Ik ook maar ondertussen staat 'ie daar nog niet bij en heb ik 'm via Demonoid binnen en al gekeken.quote:
tv torrents vind ik ook erg fijn, je ziet iedere dag welke serie's die jij als favoriet hebt aangemerkt, te downloaden zijn en in welke versie'squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door yvonne op 02-10-2011 15:42:05 ]
Gisteren was toch de uitzendingquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:40 schreef vuvuzela het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Helemaal eens, heb dit topic gemeden tot net...net de eerste aflevering gezien, valt zeker niet tegen..kan niet wachten tot volgende weekquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:46 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Gisteren was toch de uitzendingDan kan er toch gewoon over gepraat worden. Als je bang voor spoilers bent moet je niet komen voordat je de aflevering gezien hebt
Ik vind dat altijd zo'n enorm gare instelling he? Alsof iedereen tijd heeft exact op die dag te kijken. Het is een kleine moeite het in spoilertags te zetten.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:46 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Gisteren was toch de uitzendingDan kan er toch gewoon over gepraat worden. Als je bang voor spoilers bent moet je niet komen voordat je de aflevering gezien hebt
Daar gaat dit topic toch over...ik heb eens dezelfde fout gemaakt met een topic over een andere serie die ik volg, nu klik ik pas op het topic wanneer ik de laatste uitzending heb gezienquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo'n enorm gare instelling he? Alsof iedereen tijd heeft exact op die dag te kijken. Het is een kleine moeite het in spoilertags te zetten.
Ja maar als je de serie nog niet kent, of je hebt het begin van he seizoen gemist omdat je het niet wist etc etc...beetje jammer altijd.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:33 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Daar gaat dit topic toch over...ik heb eens dezelfde fout gemaakt met een topic over een andere serie die ik volg, nu klik ik pas op het topic wanneer ik de laatste uitzending heb gezien
Daar heb je een invite code voor nodig dus dat werkt nietquote:Op zondag 2 oktober 2011 12:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
tv torrents vind ik ook erg fijn, je ziet iedere dag welke serie's die jij als favoriet hebt aangemerkt, te downloaden zijn en in welke versie's
Euhm: nee, gewoon niet spoileren, simpel.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:46 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Dank!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Euhm: nee, gewoon niet spoileren, simpel.
Handig die topics, waar je series mag besprekenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Euhm: nee, gewoon niet spoileren, simpel.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:57 schreef AMDB het volgende:
[..]
Handig die topics, waar je series mag bespreken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Het is gewoon bullshit, dit topic gaat over een lopende serie en mensen bespreken de lopende afleveringen. Je gaat toch niet een heel topic in spoilers zetten? Dat is toch belachelijk? Dat gebeurt in geen enkel ander topic over een serie. Deadline=uitzenddatum, daarna mag alles zonder spoilers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anyway, ik vond de laatste een saaie aflevering, vrij voorspelbaar. Uther mag van mij de pijp uit en Merlin mag naar voren treden als tovenaar, ondertussen wel nodig om echt vet te gaan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |