gingen wel erg snel dood.. hadden ze wel iets beter mogen uitwerken.
daar hoop ik inderdaad op. Ik vind dit soort series geweldig (Robin Hood ook bijvoorbeeld), maar hier kan veel meer uitgehaald worden. Persoonlijk vind ik series met een verhaal (zoals bijv. lost of prison break) fijner kijken dan van die wat meer losstaande afleveringen (zoals merlin en bijv. bones).quote:Op maandag 3 november 2008 14:31 schreef Witchfynder het volgende:
Bij de meeste van dit soort series op de BBC is dat zo (neem Robin Hood bijv), maar is er wel een story arch. Gebruikelijk krijg je dan ook ineens een two of three parter waar dieper hier op ingegaan wordt tegen het einde van het seizoen.
die scene uit het water had ook wel iets "titanic_achtig romantisch"quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:54 schreef Adelante het volgende:
Ik ben het met je eens. De BBC doet het vast niet zomaar op deze wijze, maar ik ben al lang blij dat ze het doen!quote:Op maandag 3 november 2008 14:38 schreef Darkenrahl het volgende:
[..]
daar hoop ik inderdaad op. Ik vind dit soort series geweldig (Robin Hood ook bijvoorbeeld), maar hier kan veel meer uitgehaald worden. Persoonlijk vind ik series met een verhaal (zoals bijv. lost of prison break) fijner kijken dan van die wat meer losstaande afleveringen (zoals merlin en bijv. bones).
Ze maken het natuurlijk zo dat je een aflevering kan missen en dan toch weer vrolijk verder kan kijken. En ik hoop echt dat ze stoppen met die vooruitblikken op de nieuwe aflevering, houd helemaal niet van al die spoilers.
Maar al met al vermakelijke serie en net als Legend of the seeker uit Amerika eindelijk een serie in het fantasy genre.
Ook leuk!quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
en dan is er ook nog Crusoe
Morgana hoort helemaal niet zo evil te zijn, dat is een latere uitvinding. Van origine is zij een rebelse vrouw die vecht tegen het establisement. Ik betwijfel dan ook of de makers van de serie voor die moderne weg gaan. Ik denk eerder dat zij wel gefrustreerd raakt door Uther en een pro-magie standpunt in zal nemen en dat zal leiden dat zij de grote sorceress/enchantress wordt.quote:Op zondag 9 november 2008 11:30 schreef Netsplitter het volgende:
Vond de ep van gisteravond weer een geslaagde.
Zou Morgana door Uther evil gaan worden?
Ik hoop dat dit nou eindelijk eens gaat zorgen voor een soort van rode draad door de serie.
Die miste ik een beetje.
Merlin eindigt op 13 december, volgens Anthony Head's site.quote:Op maandag 3 november 2008 14:48 schreef Witchfynder het volgende:
Ik ben benieuwd of Merlin t/m december loopt. Als het goed is komt Robin Hood weer in januari en die zit in hetzelfde time slot.
In dat geval ben ik niet meer benieuwd.quote:Op maandag 10 november 2008 13:11 schreef Breuls het volgende:
[..]
Merlin eindigt op 13 december, volgens Anthony Head's site.
Ik schrok even , maar als je onderaan kijkt kan je straks dvd volume 1 bestellen, dat betekend dus zeker dat er nieuwe delen komen. Wel vage site, zit bol met spoilers van de komende afleveringen???quote:Op maandag 10 november 2008 13:11 schreef Breuls het volgende:
[..]
Merlin eindigt op 13 december, volgens Anthony Head's site.
Ook mogelijk dat er meerdere volumes van seizoen 1 komen.quote:Op maandag 10 november 2008 16:25 schreef Darkenrahl het volgende:
[..]
Ik schrok even , maar als je onderaan kijkt kan je straks dvd volume 1 bestellen, dat betekend dus zeker dat er nieuwe delen komen. Wel vage site, zit bol met spoilers van de komende afleveringen???
Vaag trouwens dat je 24 november al heel seizoen 1 kan kopen terwijl het dan nog een paar weken op tv te zien is?
De BBC "spoilt" sowieso al. Ik geloof dat Britten wat beter tegen spoilers kunnen dan wat lichthartige anderen.quote:Op maandag 10 november 2008 16:25 schreef Darkenrahl het volgende:
[..]
Ik schrok even , maar als je onderaan kijkt kan je straks dvd volume 1 bestellen, dat betekend dus zeker dat er nieuwe delen komen. Wel vage site, zit bol met spoilers van de komende afleveringen???
Vaag trouwens dat je 24 november al heel seizoen 1 kan kopen terwijl het dan nog een paar weken op tv te zien is?
Delen van het eerste seizoen. De BBC brengt van hun series gedurende een run van een serie per zoveel afleveringen een DVD uit, en komt maanden later met een complete box. Dit is ongetwijfeld hetzelfde.quote:Op maandag 10 november 2008 16:25 schreef Darkenrahl het volgende:
[..]
Ik schrok even , maar als je onderaan kijkt kan je straks dvd volume 1 bestellen, dat betekend dus zeker dat er nieuwe delen komen.
Mja, dat zijn gewoon de gidsbeschrijvingen.quote:Wel vage site, zit bol met spoilers van de komende afleveringen???
Ja, zie boven dus.quote:Vaag trouwens dat je 24 november al heel seizoen 1 kan kopen terwijl het dan nog een paar weken op tv te zien is?
Doen alle stations hoor, ook in Nederland of Amerika. Misschien niet zover vooruit, maar de BBC is dan ook redelijk apart in het feit dat ze eerst iets opnemen en het dan pas uitzenden, in plaats van het al beginnen uit te zenden als er nog opnames zijn.quote:Op maandag 10 november 2008 19:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
De BBC "spoilt" sowieso al. Ik geloof dat Britten wat beter tegen spoilers kunnen dan wat lichthartige anderen..
Blijven kijken, na een tijd lukt dat je wel.quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:47 schreef Darkenrahl het volgende:
Gisteren aflevering 5 en 6 gezien en was weer om te smullen. De serie is heel er gegroeid sinds aflevering 3, fantastisch. Ook heel goed te volgen voor mij terwijl mijn Engels toch niet zo fantasisch is. Ik kan geen fantasy boek goed lezen in het Engels, maar dit begrijp ik allemaal prima.
Vanavond aflevering 7 kijken en volgens mij is 8 ook al binnen te halen, smullen weer!
In mijn tijd moest je boeken van Shakespeare lezen... en samenvattingen kon je alleen in boekjes kopen, maar die had de docent ook staan... (pre internet tijdperk)quote:Op maandag 15 december 2008 21:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Hey, ik heb deze serie gekeken voor een Engels opdracht.Grappig..
Maar jij komt uit de tijd dat je nog moest wachten tot het nieuwste Shakespearboek uitkwamquote:Op zondag 21 december 2008 20:43 schreef Darkenrahl het volgende:
[..]
In mijn tijd moest je boeken van Shakespeare lezen...
Och...vroegâh was alles beter hè?quote:Op zondag 21 december 2008 20:43 schreef Darkenrahl het volgende:
[..]
In mijn tijd moest je boeken van Shakespeare lezen... en samenvattingen kon je alleen in boekjes kopen, maar die had de docent ook staan... (pre internet tijdperk)
Nee, maar ik vermoed na 'Robin Hood' wat volgende maand weer moet beginnen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:45 schreef Marthh het volgende:
Weet iemand al wanneer seizoen 2 begint?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatever I want.
absoluutquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mordred! Ik vind 'm in Merlin geweldig! (Ook in The Boy in the Striped Pyjamas trouwens.)quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:24 schreef AMDB het volgende:
Aflevering 3Dat jongetje is vet
Ben z'n naam even kwijt.
Het wordt net na het eten uitgezonden op BBC1. Meer duister dan dit kun je niet verwachten, vrees ikquote:Op zondag 27 september 2009 20:29 schreef Netsplitter het volgende:
Vind het nog steeds jammer dat er niet echt een rode lijn in loopt, het zijn nog teveel losse eps met hier en daar een connectie die ze losjes aan elkaar bind.
Ik vind het ook nog te kiddy, mag wel een stukje duisterder van mij.
Nee, zaterdag pas weer.quote:Op zondag 18 oktober 2009 09:25 schreef PeRi het volgende:
Booehoee er was geen aflevering gisteren !
Er was een live event wat men belangrijker vond dan Merlin.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:39 schreef Marthh het volgende:
hoezo was er zaterdag geen aflevering??
I.t.t. een 'factual wizard'?quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:27 schreef Desii het volgende:
ter info.. ik las het net
Merlin will return to BBC One next year for a third series, it has been announced.The fantasy series, which stars Colin Morgan as a young mythical wizard, has been a Saturday night ratings success since its debut in 2008.
Derde seizoen is inmiddels bevestigdquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:24 schreef Adelante het volgende:
komt er nog een derde seizoen of was dit het?
Morgana komt vast terug...Morgan le Fay is een centraal figuur in de Arthur-mythe...en wat meer Lancelot in seizoen 3 mag van mij ook wel...quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:44 schreef dutch-treat het volgende:
[..]
Derde seizoen is inmiddels bevestigd
Goede aflevering, maar hij was misschien beter geweest als ze hier 'n dubbele aflevering van hadden gemaakt. En weet iemand of Morgana nog terugkomt in de serie of niet?
Ja, geloof vlak voor de zomer. Z@ppelin zond het uit op de zaterdagavond, even na zeven uur.quote:Op zondag 20 december 2009 11:56 schreef Netsplitter het volgende:
Hebben ze seizoen 1 dan al uitgezonden??
Ik hoop het wel, alleen ze springen nogal vrij om met de mythe, dus mocht ze terugkomen ben ik zeer benieuwd hoe dat zal zijn...Lancelot zou ik ook zeer graag terugzienquote:Op zondag 20 december 2009 13:44 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Morgana komt vast terug...Morgan le Fay is een centraal figuur in de Arthur-mythe...en wat meer Lancelot in seizoen 3 mag van mij ook wel...
Ik ben hoe dan ook benieuwd...de serie heeft wel een stijgende lijn, in ieder gevalquote:Op zondag 20 december 2009 18:41 schreef dutch-treat het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, alleen ze springen nogal vrij om met de mythe, dus mocht ze terugkomen ben ik zeer benieuwd hoe dat zal zijn...Lancelot zou ik ook zeer graag terugzien
Eens, ik snap alleen de liefdes niet, want ik dacht dat Merlin verliefd was op Guinne, maar die valt dan weer op Arthur en vice versaquote:Op zondag 20 december 2009 18:53 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik ben hoe dan ook benieuwd...de serie heeft wel een stijgende lijn, in ieder geval
Precies, Morgana en Mordred. Ze komt wel terug, maar ik gok aan de andere kant.quote:Op zondag 20 december 2009 13:44 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Morgana komt vast terug...Morgan le Fay is een centraal figuur in de Arthur-mythe...en wat meer Lancelot in seizoen 3 mag van mij ook wel...
Het zijn de 'jonge jaren van' hèquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:20 schreef PLAE@ het volgende:
Als ik de OP zit komen de acteurs nou niet bepaald overeen met het beeld wat ik in m'n hoofd had van de verschillende personages. Maar gezien de positieve kritieken maar eens downloaden.
Yeah, kunnen we weer op avontuur met Merlin!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:11 schreef Adelante het volgende:
Seizoen 3 vanaf 11 september
http://www.facebook.com/pages/Merlin-2008/29595443436
Je kan 'm ook kopen. Of eh.. zoeken. Op internet.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:58 schreef tochweerhenk het volgende:
Is merlin seizoen 2 al op de Nederlandse televisie geweest, of op de bbc?
En komt seizoen nog op de Nederlandse televisie, weer op zapp?
Heb seizoen 2 dan helemaal gemist
Ik heb seizoen 2 al gevonden op bol.com, alleen rond de 40 euroquote:Op woensdag 8 september 2010 10:59 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Je kan 'm ook kopen. Of eh.. zoeken. Op internet.
Geweldig seizoen. Sarah Parish was idd geweldigHad de making of toen ook gezien
¤40 voor een dvd zonder subs. Zo. Doen ze goedquote:Op woensdag 8 september 2010 11:01 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik heb seizoen 2 al gevonden op bol.com, alleen rond de 40 euro![]()
Ik denk toch dat ik m bestel, zitten alleen geen nl subs bij,![]()
eztv.it en dan zoeken op merlin en je hebt seizoen 2.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:21 schreef tochweerhenk het volgende:
Dan moet ik toch maar wat torrentz opzoeken denk ik
Een moderator die helpt bij torrents. Jij bent een toffequote:Op woensdag 8 september 2010 11:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
eztv.it en dan zoeken op merlin en je hebt seizoen 2.
Ik vind 'm leuk.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:02 schreef HappyGirl91 het volgende:
Klinkt interessant, maar hadden ze niet ff een andere Merlin kunnen casten? Deze ziet er zo... Potterachtig uit, ja :S
Of anders kijk je gewoon even wat sneller doorquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:59 schreef PLAE@ het volgende:
Anders houden jullie ff op met spoileren....heb gisteren aflevering 2 gekeken.
hiquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:32 schreef friekin_ het volgende:
Nu lijkt het net alsof we het voor de cast kijken
[ afbeelding ]
Deze met de Goblin was wel leuk, volgende week weer zo'n tournament afleveringquote:Op zondag 26 september 2010 09:27 schreef Netsplitter het volgende:
Ik had gehoopt dat de serie door zou evolueren, spannender zou worden.
Meer subplots enzo.
Helaas.
Nog steeds meer van hetzelfde zonder vernieuwing.
Jammer.
Ach. De succesformule is toch Arthur half nakend rond paraderend met een zwaard of een ander mannelijk attribuut.quote:Op zondag 26 september 2010 10:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Deze met de Goblin was wel leuk, volgende week weer zo'n tournament aflevering
Ah, dus vrouwen zijn de target voor die serie.quote:Op zondag 26 september 2010 10:22 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ach. De succesformule is toch Arthur half nakend rond paraderend met een zwaard of een ander mannelijk attribuut.
Dat en kinderen. Die zien nog niets sexays in een zwetende naakte torso. Gespierd, strak en vochtig.quote:Op zondag 26 september 2010 10:24 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ah, dus vrouwen zijn de target voor die serie.
Guinevere is toch lief. En Morgana is geil.quote:Op zondag 26 september 2010 10:34 schreef Netsplitter het volgende:
Verklaard ook meteen waarom wij mannen er zo bekaaid af komen.
Morgana geil???quote:Op zondag 26 september 2010 10:36 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Guinevere is toch lief. En Morgana is geil.
Ik vind haar gezicht echt prachtig.quote:Op zondag 26 september 2010 10:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Morgana geil???
Nah, overrated is een beter woord.
Ik zou haar hard afraggen en dan Guinness met haar gaan drinkenquote:Op zondag 26 september 2010 10:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Morgana geil???
Nah, overrated is een beter woord.
Ik vind 'm nog wel tof, zeker de laatste aflevering was gaaf, biedt perspectief voor een volgend seizoen. Al hadden ze het verhaal van die aflevering wel over wat meer episodes uit mogen smeren dan alleen deze twee.quote:Op zondag 28 november 2010 12:17 schreef Netsplitter het volgende:
Vind de serie echt steeds slechter worden...
Het enige interessante wat gedaan kan worden vind ik is dat Uther dood moet gaan.
En toen werd je wakker?quote:Op zondag 26 september 2010 11:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik zou haar hard afraggen en dan Guinness met haar gaan drinken![]()
.
Mij stoort het ook hoor, ik ben dan ook al een flinke tijd terug afgehaaktquote:Op zondag 28 november 2010 16:04 schreef ems. het volgende:
Ik voel me niet snel te oud voor iets en met magic en zwaarden heb jij mij snel te pakken maar na het eerste seizoen kan ik echt niet anders concluderen dan dat de serie wel heel erg kinderachtig is.
Stoort niemand anders dit? Zelfs als ik het naast Xena en Hercules leg vind ik dit meer voer voor 12-jarigen
Ik heb zo'n vermoeden dat dat volgende week is.quote:Op zondag 28 november 2010 12:17 schreef Netsplitter het volgende:
Vind de serie echt steeds slechter worden...
Het enige interessante wat gedaan kan worden vind ik is dat Uther dood moet gaan.
Dat lijkt mij ook.quote:Op zondag 28 november 2010 18:22 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat dat volgende week is.
De naam van de aflevering was al een grote hint.quote:
Dat zou de serie goed doen.quote:Op zondag 28 november 2010 18:22 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Het is gewoon tijd voor bloed.quote:Op zondag 28 november 2010 19:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat zou de serie goed doen.
Al vrees ik dat ze 'm toch weer terug weten te brengen helaas...
Seizoen 4 is al besteld. Filmen begint in maart. Dit zou al gaan over de Ridders van de Ronde Tafel. Dat impliceert toch wel dat Uther dan al de pijp uit is.quote:Op zondag 28 november 2010 18:22 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Helaas.quote:Op zondag 28 november 2010 20:58 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Seizoen 4 is al besteld. Filmen begint in maart. Dit zou al gaan over de Ridders van de Ronde Tafel. Dat impliceert toch wel dat Uther dan al de pijp uit is.
Ik weet trouwens ook wel ander mensen die ik dit seizoen (half) naakt wil zienquote:Op zondag 28 november 2010 21:01 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Idd.
Sowieso is het tijd dat de karakters volwassener worden. En Arthur meer half naakt.
Ja vervelend. TPB dan maar? Of Demonoid?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:32 schreef Zonnetje1981 het volgende:
eztv heeft de serie nog op pending staan, iemand zijn telefoonnummer, kunnen we even melden dat we deze vanavond nog willen zien..
ik zweer bij eztv...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja vervelend. TPB dan maar? Of Demonoid?
Ik ook maar ondertussen staat 'ie daar nog niet bij en heb ik 'm via Demonoid binnen en al gekeken.quote:
tv torrents vind ik ook erg fijn, je ziet iedere dag welke serie's die jij als favoriet hebt aangemerkt, te downloaden zijn en in welke versie'squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door yvonne op 02-10-2011 15:42:05 ]
Gisteren was toch de uitzendingquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:40 schreef vuvuzela het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Helemaal eens, heb dit topic gemeden tot net...net de eerste aflevering gezien, valt zeker niet tegen..kan niet wachten tot volgende weekquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:46 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Gisteren was toch de uitzendingDan kan er toch gewoon over gepraat worden. Als je bang voor spoilers bent moet je niet komen voordat je de aflevering gezien hebt
Ik vind dat altijd zo'n enorm gare instelling he? Alsof iedereen tijd heeft exact op die dag te kijken. Het is een kleine moeite het in spoilertags te zetten.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:46 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Gisteren was toch de uitzendingDan kan er toch gewoon over gepraat worden. Als je bang voor spoilers bent moet je niet komen voordat je de aflevering gezien hebt
Daar gaat dit topic toch over...ik heb eens dezelfde fout gemaakt met een topic over een andere serie die ik volg, nu klik ik pas op het topic wanneer ik de laatste uitzending heb gezienquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo'n enorm gare instelling he? Alsof iedereen tijd heeft exact op die dag te kijken. Het is een kleine moeite het in spoilertags te zetten.
Ja maar als je de serie nog niet kent, of je hebt het begin van he seizoen gemist omdat je het niet wist etc etc...beetje jammer altijd.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:33 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Daar gaat dit topic toch over...ik heb eens dezelfde fout gemaakt met een topic over een andere serie die ik volg, nu klik ik pas op het topic wanneer ik de laatste uitzending heb gezien
Daar heb je een invite code voor nodig dus dat werkt nietquote:Op zondag 2 oktober 2011 12:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
tv torrents vind ik ook erg fijn, je ziet iedere dag welke serie's die jij als favoriet hebt aangemerkt, te downloaden zijn en in welke versie's
Euhm: nee, gewoon niet spoileren, simpel.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:46 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Dank!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Euhm: nee, gewoon niet spoileren, simpel.
Handig die topics, waar je series mag besprekenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Euhm: nee, gewoon niet spoileren, simpel.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:57 schreef AMDB het volgende:
[..]
Handig die topics, waar je series mag bespreken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Het is gewoon bullshit, dit topic gaat over een lopende serie en mensen bespreken de lopende afleveringen. Je gaat toch niet een heel topic in spoilers zetten? Dat is toch belachelijk? Dat gebeurt in geen enkel ander topic over een serie. Deadline=uitzenddatum, daarna mag alles zonder spoilers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anyway, ik vond de laatste een saaie aflevering, vrij voorspelbaar. Uther mag van mij de pijp uit en Merlin mag naar voren treden als tovenaar, ondertussen wel nodig om echt vet te gaan worden.
Morgana is fuckin geil, ze heeft ooit een bijrolletje gehad in the Tudors waar Henry 8 haar keihard van achter neemt, lekker man!quote:Op zondag 26 september 2010 10:36 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Guinevere is toch lief. En Morgana is geil.
Die wil ik ook, zo cutequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:01 schreef timmmmm het volgende:
ahhh koetjikoetjikoe, een babydraakje!
Dan moet je Game of Thrones kijken.quote:
Hé, die ga ik even zoekenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet je Game of Thrones kijken.
Serie 1 is afgelopen, serie 2 is in de maak(o.a. met Carice van Houten).quote:
Wheel of Time, is die nog afgemaakt dan nadat de schrijver dood ging?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:20 schreef timmmmm het volgende:
hij staat al gedownload, een paar weken, maar ik kom er steeds niet aan toe. Ik vond het trouwens echt kutboeken, vandaar dat ik de serie rek. Hadden ze maar the Wheel of Time gedaan ipv Game of Thrones, dat is tenminste echte fantasy.
Eensch eensch.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:17 schreef Fingon het volgende:
Morgana is fuckin geil, ze heeft ooit een bijrolletje gehad in the Tudors waar Henry 8 haar keihard van achter neemt, lekker man!![]()
![]()
Jep, ze zijn bij deel tig. Z'n dochter nam het over ( meen ik)quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wheel of Time, is die nog afgemaakt dan nadat de schrijver dood ging?
Praten over Merlin oké. Dat doen we de plaatjes over Morganaquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:09 schreef tass het volgende:
Even een tvp, want er moet veel meer worden gepraat over Merlin
Toen 'ie doodging was 'ie al bij deel tigquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 09:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jep, ze zijn bij deel tig. Z'n dochter nam het over ( meen ik)
Die wordt afgemaakt...er moet nog één boek uit komen, meen ik...en de nieuwe boeken, van Brandon Sanderson, halen zowaar het niveau van de eerste boeken van de seriequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wheel of Time, is die nog afgemaakt dan nadat de schrijver dood ging?
Ze willen neigen naar epiek, maar halen dit nog niet, dat vind ik wel jammer. Hopelijk komt het nog.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 09:16 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Eensch eensch.
Merlin is vrij aardig dit jaar tot nu toe, minder van die onderbroekenlolafleveringen.
Ja, maar dat is wat moeilijk als je dingen zoals die executie niet laat zien. En de vergevingsgezindheid van die koningin vond ik ook lichtelijk belachelijk.quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:36 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ze willen neigen naar epiek, maar halen dit nog niet, dat vind ik wel jammer. Hopelijk komt het nog.
Sodeju, wat een goede tipquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet je Game of Thrones kijken.
Nog even offtopic,quote:
Dat was exáct het beeld dat ik voor me had toen je erover begonquote:
Het gebeurt ook nog meteen de aflevering nadat je het zegtquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:44 schreef Fingon het volgende:
[..]
Ik hoop elke keer dat Morgana en Merlin rechtstreeks magie battle aangaan maar dat gaat nog lang duren, als we het al ooit zullen zien...
Dat wel..maar een battle zou ik het niet willen noemen.quote:Op maandag 7 november 2011 13:54 schreef Quincy5 het volgende:
[..]
Het gebeurt ook nog meteen de aflevering nadat je het zegt
Nou ik vond het toch redelijk een battle..quote:Op maandag 7 november 2011 13:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat wel..maar een battle zou ik het niet willen noemen.
Gelukkig cancelled de BBC een stuk minder shows dan anderen. Dus ik had het ook stiekem wel een beetje verwacht.quote:Op maandag 5 december 2011 21:39 schreef Adelante het volgende:
‘Merlin’ picked up for season 5
It has just been announced that Merlin has been renewed by the BBC for a fifth season, and will air in the US as well!
The MerlinOfficial Twitter page broke the news:
[ afbeelding ]
Dat laatste kun je natuurlijk donder op zeggenquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:55 schreef Zonnetje1981 het volgende:
ik hoop vooral dat Merlin snel aan Arthur laat zie wie hij werkelijk is en wat hij allemaal kan...magic is goed! En dat Gwen en Arthur weer samen komen...
dat kan je nooit helemaal zeker wetenquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat laatste kun je natuurlijk donder op zeggen
Het zou het eerste Arthurverhaal zijn waar hij niet Guinevere aan zijn lans rijgt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:40 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
dat kan je nooit helemaal zeker wetentrailer van volgende week laat daarover niet heel veel los...maar ik denk dat je gelijk hebt
en bedankt, daar ging mijn drinken door mijn neus weer naar buitenquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het zou het eerste Arthurverhaal zijn waar hij niet Guinevere aan zijn lans rijgt.
Inderdaad, alleen Morgana is hotter in die seriequote:Op zondag 11 december 2011 12:20 schreef DenWauwelaar het volgende:
Die prinses van Arthur, zou ik niet afwijzen.
Morgana kijkt continue of ze moet schijten.quote:Op zondag 11 december 2011 12:45 schreef Fingon het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen Morgana is hotter in die serie
de preview voor deze laatste aflevering beloofd ook iets voor volgend seizoenquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:51 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Jammer dat het seizoen alweer voorbij is...ben benieuwd wat ze van het volgende seizoen maken, het wordt wel echt tijd voor Merlin om zijn 'geheim' kenbaar aan Arthur te maken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |