Dat zegt natuurlijk iets over jou. Je zou het ook niet kunnen verhullen, want anders zou je opeens een heel ander type mens zijn.quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben ik het overigens mee eens, als ik Huub was geweest had ik champagne ontkurkt en Evert en Albert even uitgenodigd
Yep, misplaatst. Want suggereert een geweldige diss en die was toch echt nergens te vindenquote:Op zaterdag 27 september 2008 16:55 schreef ThunderBitch het volgende:
Misplaatst?
You've totally lost me...quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yep, misplaatst. Want suggereert een geweldige diss en die was toch echt nergens te vinden.
Anyhood.
ARTE in de OP!
Ik wil weten hoe en wat, heb Vara, geen Vprogids en ook geen ARTE tussen mijn kanalen dus ik wil streams! Of uitzendinggemist.ARTE.
Dan was het niet voor jou bedoeld. Dat ARTE deel dan. Lees straks maar in de OPquote:
Pffff... heb je haar weer. Moet je niet druk bezig zijn met reageren op Hyves en blogs. Waar vind je de tijd zeg.quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:01 schreef lies1958 het volgende:
god wat is die thunderbitch bezig zeg. Lijkt brian wel, alles is toch huub zijn schuld. Huub heeft vast ook de filmpjes gemaakt van het mishandelen van brian naar amanda toe die op clipser staan. Misschien is thunderbitch wel afgewezen als groupie door huub tijdens een optreden en mocht ze niet mee de villa in van hem. Zou ze daarom hem overal de schuld van geven. Afgewezen vrouw of zo.
Maar laat ze vooral brian blijven verdedigen, en denken dat amanda alles heeft verzonnen. Ieder zijn ding.
Dag lieverd.quote:
Je leert het al, wat ga je kokenquote:Op zaterdag 27 september 2008 17:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ga maar aan mijn eten beginnen. Ik zal zeggen, doe je best. Veel plezier ermee....
Is het de gids van de afgelopen week ?quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:07 schreef Manu82 het volgende:
En er is nog steeds de vraag of iemand een VPRO gids en scanner heeft natuurlijk
Thanks, weet ik meteen wat dat arte isquote:Op zaterdag 27 september 2008 17:06 schreef beequeen het volgende:
Wanneer wordt dat gedoe uitgezonden op ARTE, ik heb dat kanaal nl wel.
Edit: OP gelezen. Thanx Meyou.![]()
Welke hyve's en welke blogs bedoel je. Ik reageer alleen hier.quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Pffff... heb je haar weer. Moet je niet druk bezig zijn met reageren op Hyves en blogs. Waar vind je de tijd zeg.
Ik ga maar aan mijn eten beginnen. Ik zal zeggen, doe je best. Veel plezier ermee....
Ik zal even checken, ik ken wel van die mensen die dat soort gidsen hebben. Scannen, of de zin erin, moet ik even over nadenken.quote:
Waar slaat dat nu weer op?!?!!quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:06 schreef Marrije het volgende:
Ik heb die Brian en Amanda gate niet echt gevolgd maar ik denk ook dat Amanda weer eens schromelijk aan het overdrijven is. Is ze een ster in.
Dus datquote:Op zaterdag 27 september 2008 17:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waar slaat dat nu weer op?!?!!
ZE ZAT ER ZELF NAAST!!!!!!
![]()
ik geloof amanda nu eens wel, ik denk inderdaad dat braien haar mishandeld heeft, ze gaat anders niet naar de politie om aangifte te doen hoor...dat is een stap hoorquote:
ja,dat klinkt lekker logisch..quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:38 schreef Estherdv het volgende:
[..]
ik geloof amanda nu eens wel, ik denk inderdaad dat braien haar mishandeld heeft, ze gaat anders niet naar de politie om aangifte te doen hoor...dat is een stap hoor
Ik vind haar erg moedig!
tvpquote:Op zaterdag 27 september 2008 17:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja,dat klinkt lekker logisch..
een persoonlijkheidsstoornis doet zelfs vreemdere dingen met lijers hieraan dan een valse aangifte, hoor.
het blijft wel moedig; ook van de telegraaf
waarom niet?quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
tvp
vraag me niet waarom.......
toch heeft het een functie gehad (voor mij in ieder geval) dat je hier tvp-de en dat je bestaat!quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
omdat het eigenlijk geen reet interesseert
eetsequote:Op zaterdag 27 september 2008 18:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
toch heeft het een functie gehad (voor mij in ieder geval) dat je hier tvp-de en dat je bestaat!:
ik ga lekker souvlaki wraps maken en ff een goed recept zoeken.
[ afbeelding ]
leeters en mazzel
quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:38 schreef Estherdv het volgende:
[..]
ik geloof amanda nu eens wel, ik denk inderdaad dat braien haar mishandeld heeft, ze gaat anders niet naar de politie om aangifte te doen hoor...dat is een stap hoor
Ik vind haar erg moedig!
quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:35 schreef SHE het volgende:
Wat een site zeg
Prachtige zinsbouw en vooral de herhaling van werknemers/kandidaten is zo lekker consequent.
Goede reclame ook voor je recruitershonk, een losgeslagen psychopatische antiliaan met een neiging tot zelfbevrediging en een erbarmelijk gevoel voor taal.
Ik zie hem al de intakes doen met de aanstormen talenten:
Brain: 'ik rapporteer die modderfokking shit weet je. Codes, cracks, lines..ik rapporteer ze allemaal.
Progammeur : Heeft u ook informatie over de verwachtingen binnen deze functie?
<Knip>
Soko Soko!
quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:35 schreef SHE het volgende:
Wat een site zeg
Prachtige zinsbouw en vooral de herhaling van werknemers/kandidaten is zo lekker consequent.
Goede reclame ook voor je recruitershonk, een losgeslagen psychopatische antiliaan met een neiging tot zelfbevrediging en een erbarmelijk gevoel voor taal.
Ik zie hem al de intakes doen met de aanstormende talenten:
Brain: 'ik rapporteer die modderfokking shit weet je. Codes, cracks, lines..ik rapporteer ze allemaal.
Progammeur : Heeft u ook informatie over de verwachtingen binnen deze functie?
Brain: Wil je me para maken? Conjo, ik heb al bewerkstelligt dat er een functie is, dat kun je verwachten.
Programmeur ; Ehm, ok, maar ik zou graag wat meer willen weten over de exacte werkzaamheden die van mij verwacht worden bij uw eindklant.
Brain: Je zit weer te drammen, ik waarschuw je dat je die grens niet moet passeren, want als we die gepasseerd zijn dan is er geen grens meer. Dan is de passage voorbij de grens!!!!
Pogrammeur: Ik begrijp niet zo goed wat u bedoelt, kunt u mij dit nader toelichten?
Brain: Ik zeg en ik blijf zeggen en jij passeert de grens weer. Wij staan hier op een voetbalveld, met mij in de spits en jou op rechts en wat jij nu doet is mij passeren!!
*slaat zichzelf in het gezicht*
FOKKING CONJO GRENZEN !!!! JE MOET ME NIET DIE BLACKOUTS OP DWINGEN !
Programmeur: Ik begrijp het. Bedankt voor de informatie.
Brain: Graag gedaan. Ik ben hier om te helpen weetje, alleenstaande programmeurs en shit die wil ik helpen.
Ik heb er een quote over gemaakt:
' when perseverance cracks the code, all birds wear strings '
Soko Soko!
danku!quote:Op zondag 28 september 2008 10:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hier!
http://player.omroep.nl/?aflID=7981070
Hm... ik dacht dat we dat al hadden gehad, moeders lastigvallen.quote:Op zondag 28 september 2008 01:36 schreef mooiiiiii het volgende:
@BwennieBren ,Krottenwijk staat op mijn hyves....
quote:Op zondag 28 september 2008 13:10 schreef bloodymary het volgende:
Wat doen de media toch eigenlijk slecht hun werk dan. Ze vragen zich af of het wel gebeurd is in DGK, maar die filmpes van de douchescene en dat gestomp onder de lakens zijn toch zo te vinden en geven toch een duidelijk beeld?
Toch niet met de vervallen hut en al?quote:Op zondag 28 september 2008 01:36 schreef mooiiiiii het volgende:
@BwennieBren ,Krottenwijk staat op mijn hyves....
Enlighten me, ik snappum niequote:Op zondag 28 september 2008 11:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hm... ik dacht dat we dat al hadden gehad, moeders lastigvallen.
Als ik me dit goed herinner, werd de moeder van Brian aardig door het slijk gehaald, en daarnaast was het erg beledigend voor mensen die daar vandaan komen, lijkt me.quote:
Pfffff... er staat geen reet.quote:Op zondag 28 september 2008 16:44 schreef lies1958 het volgende:
Amanda heeft een nieuwe hyve's aangemaakt.
Er staat dus nu ook een uitleg op van haar verhaal.
http://thenewlifeofamanda(...)es_is_een_feit/QF-J/
Vond? Nu niet meer?quote:Op zondag 28 september 2008 16:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als ik me dit goed herinner, werd de moeder van Brian aardig door het slijk gehaald, en daarnaast was het erg beledigend voor mensen die daar vandaan komen, lijkt me.
Vond het toen een goed besluit om het te verwijderen. Maar, niets is wat het lijkt.
Ach, zo heeft iedereen zijn eigen kijk op zaken. De kooi is geweest, dus.... what the heck.quote:Op zondag 28 september 2008 16:47 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Vond? Nu niet meer?![]()
Ver gezocht overigens dat het beledigend zou zijn voor mensen die daar vandaan komen. Het is liedje dat met een grote knipoog is geschreven maar misschien begreep je dat nog niet. Bij deze dus. Ik heb het trouwens eerder al uitgelegd hier op FOK maar heb geen zin om het weer te doen. Use the mighty google maar
Maar FYI er is geen krottenwijk in Bonaire hoor![]()
Het door het slijk halen van Netty valt toch wel mee aangezien ze daar zelf een hele grote hand in heeft gehad tijdens DGK? M.i. geldt dat overigens voor alle bewoners die in de finale zaten. Maar omdat ik hou van slijk, bagger, moddergooien, blijf ik het heerlijk volgen
Ja , te belachelijk voor woorden..quote:Op zondag 28 september 2008 11:33 schreef noekje het volgende:
Wil diegene die het nodig vindt om alle posten van hier naar Rocketmiljonairs te kopiëren zo vriendelijk zijn om daarmee te kappen. Het is infantiel en laf. Mensen die daar iets kwijt willen, regelen dat zelf wel. En als je het dan doet, doe het dan goed want je bent een prutser.
Precies, laten we het daar maar op houden. Netty heeft mij evenmin als kijker niets aangedaan, behalve dat ze op mijn lachspieren werkte met haar acties. En dat is goed toch? 'Cause this is TV mén! Pure entertainmentquote:Op zondag 28 september 2008 17:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ach, zo heeft iedereen zijn eigen kijk op zaken. De kooi is geweest, dus.... what the heck.
Netty heeft mij als kijker niets aangedaan, dus ik zou niet weten wat ze ernaar gemaakt heeft, evenmin de moeder van de andere spelers overigens.
Hehe, heeft zij jou evenmin niets aangedaan? , ik vermoed, slip of the keys.quote:Op zondag 28 september 2008 17:25 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Precies, laten we het daar maar op houden. Netty heeft mij evenmin als kijker niets aangedaan, behalve dat ze op mijn lachspieren werkte met haar acties. En dat is goed toch? 'Cause this is TV mén! Pure entertainment
Ik las het ja, je hebt gelijkquote:Op zondag 28 september 2008 17:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hehe, heeft zij jou evenmin niets aangedaan? , ik vermoed, slip of the keys.![]()
Enne ja, laten we het daarop houden. Make love, not war.(vooral op zondag).
quote:Op zondag 28 september 2008 17:33 schreef beequeen het volgende:
VOLlers onder elkaar, how cute.![]()
Netty is een kutwijf en heeft 2 kutkinderen. Zo moeilijk is dat toch niet?
Yep, het is dat het een vrije dag genoemd wordt, maar zondagen zijn niet meer wat ze geweest zijn.quote:Op zondag 28 september 2008 17:33 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik las het ja, je hebt gelijk
En ik haat zondagen trouwens
Ik verveel me....
Tsja, zegt een kutforummer.quote:Op zondag 28 september 2008 17:33 schreef beequeen het volgende:
VOLlers onder elkaar, how cute.![]()
Netty is een kutwijf en heeft 2 kutkinderen. Zo moeilijk is dat toch niet?
Ga nieuwe filmpjes makenquote:Op zondag 28 september 2008 17:33 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik las het ja, je hebt gelijk
En ik haat zondagen trouwens
Ik verveel me....
Eh,... Amanda schijnt een nieuw Hyvesaccount te hebben (maar niet heus).quote:
Hey zakkenwasser, ik heb de foto van Eric gevonden, het was een mooie foto met Huubschen samen in bed, slapend. Echt een mooie. Maar, je krijgt hem niet. Dus dat.quote:
Ik heb foto's zat van Huub en Ericquote:Op zondag 28 september 2008 17:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hey zakkenwasser, ik heb de foto van Eric gevonden, het was een mooie foto met Huubschen samen in bed, slapend. Echt een mooie. Maar, je krijgt hem niet. Dus dat.
Over wat dan?quote:
quote:Op zondag 28 september 2008 17:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Make love, not war.(vooral op zondag).
quote:
quote:Op zondag 28 september 2008 17:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hey zakkenwasser, ik heb de foto van Eric gevonden, het was een mooie foto met Huubschen samen in bed, slapend. Echt een mooie. Maar, je krijgt hem niet. Dus dat.
De ene vroeg erom, en de ander had het nog tegoed (de fotoquote:
Maar deze heb jij niet...... ik zei toch dat ik een hele mooie had, zou hem nog opzoeken. Het is ECHT een mooie, al kan ik het haast niet uit m'n toetsenbord krijgen.quote:Op zondag 28 september 2008 17:44 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik heb foto's zat van Huub en Eric![]()
Maakt niet uit ,als het maar smeuig isquote:Op zondag 28 september 2008 17:44 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Over wat dan?
Trouwens mijn "partner in crime" wil niets meer met de kooi te maken hebben en zij maakte de filmpjes. Ik deed alleen de audio...
euhw.... tjsa ik mis veel, heb dit topic niet zo lang geleden ontdekt zie je? Zeg maar na het nieuws van Brian en Amandaquote:Op zondag 28 september 2008 17:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De ene vroeg erom, en de ander had het nog tegoed (de foto).
No dear, been there, done that ...quote:Op zondag 28 september 2008 17:58 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Maakt niet uit ,als het maar smeuig is.
, een mooi liedje erbij
Heb ik dat gezegd dan? Of heb je vermoedens, of luister je ook naar lasterpraatjes?quote:Op zondag 28 september 2008 18:05 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
euhw.... tjsa ik mis veel, heb dit topic niet zo lang geleden ontdekt zie je? Zeg maar na het nieuws van Brian en Amanda![]()
Maarehhh... wie ben jij op VOL dan?
Pardon?quote:
nee, nee, blijkbaarquote:Op zondag 28 september 2008 18:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd dan? Of heb je vermoedens, of luister je ook naar lasterpraatjes?
Blijft een geweldig filmpje!quote:Op maandag 29 september 2008 21:35 schreef Elske6 het volgende:
http://www.videomix.cz/video/-Bvz7W3YMqc/ promo flimpje van Brian
Whah, is het Fenya???quote:Op zondag 28 september 2008 18:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pardon?
BTW, doe de groeten aan Sco.
Ik vind Brian er eigenlijk wel slecht uitzien op die foto's. Niet goed geslapen of zo denk ik... Iets met zijn geweten?quote:Op maandag 29 september 2008 22:50 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Brian op Celebbing 27 sept. 2008.
Ik hoop wel dat ie 3 glazen water gedronken heeft.![]()
Wat doet die meid met die pruik van Amanda in haar handen?quote:Op maandag 29 september 2008 22:50 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Brian op Celebbing 27 sept. 2008.
Ik hoop wel dat ie 3 glazen water gedronken heeft.![]()
Of heeft dat grietje een familiepruik in haar handen..van rattenhaar gemaakt.zou kunnen toch.....ga maar naar bed doeiiiquote:Op dinsdag 30 september 2008 01:39 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Wat doet die meid met die pruik van Amanda in haar handen?
Dat grietje op de achtergrond lijkt op het zusje van Nena. Kan zo snel ff geen screenshots vinden ofzo van haar. Ik voel een nieuwe verhaallijn aankomen.quote:
als iemand onder amanda's naam een hyves start en daar door alle fans in de maling neemt dan vind ik dat toch wel media nieuwsquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:30 schreef beequeen het volgende:
Lieke, niet om lullig te doen hoor maar dit is geen media nieuws. Deze berichten horen hier thuis.
heeft ze nog steeds rijles?quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:03 schreef dgklieke het volgende:
Ik heb me Hyves weer terug!!!!!!!!
vandaag, 17:41, 37 x bekeken
Lieve vriendjes en vriendinnetjes,
BLADIEBALA.........
En ik kom net van me rijles.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
heeft ze nog steeds rijles?
en dat te denken dat ananda wel van haar vakantieadres er wel op kwam en nu nietquote:Misschien heeft ze hoofdletters gebruikt op plekken waar het niet moest. Ze kan zoals altijd gewoon op haar pagina komen. Dat heb ik haar ook laten weten."
quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:53 schreef dgklieke het volgende:![]()
[..]
en dat te denken dat ananda wel van haar vakantieadres er wel op kwam en nu niet
dus je ziet maar brian is zo als hij in de gouden kooi was
quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:27 schreef sunny16947 het volgende:
Misschien heeft het gesprekje met Huub bij celebbing wel wonderen gedaan. Je weet het niethé?
quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:03 schreef XbloemX het volgende:
Tamara zwanger van Brian
Nieuwe klap voor Amanda
Zijn relatie met Amanda is nog maar net voorbij. Dat neemt niet weg dat Tamara, het huidige liefje van Brian uit De Gouden Kooi, zwanger is van hem. Zo vertelt Brian aan RTL Boulevard.
Brian is de laatste weken weer veelvuldig in het nieuws, na beschuldigingen van zijn ex Amanda. De vrouw met wie hij zijn verblijf in De Gouden Kooi wat aangenamer maakte, vertelde in geuren en kleuren over de klappen die zij van Brian moest incasseren. Het paar maakte dan ook onlangs bekend dat zij op 23 augustus uit elkaar zijn gegaan.
Een maand na deze split is er nu het nieuws dat de voormalig bewoner van de droomvilla zijn nieuwe vriendin Tamara heeft bezwangerd. Tamara is overigens niet helemaal een nieuwe vriendin, aangezien zij voor Brian's avontuur in het programma ook al een relatie met hem had.
Brian vertelt aan RTL Boulevard dat het helemaal niet zijn bedoeling was om het nieuws nu al naar buiten te brengen. De zwangerschap is namelijk nog erg pril. Maar gezien de druk van de media, die eerder al gokten dat er sprake zou zijn van een zwangerschap, treedt hij nu toch naar buiten met dit nieuws.
"Tamara en ik zijn heel blij", omschrijft Brian zijn gevoelens aan RTL Boulevard. "We zien het als een geschenk. Ik begrijp dat dit voor Amanda moeilijk is om te horen. Ondanks de negatieve ondertoon die dit alles heeft, door de jaloezie van Amanda en door de media die dat allemaal naar buiten brengen, ben ik echt heel gelukkig hiermee."
Bron: http://www.rtl.nl/actueel/rtlboulevard/home/
quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:03 schreef XbloemX het volgende:
Tamara zwanger van Brian
Bron: http://www.rtl.nl/actueel/rtlboulevard/home/
OMG, jouw ondertitel. Zeg me dat het sarcastisch bedoeld is!quote:
quote:
sarcastischquote:Op dinsdag 30 september 2008 23:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
OMG, jouw ondertitel. Zeg me dat het sarcastisch bedoeld is!
quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:57 schreef humberto.tan het volgende:
Huiselijk geweld is...Brian en Amanda?
Dit is een hilarisch topic aan het wordenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:46 schreef Copycat het volgende:
Sinds begin september samen en nu al zwanger?
Something smells fishy, very fishy.
Sinds begin september samen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:46 schreef Copycat het volgende:
Sinds begin september samen en nu al zwanger?
Something smells fishy, very fishy.
quote:De Gouden Baby
Brian verwacht kind bij Tamara:
Wat leuk voor ze! 16%
Arme Amanda 13%
Arm kind 72%
Aantal stemmen: 116
Ja, vind ik ook. Die is gewoon écht keihard besodemieterd.quote:
Daar lijkt het volgens mij wel op.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:08 schreef schatje het volgende:
Dus hij heeft Tamara zwanger gemaakt terwijl ie nog een relatie met Amanda had?
Dat hoeft niet zo te zijn, maar hij heeft het wel verdomde snel gedaan.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:08 schreef schatje het volgende:
Dus hij heeft Tamara zwanger gemaakt terwijl ie nog een relatie met Amanda had?
En als het voor die datum komt dan heeft hij dus wederom gelogen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:16 schreef blomst het volgende:
Stel Tamara is heeft 24 augutus haar laatste menstruatie gehad,en ze hebben rond 14 dagen erna seks gehad dan is de uitgerekende datum 31/05/2009
Er lopen zat debielen rond, dat blijkt maar weer.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:18 schreef Manu82 het volgende:
Blijft debiel als je net weer een relatie op aan het bouwen bent om dan maar meteen zwanger te geraken
Kijk hier hebben we wat aan!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:16 schreef blomst het volgende:
Stel Tamara is heeft 24 augutus haar laatste menstruatie gehad,en ze hebben rond 14 dagen erna seks gehad dan is de uitgerekende datum 31/05/2009
Een baby kan ook te vroeg en te laat komen héquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:19 schreef Tessio het volgende:
[..]
En als het voor die datum komt dan heeft hij dus wederom gelogen.
Dat is echt belachelijk, ze waren net weer aan het bijpraten ofzoquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:18 schreef Manu82 het volgende:
Blijft debiel als je net weer een relatie op aan het bouwen bent om dan maar meteen zwanger te geraken
Dat even buiten beschouwing gelaten natuurlijk.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:21 schreef T-lex het volgende:
[..]
Een baby kan ook te vroeg en te laat komen hé![]()
...die komt meestal niet precies op tijd.
En ik durf met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te beweren dat dit kindje een paar weken te vroeg geboren gaat worden.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:21 schreef T-lex het volgende:
Een baby kan ook te vroeg en te laat komen hé![]()
...die komt meestal niet precies op tijd.
Ja , daar heb je wat aan, thanks blomst. Dus op het nippertje nog in meiquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:16 schreef blomst het volgende:
Antillianen zijn altijd te laat hé...don't get your hopes up.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik durf met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te beweren dat dit kindje een paar weken te vroeg geboren gaat worden.
Het is en blijft een leugenachtige hyena, die Kubatz.
Wellicht kan de OHRA er nog wat leuks mee doenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik durf met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te beweren dat dit kindje een paar weken te vroeg geboren gaat worden.
Het is en blijft een leugenachtige hyena, die Kubatz.
We zullen het zien. Maar voor mij is Brian overduidelijk door de mand gevallen. In hoeverre hij nog verder door die mand kon vallen, that is.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:29 schreef T-lex het volgende:
Antillianen zijn altijd te laat hé...don't get your hopes up.
Boeit me allemaal verrekte weinig kan ik je melden.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
We zullen het zien. Maar voor mij is Brian overduidelijk door de mand gevallen. In hoeverre hij nog verder door die mand kon vallen, that is.
Maar ik begrijp dat jij nog immer volledig achter hem staat?
Tot bij de geboorte duidelijk wordt dat Tamara er dezelfde moraal op nahoudt als Brian en hij niet de vader blijkt...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:40 schreef T-lex het volgende:
[..]
Boeit me allemaal verrekte weinig kan ik je melden.![]()
![]()
Maar ik zorg gewoon voor "het andere geluid", is wel zo gezellig toch.
Prachtig toch dit...
Amanda blij met de baby van Deborah
..Brian blij met z'n eigen Baby, verschil moet er wezen.![]()
Ik had verwacht dat ie amanda meteen zou dumpen na dgk. Ik las hier ergens dat ie dat niet deed om ze zijn melkkoe is. Dat ligt op zich wel in de lijn der verwachting.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
We zullen het zien. Maar voor mij is Brian overduidelijk door de mand gevallen. In hoeverre hij nog verder door die mand kon vallen, that is.
Maar ik begrijp dat jij nog immer volledig achter hem staat?
Ik wel!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:56 schreef Estherdv het volgende:
weet je wat zo ongelooflijk zwak van braien is, dat we niet meer op zijn hyves kunnen komen
Ik verwacht dat het kind te vroeg geboren gaat wordenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:16 schreef blomst het volgende:
Tegenwoordig rekenen ze de laatste menstruatie + 7 dagen. Dus als dat zo zou zijn is het 1 september. Haar volgende menstruatie zou dan 24 september moeten zijn. Op 25 september komt Samantha met het verhaal. Dus 1 dag overtijd en het hangt al aan de grote klok???? Of is ze na de daad gelijk een test gaan halen? Trek je conclusies.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:16 schreef blomst het volgende:
Ja kan me nog herinneren dat Amanda toen laaiend was omdat hij het eerder tegen de andere had verteld dan tegen haar. Misschien is toen de tactiek wel besproken om als winnaar uit de bus te komen. Daarom kwam ze toen ook tegen alle verwachtingen in naar de kooi om Amanda te verzekeren dat ze niets van haar te vrezen had. Want stel je voor dat Amanda Brian had laten vallen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:56 schreef Mathara het volgende:
Tijdens 1 van de vlieglessen van Brian, stond Tamara als verassing op het vliegveld. {actie van het hokje}.
Ze hebben toen toch zo ontzettende gezellig bij kunnen praten, tijdens een lunch op één van de eilanden ??
Brian kwam toen verhit terug. Het leek er toen verdacht veel op dat Brian "in love" was, maar niet op Amanda
Er zullen vast nog wel filmpjes zijn !!!, van het moment dat Brian weer terug kwam. Daarna kwam ook al snel die brief van Tamara {met vette ruzie}, die Amanda niet mocht lezen omdat het over persoonlijke sores van Tamara ging!!!
Ik denk dat vanaf dat moment, de liefde tussen B en T weer is gaan opbloeien. En kijk wat er van komt
[ afbeelding ]
Die filmpjes zou ik nog wel eenswillen zien
Oeh. Is het topicwaardig, al die reacties?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:07 schreef Copycat het volgende:
Die reacties ook op de Telegraafsite.
Karaktermoord smaakte nimmer zo lekker.
Dat was een heftige periode, waar de ene ruzie na de andere kwam. Brian was opvallend anders toen hij terug kwam, en tegen iedereen zijn verhaal deed.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:07 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ja kan me nog herinneren dat Amanda toen laaiend was omdat hij het eerder tegen de andere had verteld dan tegen haar. Misschien is toen de tactiek wel besproken om als winnaar uit de bus te komen. Daarom kwam ze toen ook tegen alle verwachtingen in naar de kooi om Amanda te verzekeren dat ze niets van haar te vrezen had. Want stel je voor dat Amanda Brian had laten vallen.
Copy pasten, daar draai ik mijn hand niet voor om:quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:14 schreef noekje het volgende:
Oeh. Is het topicwaardig, al die reacties?
En dat is slechts één pagina ...quote:Vond het al een vreselijk dweil en dat word nu weer even bevestigd.Een vreselijke sukkel met een enorme bek.Stom genoeg denkt hij ook nog dat ie wat is. Zielig voor de kleine straks.Amanda mag blij zijn dat deze jongen bij haar is weggegaan.
Ga eens leren rekenen Brian. Jullie kregen in september (weer) een relatie en de baby wordt in mei verwacht!?! Dez is dan dus niet van jou!!!!!
sjemig hebben die gasten nooit van een soa test gehoord ??? hij hangt hem dus echt overal maar in
ik schat dat het kindje 3 a 4 weken te vroeg geboren wordt!
Wees een vent en geef toe dat je haar geslagen hebt. Beetje laf om het op jaloerzie af te schuiven.
Leuk!
ik vind het nu al triest voor het ongeboren kindje dat hij zo,n vader gaat krijgen. een gestoorde vader die alleen maar kan slaan - tieren - dingen kapot gooien enz. ik denk dat brian het beste af is op een psychiatrische afdeling.deze man is gevaarlijk en is niet te genezen.
Brian, je hebt zeker een lachspiegel !!!Als je je eigen leugens maar vaak genoeg herhaald ga je ze zelf geloven.Streamers weten wel beter.Er is bewijs genoeg uit de gouden kooi.
Vooral dit zinnetje vind ik grappig: "Ze weet dondersgoed dat ik haar nooit heb aangeraakt". Mwah met zo'n kleine miljoen getuigen, zou ik dat niet durven zeggen, want dan word je echt overal voor leugenaar uitgemaakt, maar dat is misschien toch al zo, dus dan maakt het weer niet uit. PS ik hoop van harte dat Amanda dit wint, ik gun het brian gewoon niet.
Wat is het toch een slapjanus die Brian. Maar goed dat straalt ook uit zijn ogen.
Beste Brian je zegt ik hebt amanda nooit geslagen ,volgens mij had je verstandsverbijstering .wij hebben bewijzen op film ook van Nena,ik hoop dat je van je kind afblijft ,want dan kom ik naar je toe ....Een 10jr mishandelde vrouw..
Kansloze gast ..... Dat dit nog in de media kotm, ongeloveloos .......
@rekenwonder. Een zwangerschap duurt 9 maanden. Als zij de eerste keer gelijk zwanger is in september dan betekent dat mei de kleine kan komen. Jij rekenwonder?
rekenwonders, als je net zwanger bent, dan begint tellen al vanaf 4 weken. niet vanaf 1 week. Het kan dus wel in mei als ze net zwanger is nu.
Wat wordt zijn volgende publiciteitsstunt???
Rekenwonder ik zou mezelf niet zo noemen als ik jou was want het klopt wel degelijk als het kindje in september gemaakt is wordt het wel zeker in september geboren we hebben nog altijd 9 maanden hoor.Leuk voor Brian jammer voor Amanda life goes on.......
dom dom dom. Enje gelooft dat dit kindje van jou is? Echt je was Amanda niet waard dat meisje is te goed. En jij echt te dom. Mei is vanaf september 8 maanden gerekend. Volgens mij zijn mensen echt 9 maanden zwanger. En het zou wel heel toevallig zijn dat je vrouwtje 1 september zwanger werd en het kindje 31 mei geboren wordt. Maar veel plezier er mee. Schrik niet als het een ander kleurtje heeft of totaal niet op je lijkt
Hoe komt het dan dat Amanda getuigen heeft van de mishandeling.
ZIELIG kapitalistisch mannetje, gevangen in zijn eigen gevangenis!!!!, en slachtoffer van zijn eigen gedachte.
Ha ha Tamara moet al minimaal vanaf 23 augustus zwanger zijn wil ze nog net op de valreep in mei uitgerekend zijn, dusssss het hele verhaal klopt niet
Uhm...is dit ook een Bassie/Ohra stunt?Brian jongen, gefeliciteerd.
iedereen heeft recht op een eigen leven, waarom zo moeilijk doen, die twee hadden een showromance,helaas verder niks geworden jammer dan , ga verder met je leven, ik wens brian veel geluk met zijn meisje en en de kleine, en amanda GET A LIFE , geen hand vol maar een land vol leuke jongens en anders pak je toch weer een leuke meid,zo jong, je hebt nog een heel leven voor je joh.
"ik heb het eerde ontkent omdat het nog heel pril was"... sorry maar ik vind 4 a 5 weken ook nog heel pril. Normale mensen kunnen pas testen bij 3 a 4 weken. Ben je helderziend of zo ? Volgens mij klopt die begin September niet helemaal.
ik heb nu al medelijden met de baby
Wat een ongeloofelijke sukkel.Alles voor een beetje aandacht en wat heeft hij te bieden?
Tijd om Amanda eens flink aan te pakken. Ik ken meer vrouwen die hun ex hebben aangeklaagd om alleen meer geld te krijgen of de kinderen af te pakken. Het wordt tijd dat een man ook rechten krijgt.
Zijn agressieve woedeuitbartingen met geweld naar zn vriendin zullen ongetwijfeld na DGK zijn door gegaan thuis, zoals ook zijn relatie met Tamara die hij tijdens DGK even een jaar op non actief had gezet. En Amanda liet zich blind belazeren door die oversexte driftkop met zn losse handjes. Via de regie van DGK werd zelfs geregeld dat hij Tamara een aantal keren op bezoek kreeg in de villa en tijdens vliegles.
Oja en al zijn ze begin september pas samen ze kan dan nog in augustus zwanger geworden zijn.Voor dat daar weer reacties over komen.
Sterk karakter die gast. Lopen er hopelijk niet veel meer van rond.
heb precies hetzelfde meegemaakt met ook zo,n antilliaan! hij maakte gelijk een kindje bij een ander, er zijn geen woorden, wat een valse slang is die brian!!!
whahaha ik zelf ben ook zwanger en in mei uit geteld...en ik ben toch op zeker eind augustus zwanger geworden !!!dus brian wat je zegt klopt niet eind sept weer samen stel ze is toen meteen zwanger geraakt dan moet het kindje in juni geboren worden en niet in mei....dus je loopt een maand achter.....ga maar is goed na of je wel de vader bent.
Het is te hopen dat het pappa niet boos gaat worden.....Die slaat zijn kind nog wel is het ziekenhuis in !!
Inderdaad...leer eens rekenen...vanaf begin september (weer) bij elkaar en dan in mei een kindje verwachten...knap hoor!!!!
een zwangerschap duurt 9 maanden ipv 8 maanden.als zij in mei hun eerst kindje krijgen dan moet zij in augustus, eind juli zwanger geraakt zijn.dus denk ik niet dat de relatie in augustus uit is gegaan omdat het niet meer werkte maar meer omdat hij al een tijdje een ander had.eerst ontkennen en daarna bekennen, Brain je wordt erg ongeloofwaardig zo.Maar of je zo jongen ook zou moeten geloven!
Dus binnen een maand zijn ze weer een relatie begonnen, heeft ie d�r zwanger gemaakt, zijn ze er achtergekomen dat ze zwanger is en heeft hij het ook nog ontkend omdat het te pril is.. En dan wordt het in mei geboren.. Klopt niet echt he! Amanda, wees blij dat jij het niet bent!!!
zo je geeft het toch toe heb je dagenlang erover nagedacht hoe je dit naar buiten moet brengen.Hoe breng je straks naar buiten van haar mishandelingen eerst ontkennen en straks toegeven.Je hebt haar gebruikt in de kooi en er na om je agreesie te uiten.Je bent pas een vent als je alles toegeeft.Haar hyves gehact dus geef het slaan nu ook maar toe.
Dat heeft ie dan verdomd snel gedaan. Of zal de baby een paar weken te vroeg geboren worden ... Wat een in en in nare man is het toch ook, met z'n 'jaloezie van Amanda'. Die Brian spoort niet, is oneerlijk en gelooft heilig in zijn eigen waarheid, hoe krom ook. Ik begin daarentegen steeds meer te geloven in het gehele verhaal van Amanda.
nou jongen je was niets. je bent niets .en je wordt niets.Als deze in mei komt is het verwekt eerder dan jij zegt,maar ja amanda was alleen maar rugdekking.(plannetje van natasia?)amanda je moet blij zijn dat je van die rioolrat af bent.en brain ik als streamer had genoeg gezien van de klapjes die jij steeds uit deelde.(douche gebeuren?)Ik vind het nu al zielig voor het kind.(de hoop is dan op je vriendin!)
ongelovelijk, niet te bevatten | 09:12 | 01.10.08
Nou B ik wens Tamara en 't kindje heel veel sterkte toe. Want de beelden op YouTube en Clipser liegen er niet om. Ik was ook zo iemand die jullie volgde via de streams. Heb genoeg gezien, dat jij je handjes niet bij je kon houden. Of ben je ook de doucheslang incident vergeten? Ik in ieder geval niet....Dus wees een vent zoals je je voordoet en geef je fouten toe!!!!
Brian wat ben jij een walgelijke vent.je gaat je zelf echt wel tegenkomen in je levenspad.je bent gemeen,en achterbaks.ook deze vriendin ga je slaan.!!zeker weten. het zit in je en dat rook drink en praat je er niet uit,eenmaal een beest altijd een beest..
Eigenlijk is ze zwanger van bassie. Dit is weer volgende cover-up schandaal in Nederland!! Waar gaat het toch naar toe? Alles is van Bassie!
Brian is niet van de eerste leugen gebarste. Gecondoleerd Tamara.
Hallo brian ga de beelden even terug kijken van de goudenkooi.
an, haarlem | 09:15 | 01.10.08
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Nou ,k hoop dat je je handen thuis kan houden want je bent ook niet gestikt in je eerste leugen.En trouwens beste koelie mensen hebben je van dicht bij mee gemaakt nou die oordelen wel anders meneer bluf.
het kindje komt in mei, jullie kwamen in september bij elkaar..............volgens mij is het een rekenfoutje,,,,,of het is niet van jou brian!!!!!!!!!!!!!!!
Ik wordt eerlijk gezegd een beetje moe van deze mensen die denken dat ze na een tv programma gelijk bekende Nederlanders zijn. Een tv programma wat vele medemensen niet bekeken omdat het gewoon te walgelijk was.Geen aandacht meer geven dan gaan ze van zelf weer terug in de anonimiteit waar ze horen.
Die TBS-er moet gewoon weer achter slot en grendel sleutel weg en nooit meer aandacht aan dit soort figuren geven...damn doet ik het zelf ook
Nog een rooie neus erop, van die lange schoenen, en hij kan zo het circus in.
A. van Toor, Amsterdam | 09:20 | 01.10.08
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Het zou verboden moeten worden dat zulke losers kinderen krijgen...weer zo'n agressief ventje op de wereld...Maar toch gefeliciteerd...hopelijk verander je ...
Deze gast is zo dom. Net je relatie verbreken weer met een andere naar bed en vervolgens een kind. Heel leuk voor het kind straks!!
Wij zijn best mild vergeleken bij al deze reactiesquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Copy pasten, daar draai ik mijn hand niet voor om:
[..]
En dat is slechts één pagina ...
Relativeren noemen ze dat...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Wij zijn best mild vergeleken bij al deze reacties
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:58 schreef T-lex het volgende:
[..]
Relativeren noemen ze dat...![]()
Het is al met al zeer vermakelijk...ik mis DGK.
Netty wordt omaquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:10 schreef akveor het volgende:
Ik wacht op zo'n geweldige hilarische reactie van Netty.
ja en natuurlijk van af een brief gelezen net zo als in de gouden kooiquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:10 schreef akveor het volgende:
Ik wacht op zo'n geweldige hilarische reactie van Netty.
Dan te bedenken dat die gast bijna had gewonnen. Ik blijf me afvragen of die B en A fans zich niet schamen voor hun blinde liefde voor dat stel. Zoveel signalen binnen de muren van DGK en dat alles werd door hen genegeerd.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:19 schreef Mathara het volgende:
[..]
Netty wordt oma![]()
Nu maakt Brian misschien dan wel eens iets af ??? {haar woorden na het verlies van DGK voor Brian}
![]()
Deze mag zichzelf ook geen rekenwonder noemen want van september tot september is geen 9 maandenquote:Rekenwonder ik zou mezelf niet zo noemen als ik jou was want het klopt wel degelijk als het kindje in september gemaakt is wordt het wel zeker in september geboren we hebben nog altijd 9 maanden hoor.Leuk voor Brian jammer voor Amanda life goes on.......
Onmogelijk met die plaat voor zijn kop.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:01 schreef dgklieke het volgende:
Brian maakt ex zwanger
Uitgegeven: 1 oktober 2008 09:49
Laatst gewijzigd: 1 oktober 2008 10:06
knip
"Maar ik kan mezelf recht in de spiegel aankijken", zegt hij.
knip
Terwijl hij geen enkel probleem had met deurenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Onmogelijk met die plaat voor zijn kop.
Hoop dat ie daar een rekening van heeft gekregen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:13 schreef Mathara het volgende:
[..]
Terwijl hij geen enkel probleem had met deuren
Ben bang van niet, die lieve Brian deed het alleen maar om Amanda niet verrot te schoppen toch??quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoop dat ie daar een rekening van heeft gekregen.
Ik meende me te herinneren dat het zelfs aangemoedigd werd door de redaktie. (Die deuren dan hé).quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:27 schreef Mathara het volgende:
[..]
Ben bang van niet, die lieve Brian deed het alleen maar om Amanda niet verrot te schoppen toch??
Al hoop ik dat die rekening dan wel erg hoog is geweest
Dat is ongetwijfeld ook de reden geweest dat er zo lollig werd gedaan over die deuren. In een gesprek met Ton {klusjesman} werd het toen heel vernuft weg gelachenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik meende me te herinneren dat het zelfs aangemoedigd werd door de redaktie. (Die deuren dan hé).
Of ook Brian, in geraffineerd beuken, knijpen en schoppen ??? Ja, en in Tamara zwanger makenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:09 schreef sunny16947 het volgende:
En oh wat waren ze gegroeid in dgk. De enige die groeit is Tamara............
Las het net op rocket, ik moet zeggen: braaaaaaaaaaaaak!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:59 schreef petraa het volgende:
FIRST DAY OF THE MONTH
Nou weer heel wat gedoe omtrent Amanda, Brian en Tamara.
Heb zowel Amanda als Brian los vanelkaar, reallife gezien. Heb de verhalen van beide kanten gehoord, hoorde dus al eerder van Amanda dat Brian en Tamanda een kindje kregen en hoorde dit ook afgelopen zaterdag van Brian.
Mensen vragen mij wat ik er van vind? Ja, eigenlijk niet zoveel. Als Brian en Tamara hier gelukkig mee zijn, dan moeten ze het doen! Waarom niet? Iedereen kan wel zeggen ja Brian zus en Brian zo, maar ik denk echt wel dat Brian een goede vader zou zijn. Tamara ken ik niet zo goed, maar als een kind uit liefde geboren wordt...ik bedoel, hoeveel miljoenen kinderen treffen het niet veel en veel slechter?
Of het allemaal handig is qua timing? Ik denk het niet, maar soms kun je dingen niet sturen in je leven. Moet je het nemen zoals het komt....
hier nog even wat foto's, het was een gezellig feestje!
De reaktie van Huub op het bericht van de zwangerschap van Brian en Tamara
Wat zou hiermee bedoeld worden?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:14 schreef noekje het volgende:
Oeh. Is het topicwaardig, al die reacties?
quote:Arme Tamara..We hadden nog zulke goede hoop voor je! Nu ben je weer met die drol! niet met hangende pootjes naar GC (reserve pappa) komen he..!!!groeten van,E101 HDH AMS
Ik denk dat Huub zich er wijselijk niet mee wil bemoeien en wie is hij om te veroordelen dat Tamara gelukkig is met Brian en dat ze een kind maken. Dat is toch echt iets tussen die twee.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:19 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Las het net op rocket, ik moet zeggen: braaaaaaaaaaaaak!
Wat een politiek correcte reaktie, sorry hoor maar ik vind het belachelijk!
Ten eerste is hij allerwaarschijnlijkst al vreemd gegaan incl kind verwekken en ten tweede heeft hij in feite Amanda al die tijd in de kooi (mis)gebruikt.
Ach ja, zij is ook geen engeltje maar logisch dat ze woest is!
Brian was/is wel degelijk agressief en dan ook nog eens zo snel een kind verwekken bij je ex.
Ik zeg: die gast is knettergek!
Straks heeft ie Kelly ook nog bezwangerd. Brian kan alles, tenslottequote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:32 schreef beequeen het volgende:
Leuk wel deze pica van afgelopen zaterdag. Tamara, eat your heart out. Oh wacht, toen had Brian het nieuws nog niet bekend gemaakt.![]()
[ afbeelding ]
Tuurlijk is het wijs en nee ik ken Tamara niet, heb wel gezien hoe Brian reageerde toen hij onverwachts haar trof tijdens die vliegles, knalde heel wat liefde vanaf dus denk dat dat ook wel goed zit.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:33 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub zich er wijselijk niet mee wil bemoeien en wie is hij om te veroordelen dat Tamara gelukkig is met Brian en dat ze een kind maken. Dat is toch echt iets tussen die twee.
Ja, nietszeggend.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:22 schreef Copycat het volgende:
Mij ook iets te PC, die reactie. En nietszeggend.
En Brian een goede vader? Dat kind wordt horendol van al dat gekoetsjiekoe.
En parapaardefriemelaar niet te vergeten.Ik zou hem geen luier durven laten verschonen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:37 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Tuurlijk is het wijs en nee ik ken Tamara niet, heb wel gezien hoe Brian reageerde toen hij onverwachts haar trof tijdens die vliegles, knalde heel wat liefde vanaf dus denk dat dat ook wel goed zit.
Mag hopen dat ze samen blij worden en het kindje een paar fijne ouders krijgt maar komop, deze brok agressie, leugenaar, bedrieger als vader? Oef.........moet er niet aan denken!
ja ik vind Huub en Jaap de laatste tijd echt te corney voor woorden, Jaap die opeens heel erg nobel is en speelgoed uitdeelt in ziekenhuizen om zn imago maar te redden, en Huub die heel erg politiek correct is en amper zn mening durft te gevenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:32 schreef beequeen het volgende:
Tsjonge, die Huub toch. Hij heeft echt met iedereen het beste voor, zelfs met Brian en Tamara. Soms kan ik die gast echt niet volgen maar dat zal wel aan mij liggen.
Leuk wel deze pica van afgelopen zaterdag. Tamara, eat your heart out. Oh wacht, toen had Brian het nieuws nog niet bekend gemaakt.![]()
[ afbeelding ]
Brian?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:46 schreef noekje het volgende:
Ja en ondertussen ligt die vanavond gierend met Claire op de bank.
nah ja zeg wat een achterlijke opmerkingquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:45 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
En parapaardefriemelaar niet te vergeten.Ik zou hem geen luier durven laten verschonen.Ik vertrouw die gast voor geen mm
Ah okay. Ik schrok al, Brian mag 'm wat mij betreft overal inhangen, behalve in mensen die ik ken en in Claire.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:52 schreef noekje het volgende:
Huub. Je weet wel, de Wouter Bos van dgk.
Huub en Lieke hebben elkaar weer gesproken?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:53 schreef mooiiiiii het volgende:
Nou Huub ,als je hier leest geef svp wat dieet tips die je hebt gekregen van Lieke om aan te komen.Alvast bedankt.Ik kan van alles vinden om af te vallen ,maar nergens tips om aan te komen en dat wil ik graag.
Alsjeblieft hoor, dit is media. Pm hem even fijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:53 schreef mooiiiiii het volgende:
Nou Huub ,als je hier leest geef svp wat dieet tips die je hebt gekregen van Lieke om aan te komen.Alvast bedankt.Ik kan van alles vinden om af te vallen ,maar nergens tips om aan te komen en dat wil ik graag.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Alsjeblieft hoor, dit is media. Pm hem even fijn.
Windvaan Huub, bekt niet echt lekker. Maar hoe gaan we hem dan noemen, suggesties anyone?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:52 schreef noekje het volgende:
Huub. Je weet wel, de Wouter Bos van dgk.
idd, maar van jou blijft tie afquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:38 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, nietszeggend.
Zijn reacties hier zijn veel directer en duidelijker
quote:Ik ben bij Tamara. So what? Ga je stoer doen? Ik trap je zo weer het huis door. Wacht maar tot ik thuis ben. Hoer!
Nee, die zal Brian wel laten zien of horen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:56 schreef Copycat het volgende:
En die gaat Amanda dan in Boulevard laten zien? Amanda is dom, maar zo dom?
Oeps, zeker niet goed gehoord dan.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:00 schreef Copycat het volgende:
Nee. Brian vertelt zijn verhaal on camera en Albert had het vervolgens over sms-jes, verkregen van Amanda, die een ander licht zouden werpen op the life of Brian.
Soort hoor en wederhoor.
Dat was al direct de 1e leugen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:20 schreef kissa het volgende:
Braaaien slaat geen vrouwen
(zegt ie net in een preview)
Dus half augustus is ze zwanger geraakt.Wat een kneus zeg,hij kan nog steeds niet overtuigend liegen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:25 schreef kissa het volgende:
Zwangerschapstest is gedaan begin september
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:25 schreef Copycat het volgende:
Begin september test gedaan dus.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dus half augustus is ze zwanger geraakt.Wat een kneus zeg,hij kan nog steeds niet overtuigend liegen.
Ja kon het even niet laten om weer wat te schrijven
dit is toch ook TE leuk om zomaar over te laten waaienquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dus half augustus is ze zwanger geraakt.Wat een kneus zeg,hij kan nog steeds niet overtuigend liegen.
Ja kon het even niet laten om weer wat te schrijven
Vind het gewoon mooi dat alles uitkomt wat wij al zeiden,maar had er nooit opgerekend dat die dorpsgek meteen raak zou schietenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:36 schreef Desii het volgende:
[..]
dit is toch ook TE leuk om zomaar over te laten waaien
"Slaap lekker mooie eerlijke vrouw. Er is er maar één zoals jou."quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)oeken____.html?p=9,2die smsjes van Brian
Niet vergeten dat hij toen al wist dat hij vader wordtquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:40 schreef APK het volgende:
[..]
"Slaap lekker mooie eerlijke vrouw. Er is er maar één zoals jou."
Wat een poëet.
Misschien heeft ze nog 3 Brians in haar telefoon staan... dan is het een beetje slordig dat je de verkeerde "schatje" noemtquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:41 schreef Manu82 het volgende:
Waarom zet je je vriend met achternaam in je telefoon?
Moet haast wel als hij eind augustus met Amanda brak en haar daarna pas zwanger maakte.Die Brian is echt zo handig,gewoon de volgende dag al een test doenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]het schijnt dat ze 's avonds seks hebben gehad en de volgende morgen de test hebben gedaan
Het ging mij om het taalgebruik.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:42 schreef Manu82 het volgende:
Niet vergeten dat hij toen al wist dat hij vader wordt
Prachtig!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:40 schreef APK het volgende:
"Slaap lekker mooie eerlijke vrouw. Er is er maar één zoals jou."
Wat een poëet.
Nemen we de vooringang of gaan we achterlangsquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:40 schreef blomst het volgende:
Die smsjes vallen tegen, wat zou Amanda terug hebben gsmst?
Brian kan daar ook wel wat foto's van makenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nemen we de vooringang of gaan we achterlangs![]()
![]()
Ik lig echt in een deuk,wat een stel debielen
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:49 schreef blomst het volgende:
[..]
Brian kan daar ook wel wat foto's van maken
Liefde is..Alex en Brianquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:32 schreef T-lex het volgende:
Om enigszins on topic te blijven ....Brian is in CBML geweest. (voor de Giel-mobiel)
Staat een filmpje op de site. Maar ken niet linken naar daar.![]()
(geluid is uiteraard kut)
Op 19 september was hij toch al haar ex?!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:59 schreef dgklieke het volgende:
wat me opvalt bij die smsjes zijn voor en achter naam staat in het scherm haast niemand zet ze zijn vriend zo in je telefoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |