Whah, is het Fenya???quote:Op zondag 28 september 2008 18:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pardon?
BTW, doe de groeten aan Sco.
Ik vind Brian er eigenlijk wel slecht uitzien op die foto's. Niet goed geslapen of zo denk ik... Iets met zijn geweten?quote:Op maandag 29 september 2008 22:50 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Brian op Celebbing 27 sept. 2008.
Ik hoop wel dat ie 3 glazen water gedronken heeft.![]()
Wat doet die meid met die pruik van Amanda in haar handen?quote:Op maandag 29 september 2008 22:50 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Brian op Celebbing 27 sept. 2008.
Ik hoop wel dat ie 3 glazen water gedronken heeft.![]()
Of heeft dat grietje een familiepruik in haar handen..van rattenhaar gemaakt.zou kunnen toch.....ga maar naar bed doeiiiquote:Op dinsdag 30 september 2008 01:39 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Wat doet die meid met die pruik van Amanda in haar handen?
Dat grietje op de achtergrond lijkt op het zusje van Nena. Kan zo snel ff geen screenshots vinden ofzo van haar. Ik voel een nieuwe verhaallijn aankomen.quote:
als iemand onder amanda's naam een hyves start en daar door alle fans in de maling neemt dan vind ik dat toch wel media nieuwsquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:30 schreef beequeen het volgende:
Lieke, niet om lullig te doen hoor maar dit is geen media nieuws. Deze berichten horen hier thuis.
heeft ze nog steeds rijles?quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:03 schreef dgklieke het volgende:
Ik heb me Hyves weer terug!!!!!!!!
vandaag, 17:41, 37 x bekeken
Lieve vriendjes en vriendinnetjes,
BLADIEBALA.........
En ik kom net van me rijles.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
heeft ze nog steeds rijles?
en dat te denken dat ananda wel van haar vakantieadres er wel op kwam en nu nietquote:Misschien heeft ze hoofdletters gebruikt op plekken waar het niet moest. Ze kan zoals altijd gewoon op haar pagina komen. Dat heb ik haar ook laten weten."
quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:53 schreef dgklieke het volgende:![]()
[..]
en dat te denken dat ananda wel van haar vakantieadres er wel op kwam en nu niet
dus je ziet maar brian is zo als hij in de gouden kooi was
quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:27 schreef sunny16947 het volgende:
Misschien heeft het gesprekje met Huub bij celebbing wel wonderen gedaan. Je weet het niethé?
quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:03 schreef XbloemX het volgende:
Tamara zwanger van Brian
Nieuwe klap voor Amanda
Zijn relatie met Amanda is nog maar net voorbij. Dat neemt niet weg dat Tamara, het huidige liefje van Brian uit De Gouden Kooi, zwanger is van hem. Zo vertelt Brian aan RTL Boulevard.
Brian is de laatste weken weer veelvuldig in het nieuws, na beschuldigingen van zijn ex Amanda. De vrouw met wie hij zijn verblijf in De Gouden Kooi wat aangenamer maakte, vertelde in geuren en kleuren over de klappen die zij van Brian moest incasseren. Het paar maakte dan ook onlangs bekend dat zij op 23 augustus uit elkaar zijn gegaan.
Een maand na deze split is er nu het nieuws dat de voormalig bewoner van de droomvilla zijn nieuwe vriendin Tamara heeft bezwangerd. Tamara is overigens niet helemaal een nieuwe vriendin, aangezien zij voor Brian's avontuur in het programma ook al een relatie met hem had.
Brian vertelt aan RTL Boulevard dat het helemaal niet zijn bedoeling was om het nieuws nu al naar buiten te brengen. De zwangerschap is namelijk nog erg pril. Maar gezien de druk van de media, die eerder al gokten dat er sprake zou zijn van een zwangerschap, treedt hij nu toch naar buiten met dit nieuws.
"Tamara en ik zijn heel blij", omschrijft Brian zijn gevoelens aan RTL Boulevard. "We zien het als een geschenk. Ik begrijp dat dit voor Amanda moeilijk is om te horen. Ondanks de negatieve ondertoon die dit alles heeft, door de jaloezie van Amanda en door de media die dat allemaal naar buiten brengen, ben ik echt heel gelukkig hiermee."
Bron: http://www.rtl.nl/actueel/rtlboulevard/home/
quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:03 schreef XbloemX het volgende:
Tamara zwanger van Brian
Bron: http://www.rtl.nl/actueel/rtlboulevard/home/
OMG, jouw ondertitel. Zeg me dat het sarcastisch bedoeld is!quote:
quote:
sarcastischquote:Op dinsdag 30 september 2008 23:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
OMG, jouw ondertitel. Zeg me dat het sarcastisch bedoeld is!
quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:57 schreef humberto.tan het volgende:
Huiselijk geweld is...Brian en Amanda?
Dit is een hilarisch topic aan het wordenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:46 schreef Copycat het volgende:
Sinds begin september samen en nu al zwanger?
Something smells fishy, very fishy.
Sinds begin september samen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:46 schreef Copycat het volgende:
Sinds begin september samen en nu al zwanger?
Something smells fishy, very fishy.
quote:De Gouden Baby
Brian verwacht kind bij Tamara:
Wat leuk voor ze! 16%
Arme Amanda 13%
Arm kind 72%
Aantal stemmen: 116
Ja, vind ik ook. Die is gewoon écht keihard besodemieterd.quote:
Daar lijkt het volgens mij wel op.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:08 schreef schatje het volgende:
Dus hij heeft Tamara zwanger gemaakt terwijl ie nog een relatie met Amanda had?
Dat hoeft niet zo te zijn, maar hij heeft het wel verdomde snel gedaan.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:08 schreef schatje het volgende:
Dus hij heeft Tamara zwanger gemaakt terwijl ie nog een relatie met Amanda had?
En als het voor die datum komt dan heeft hij dus wederom gelogen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:16 schreef blomst het volgende:
Stel Tamara is heeft 24 augutus haar laatste menstruatie gehad,en ze hebben rond 14 dagen erna seks gehad dan is de uitgerekende datum 31/05/2009
Er lopen zat debielen rond, dat blijkt maar weer.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:18 schreef Manu82 het volgende:
Blijft debiel als je net weer een relatie op aan het bouwen bent om dan maar meteen zwanger te geraken
Kijk hier hebben we wat aan!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:16 schreef blomst het volgende:
Stel Tamara is heeft 24 augutus haar laatste menstruatie gehad,en ze hebben rond 14 dagen erna seks gehad dan is de uitgerekende datum 31/05/2009
Een baby kan ook te vroeg en te laat komen héquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:19 schreef Tessio het volgende:
[..]
En als het voor die datum komt dan heeft hij dus wederom gelogen.
Dat is echt belachelijk, ze waren net weer aan het bijpraten ofzoquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:18 schreef Manu82 het volgende:
Blijft debiel als je net weer een relatie op aan het bouwen bent om dan maar meteen zwanger te geraken
Dat even buiten beschouwing gelaten natuurlijk.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:21 schreef T-lex het volgende:
[..]
Een baby kan ook te vroeg en te laat komen hé![]()
...die komt meestal niet precies op tijd.
En ik durf met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te beweren dat dit kindje een paar weken te vroeg geboren gaat worden.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:21 schreef T-lex het volgende:
Een baby kan ook te vroeg en te laat komen hé![]()
...die komt meestal niet precies op tijd.
Ja , daar heb je wat aan, thanks blomst. Dus op het nippertje nog in meiquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:16 schreef blomst het volgende:
Antillianen zijn altijd te laat hé...don't get your hopes up.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik durf met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te beweren dat dit kindje een paar weken te vroeg geboren gaat worden.
Het is en blijft een leugenachtige hyena, die Kubatz.
Wellicht kan de OHRA er nog wat leuks mee doenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik durf met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te beweren dat dit kindje een paar weken te vroeg geboren gaat worden.
Het is en blijft een leugenachtige hyena, die Kubatz.
We zullen het zien. Maar voor mij is Brian overduidelijk door de mand gevallen. In hoeverre hij nog verder door die mand kon vallen, that is.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:29 schreef T-lex het volgende:
Antillianen zijn altijd te laat hé...don't get your hopes up.
Boeit me allemaal verrekte weinig kan ik je melden.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
We zullen het zien. Maar voor mij is Brian overduidelijk door de mand gevallen. In hoeverre hij nog verder door die mand kon vallen, that is.
Maar ik begrijp dat jij nog immer volledig achter hem staat?
Tot bij de geboorte duidelijk wordt dat Tamara er dezelfde moraal op nahoudt als Brian en hij niet de vader blijkt...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:40 schreef T-lex het volgende:
[..]
Boeit me allemaal verrekte weinig kan ik je melden.![]()
![]()
Maar ik zorg gewoon voor "het andere geluid", is wel zo gezellig toch.
Prachtig toch dit...
Amanda blij met de baby van Deborah
..Brian blij met z'n eigen Baby, verschil moet er wezen.![]()
Ik had verwacht dat ie amanda meteen zou dumpen na dgk. Ik las hier ergens dat ie dat niet deed om ze zijn melkkoe is. Dat ligt op zich wel in de lijn der verwachting.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
We zullen het zien. Maar voor mij is Brian overduidelijk door de mand gevallen. In hoeverre hij nog verder door die mand kon vallen, that is.
Maar ik begrijp dat jij nog immer volledig achter hem staat?
Ik wel!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:56 schreef Estherdv het volgende:
weet je wat zo ongelooflijk zwak van braien is, dat we niet meer op zijn hyves kunnen komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |