SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Villains
Mary Collins
An old sorceress who is out for revenge after Uther executed her son Thomas for the use of magic.
With the help of her magic pendant, she has the ability to shape shift, enchant through sound, and kill with the use of her voodoo dool.
Knight Valiant
A formidable warrior from the Western Isles, Knight Valiant was driven by greed and would do anything to win Camelot's famous tournament, including using magic.
Er zijn 13 eps gemaakt, vandaag is de tweede uitgezonden.
Op de BBC site kan je ze alsnog zien, de vorige athans.:)
Persoonlijk vind ik het een zeer leuke serie die goed en overtuigend gemaakt is.
[ Bericht 14% gewijzigd door SaintOfKillers op 05-10-2008 19:15:35 ]OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
quote:Op zondag 28 september 2008 13:48 schreef Netsplitter het volgende:
Thx
Ben zeer benieuwd hoe het verder gaat.Ja dat vroeg ik me dus ook af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Villains
Mary Collins
An old sorceress who is out for revenge after Uther executed her son Thomas for the use of magic.
With the help of her magic pendant, she has the ability to shape shift, enchant through sound, and kill with the use of her voodoo dool.
Knight Valiant
A formidable warrior from the Western Isles, Knight Valiant was driven by greed and would do anything to win Camelot's famous tournament, including using magic.
ps: kan een modje deze lijst toevoegen aan de op??
thx
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
eensch.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:19 schreef Netsplitter het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat ik ep3 niet helemaal lekker vond lopen qua verhaal.
Ietwat geforceerd had ik het idee.
Maar wat ik zo zag voor ep4 komt het weer helemaal goed.
je hebt gelijkquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:29 schreef AMDB het volgende:
Hij was tof, gaaf dat Merlin ook magic gebruikt terwijl ie buiten bewustzijn is. Verder die belachelijk slechte monstergevechtenIk denk dat ze die er beter uit kunnen laten, de preview van volgende week draait er volgens mij helemaal om.
Het is gemaakt door de BBC he, die hebben niet zon groot budget meestal voor shows als deze. Dus dan kun je ook geen super CGI verwachtenquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:29 schreef AMDB het volgende:
Hij was tof, gaaf dat Merlin ook magic gebruikt terwijl ie buiten bewustzijn is. Verder die belachelijk slechte monstergevechtenIk denk dat ze die er beter uit kunnen laten, de preview van volgende week draait er volgens mij helemaal om.
Viel mij ook al op helaas.quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:38 schreef Adelante het volgende:
Die mus in episode vijf was echt wel heel slecht er in geplakt, ze stonden bij de gevechten echt in de lucht te hakken, zet er dan een dummie neer en vervang die door cgi ofzo
Dat is natuurlijk wel vaak zo bij series/films.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat ik heel jammer vind is dat de "historische" karakters helemaal uit zijn verband zijn getrokken
Ja, maar dit is wel een beetje alsof Sneeuwwitje een 3-hoeksverhouding heeft met de jager en Sneezy en waar de heks een aardig vrouwtje is met thee en koekjes.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:16 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel vaak zo bij series/films.
Dat zou wmb het sprookje alleen maar ten goede komen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, maar dit is wel een beetje alsof Sneeuwwitje een 3-hoeksverhouding heeft met de jager en Sneezy en waar de heks een aardig vrouwtje is met thee en koekjes.
Jaja..alsof jij Morgana en Gwen niet in een sappige setting ziet zitten?quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:25 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat zou wmb het sprookje alleen maar ten goede komen.
Maar bij Merlin is dat wellicht anders.
True, true. Ik ga het toch maar proberen denk ik.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jaja..alsof jij Morgana en Gwen niet in een sappige setting ziet zitten?
Maar serieus..Valiant als boef en Lancalot die aan het verkeerde adres post komt brengen..dat is wel een beetje flauw.
nogal hèquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:54 schreef Adelante het volgende:
Ik vind die Merlin wel een beetje een vuige homo, die Gwen hangt letterlijk en figuurlijk aan z'n lippen en hij doet er niet echt wat mee
Zoals gezegd, er is wat gesleuteld aan de karakters.quote:Op maandag 20 oktober 2008 01:52 schreef Asgard het volgende:
Ik vind het wel oke, voor erbij.
Maar ik dacht ook altijd dat Morgana ook evil was
Fixquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:45 schreef Nembrionic het volgende:
Wellicht dát het een mooie manier is om kleine kinderen niet te kwetsen.
That's called being an Englishman.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:54 schreef Adelante het volgende:
Ik vind die Merlin wel een beetje een vuige homo, die Gwen hangt letterlijk en figuurlijk aan z'n lippen en hij doet er niet echt wat mee
Vandaag om half 9 volgens me tvgids, misschien half 8 bij ons ivm een uur tijdsverschil..quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:22 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
That's called being an Englishman..
Vet irritant trouwens dat de BBC de uitzendtijd van dit soort series vaak varieert. Heb zo een keer 45 min van een aflevering gemist.. Gelukkig is daar nog internet.
.
Volgens de Veronica gids idd om 20:30, dus nl tijd geen gmtquote:Op zaterdag 1 november 2008 13:29 schreef Marthh het volgende:
[..]
Vandaag om half 9 volgens me tvgids, misschien half 8 bij ons ivm een uur tijdsverschil..
Alleen die twee badguys gingen wel erg snel dood.. hadden ze wel iets beter mogen uitwerken.quote:Op zondag 2 november 2008 14:31 schreef Netsplitter het volgende:
Vond 'm wel aardig moet ik zeggen.
Beter dan de vorige, die ik te snel vond gaan.
Hadden ze beter in 2 eps kunnen hakken.
Idd.quote:Op maandag 3 november 2008 12:30 schreef Marthh het volgende:
[..]
Alleen die twee badguys gingen wel erg snel dood.. hadden ze wel iets beter mogen uitwerken.
daar hoop ik inderdaad op. Ik vind dit soort series geweldig (Robin Hood ook bijvoorbeeld), maar hier kan veel meer uitgehaald worden. Persoonlijk vind ik series met een verhaal (zoals bijv. lost of prison break) fijner kijken dan van die wat meer losstaande afleveringen (zoals merlin en bijv. bones).quote:Op maandag 3 november 2008 14:31 schreef Witchfynder het volgende:
Bij de meeste van dit soort series op de BBC is dat zo (neem Robin Hood bijv), maar is er wel een story arch. Gebruikelijk krijg je dan ook ineens een two of three parter waar dieper hier op ingegaan wordt tegen het einde van het seizoen.
die scene uit het water had ook wel iets "titanic_achtig romantisch"quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:54 schreef Adelante het volgende:
Ik ben het met je eens. De BBC doet het vast niet zomaar op deze wijze, maar ik ben al lang blij dat ze het doen!quote:Op maandag 3 november 2008 14:38 schreef Darkenrahl het volgende:
[..]
daar hoop ik inderdaad op. Ik vind dit soort series geweldig (Robin Hood ook bijvoorbeeld), maar hier kan veel meer uitgehaald worden. Persoonlijk vind ik series met een verhaal (zoals bijv. lost of prison break) fijner kijken dan van die wat meer losstaande afleveringen (zoals merlin en bijv. bones).
Ze maken het natuurlijk zo dat je een aflevering kan missen en dan toch weer vrolijk verder kan kijken. En ik hoop echt dat ze stoppen met die vooruitblikken op de nieuwe aflevering, houd helemaal niet van al die spoilers.
Maar al met al vermakelijke serie en net als Legend of the seeker uit Amerika eindelijk een serie in het fantasy genre.
Ook leuk!quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
en dan is er ook nog Crusoe
Morgana hoort helemaal niet zo evil te zijn, dat is een latere uitvinding. Van origine is zij een rebelse vrouw die vecht tegen het establisement. Ik betwijfel dan ook of de makers van de serie voor die moderne weg gaan. Ik denk eerder dat zij wel gefrustreerd raakt door Uther en een pro-magie standpunt in zal nemen en dat zal leiden dat zij de grote sorceress/enchantress wordt.quote:Op zondag 9 november 2008 11:30 schreef Netsplitter het volgende:
Vond de ep van gisteravond weer een geslaagde.
Zou Morgana door Uther evil gaan worden?
Ik hoop dat dit nou eindelijk eens gaat zorgen voor een soort van rode draad door de serie.
Die miste ik een beetje.
Merlin eindigt op 13 december, volgens Anthony Head's site.quote:Op maandag 3 november 2008 14:48 schreef Witchfynder het volgende:
Ik ben benieuwd of Merlin t/m december loopt. Als het goed is komt Robin Hood weer in januari en die zit in hetzelfde time slot.
In dat geval ben ik niet meer benieuwd.quote:Op maandag 10 november 2008 13:11 schreef Breuls het volgende:
[..]
Merlin eindigt op 13 december, volgens Anthony Head's site.
Ik schrok even , maar als je onderaan kijkt kan je straks dvd volume 1 bestellen, dat betekend dus zeker dat er nieuwe delen komen. Wel vage site, zit bol met spoilers van de komende afleveringen???quote:Op maandag 10 november 2008 13:11 schreef Breuls het volgende:
[..]
Merlin eindigt op 13 december, volgens Anthony Head's site.
Ook mogelijk dat er meerdere volumes van seizoen 1 komen.quote:Op maandag 10 november 2008 16:25 schreef Darkenrahl het volgende:
[..]
Ik schrok even , maar als je onderaan kijkt kan je straks dvd volume 1 bestellen, dat betekend dus zeker dat er nieuwe delen komen. Wel vage site, zit bol met spoilers van de komende afleveringen???
Vaag trouwens dat je 24 november al heel seizoen 1 kan kopen terwijl het dan nog een paar weken op tv te zien is?
De BBC "spoilt" sowieso al. Ik geloof dat Britten wat beter tegen spoilers kunnen dan wat lichthartige anderen.quote:Op maandag 10 november 2008 16:25 schreef Darkenrahl het volgende:
[..]
Ik schrok even , maar als je onderaan kijkt kan je straks dvd volume 1 bestellen, dat betekend dus zeker dat er nieuwe delen komen. Wel vage site, zit bol met spoilers van de komende afleveringen???
Vaag trouwens dat je 24 november al heel seizoen 1 kan kopen terwijl het dan nog een paar weken op tv te zien is?
Delen van het eerste seizoen. De BBC brengt van hun series gedurende een run van een serie per zoveel afleveringen een DVD uit, en komt maanden later met een complete box. Dit is ongetwijfeld hetzelfde.quote:Op maandag 10 november 2008 16:25 schreef Darkenrahl het volgende:
[..]
Ik schrok even , maar als je onderaan kijkt kan je straks dvd volume 1 bestellen, dat betekend dus zeker dat er nieuwe delen komen.
Mja, dat zijn gewoon de gidsbeschrijvingen.quote:Wel vage site, zit bol met spoilers van de komende afleveringen???
Ja, zie boven dus.quote:Vaag trouwens dat je 24 november al heel seizoen 1 kan kopen terwijl het dan nog een paar weken op tv te zien is?
Doen alle stations hoor, ook in Nederland of Amerika. Misschien niet zover vooruit, maar de BBC is dan ook redelijk apart in het feit dat ze eerst iets opnemen en het dan pas uitzenden, in plaats van het al beginnen uit te zenden als er nog opnames zijn.quote:Op maandag 10 november 2008 19:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
De BBC "spoilt" sowieso al. Ik geloof dat Britten wat beter tegen spoilers kunnen dan wat lichthartige anderen..
Blijven kijken, na een tijd lukt dat je wel.quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:47 schreef Darkenrahl het volgende:
Gisteren aflevering 5 en 6 gezien en was weer om te smullen. De serie is heel er gegroeid sinds aflevering 3, fantastisch. Ook heel goed te volgen voor mij terwijl mijn Engels toch niet zo fantasisch is. Ik kan geen fantasy boek goed lezen in het Engels, maar dit begrijp ik allemaal prima.
Vanavond aflevering 7 kijken en volgens mij is 8 ook al binnen te halen, smullen weer!
In mijn tijd moest je boeken van Shakespeare lezen... en samenvattingen kon je alleen in boekjes kopen, maar die had de docent ook staan... (pre internet tijdperk)quote:Op maandag 15 december 2008 21:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Hey, ik heb deze serie gekeken voor een Engels opdracht.Grappig..
Maar jij komt uit de tijd dat je nog moest wachten tot het nieuwste Shakespearboek uitkwamquote:Op zondag 21 december 2008 20:43 schreef Darkenrahl het volgende:
[..]
In mijn tijd moest je boeken van Shakespeare lezen...
Och...vroegâh was alles beter hè?quote:Op zondag 21 december 2008 20:43 schreef Darkenrahl het volgende:
[..]
In mijn tijd moest je boeken van Shakespeare lezen... en samenvattingen kon je alleen in boekjes kopen, maar die had de docent ook staan... (pre internet tijdperk)
Nee, maar ik vermoed na 'Robin Hood' wat volgende maand weer moet beginnen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:45 schreef Marthh het volgende:
Weet iemand al wanneer seizoen 2 begint?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |