Morgana is fuckin geil, ze heeft ooit een bijrolletje gehad in the Tudors waar Henry 8 haar keihard van achter neemt, lekker man!quote:Op zondag 26 september 2010 10:36 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Guinevere is toch lief. En Morgana is geil.
Die wil ik ook, zo cutequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:01 schreef timmmmm het volgende:
ahhh koetjikoetjikoe, een babydraakje!
Dan moet je Game of Thrones kijken.quote:
Hé, die ga ik even zoekenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet je Game of Thrones kijken.
Serie 1 is afgelopen, serie 2 is in de maak(o.a. met Carice van Houten).quote:
Wheel of Time, is die nog afgemaakt dan nadat de schrijver dood ging?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:20 schreef timmmmm het volgende:
hij staat al gedownload, een paar weken, maar ik kom er steeds niet aan toe. Ik vond het trouwens echt kutboeken, vandaar dat ik de serie rek. Hadden ze maar the Wheel of Time gedaan ipv Game of Thrones, dat is tenminste echte fantasy.
Eensch eensch.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:17 schreef Fingon het volgende:
Morgana is fuckin geil, ze heeft ooit een bijrolletje gehad in the Tudors waar Henry 8 haar keihard van achter neemt, lekker man!![]()
![]()
Jep, ze zijn bij deel tig. Z'n dochter nam het over ( meen ik)quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wheel of Time, is die nog afgemaakt dan nadat de schrijver dood ging?
Praten over Merlin oké. Dat doen we de plaatjes over Morganaquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:09 schreef tass het volgende:
Even een tvp, want er moet veel meer worden gepraat over Merlin
Toen 'ie doodging was 'ie al bij deel tigquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 09:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jep, ze zijn bij deel tig. Z'n dochter nam het over ( meen ik)
Die wordt afgemaakt...er moet nog één boek uit komen, meen ik...en de nieuwe boeken, van Brandon Sanderson, halen zowaar het niveau van de eerste boeken van de seriequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wheel of Time, is die nog afgemaakt dan nadat de schrijver dood ging?
Ze willen neigen naar epiek, maar halen dit nog niet, dat vind ik wel jammer. Hopelijk komt het nog.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 09:16 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Eensch eensch.
Merlin is vrij aardig dit jaar tot nu toe, minder van die onderbroekenlolafleveringen.
Ja, maar dat is wat moeilijk als je dingen zoals die executie niet laat zien. En de vergevingsgezindheid van die koningin vond ik ook lichtelijk belachelijk.quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:36 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ze willen neigen naar epiek, maar halen dit nog niet, dat vind ik wel jammer. Hopelijk komt het nog.
Sodeju, wat een goede tipquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet je Game of Thrones kijken.
Nog even offtopic,quote:
Dat was exáct het beeld dat ik voor me had toen je erover begonquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |