En de telegraaf bevestigt:
wo 01 okt 2008, 06:00 bron:
www.telegraaf.nlGouden Kooi-Brian geeft tóch toe: 'Ja, ik word vader' AMSTERDAM - Het hoge woord is eruit: Brian, tegen wie ex-vriendin Amanda aangifte deed wegens mishandeling, wordt vader. De Gouden Kooi-finalist: „Ik heb het eerst ontkend, omdat het heel pril was. Tamara’s familie wist ook nog van niets. Maar volgend jaar mei verwachten we ons eerste kindje.”
Brian en Amanda zetten in augustus een punt achter hun romance. En niet veel later kwam Brian zijn ex Tamara weer tegen. „We hadden zes jaar een relatie. Het was meteen weer vertrouwd tussen ons. Ons kindje is niet gepland, maar zeer zeker welkom.”
De aangifte die Amanda tegen hem deed, zit Brian behoorlijk dwars. „Ze weet dondersgoed dat ik haar nooit heb aangeraakt. Toen ze hoorde over mij en Tamara, werd ze razend. Ze dreigde me hoe dan ook zwart te maken.”
Knikt: „Ik begrijp dat het voor haar vreselijk is om te horen dat je ex, zo vlak na de breuk, weer gelukkig is met een ander. En dat hij dan nog vader wordt, zal ook niet gemakkelijk zijn. Maar, vindt Brian, „ík kan mezelf recht in de spiegel aankijken. Ik heb Amanda niet bedrogen met Tamara, wij zijn sinds begin september weer samen. We hopen nu op een beetje rust, zodat we ons kunnen voorbereiden op ons aanstaande ouderschap.”
[ Bericht 1% gewijzigd door Nostalgist op 01-10-2008 07:33:59 ]
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est