Het gebeurt ook nog meteen de aflevering nadat je het zegtquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:44 schreef Fingon het volgende:
[..]
Ik hoop elke keer dat Morgana en Merlin rechtstreeks magie battle aangaan maar dat gaat nog lang duren, als we het al ooit zullen zien...
Dat wel..maar een battle zou ik het niet willen noemen.quote:Op maandag 7 november 2011 13:54 schreef Quincy5 het volgende:
[..]
Het gebeurt ook nog meteen de aflevering nadat je het zegt
Nou ik vond het toch redelijk een battle..quote:Op maandag 7 november 2011 13:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat wel..maar een battle zou ik het niet willen noemen.
Gelukkig cancelled de BBC een stuk minder shows dan anderen. Dus ik had het ook stiekem wel een beetje verwacht.quote:Op maandag 5 december 2011 21:39 schreef Adelante het volgende:
‘Merlin’ picked up for season 5
It has just been announced that Merlin has been renewed by the BBC for a fifth season, and will air in the US as well!
The MerlinOfficial Twitter page broke the news:
[ afbeelding ]
Dat laatste kun je natuurlijk donder op zeggenquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:55 schreef Zonnetje1981 het volgende:
ik hoop vooral dat Merlin snel aan Arthur laat zie wie hij werkelijk is en wat hij allemaal kan...magic is goed! En dat Gwen en Arthur weer samen komen...
dat kan je nooit helemaal zeker wetenquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat laatste kun je natuurlijk donder op zeggen
Het zou het eerste Arthurverhaal zijn waar hij niet Guinevere aan zijn lans rijgt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:40 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
dat kan je nooit helemaal zeker wetentrailer van volgende week laat daarover niet heel veel los...maar ik denk dat je gelijk hebt
en bedankt, daar ging mijn drinken door mijn neus weer naar buitenquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het zou het eerste Arthurverhaal zijn waar hij niet Guinevere aan zijn lans rijgt.
Inderdaad, alleen Morgana is hotter in die seriequote:Op zondag 11 december 2011 12:20 schreef DenWauwelaar het volgende:
Die prinses van Arthur, zou ik niet afwijzen.
Morgana kijkt continue of ze moet schijten.quote:Op zondag 11 december 2011 12:45 schreef Fingon het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen Morgana is hotter in die serie
de preview voor deze laatste aflevering beloofd ook iets voor volgend seizoenquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:51 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Jammer dat het seizoen alweer voorbij is...ben benieuwd wat ze van het volgende seizoen maken, het wordt wel echt tijd voor Merlin om zijn 'geheim' kenbaar aan Arthur te maken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |