Ook mogelijk dat er meerdere volumes van seizoen 1 komen.quote:Op maandag 10 november 2008 16:25 schreef Darkenrahl het volgende:
[..]
Ik schrok even , maar als je onderaan kijkt kan je straks dvd volume 1 bestellen, dat betekend dus zeker dat er nieuwe delen komen. Wel vage site, zit bol met spoilers van de komende afleveringen???
Vaag trouwens dat je 24 november al heel seizoen 1 kan kopen terwijl het dan nog een paar weken op tv te zien is?
De BBC "spoilt" sowieso al. Ik geloof dat Britten wat beter tegen spoilers kunnen dan wat lichthartige anderen.quote:Op maandag 10 november 2008 16:25 schreef Darkenrahl het volgende:
[..]
Ik schrok even , maar als je onderaan kijkt kan je straks dvd volume 1 bestellen, dat betekend dus zeker dat er nieuwe delen komen. Wel vage site, zit bol met spoilers van de komende afleveringen???
Vaag trouwens dat je 24 november al heel seizoen 1 kan kopen terwijl het dan nog een paar weken op tv te zien is?
Delen van het eerste seizoen. De BBC brengt van hun series gedurende een run van een serie per zoveel afleveringen een DVD uit, en komt maanden later met een complete box. Dit is ongetwijfeld hetzelfde.quote:Op maandag 10 november 2008 16:25 schreef Darkenrahl het volgende:
[..]
Ik schrok even , maar als je onderaan kijkt kan je straks dvd volume 1 bestellen, dat betekend dus zeker dat er nieuwe delen komen.
Mja, dat zijn gewoon de gidsbeschrijvingen.quote:Wel vage site, zit bol met spoilers van de komende afleveringen???
Ja, zie boven dus.quote:Vaag trouwens dat je 24 november al heel seizoen 1 kan kopen terwijl het dan nog een paar weken op tv te zien is?
Doen alle stations hoor, ook in Nederland of Amerika. Misschien niet zover vooruit, maar de BBC is dan ook redelijk apart in het feit dat ze eerst iets opnemen en het dan pas uitzenden, in plaats van het al beginnen uit te zenden als er nog opnames zijn.quote:Op maandag 10 november 2008 19:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
De BBC "spoilt" sowieso al. Ik geloof dat Britten wat beter tegen spoilers kunnen dan wat lichthartige anderen..
Blijven kijken, na een tijd lukt dat je wel.quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:47 schreef Darkenrahl het volgende:
Gisteren aflevering 5 en 6 gezien en was weer om te smullen. De serie is heel er gegroeid sinds aflevering 3, fantastisch. Ook heel goed te volgen voor mij terwijl mijn Engels toch niet zo fantasisch is. Ik kan geen fantasy boek goed lezen in het Engels, maar dit begrijp ik allemaal prima.
Vanavond aflevering 7 kijken en volgens mij is 8 ook al binnen te halen, smullen weer!
In mijn tijd moest je boeken van Shakespeare lezen... en samenvattingen kon je alleen in boekjes kopen, maar die had de docent ook staan... (pre internet tijdperk)quote:Op maandag 15 december 2008 21:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Hey, ik heb deze serie gekeken voor een Engels opdracht.Grappig..
Maar jij komt uit de tijd dat je nog moest wachten tot het nieuwste Shakespearboek uitkwamquote:Op zondag 21 december 2008 20:43 schreef Darkenrahl het volgende:
[..]
In mijn tijd moest je boeken van Shakespeare lezen...
Och...vroegâh was alles beter hè?quote:Op zondag 21 december 2008 20:43 schreef Darkenrahl het volgende:
[..]
In mijn tijd moest je boeken van Shakespeare lezen... en samenvattingen kon je alleen in boekjes kopen, maar die had de docent ook staan... (pre internet tijdperk)
Nee, maar ik vermoed na 'Robin Hood' wat volgende maand weer moet beginnen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:45 schreef Marthh het volgende:
Weet iemand al wanneer seizoen 2 begint?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |