Tamara zwanger van Brian
Nieuwe klap voor Amanda
Zijn relatie met Amanda is nog maar net voorbij. Dat neemt niet weg dat Tamara, het huidige liefje van Brian uit De Gouden Kooi, zwanger is van hem. Zo vertelt Brian aan RTL Boulevard.
Brian is de laatste weken weer veelvuldig in het nieuws, na beschuldigingen van zijn ex Amanda. De vrouw met wie hij zijn verblijf in De Gouden Kooi wat aangenamer maakte, vertelde in geuren en kleuren over de klappen die zij van Brian moest incasseren. Het paar maakte dan ook onlangs bekend dat zij op 23 augustus uit elkaar zijn gegaan.
Een maand na deze split is er nu het nieuws dat de voormalig bewoner van de droomvilla zijn nieuwe vriendin Tamara heeft bezwangerd. Tamara is overigens niet helemaal een nieuwe vriendin, aangezien zij voor Brian's avontuur in het programma ook al een relatie met hem had.
Brian vertelt aan RTL Boulevard dat het helemaal niet zijn bedoeling was om het nieuws nu al naar buiten te brengen. De zwangerschap is namelijk nog erg pril. Maar gezien de druk van de media, die eerder al gokten dat er sprake zou zijn van een zwangerschap, treedt hij nu toch naar buiten met dit nieuws.
"Tamara en ik zijn heel blij", omschrijft Brian zijn gevoelens aan RTL Boulevard. "We zien het als een geschenk. Ik begrijp dat dit voor Amanda moeilijk is om te horen. Ondanks de negatieve ondertoon die dit alles heeft, door de jaloezie van Amanda en door de media die dat allemaal naar buiten brengen, ben ik echt heel gelukkig hiermee."
Bron:
http://www.rtl.nl/actueel/rtlboulevard/home/