Lijkt mij een prima menu heur!quote:Op zaterdag 27 september 2008 11:04 schreef k_i_m het volgende:
Volgens SHE viel het wel mee met het zondige, alleen de knoflooksaus was zondig geloof ik.
Ik heb deze keer 3 weken afgebouwd (dat is iets versneld) en ben toen nog afgevallen in die tijd. De keer ervoor ben ik van de één op de andere dag gestopt en toen ben ik niet meer afgevallen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 11:07 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Lijkt mij een prima menu heur!
Vraagje over Cambridgedieet: heb jij afgebouwd volgens de regels? Zo nee, heeft dat nadelige invloed gehad op je gewichtsverlies?
Ohhh dat zeg ik elke keer, omdat ik dat gewend was, dat ze te klein werden.quote:
Tnx!!quote:Op zaterdag 27 september 2008 11:10 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb deze keer 3 weken afgebouwd (dat is iets versneld) en ben toen nog afgevallen in die tijd. De keer ervoor ben ik van de één op de andere dag gestopt en toen ben ik niet meer afgevallen.
Dat is het mooie: het kost ook helemaal geen moeite!quote:Op zaterdag 27 september 2008 11:16 schreef cinnamongirl het volgende:
Het gaat hard met jou, Isegrim![]()
En je klinkt alsof het je eigenlijk geen moeite kost!
Maar het is ook eigenlijk geen dieet, maar een andere manier van eten en van de rotzooi afblijven....
Mijn vader is ook absoluut allergisch voor eten weggooien. Ik heb er zelf niet zo'n moeite mee... Wat dat betreft lijk ik meer op mijn moeder.quote:Op zaterdag 27 september 2008 11:27 schreef cinnamongirl het volgende:
En dat laatste is lastig als je uit een gezin komt waar eten weggooien zonde is.
Ik heb ook een gloeiende hekel aan eten weggooien! Maar nu kook ik niet meer uit pakjes, dus kan ik de porties zo groot maken als ik dat wil.
Dan is het misschien wel vooral vocht dat is afgedreven door de alcoholquote:Op zaterdag 27 september 2008 11:48 schreef cyclechick het volgende:
Vanochtend op wonderbaarlijke wijze de 61.5 terug gezien op de weegschaal.
En heb me gister nog wel ontzettend misdragen op een feestje (lees wijn, verschillende sterke dranken en natuurlijk hapjes etc)
Ik kreeg niet het idee dat jullie zo ongelukkig met elkaar waren toen je het een week ofzo geleden over jullie relatie had....quote:Op zaterdag 27 september 2008 13:40 schreef SHE het volgende:
Voorlopig wel. Ik ben alleen niet het type wat roept dat iets NOOIT meer gebeurt.
Wat komt, dat komt, maar ik ben nu wel heeeel opgelucht.
Nu scheelt het ook wel dat ik hem niet onaardig vind ofzo. Hij is nog steeds dezelfde toffe gozer. Alleen ik ben echt freakin' blij dat ik me niet meer door alle onzekerheden/problematische verhoudingen hoef te worstelen.
Dankjequote:Op zaterdag 27 september 2008 12:04 schreef ColdFeet het volgende:
Heb ik ook altijd als ik veel drink, ja.
Chico, ik gebruik vaak diepvriesfruit en dan neem ik het in een flesje mee naar m'n werk. Tegen de tijd dat je er trek in hebt, is ie goed op temperatuur.
Ik ben zelf dol op frambozen en blauwe bessen, rijpe perziken/nectarines, kersen kan heel lekker zijn, aardbeien, mango enzo...
Ik vind zelf de combi blauwe bessen/banaan heel lekker, met wat yoghurt, of framboos/perzik.
Toen ik nog lang haar had, knipte jan&alleman mijn haar. Mijn huisgenoten, ofzo. Maar nu heb ik een Model Met Laagjesquote:Op zaterdag 27 september 2008 13:58 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga nooit naar de kapper. Mijn moeder knipt de dooie puntjes en that's it.
Nou, neem van mij aan dat een goede kapper heel veel voor je haar doet. Vroeger had ik enorm steil haar, heel slap. Toen ging ik een keer naar een goede kapper, en er kwam echt een volumineuze bos uitquote:Op zaterdag 27 september 2008 13:58 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga nooit naar de kapper. Mijn moeder knipt de dooie puntjes en that's it.
Ik las dus echt ditquote:Op zaterdag 27 september 2008 13:40 schreef SHE het volgende:
Voorlopig wel. Ik ben alleen het type wat roept dat iets NOOIT meer gebeurt.
Ik heb nijn haar altijd opgestoken of in een vlecht, dus heeft geen nut. Vind het zonde van mijn geld.quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nou, neem van mij aan dat een goede kapper heel veel voor je haar doet. Vroeger had ik enorm steil haar, heel slap. Toen ging ik een keer naar een goede kapper, en er kwam echt een volumineuze bos uitEnorm verschil!
Ja, dat had ik ook dus. En dan kun je het door iedere jandoedel laten knippen; als het maar enigszins recht is van onderen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb nijn haar altijd opgestoken of in een vlecht, dus heeft geen nut. Vind het zonde van mijn geld.
Oh nee, maar ongelukkig zijn we ook echt niet. Het werkt alleen niet.quote:Op zaterdag 27 september 2008 13:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik kreeg niet het idee dat jullie zo ongelukkig met elkaar waren toen je het een week ofzo geleden over jullie relatie had....
Sterkte!!quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook dus. En dan kun je het door iedere jandoedel laten knippen; als het maar enigszins recht is van onderen.
Afijn, morturi te salutant: ik ga richting kapper
Maak me gek!!quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:13 schreef Isegrim het volgende:
Ja, kom gezellig hierheen.Kun je weer pancetta kopen bij Little Italy.
Jij hebt echt zo'n toffe husband! En jullie zijn samen zo leuk!quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik denk dat ik uit een wat andere omgeving kom dan jij, dear
Steer: T-shirts met prints en schoenen met rubberzolen met profiel. Gruwel. En een onflatteuze scheiding in z'n haar
Gut, hij is zo keurig geworden, onder mijn bezielende invloed
Jij klinkt echt zoals ik vorig jaar november met mijn ex.quote:Op zaterdag 27 september 2008 13:40 schreef SHE het volgende:
Voorlopig wel. Ik ben alleen niet het type wat roept dat iets NOOIT meer gebeurt.
Wat komt, dat komt, maar ik ben nu wel heeeel opgelucht.
Nu scheelt het ook wel dat ik hem niet onaardig vind ofzo. Hij is nog steeds dezelfde toffe gozer. Alleen ik ben echt freakin' blij dat ik me niet meer door alle onzekerheden/problematische verhoudingen hoef te worstelen.
Hoe was het in Amersfoort?quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:25 schreef Viking84 het volgende:
* Viking84 is terug.
Ik ben zo moe dat ik het gevoel heb dat ik nu aan het dromen ben. Gelukkig moet ik komende week 's middags naar de DSW, dus ik kan iig wel behoorlijk slapen. Aan de andere kant: met die wisselende dagdelen wen ik ook nooit aan vroeg opstaan
.
Ik werd opgehaald uit Hilversum (er was een seinstoring tussen Amersfoort en Hilversum; het was gelukkig al opgelost toen ik aankwam in A'foort) en ging toen door naar de provincie Utrechtquote:Op zaterdag 27 september 2008 15:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hoe was het in Amersfoort?(Daar was je toch? Ja toch? Je had het over treinvertraging etc?)
Van die kleine bakjes bedoel je? Valt mee qua hoeveelheid. Lekker.quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:42 schreef Sugar het volgende:
AKnynke, dat klinkt als heel erg heerlijk! Geniet ervan!
Ik heb net al fietsend de zojuist bij appie ingeslagen kleine gehaktballetjes uit de tapashoek verorberd. Allemaal.Ik had honger en ze schreeuwden erom.
Ik ben ook wezen shoppen vandaagquote:Op zaterdag 27 september 2008 17:17 schreef Miss_S het volgende:
Wat is shoppen toch heerlijk3 mooie lingeriesetjes gekocht, 1 lingerie/slaapjurkje en de Wii fit
*denkt zichzelf mooi*
Thanks!quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:21 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Jij hebt echt zo'n toffe husband! En jullie zijn samen zo leuk!
Oh, ik ben echt in een week tijd heeel erg verliefd geworden. Het is net alsof we in deze week tijd alle andere tijd die we niet samen zijn in proberen te halen. Best heel erg heftig.
Mac, bij de Bijenkorf te koop. Of Pall Mall, maar dat zijn wel herenbroeken.quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:53 schreef Isegrim het volgende:
Bij mij zit bij spijkerbroeken de band aan de achterkant nooit goed doordat ik een hele holle rug heb. En als ik dan een riem omdoe, krijg je van die bubbels aan de achterkant en dat de band onder de riem gaat zitten. Echt irritant, heb nog nooit een merk gevonden wat een perfecte pasvorm geeft voor mensen met een erg holle rug.
Okee, ik zal eens kijken bij de Bijenkorf. Is het een duur merk? En hebben ze daar ook bell bottoms van?quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mac, bij de Bijenkorf te koop. Of Pall Mall, maar dat zijn wel herenbroeken.
Ik heb ook altijd last van stof 'over' bij mn rug, maar bij het model 'wide' van de H&M heb ik dat niet. Moet je wel iets lager dragen (op je heup ongeveer) en je moet van het model houdenquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Okee, ik zal eens kijken bij de Bijenkorf. Is het een duur merk? En hebben ze daar ook bell bottoms van?
Ja en geen idee.quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Okee, ik zal eens kijken bij de Bijenkorf. Is het een duur merk? En hebben ze daar ook bell bottoms van?
Linkje op de H&M site misschien?quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:05 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd last van stof 'over' bij mn rug, maar bij het model 'wide' van de H&M heb ik dat niet. Moet je wel iets lager dragen (op je heup ongeveer) en je moet van het model houden. Maar verder een prima broek, die (mits juiste maat) geen 'open rug' geeft. En dus ook geen riem nodig heeft
.
Zulke bedragen geef ik eigenlijk nooit uit voor een broek (max 40 euro ofzo), maar als ik op gewicht ben, ga ik eens kijken.quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja en geen idee.
Ik koop mijn nette broeken altijd van Mac, die zijn iets van 90 euro ofzo.
Ja, inderdaad. Niet zozeer de reet alswel dat het dan gewoon helemáál niet zit... Ik koop dus ook altijd broeken met een hoge broekband, meestal bij C&A. Liefst van die jeans met een beetje stretch erin.quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:14 schreef ColdFeet het volgende:
Bij mij maken lage broeken het probleem trouwens alleen maar erger; ik krijg daar echt een immense reet in
Staat ie niet op. Heb hem daar ook al gezocht, maar tot nu toe nog niet gevonden.quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Linkje op de H&M site misschien?
In de wide die ik pastte, zat een beetje stretch. Hij valt trouwens een stuk minder wijduitlopend dan bij dat model, bij mij was het meer recht naar benedenquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Niet zozeer de reet alswel dat het dan gewoon helemáál niet zit... Ik koop dus ook altijd broeken met een hoge broekband, meestal bij C&A. Liefst van die jeans met een beetje stretch erin.
lage broeken zijn alleen mooi bij vrouwen met een recht en mager figuur.quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:14 schreef ColdFeet het volgende:
Bij mij maken lage broeken het probleem trouwens alleen maar erger; ik krijg daar echt een immense reet in
quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:20 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Staat ie niet op. Heb hem daar ook al gezocht, maar tot nu toe nog niet gevonden.
Ahgevonden. Bij &demin ...
http://shop.hm.com/nl/?action=viewcampaign655jflash kan je deze zien?
Fuck yeah!quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:42 schreef Sugar het volgende:
AKnynke, dat klinkt als heel erg heerlijk! Geniet ervan!
Ik heb net al fietsend de zojuist bij appie ingeslagen kleine gehaktballetjes uit de tapashoek verorberd. Allemaal.Ik had honger en ze schreeuwden erom.
Draag ik idd altijd. Ik ben dol op jeans.quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:26 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik droeg ze alleen toen ik nog maatje strijkplank had, zodat ik nog wat vorm had.Tegenwoordig alleen medium waist en bootcut. Dat is voor elke vrouw heel vriendelijk
Dan moet ik die rotwinkel in.quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
In de wide die ik pastte, zat een beetje stretch. Hij valt trouwens een stuk minder wijduitlopend dan bij dat model, bij mij was het meer recht naar beneden. Zou hem vantevoren wel even passen als ik jou was, maten kunnen anders vallen.
Is dit een aanmoediging?quote:
U heeft geen idee hoe vrolijk ik daarvan wordquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:36 schreef Sugar het volgende:
[..]
Is dit een aanmoediging?
* Sugar alvast een sprongetje maakt.
Ah, die broek is precies goed voor mij. Danku.
Ja diequote:Op zaterdag 27 september 2008 18:27 schreef Isegrim het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die? Dat is op zich wel helemaal mijn stijl.
In de ochtend valt het vaak wel mee, vooral doordeweeksquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan moet ik die rotwinkel in.Ik vind de H&M echt een hel, veel te druk altijd.
Maar deze broek ziet er wel mooi uit.
Ja, ik zag het. Hij heeft een fijne kont.quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
In de ochtend valt het vaak wel mee, vooral doordeweeks. Op zaterdagmiddag ren ik ook zo snel mogelijk weg
. Maar zo rond openingstijd, valt het zelfs in de H&M nog wel mee.
Edit: en bij mij valt de open rug dus mee, maar weet niet hoe dit bij jou zit. Oh en voor meer plaatjes moet je een beetje doorklikken, zie beter hoe hij zit.
Ik zoek me gek in het topic maar zie geen vraag daar over?quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:17 schreef Sugar het volgende:
Heeft er nog iemand antwoord op mijn vraag over de biefstuk teriyaki?
Ik vind dit soort discussies best eng. 'De dikkerds maar eten en wij maar betalen'.quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:32 schreef cinnamongirl het volgende:
Nu gaat het in Rondom 10 over dik zijn. Het gaat erover hoe in deze tijd tegen dikke mensen wordt aangekeken. Worden dikkerds de nieuwe paria's van de maatschappij?
Er zit een vent van 266 kilo....
Heb ik ook niet gezien...wel dat hij veel heeft geprobeerd om af te vallen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:47 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik vind dit soort discussies best eng. 'De dikkerds maar eten en wij maar betalen'.
Hoe is die studiogast zo dik geworden eigenlijk? (Ik stap nu net in).
Aan 't redden wat er te redden valt???quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:53 schreef SHE het volgende:
HE is de hele dag al dingen aan het doen. Eten brengen, drinken brengen, vragen of hij wat voor me kan doen, ik mag niet opstaan, ik mag geen drinken pakken, hij staat te stofzuigen, te poetsen en af te wassen...
WHAT THE FUCK IS WRONG WITH HIM!!!!!!![]()
Jezelf heb je blijgemaakt. Wat je moet meer eten. Je eet structureel te weinig, piekert teveel over je eten en doet gestressed.quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:52 schreef Sugar het volgende:
Aventura, je hebt gelijk, is ook niet zo belangrijk eigenlijk. Heb wel ontdekt dat ik een heel gewone dag zou hebben gehad, met net geen 1400 kcal -als ik die gehaktballetjes niet genomen had.![]()
Maar ik heb wel SHE blij gemaakt.
Laat het gaan! Volgens mij heb je juist een prima dag gehad omdat je jezelf iets lekkers hebt toegestaan en ervan hebt genotenquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:52 schreef Sugar het volgende:
Aventura, je hebt gelijk, is ook niet zo belangrijk eigenlijk. Heb wel ontdekt dat ik een heel gewone dag zou hebben gehad, met net geen 1400 kcal -als ik die gehaktballetjes niet genomen had.![]()
Maar ik heb wel SHE blij gemaakt.
Als je genoeg af zou vallen, dan zou je ook niet zou mierenneuken over kcal.quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:59 schreef Sugar het volgende:
Maar SHE, ik val wel prima af, hoor. Dat is het niet. Waarom denk je dat ik nauwelijks afval eigenlijk?
Echt meer gaan eten zie ik niet als noodzaak, eerlijk gezegd. Dat piekeren erover zal ik wél proberen te minderen.
En vanochtend heb ik gesport, daarmee heb ik in elk geval nog iets extra's verbrand vandaag.
Ok blijf ik het zo doen. En tegen de tijd dat ik stalen buikspieren hebquote:Op zaterdag 27 september 2008 22:03 schreef SHE het volgende:
Jazeker, het is wel zwaarder zonder,maar het is belangrijker dat je de oefening goed uitvoert dan dat je het zwaar maakt.
Kussentje is dus prrrrima.
Misschien om deze opmerking, een paar dagen geleden?quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:59 schreef Sugar het volgende:
Maar SHE, ik val wel prima af, hoor. Dat is het niet. Waarom denk je dat ik nauwelijks afval eigenlijk?
Echt meer gaan eten zie ik niet als noodzaak, eerlijk gezegd. Dat piekeren erover zal ik wél proberen te minderen.
En vanochtend heb ik gesport, daarmee heb ik in elk geval nog iets extra's verbrand vandaag.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:51 schreef Sugar het volgende:
Ik ben inderdaad niet geslonken sinds vorige week. Nou ja, een halve centimeter bij mijn kuiten, maar dat lijkt me meer meet-verschil dan echt heel plaatselijk afvallen.
Oh, oh, oh, hoe krijg ik die 3 kilo (of weet ik wat) er nog af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |