quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:36 schreef Laureline het volgende:
Ja, dat bruto en netto begreep ik ook niet.
Iets anders: ik heb al een halve week geleden Troel een PM gestuurd omdat ik in het lijstje wou (lijstjes!
) maar nog niets gehoord. Hoe lang duurt dat normaal?
Ik doe alleen nette strijkpraktijkenquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:59 schreef ColdFeet het volgende:
En ik las natuurlijk: brute strijkpraktijken
Dat is mijn route..quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:40 schreef Viking84 het volgende:
TVP. Godverdomme, er rijden minder treinen ivm een seinstoring tussen A'foort en Hilversum. 1 keer raden waar ik straks naartoe moet. Vorige keer flikte de NS al een soortgelijk kunstje
. Ga maar wat eerder weg dan.
Fijne dag nog, dames!.
Spannend, have fun!quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
tvp en nu ga ik me in een zwart mini jurkje hijsen voor het moordspel diner
was een grappie!quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
SHE jij bent veels te gevaarlijk met knopjes!
Trek jij nou maar je sexy jurkje an...quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
SHE jij bent veels te gevaarlijk met knopjes!
Ik heb toch zeker een heel uur gewerkt vandaagquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:40 schreef Isegrim het volgende:
Hebben jullie allemaal een uitkering ofzo, dat jullie altijd de hele dag zitten te posten hier.
Ik mag van mezelf altijd even posten als ik weer een Straatkrant heb verkocht.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:40 schreef Isegrim het volgende:
Hebben jullie allemaal een uitkering ofzo, dat jullie altijd de hele dag zitten te posten hier.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:18 schreef mspoez het volgende:
Mobiel internet ftw.
Ik ben zó moe, is dat dieettechnisch nou goed of niet? Ik denk altijd dat moe zijn ook kC kost omdat je er zo moe van wordt, zeg maar.
Kwakkkieee, het is voor iedereen een rotweek geweest.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:43 schreef kwakveense het volgende:
oh en ik weet dus ng steeds niks van dat huis. stomme woningbouw. beter werken ze gewoon even door...
volgende week dus...
Ik studeer. Tussendoor staat de laptop aanquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:40 schreef Isegrim het volgende:
Lunch? Dan heb ik geen trek meer in avondetenquote:Op vrijdag 26 september 2008 18:57 schreef SHE het volgende:
Absoluut, falafel is ok.
Mits met pita, mits easy met de knoflooksaus en mits heel veel sla erbij.
Doe je die morgen? Voor de lunch ofzo, dan vreet je er ook niet teveel.
In de pan? Smeerlap. Die dingen moet je frituren.quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:16 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Lunch? Dan heb ik geen trek meer in avondeten. Ik bak ze in de pan trouwens, niet in de frituur. Heb genoeg voor allebei twee pitabroodjes, dat kan toch best voor avondeten? Knoflooksaus lust ik niet, en sla hoort er natuurlijk bij. Daar heb ik het niet eens meer over weetje
.
LOLquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samenvatting: ik kreeg een folder van het Voedingscentrum ipv normaal advies en ik ben slimmer dan zij. En ik moet meer eten, ipv gevarieerder. Dus.
[ Bericht 0% gewijzigd door Chicolate op 26-09-2008 20:07:21 ]Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
en dat snap ik ook heel goed en lijkt me best wel logischquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:03 schreef Chicolate het volgende:
Na 4x lucht het best wel op. Weet niet of ik dit laat staan, beetje persoonlijk/lullig wel. En ben nog een beetje boos, maar wel lullig voor die vrouw, die vast dr best wel gaat doen. Mijn verwachtingen waren waarschijnlijk verkeerd.
Boel een beetje genuanceerd, maar baal alsnog.
ik denk dat ik morgen ook maar eens een wijntje ga nemenquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Tvp!
Oh ik zou vanavond naar een feest gaan in Amsterdam,
maar dat is dus afgelast! Maar ik wil toch stappen (nou ja dronken worden)
iemand tips?
quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:00 schreef Chicolate het volgende:Ooo dan had je ook wel naar mij kunnen gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samenvatting: ik kreeg een folder van het Voedingscentrum ipv normaal advies en ik ben slimmer dan zij. En ik moet meer eten, ipv gevarieerder. Dus.
Zo ver ben ik nu ook wel na vijf weken opleiding
![]()
tering wat een muts. lijkt wel een klasgenootjeoh wacht.
Als jij maar niet zo wordt laterquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ooo dan had je ook wel naar mij kunnen gaanZo ver ben ik nu ook wel na vijf weken opleiding
![]()
tering wat een muts. lijkt wel een klasgenootjeoh wacht.
Ja, maar anders had ik zeker een chocoladereep met marsepein genomen. En dan had ik weer trek gekregen in witte wijn. En daardoor weer zin in paprikachips. En dan had ik halverwege de zak gedacht: "nou, ik doe nu al zo ongezond, weet je wat, ik maak die zak gewoon op!" En dan had ik zo'n vieze smaak in mijn mond gehad van die chips, dat ik daarna nog een zak gesuikerde drop moest.quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik had die kaas niet gedaan, maar verder wel netjes
Ik hou van jequote:Op vrijdag 26 september 2008 21:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh Chico
de eerste keer ga je alleen praten
dan gaat ze thuis je eten uitrekenen en zo
en dan weet ze meer en DANNN dan kan ze een diagnose of plan maken (voor zo ver ik weet, zo leren wij het)
ja of twee.... of drie..... offfffffquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:27 schreef ColdFeet het volgende:
Je bent een boef, Laureline
En BJ, whooooo, een heel wijntje?
Hoe kun je nou TE lange benen hebben voor een rokje?quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Sterf op je verjaardag steerIk heb tieten
Ja wat voor rokje
m'n zwarte kokerrok is te ordi
voor m'n andere rokjes heb ik te lange benen
Doe dan wel iets met kleur aan erbij, desnoods je accesoires (of iets onder je shirtje). Alleen maar zwart kan stylish zijn, maar als je moe bent (na het stappen) lijk je net een spookquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nee dan lijk ik net een hootchie momma
een zwarte rechte jeans van fornarina?
Je weet dat 1 tablet finimal bestaat uit 500 gram paracetamol en 50 gram caffeine?quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:43 schreef Anosmie het volgende:
Mijn lijstje moet trouwens aangevuld worden met
T: 4 Finimal C, 2 paracetamol en 4 superol. Schijttyfuskunstenvliegwerkgriep.
En 3/4 zak Lays Baked Naturel om mezelf op te beuren maar dat werkte niet want ik proef niets en de zout prikkelt in mn keel.![]()
![]()
Ik vertrouw stellen niet die zeggen dat ze nooit ruzie hebben. Dus.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:50 schreef SHE het volgende:
Ik ben ruzie aan het maken met mijn lief.
En ik heb honger.
En ik voel dat er iets veranderd.
Farfallus; ik zou voor wit gaan. Vandaag is een goede dag voor wit.
Goeie shit.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je weet dat 1 tablet finimal bestaat uit 500 gram paracetamol en 50 gram caffeine?
Zwanger?quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:50 schreef SHE het volgende:
Ik ben ruzie aan het maken met mijn lief.
En ik heb honger.
En ik voel dat er iets veranderdt.
Ik moest werken dus ik moest mezelf vanaf 8 uur op de been houden. Mijn stem is compleet weg, ik heb de rillingen en de bibbers, mn ogen zijn wateriger dan de gemiddelde goudvissenkom en mn hoofd loost restjes gesmolten hersens via mn neus op mn vest..quote:
Je had gewoon lekker naar huis moeten gaan.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:53 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik moest werken dus ik moest mezelf vanaf 8 uur op de been houden. Mijn stem is compleet weg, ik heb de rillingen en de bibbers, mn ogen zijn wateriger dan de gemiddelde goudvissenkom en mn hoofd loost restjes gesmolten hersens via mn neus op mn vest..
Wel handig van stemloos is dat je mensen genadeloos kan vervloeken. Mijn collega deed heel stom en toen zei ik perrongelukkig hardop Sterf. Maar zonder stem klonk het als Ieff! Dus hij dacht dat ik iets in de geest van wat lief zei..
Finimal C. Dat zijn van die bruisdingen die naar citroenboter smaken *ril*quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je weet dat 1 tablet finimal bestaat uit 500 gram paracetamol en 50 gram caffeine?
Nou, dan heb je een stomme huisarts. Zodra ik langsging, kreeg ik Imigran 100.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:59 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Finimal C. Dat zijn van die bruisdingen die naar citroenboter smaken *ril*
Daar zit in 500 mg paracetamol, 50 mg coffeïne en 100 mg vitamine C.
Die peppen je voor 3 uur op en dan krijg je een vette dip.
Mijn resistentie voor die troep is hoger dan normaal omdat ik in t verleden heel veel last van migraine heb gehad en eer je daar fatsoenlijke pillen voor krijgt ben je heel wat doosje finimal verder...
Ik had echt een eikel van een huisarts. ZIjn standaard antwoord was: "wat denk je zelf dat het is" en dan boos worden toen ik zei: "als ik het antwoord zelf moet geven dan ga ik dit consult ook niet betalen!"quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, dan heb je een stomme huisarts. Zodra ik langsging, kreeg ik Imigran 100.
Maar Finimal en andere reguliere pijnstillers doen toch helemaal niks voor migraine? Dus al vreet je een hele doos op, het geeft je niks...
Um. Zei je dat de laatste keer niet ook, SHE?quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:07 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ben niet zwanger, godzijdank.
Ik ben wel vrijgezel geworden
Het is beter zo.
Oh, ik vandaag ook bijna, maar op het nippertje net niet.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:07 schreef SHE het volgende:
[..]
Het is beter zo.
Wat een hufter.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:07 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik had echt een eikel van een huisarts. ZIjn standaard antwoord was: "wat denk je zelf dat het is" en dan boos worden toen ik zei: "als ik het antwoord zelf moet geven dan ga ik dit consult ook niet betalen!"
Heb nu ook fatsoenlijke tabletten want bij migraine helpt finimal inderdaad niet echt. Maar als je huisarts zegt dat je 2 aspirientjes moet nemen en even moet gaan liggen.. Dan doe je dat braaf.
Echt?quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:07 schreef SHE het volgende:
[..]
Het is beter zo.
Mannen zijn lame. *Ieff!*quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:12 schreef SHE het volgende:
Ja Steer, het is niet de eerste keer.
Maar goed, ga er niet online over uitwijden want hij leest hier ook weleens en het is niet netjes.
Maar ik weet nu echt zeker dat het niet goed is voor geen van ons beiden om samen te zijn.
Ik denk dat we elkaar een groot plezier hebben gedaan. Al voelt dat nu nog niet zo.
Maar de rek is er wat mij betreft uit. Ik kan de energie niet meer opbrengen en dat is niet eerlijk. Dat verdient ie niet.
Hè bah.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:23 schreef Anosmie het volgende:
Ik ga slapen, ik moest niezen en nu ligt mn wiskundeknobbel in mn schoot.![]()
Ging ik naar bed dan?quote:SLaap lekker Ise.
Zit je niet gewoon op zo'n samenzijnsduur grens, dat alles effe tegenstaat?quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:12 schreef SHE het volgende:
Ja Steer, het is niet de eerste keer.
Maar goed, ga er niet online over uitwijden want hij leest hier ook weleens en het is niet netjes.
Maar ik weet nu echt zeker dat het niet goed is voor geen van ons beiden om samen te zijn.
Ik denk dat we elkaar een groot plezier hebben gedaan. Al voelt dat nu nog niet zo.
Maar de rek is er wat mij betreft uit. Ik kan de energie niet meer opbrengen en dat is niet eerlijk. Dat verdient ie niet.
Nope.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:47 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Zit je niet gewoon op zo'n samenzijnsduur grens, dat alles effe tegenstaat?.
Ik wil ook rozen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou mijn moordspel etentje viel 100% mee.
Ik had als enige de moordenaar geraden![]()
Oh en ik heb vandaag een mega mega mega bos rozen bezorgd gekregen![]()
![]()
[ afbeelding ]
SHE ook al roep je dat het beter is zo, het blijft kut
Precies. En als je echt van elkaar houd, dan moet je eerlijk zijn.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:52 schreef Stereotomy het volgende:
Dat is inderdaad een vraag die je moet beantwoorden. Word je gelukkig als je aan een lange toekomst samen denkt? Als het antwoord nee is, dan moet je je toch afvragen.
Tut mir Leidquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:53 schreef Stereotomy het volgende:
En CF kap es met Deutsch sprechen.
Van een vriend waarbij de lijn van vriendschap langzaam een beetje opschuift naar iets meer geloof ikquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:52 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik wil ook rozen.
Die heb ik echt in geen jaren meer gehad
Van wie heb je de blommen?
Ik kan natuurlijk niet voor jou spreken, maar aangezien we wel wat op elkaar lijken... Wat je zegt over die toekomst. Ik heb maar bij één man het ooit serieus over kinderen gehad, en dat is mijn wederhelft. Dat is toch wel heel bijzonder, als je dat met iemand hebt. Ik weet ook zeker dat als ik een andere man had getroffen ik nu ook geen kind had gehad. Dat zou ik zeker nog even in mijn achterhoofd houden als ik jou wasquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:51 schreef SHE het volgende:
[..]
Nope.
Juist de gesprekken over de toekomst hebben mij doen inzien dat dit geen vruchtbare relatie is.
Op dit punt zijn we al honderden keren gekomen en op een gegeven moment moet je je afvragen of elkaar loslaten niet het allerbeste is wat je voor elkaar kunt doen.
Ik weet echt zeker dat ik hier goed aan doe. Ook al doet het zeer.
Vertel, want in mijn ogen bestaat dat niet. Overtuig mij.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Van een vriend waarbij de lijn van vriendschap langzaam een beetje opschuift naar iets meer geloof ik
Ik vind dat toch een beetje... apart, dat dat de maatstaf is voor Mr Right; 'toen kwam ik hem tegen en wilde ik ineens een kind', zeg maar. Niet dat jij de eerste bent die zoiets opmerkt, veel vrouwen zeggen dat. Maar ik geloof er niets van.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:02 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk niet voor jou spreken, maar aangezien we wel wat op elkaar lijken... Wat je zegt over die toekomst. Ik heb maar bij één man het ooit serieus over kinderen gehad, en dat is mijn wederhelft. Dat is toch wel heel bijzonder, als je dat met iemand hebt. Ik weet ook zeker dat als ik een andere man had getroffen ik nu ook geen kind had gehad. Dat zou ik zeker nog even in mijn achterhoofd houden als ik jou was.
Hoe toevallig is het dat je deze beslissing neemt net nadat je gestopt bent met de pil?quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:51 schreef SHE het volgende:
Ik weet echt zeker dat ik hier goed aan doe. Ook al doet het zeer.
Ik denk dat het meestal eerder "Ik wilde een kind en toen kwam ik toevallig deze vent tegen" is.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind dat toch een beetje... apart, dat dat de maatstaf is voor Mr Right; 'toen kwam ik hem tegen en wilde ik ineens een kind', zeg maar. Niet dat jij de eerste bent die zoiets opmerkt, veel vrouwen zeggen dat. Maar ik geloof er niets van.
Toen we elkaar leerden kennen kwamen we allebei net uit een relatie dus het gewoon bij vriendschap gehouden. Schijnbaar zijn we allebei inmiddels daar wel overheen en resulteert wat flirten in een mega bos rozenquote:Op zaterdag 27 september 2008 00:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vertel, want in mijn ogen bestaat dat niet. Overtuig mij.
Wie is het? Heb je hem altijd al aantrekkelijk gevonden? Waarom verschuift het?
Dat bedacht ik net ook, jaquote:Op zaterdag 27 september 2008 00:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoe toevallig is het dat je deze beslissing neemt net nadat je gestopt bent met de pil?
Zwangere vrouwen zijn door de veranderingen in hun hormonen zo ontoerekeningsvatbaar, dat ze niet eens een beslissing zouden mogen nemen over de kleur van hun auto. Ik bedoel, zorg ervoor dat je zeker weet dat een rocky hormoonspiegel niet meespeelt bij deze beslissing.
Nou, ik wilde het niet ineens hoorquote:Op zaterdag 27 september 2008 00:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind dat toch een beetje... apart, dat dat de maatstaf is voor Mr Right; 'toen kwam ik hem tegen en wilde ik ineens een kind', zeg maar. Niet dat jij de eerste bent die zoiets opmerkt, veel vrouwen zeggen dat. Maar ik geloof er niets van.
Aha.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Toen we elkaar leerden kennen kwamen we allebei net uit een relatie dus het gewoon bij vriendschap gehouden. Schijnbaar zijn we allebei inmiddels daar wel overheen en resulteert wat flirten in een mega bos rozen
Ja OK, maar ik krijg soms het idee dat men omgekeerd redeneert; dat als je het niet wilt, er wat mis is met je relatiequote:Op zaterdag 27 september 2008 00:10 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nou, ik wilde het niet ineens hoor. Maar het geeft wel aan dat als je de beslissing samen kan nemen dat je ervoor gaat de relatie wel heel bijzonder is
.
Tututututut.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja OK, maar ik krijg soms het idee dat men omgekeerd redeneert; dat als je het niet wilt, er wat mis is met je relatie
Op mijn werk nog welquote:Op zaterdag 27 september 2008 00:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Aha.
Nou, ik vind een vent die jou rozen durft te sturen echt![]()
Wat is jouw volgende stap?
De laatste vent die mij regelmatig rozen gaf ontpopte zich tot stalker.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:11 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, ik vind een vent die jou rozen durft te sturen echt![]()
Is waar, maar als je relatie je meer verdriet geeft dan vreugde dan is praten over kinderen irrelevant.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:02 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk niet voor jou spreken, maar aangezien we wel wat op elkaar lijken... Wat je zegt over die toekomst. Ik heb maar bij één man het ooit serieus over kinderen gehad, en dat is mijn wederhelft. Dat is toch wel heel bijzonder, als je dat met iemand hebt. Ik weet ook zeker dat als ik een andere man had getroffen ik nu ook geen kind had gehad. Dat zou ik zeker nog even in mijn achterhoofd houden als ik jou was.
Tomato tomatoquote:Op zaterdag 27 september 2008 00:14 schreef loveli het volgende:
[..]
De laatste vent die mij regelmatig rozen gaf ontpopte zich tot stalker.
Neehoor. Sommige mensen willen het nooit, daar ken ik er ook genoeg van. Maar aangezien SHE al op dat punt was aangekomen dat ze het wél wilde, kwam ik nog even met mijn verhaaltjequote:Op zaterdag 27 september 2008 00:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja OK, maar ik krijg soms het idee dat men omgekeerd redeneert; dat als je het niet wilt, er wat mis is met je relatie
Ik was er bij mijn eerste vriendje min of meer vanuit gegaan dat je kinderen krijgt 'omdat het zo hoort'. Maar eigenlijk ben ik nu vooral blij dat het niet hoeft, dat ik zonodig kan wachten tot ik er klaar voor ben... Of niet.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:16 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Neehoor. Sommige mensen willen het nooit, daar ken ik er ook genoeg van. Maar aangezien SHE al op dat punt was aangekomen dat ze het wél wilde, kwam ik nog even met mijn verhaaltje.
Helemaal waarquote:Op zaterdag 27 september 2008 00:20 schreef k_i_m het volgende:
Je kunt een man nemen zoals hij is, maar je moet hem natuurlijk niet zo houden.
Iets met T-shrits enzo ofzo toch?quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Helemaal waarSteer, heb ik je weleens verteld hoe L. eruit zag toen ik hem leerde kennen?
Echt? Dat vind ik bijna net zo bijzonder als het verhaal van die Mars die in 5 stukjes gingquote:Op zaterdag 27 september 2008 00:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik was er bij mijn eerste vriendje min of meer vanuit gegaan dat je kinderen krijgt 'omdat het zo hoort'.
Ik denk dat ik uit een wat andere omgeving kom dan jij, dearquote:Op zaterdag 27 september 2008 00:27 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Echt? Dat vind ik bijna net zo bijzonder als het verhaal van die Mars die in 5 stukjes ging.
Check. Maar zoals al eerder gezegd, hou je hormonen even in de gaten. Die kunnen de boel ernstig in de war schoppen. En verder weet je het zelf natuurlijk altijd het bestequote:Op zaterdag 27 september 2008 00:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Is waar, maar als je relatie je meer verdriet geeft dan vreugde dan is praten over kinderen irrelevant.
Het klopt niet en dat is wel een voorwaarde voor mij.
Ik geloof niet in dingen die geforceerd moeten worden. En in ons geval zou dat zeker het geval zijn.
Ik ben klaar voor moederschap, maar wel met iemand die ik over 20 jaar nog steeds als liefhebbende vader en spouse zie.
Zeg, volgens mij heb ik ook rubberzolen met profiel en zoals je hebt kunnen zien heb ik tegenwoordig ook een fraaie scheiding in mijn haar. Wil je wat aan me kwijt, of....quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik denk dat ik uit een wat andere omgeving kom dan jij, dear
Steer: T-shirts met prints en schoenen met rubberzolen met profiel. Gruwel. En een onflatteuze scheiding in z'n haar
Gut, hij is zo keurig geworden, onder mijn bezielende invloed
It's just not the samequote:Op zaterdag 27 september 2008 00:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zeg, volgens mij heb ik ook rubberzolen met profiel en zoals je hebt kunnen zien heb ik tegenwoordig ook een fraaie scheiding in mijn haar. Wil je wat aan me kwijt, of....
Misschien moet je dat toch maar even doen dan he?quote:Op zaterdag 27 september 2008 08:57 schreef SHE het volgende:
Nou, ik denk er ondanks een nacht geen slaapnog steeds hetzelfde over.
Wie is we?quote:Op zaterdag 27 september 2008 09:07 schreef loveli het volgende:
Waarom was 'ie een maand geleden de perfecte vent voor je? Of hield je jezelf toen voor de gek? (Zeg het maar als we moeten kappen met je lastig te valen, maar zoals jij pas geleden over hem praatte, waren we gewoon jaloers op je relatie. En dat zoiets goeds opeens over kan zijn, valt wat rauw op ons dak.)
Jonguh!!!!!!! met je kaasworstfetisjquote:Op zaterdag 27 september 2008 09:13 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Misschien moet je dat toch maar even doen dan he?.
Nou, je mag mij ook slaan, want ik heb gisteren voor het eerst echt gezondigd. We hebben gisterennacht nog film zitten kijken met stukjes worst en kaas. En ik heb kut geslapen, ben doodmoe en ik heb raar gepoept daarnet.
Wat is daar mis mee dan?quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:30 schreef ColdFeet het volgende:
Steer: T-shirts met prints en schoenen met rubberzolen met profiel.
Het was magere kaas! Dat wel! als enig verweer in dezequote:Op zaterdag 27 september 2008 09:32 schreef SHE het volgende:
[..]
Jonguh!!!!!!! met je kaasworstfetisj
Dat je maar in je broek schijt!
Vergeet de kipworst niet! en ruil je kaas in voor 20+ kaas blokjes van de markt.
Overgang van zomer naar herfst. Klinkt misschien stom, maar zo werkt het meestal wel. Vakanties zijn voorbij, je moet opeens opstaan terwijl het buiten nog donker is en het weer werkt ook niet al te goed mee. Mensen gaan in deze periode hun leven na, of ze het wel is wat ze willen. Het duurt nog lang voordat er een vakantie is, je gaat je afvragen of je wel werkt waar je wil werken etc. Het 'echte' leven start weer eind september. Een dergelijke periode heb je vaak tegen het eind van de winter/overgang naar lente. Mensen krijgen te weinig zonlicht, te weinig vitamine D en last van depressies. Meeste zelfmoorden zijn (meen ik gelezen te hebben) bij een overgang van de seizoenen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 10:44 schreef cinnamongirl het volgende:
Dit zijn wel de zwarte topics van dit jaar, zeg. Algehele malaise voor haast iedereen hier.
Sterkte SHE...
Whehe, ik wilde net posten: ik pas in een rokje maat 38!!! Jippieeeee!!quote:Op zaterdag 27 september 2008 10:46 schreef Isegrim het volgende:
Sorry voor mijn vrolijke posts rondom jouw depri post, cinna.![]()
Moet je geen sorry voor zeggenquote:Op zaterdag 27 september 2008 10:46 schreef Isegrim het volgende:
Sorry voor mijn vrolijke posts rondom jouw depri post, cinna.![]()
Het weer werkt de laatste weken anders erg goed mee.quote:Op zaterdag 27 september 2008 10:51 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Overgang van zomer naar herfst. Klinkt misschien stom, maar zo werkt het meestal wel. Vakanties zijn voorbij, je moet opeens opstaan terwijl het buiten nog donker is en het weer werkt ook niet al te goed mee. Mensen gaan in deze periode hun leven na, of ze het wel is wat ze willen. Het duurt nog lang voordat er een vakantie is, je gaat je afvragen of je wel werkt waar je wil werken etc. Het 'echte' leven start weer eind september. Een dergelijke periode heb je vaak tegen het eind van de winter/overgang naar lente. Mensen krijgen te weinig zonlicht, te weinig vitamine D en last van depressies. Meeste zelfmoorden zijn (meen ik gelezen te hebben) bij een overgang van de seizoenen.
Heel veel sterkte allemaal, hoop dat de sfeer hier ook snel om kan slaan naar succesverhalen en blijheid.
Jij hebt de weersverwachting voor komende week nog niet gezien zekerquote:Op zaterdag 27 september 2008 10:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het weer werkt de laatste weken anders erg goed mee.
...Want heb jij weleens een dikke Japanner gezien?quote:Op zaterdag 27 september 2008 10:56 schreef Isegrim het volgende:
We gaan vanavond trouwens bij de Japanner eten, dus dat is geheel en al dieetverantwoord.
Te klein?quote:Op zaterdag 27 september 2008 10:44 schreef Isegrim het volgende:
Ik mag dan misschien deze week slecht gegeten hebben, maar ik ben dus wel mooi een kilo lichter dan de vorige keer wegen.![]()
![]()
Ik merkte het al aan mijn nieuwe broek die nu alweer te klein wordt.
Lijkt mij een prima menu heur!quote:Op zaterdag 27 september 2008 11:04 schreef k_i_m het volgende:
Volgens SHE viel het wel mee met het zondige, alleen de knoflooksaus was zondig geloof ik.
Ik heb deze keer 3 weken afgebouwd (dat is iets versneld) en ben toen nog afgevallen in die tijd. De keer ervoor ben ik van de één op de andere dag gestopt en toen ben ik niet meer afgevallen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 11:07 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Lijkt mij een prima menu heur!
Vraagje over Cambridgedieet: heb jij afgebouwd volgens de regels? Zo nee, heeft dat nadelige invloed gehad op je gewichtsverlies?
Ohhh dat zeg ik elke keer, omdat ik dat gewend was, dat ze te klein werden.quote:
Tnx!!quote:Op zaterdag 27 september 2008 11:10 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb deze keer 3 weken afgebouwd (dat is iets versneld) en ben toen nog afgevallen in die tijd. De keer ervoor ben ik van de één op de andere dag gestopt en toen ben ik niet meer afgevallen.
Dat is het mooie: het kost ook helemaal geen moeite!quote:Op zaterdag 27 september 2008 11:16 schreef cinnamongirl het volgende:
Het gaat hard met jou, Isegrim![]()
En je klinkt alsof het je eigenlijk geen moeite kost!
Maar het is ook eigenlijk geen dieet, maar een andere manier van eten en van de rotzooi afblijven....
Mijn vader is ook absoluut allergisch voor eten weggooien. Ik heb er zelf niet zo'n moeite mee... Wat dat betreft lijk ik meer op mijn moeder.quote:Op zaterdag 27 september 2008 11:27 schreef cinnamongirl het volgende:
En dat laatste is lastig als je uit een gezin komt waar eten weggooien zonde is.
Ik heb ook een gloeiende hekel aan eten weggooien! Maar nu kook ik niet meer uit pakjes, dus kan ik de porties zo groot maken als ik dat wil.
Dan is het misschien wel vooral vocht dat is afgedreven door de alcoholquote:Op zaterdag 27 september 2008 11:48 schreef cyclechick het volgende:
Vanochtend op wonderbaarlijke wijze de 61.5 terug gezien op de weegschaal.
En heb me gister nog wel ontzettend misdragen op een feestje (lees wijn, verschillende sterke dranken en natuurlijk hapjes etc)
Ik kreeg niet het idee dat jullie zo ongelukkig met elkaar waren toen je het een week ofzo geleden over jullie relatie had....quote:Op zaterdag 27 september 2008 13:40 schreef SHE het volgende:
Voorlopig wel. Ik ben alleen niet het type wat roept dat iets NOOIT meer gebeurt.
Wat komt, dat komt, maar ik ben nu wel heeeel opgelucht.
Nu scheelt het ook wel dat ik hem niet onaardig vind ofzo. Hij is nog steeds dezelfde toffe gozer. Alleen ik ben echt freakin' blij dat ik me niet meer door alle onzekerheden/problematische verhoudingen hoef te worstelen.
Dankjequote:Op zaterdag 27 september 2008 12:04 schreef ColdFeet het volgende:
Heb ik ook altijd als ik veel drink, ja.
Chico, ik gebruik vaak diepvriesfruit en dan neem ik het in een flesje mee naar m'n werk. Tegen de tijd dat je er trek in hebt, is ie goed op temperatuur.
Ik ben zelf dol op frambozen en blauwe bessen, rijpe perziken/nectarines, kersen kan heel lekker zijn, aardbeien, mango enzo...
Ik vind zelf de combi blauwe bessen/banaan heel lekker, met wat yoghurt, of framboos/perzik.
Toen ik nog lang haar had, knipte jan&alleman mijn haar. Mijn huisgenoten, ofzo. Maar nu heb ik een Model Met Laagjesquote:Op zaterdag 27 september 2008 13:58 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga nooit naar de kapper. Mijn moeder knipt de dooie puntjes en that's it.
Nou, neem van mij aan dat een goede kapper heel veel voor je haar doet. Vroeger had ik enorm steil haar, heel slap. Toen ging ik een keer naar een goede kapper, en er kwam echt een volumineuze bos uitquote:Op zaterdag 27 september 2008 13:58 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga nooit naar de kapper. Mijn moeder knipt de dooie puntjes en that's it.
Ik las dus echt ditquote:Op zaterdag 27 september 2008 13:40 schreef SHE het volgende:
Voorlopig wel. Ik ben alleen het type wat roept dat iets NOOIT meer gebeurt.
Ik heb nijn haar altijd opgestoken of in een vlecht, dus heeft geen nut. Vind het zonde van mijn geld.quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nou, neem van mij aan dat een goede kapper heel veel voor je haar doet. Vroeger had ik enorm steil haar, heel slap. Toen ging ik een keer naar een goede kapper, en er kwam echt een volumineuze bos uitEnorm verschil!
Ja, dat had ik ook dus. En dan kun je het door iedere jandoedel laten knippen; als het maar enigszins recht is van onderen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb nijn haar altijd opgestoken of in een vlecht, dus heeft geen nut. Vind het zonde van mijn geld.
Oh nee, maar ongelukkig zijn we ook echt niet. Het werkt alleen niet.quote:Op zaterdag 27 september 2008 13:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik kreeg niet het idee dat jullie zo ongelukkig met elkaar waren toen je het een week ofzo geleden over jullie relatie had....
Sterkte!!quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook dus. En dan kun je het door iedere jandoedel laten knippen; als het maar enigszins recht is van onderen.
Afijn, morturi te salutant: ik ga richting kapper
Maak me gek!!quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:13 schreef Isegrim het volgende:
Ja, kom gezellig hierheen.Kun je weer pancetta kopen bij Little Italy.
Jij hebt echt zo'n toffe husband! En jullie zijn samen zo leuk!quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik denk dat ik uit een wat andere omgeving kom dan jij, dear
Steer: T-shirts met prints en schoenen met rubberzolen met profiel. Gruwel. En een onflatteuze scheiding in z'n haar
Gut, hij is zo keurig geworden, onder mijn bezielende invloed
Jij klinkt echt zoals ik vorig jaar november met mijn ex.quote:Op zaterdag 27 september 2008 13:40 schreef SHE het volgende:
Voorlopig wel. Ik ben alleen niet het type wat roept dat iets NOOIT meer gebeurt.
Wat komt, dat komt, maar ik ben nu wel heeeel opgelucht.
Nu scheelt het ook wel dat ik hem niet onaardig vind ofzo. Hij is nog steeds dezelfde toffe gozer. Alleen ik ben echt freakin' blij dat ik me niet meer door alle onzekerheden/problematische verhoudingen hoef te worstelen.
Hoe was het in Amersfoort?quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:25 schreef Viking84 het volgende:
* Viking84 is terug.
Ik ben zo moe dat ik het gevoel heb dat ik nu aan het dromen ben. Gelukkig moet ik komende week 's middags naar de DSW, dus ik kan iig wel behoorlijk slapen. Aan de andere kant: met die wisselende dagdelen wen ik ook nooit aan vroeg opstaan
.
Ik werd opgehaald uit Hilversum (er was een seinstoring tussen Amersfoort en Hilversum; het was gelukkig al opgelost toen ik aankwam in A'foort) en ging toen door naar de provincie Utrechtquote:Op zaterdag 27 september 2008 15:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hoe was het in Amersfoort?(Daar was je toch? Ja toch? Je had het over treinvertraging etc?)
Van die kleine bakjes bedoel je? Valt mee qua hoeveelheid. Lekker.quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:42 schreef Sugar het volgende:
AKnynke, dat klinkt als heel erg heerlijk! Geniet ervan!
Ik heb net al fietsend de zojuist bij appie ingeslagen kleine gehaktballetjes uit de tapashoek verorberd. Allemaal.Ik had honger en ze schreeuwden erom.
Ik ben ook wezen shoppen vandaagquote:Op zaterdag 27 september 2008 17:17 schreef Miss_S het volgende:
Wat is shoppen toch heerlijk3 mooie lingeriesetjes gekocht, 1 lingerie/slaapjurkje en de Wii fit
*denkt zichzelf mooi*
Thanks!quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:21 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Jij hebt echt zo'n toffe husband! En jullie zijn samen zo leuk!
Oh, ik ben echt in een week tijd heeel erg verliefd geworden. Het is net alsof we in deze week tijd alle andere tijd die we niet samen zijn in proberen te halen. Best heel erg heftig.
Mac, bij de Bijenkorf te koop. Of Pall Mall, maar dat zijn wel herenbroeken.quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:53 schreef Isegrim het volgende:
Bij mij zit bij spijkerbroeken de band aan de achterkant nooit goed doordat ik een hele holle rug heb. En als ik dan een riem omdoe, krijg je van die bubbels aan de achterkant en dat de band onder de riem gaat zitten. Echt irritant, heb nog nooit een merk gevonden wat een perfecte pasvorm geeft voor mensen met een erg holle rug.
Okee, ik zal eens kijken bij de Bijenkorf. Is het een duur merk? En hebben ze daar ook bell bottoms van?quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mac, bij de Bijenkorf te koop. Of Pall Mall, maar dat zijn wel herenbroeken.
Ik heb ook altijd last van stof 'over' bij mn rug, maar bij het model 'wide' van de H&M heb ik dat niet. Moet je wel iets lager dragen (op je heup ongeveer) en je moet van het model houdenquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Okee, ik zal eens kijken bij de Bijenkorf. Is het een duur merk? En hebben ze daar ook bell bottoms van?
Ja en geen idee.quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Okee, ik zal eens kijken bij de Bijenkorf. Is het een duur merk? En hebben ze daar ook bell bottoms van?
Linkje op de H&M site misschien?quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:05 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd last van stof 'over' bij mn rug, maar bij het model 'wide' van de H&M heb ik dat niet. Moet je wel iets lager dragen (op je heup ongeveer) en je moet van het model houden. Maar verder een prima broek, die (mits juiste maat) geen 'open rug' geeft. En dus ook geen riem nodig heeft
.
Zulke bedragen geef ik eigenlijk nooit uit voor een broek (max 40 euro ofzo), maar als ik op gewicht ben, ga ik eens kijken.quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja en geen idee.
Ik koop mijn nette broeken altijd van Mac, die zijn iets van 90 euro ofzo.
Ja, inderdaad. Niet zozeer de reet alswel dat het dan gewoon helemáál niet zit... Ik koop dus ook altijd broeken met een hoge broekband, meestal bij C&A. Liefst van die jeans met een beetje stretch erin.quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:14 schreef ColdFeet het volgende:
Bij mij maken lage broeken het probleem trouwens alleen maar erger; ik krijg daar echt een immense reet in
Staat ie niet op. Heb hem daar ook al gezocht, maar tot nu toe nog niet gevonden.quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Linkje op de H&M site misschien?
In de wide die ik pastte, zat een beetje stretch. Hij valt trouwens een stuk minder wijduitlopend dan bij dat model, bij mij was het meer recht naar benedenquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Niet zozeer de reet alswel dat het dan gewoon helemáál niet zit... Ik koop dus ook altijd broeken met een hoge broekband, meestal bij C&A. Liefst van die jeans met een beetje stretch erin.
lage broeken zijn alleen mooi bij vrouwen met een recht en mager figuur.quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:14 schreef ColdFeet het volgende:
Bij mij maken lage broeken het probleem trouwens alleen maar erger; ik krijg daar echt een immense reet in
quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:20 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Staat ie niet op. Heb hem daar ook al gezocht, maar tot nu toe nog niet gevonden.
Ahgevonden. Bij &demin ...
http://shop.hm.com/nl/?action=viewcampaign655jflash kan je deze zien?
Fuck yeah!quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:42 schreef Sugar het volgende:
AKnynke, dat klinkt als heel erg heerlijk! Geniet ervan!
Ik heb net al fietsend de zojuist bij appie ingeslagen kleine gehaktballetjes uit de tapashoek verorberd. Allemaal.Ik had honger en ze schreeuwden erom.
Draag ik idd altijd. Ik ben dol op jeans.quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:26 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik droeg ze alleen toen ik nog maatje strijkplank had, zodat ik nog wat vorm had.Tegenwoordig alleen medium waist en bootcut. Dat is voor elke vrouw heel vriendelijk
Dan moet ik die rotwinkel in.quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
In de wide die ik pastte, zat een beetje stretch. Hij valt trouwens een stuk minder wijduitlopend dan bij dat model, bij mij was het meer recht naar beneden. Zou hem vantevoren wel even passen als ik jou was, maten kunnen anders vallen.
Is dit een aanmoediging?quote:
U heeft geen idee hoe vrolijk ik daarvan wordquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:36 schreef Sugar het volgende:
[..]
Is dit een aanmoediging?
* Sugar alvast een sprongetje maakt.
Ah, die broek is precies goed voor mij. Danku.
Ja diequote:Op zaterdag 27 september 2008 18:27 schreef Isegrim het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die? Dat is op zich wel helemaal mijn stijl.
In de ochtend valt het vaak wel mee, vooral doordeweeksquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan moet ik die rotwinkel in.Ik vind de H&M echt een hel, veel te druk altijd.
Maar deze broek ziet er wel mooi uit.
Ja, ik zag het. Hij heeft een fijne kont.quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
In de ochtend valt het vaak wel mee, vooral doordeweeks. Op zaterdagmiddag ren ik ook zo snel mogelijk weg
. Maar zo rond openingstijd, valt het zelfs in de H&M nog wel mee.
Edit: en bij mij valt de open rug dus mee, maar weet niet hoe dit bij jou zit. Oh en voor meer plaatjes moet je een beetje doorklikken, zie beter hoe hij zit.
Ik zoek me gek in het topic maar zie geen vraag daar over?quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:17 schreef Sugar het volgende:
Heeft er nog iemand antwoord op mijn vraag over de biefstuk teriyaki?
Ik vind dit soort discussies best eng. 'De dikkerds maar eten en wij maar betalen'.quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:32 schreef cinnamongirl het volgende:
Nu gaat het in Rondom 10 over dik zijn. Het gaat erover hoe in deze tijd tegen dikke mensen wordt aangekeken. Worden dikkerds de nieuwe paria's van de maatschappij?
Er zit een vent van 266 kilo....
Heb ik ook niet gezien...wel dat hij veel heeft geprobeerd om af te vallen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:47 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik vind dit soort discussies best eng. 'De dikkerds maar eten en wij maar betalen'.
Hoe is die studiogast zo dik geworden eigenlijk? (Ik stap nu net in).
Aan 't redden wat er te redden valt???quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:53 schreef SHE het volgende:
HE is de hele dag al dingen aan het doen. Eten brengen, drinken brengen, vragen of hij wat voor me kan doen, ik mag niet opstaan, ik mag geen drinken pakken, hij staat te stofzuigen, te poetsen en af te wassen...
WHAT THE FUCK IS WRONG WITH HIM!!!!!!![]()
Jezelf heb je blijgemaakt. Wat je moet meer eten. Je eet structureel te weinig, piekert teveel over je eten en doet gestressed.quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:52 schreef Sugar het volgende:
Aventura, je hebt gelijk, is ook niet zo belangrijk eigenlijk. Heb wel ontdekt dat ik een heel gewone dag zou hebben gehad, met net geen 1400 kcal -als ik die gehaktballetjes niet genomen had.![]()
Maar ik heb wel SHE blij gemaakt.
Laat het gaan! Volgens mij heb je juist een prima dag gehad omdat je jezelf iets lekkers hebt toegestaan en ervan hebt genotenquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:52 schreef Sugar het volgende:
Aventura, je hebt gelijk, is ook niet zo belangrijk eigenlijk. Heb wel ontdekt dat ik een heel gewone dag zou hebben gehad, met net geen 1400 kcal -als ik die gehaktballetjes niet genomen had.![]()
Maar ik heb wel SHE blij gemaakt.
Als je genoeg af zou vallen, dan zou je ook niet zou mierenneuken over kcal.quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:59 schreef Sugar het volgende:
Maar SHE, ik val wel prima af, hoor. Dat is het niet. Waarom denk je dat ik nauwelijks afval eigenlijk?
Echt meer gaan eten zie ik niet als noodzaak, eerlijk gezegd. Dat piekeren erover zal ik wél proberen te minderen.
En vanochtend heb ik gesport, daarmee heb ik in elk geval nog iets extra's verbrand vandaag.
Ok blijf ik het zo doen. En tegen de tijd dat ik stalen buikspieren hebquote:Op zaterdag 27 september 2008 22:03 schreef SHE het volgende:
Jazeker, het is wel zwaarder zonder,maar het is belangrijker dat je de oefening goed uitvoert dan dat je het zwaar maakt.
Kussentje is dus prrrrima.
Misschien om deze opmerking, een paar dagen geleden?quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:59 schreef Sugar het volgende:
Maar SHE, ik val wel prima af, hoor. Dat is het niet. Waarom denk je dat ik nauwelijks afval eigenlijk?
Echt meer gaan eten zie ik niet als noodzaak, eerlijk gezegd. Dat piekeren erover zal ik wél proberen te minderen.
En vanochtend heb ik gesport, daarmee heb ik in elk geval nog iets extra's verbrand vandaag.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:51 schreef Sugar het volgende:
Ik ben inderdaad niet geslonken sinds vorige week. Nou ja, een halve centimeter bij mijn kuiten, maar dat lijkt me meer meet-verschil dan echt heel plaatselijk afvallen.
Oh, oh, oh, hoe krijg ik die 3 kilo (of weet ik wat) er nog af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |