je hebt gelijkquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:29 schreef AMDB het volgende:
Hij was tof, gaaf dat Merlin ook magic gebruikt terwijl ie buiten bewustzijn is. Verder die belachelijk slechte monstergevechtenIk denk dat ze die er beter uit kunnen laten, de preview van volgende week draait er volgens mij helemaal om.
Het is gemaakt door de BBC he, die hebben niet zon groot budget meestal voor shows als deze. Dus dan kun je ook geen super CGI verwachtenquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:29 schreef AMDB het volgende:
Hij was tof, gaaf dat Merlin ook magic gebruikt terwijl ie buiten bewustzijn is. Verder die belachelijk slechte monstergevechtenIk denk dat ze die er beter uit kunnen laten, de preview van volgende week draait er volgens mij helemaal om.
Viel mij ook al op helaas.quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:38 schreef Adelante het volgende:
Die mus in episode vijf was echt wel heel slecht er in geplakt, ze stonden bij de gevechten echt in de lucht te hakken, zet er dan een dummie neer en vervang die door cgi ofzo
Dat is natuurlijk wel vaak zo bij series/films.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat ik heel jammer vind is dat de "historische" karakters helemaal uit zijn verband zijn getrokken
Ja, maar dit is wel een beetje alsof Sneeuwwitje een 3-hoeksverhouding heeft met de jager en Sneezy en waar de heks een aardig vrouwtje is met thee en koekjes.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:16 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel vaak zo bij series/films.
Dat zou wmb het sprookje alleen maar ten goede komen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, maar dit is wel een beetje alsof Sneeuwwitje een 3-hoeksverhouding heeft met de jager en Sneezy en waar de heks een aardig vrouwtje is met thee en koekjes.
Jaja..alsof jij Morgana en Gwen niet in een sappige setting ziet zitten?quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:25 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat zou wmb het sprookje alleen maar ten goede komen.
Maar bij Merlin is dat wellicht anders.
True, true. Ik ga het toch maar proberen denk ik.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jaja..alsof jij Morgana en Gwen niet in een sappige setting ziet zitten?
Maar serieus..Valiant als boef en Lancalot die aan het verkeerde adres post komt brengen..dat is wel een beetje flauw.
nogal hèquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:54 schreef Adelante het volgende:
Ik vind die Merlin wel een beetje een vuige homo, die Gwen hangt letterlijk en figuurlijk aan z'n lippen en hij doet er niet echt wat mee
Zoals gezegd, er is wat gesleuteld aan de karakters.quote:Op maandag 20 oktober 2008 01:52 schreef Asgard het volgende:
Ik vind het wel oke, voor erbij.
Maar ik dacht ook altijd dat Morgana ook evil was
Fixquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:45 schreef Nembrionic het volgende:
Wellicht dát het een mooie manier is om kleine kinderen niet te kwetsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |