Whah, is het Fenya???quote:Op zondag 28 september 2008 18:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pardon?
BTW, doe de groeten aan Sco.
Ik vind Brian er eigenlijk wel slecht uitzien op die foto's. Niet goed geslapen of zo denk ik... Iets met zijn geweten?quote:Op maandag 29 september 2008 22:50 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Brian op Celebbing 27 sept. 2008.
Ik hoop wel dat ie 3 glazen water gedronken heeft.![]()
Wat doet die meid met die pruik van Amanda in haar handen?quote:Op maandag 29 september 2008 22:50 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Brian op Celebbing 27 sept. 2008.
Ik hoop wel dat ie 3 glazen water gedronken heeft.![]()
Of heeft dat grietje een familiepruik in haar handen..van rattenhaar gemaakt.zou kunnen toch.....ga maar naar bed doeiiiquote:Op dinsdag 30 september 2008 01:39 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Wat doet die meid met die pruik van Amanda in haar handen?
Dat grietje op de achtergrond lijkt op het zusje van Nena. Kan zo snel ff geen screenshots vinden ofzo van haar. Ik voel een nieuwe verhaallijn aankomen.quote:
als iemand onder amanda's naam een hyves start en daar door alle fans in de maling neemt dan vind ik dat toch wel media nieuwsquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:30 schreef beequeen het volgende:
Lieke, niet om lullig te doen hoor maar dit is geen media nieuws. Deze berichten horen hier thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |