SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatever I want.
absoluutquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mordred! Ik vind 'm in Merlin geweldig! (Ook in The Boy in the Striped Pyjamas trouwens.)quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:24 schreef AMDB het volgende:
Aflevering 3Dat jongetje is vet
Ben z'n naam even kwijt.
Het wordt net na het eten uitgezonden op BBC1. Meer duister dan dit kun je niet verwachten, vrees ikquote:Op zondag 27 september 2009 20:29 schreef Netsplitter het volgende:
Vind het nog steeds jammer dat er niet echt een rode lijn in loopt, het zijn nog teveel losse eps met hier en daar een connectie die ze losjes aan elkaar bind.
Ik vind het ook nog te kiddy, mag wel een stukje duisterder van mij.
Nee, zaterdag pas weer.quote:Op zondag 18 oktober 2009 09:25 schreef PeRi het volgende:
Booehoee er was geen aflevering gisteren !
Er was een live event wat men belangrijker vond dan Merlin.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:39 schreef Marthh het volgende:
hoezo was er zaterdag geen aflevering??
I.t.t. een 'factual wizard'?quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:27 schreef Desii het volgende:
ter info.. ik las het net
Merlin will return to BBC One next year for a third series, it has been announced.The fantasy series, which stars Colin Morgan as a young mythical wizard, has been a Saturday night ratings success since its debut in 2008.
Derde seizoen is inmiddels bevestigdquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:24 schreef Adelante het volgende:
komt er nog een derde seizoen of was dit het?
Morgana komt vast terug...Morgan le Fay is een centraal figuur in de Arthur-mythe...en wat meer Lancelot in seizoen 3 mag van mij ook wel...quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:44 schreef dutch-treat het volgende:
[..]
Derde seizoen is inmiddels bevestigd
Goede aflevering, maar hij was misschien beter geweest als ze hier 'n dubbele aflevering van hadden gemaakt. En weet iemand of Morgana nog terugkomt in de serie of niet?
Ja, geloof vlak voor de zomer. Z@ppelin zond het uit op de zaterdagavond, even na zeven uur.quote:Op zondag 20 december 2009 11:56 schreef Netsplitter het volgende:
Hebben ze seizoen 1 dan al uitgezonden??
Ik hoop het wel, alleen ze springen nogal vrij om met de mythe, dus mocht ze terugkomen ben ik zeer benieuwd hoe dat zal zijn...Lancelot zou ik ook zeer graag terugzienquote:Op zondag 20 december 2009 13:44 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Morgana komt vast terug...Morgan le Fay is een centraal figuur in de Arthur-mythe...en wat meer Lancelot in seizoen 3 mag van mij ook wel...
Ik ben hoe dan ook benieuwd...de serie heeft wel een stijgende lijn, in ieder gevalquote:Op zondag 20 december 2009 18:41 schreef dutch-treat het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, alleen ze springen nogal vrij om met de mythe, dus mocht ze terugkomen ben ik zeer benieuwd hoe dat zal zijn...Lancelot zou ik ook zeer graag terugzien
Eens, ik snap alleen de liefdes niet, want ik dacht dat Merlin verliefd was op Guinne, maar die valt dan weer op Arthur en vice versaquote:Op zondag 20 december 2009 18:53 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik ben hoe dan ook benieuwd...de serie heeft wel een stijgende lijn, in ieder geval
Precies, Morgana en Mordred. Ze komt wel terug, maar ik gok aan de andere kant.quote:Op zondag 20 december 2009 13:44 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Morgana komt vast terug...Morgan le Fay is een centraal figuur in de Arthur-mythe...en wat meer Lancelot in seizoen 3 mag van mij ook wel...
Het zijn de 'jonge jaren van' hèquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:20 schreef PLAE@ het volgende:
Als ik de OP zit komen de acteurs nou niet bepaald overeen met het beeld wat ik in m'n hoofd had van de verschillende personages. Maar gezien de positieve kritieken maar eens downloaden.
Yeah, kunnen we weer op avontuur met Merlin!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:11 schreef Adelante het volgende:
Seizoen 3 vanaf 11 september
http://www.facebook.com/pages/Merlin-2008/29595443436
Je kan 'm ook kopen. Of eh.. zoeken. Op internet.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:58 schreef tochweerhenk het volgende:
Is merlin seizoen 2 al op de Nederlandse televisie geweest, of op de bbc?
En komt seizoen nog op de Nederlandse televisie, weer op zapp?
Heb seizoen 2 dan helemaal gemist
Ik heb seizoen 2 al gevonden op bol.com, alleen rond de 40 euroquote:Op woensdag 8 september 2010 10:59 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Je kan 'm ook kopen. Of eh.. zoeken. Op internet.
Geweldig seizoen. Sarah Parish was idd geweldigHad de making of toen ook gezien
¤40 voor een dvd zonder subs. Zo. Doen ze goedquote:Op woensdag 8 september 2010 11:01 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik heb seizoen 2 al gevonden op bol.com, alleen rond de 40 euro![]()
Ik denk toch dat ik m bestel, zitten alleen geen nl subs bij,![]()
eztv.it en dan zoeken op merlin en je hebt seizoen 2.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:21 schreef tochweerhenk het volgende:
Dan moet ik toch maar wat torrentz opzoeken denk ik
Een moderator die helpt bij torrents. Jij bent een toffequote:Op woensdag 8 september 2010 11:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
eztv.it en dan zoeken op merlin en je hebt seizoen 2.
Ik vind 'm leuk.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:02 schreef HappyGirl91 het volgende:
Klinkt interessant, maar hadden ze niet ff een andere Merlin kunnen casten? Deze ziet er zo... Potterachtig uit, ja :S
Of anders kijk je gewoon even wat sneller doorquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:59 schreef PLAE@ het volgende:
Anders houden jullie ff op met spoileren....heb gisteren aflevering 2 gekeken.
hiquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:32 schreef friekin_ het volgende:
Nu lijkt het net alsof we het voor de cast kijken
[ afbeelding ]
Deze met de Goblin was wel leuk, volgende week weer zo'n tournament afleveringquote:Op zondag 26 september 2010 09:27 schreef Netsplitter het volgende:
Ik had gehoopt dat de serie door zou evolueren, spannender zou worden.
Meer subplots enzo.
Helaas.
Nog steeds meer van hetzelfde zonder vernieuwing.
Jammer.
Ach. De succesformule is toch Arthur half nakend rond paraderend met een zwaard of een ander mannelijk attribuut.quote:Op zondag 26 september 2010 10:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Deze met de Goblin was wel leuk, volgende week weer zo'n tournament aflevering
Ah, dus vrouwen zijn de target voor die serie.quote:Op zondag 26 september 2010 10:22 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ach. De succesformule is toch Arthur half nakend rond paraderend met een zwaard of een ander mannelijk attribuut.
Dat en kinderen. Die zien nog niets sexays in een zwetende naakte torso. Gespierd, strak en vochtig.quote:Op zondag 26 september 2010 10:24 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ah, dus vrouwen zijn de target voor die serie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |