Yeah, kunnen we weer op avontuur met Merlin!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:11 schreef Adelante het volgende:
Seizoen 3 vanaf 11 september
http://www.facebook.com/pages/Merlin-2008/29595443436
Je kan 'm ook kopen. Of eh.. zoeken. Op internet.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:58 schreef tochweerhenk het volgende:
Is merlin seizoen 2 al op de Nederlandse televisie geweest, of op de bbc?
En komt seizoen nog op de Nederlandse televisie, weer op zapp?
Heb seizoen 2 dan helemaal gemist
Ik heb seizoen 2 al gevonden op bol.com, alleen rond de 40 euroquote:Op woensdag 8 september 2010 10:59 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Je kan 'm ook kopen. Of eh.. zoeken. Op internet.
Geweldig seizoen. Sarah Parish was idd geweldigHad de making of toen ook gezien
¤40 voor een dvd zonder subs. Zo. Doen ze goedquote:Op woensdag 8 september 2010 11:01 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik heb seizoen 2 al gevonden op bol.com, alleen rond de 40 euro![]()
Ik denk toch dat ik m bestel, zitten alleen geen nl subs bij,![]()
eztv.it en dan zoeken op merlin en je hebt seizoen 2.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:21 schreef tochweerhenk het volgende:
Dan moet ik toch maar wat torrentz opzoeken denk ik
Een moderator die helpt bij torrents. Jij bent een toffequote:Op woensdag 8 september 2010 11:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
eztv.it en dan zoeken op merlin en je hebt seizoen 2.
Ik vind 'm leuk.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:02 schreef HappyGirl91 het volgende:
Klinkt interessant, maar hadden ze niet ff een andere Merlin kunnen casten? Deze ziet er zo... Potterachtig uit, ja :S
Of anders kijk je gewoon even wat sneller doorquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:59 schreef PLAE@ het volgende:
Anders houden jullie ff op met spoileren....heb gisteren aflevering 2 gekeken.
hiquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:32 schreef friekin_ het volgende:
Nu lijkt het net alsof we het voor de cast kijken
[ afbeelding ]
Deze met de Goblin was wel leuk, volgende week weer zo'n tournament afleveringquote:Op zondag 26 september 2010 09:27 schreef Netsplitter het volgende:
Ik had gehoopt dat de serie door zou evolueren, spannender zou worden.
Meer subplots enzo.
Helaas.
Nog steeds meer van hetzelfde zonder vernieuwing.
Jammer.
Ach. De succesformule is toch Arthur half nakend rond paraderend met een zwaard of een ander mannelijk attribuut.quote:Op zondag 26 september 2010 10:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Deze met de Goblin was wel leuk, volgende week weer zo'n tournament aflevering
Ah, dus vrouwen zijn de target voor die serie.quote:Op zondag 26 september 2010 10:22 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ach. De succesformule is toch Arthur half nakend rond paraderend met een zwaard of een ander mannelijk attribuut.
Dat en kinderen. Die zien nog niets sexays in een zwetende naakte torso. Gespierd, strak en vochtig.quote:Op zondag 26 september 2010 10:24 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ah, dus vrouwen zijn de target voor die serie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |