SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatever I want.
absoluutquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mordred! Ik vind 'm in Merlin geweldig! (Ook in The Boy in the Striped Pyjamas trouwens.)quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:24 schreef AMDB het volgende:
Aflevering 3Dat jongetje is vet
Ben z'n naam even kwijt.
Het wordt net na het eten uitgezonden op BBC1. Meer duister dan dit kun je niet verwachten, vrees ikquote:Op zondag 27 september 2009 20:29 schreef Netsplitter het volgende:
Vind het nog steeds jammer dat er niet echt een rode lijn in loopt, het zijn nog teveel losse eps met hier en daar een connectie die ze losjes aan elkaar bind.
Ik vind het ook nog te kiddy, mag wel een stukje duisterder van mij.
Nee, zaterdag pas weer.quote:Op zondag 18 oktober 2009 09:25 schreef PeRi het volgende:
Booehoee er was geen aflevering gisteren !
Er was een live event wat men belangrijker vond dan Merlin.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:39 schreef Marthh het volgende:
hoezo was er zaterdag geen aflevering??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |