Lijkt mij een prima menu heur!quote:Op zaterdag 27 september 2008 11:04 schreef k_i_m het volgende:
Volgens SHE viel het wel mee met het zondige, alleen de knoflooksaus was zondig geloof ik.
Ik heb deze keer 3 weken afgebouwd (dat is iets versneld) en ben toen nog afgevallen in die tijd. De keer ervoor ben ik van de één op de andere dag gestopt en toen ben ik niet meer afgevallen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 11:07 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Lijkt mij een prima menu heur!
Vraagje over Cambridgedieet: heb jij afgebouwd volgens de regels? Zo nee, heeft dat nadelige invloed gehad op je gewichtsverlies?
Ohhh dat zeg ik elke keer, omdat ik dat gewend was, dat ze te klein werden.quote:
Tnx!!quote:Op zaterdag 27 september 2008 11:10 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb deze keer 3 weken afgebouwd (dat is iets versneld) en ben toen nog afgevallen in die tijd. De keer ervoor ben ik van de één op de andere dag gestopt en toen ben ik niet meer afgevallen.
Dat is het mooie: het kost ook helemaal geen moeite!quote:Op zaterdag 27 september 2008 11:16 schreef cinnamongirl het volgende:
Het gaat hard met jou, Isegrim![]()
En je klinkt alsof het je eigenlijk geen moeite kost!
Maar het is ook eigenlijk geen dieet, maar een andere manier van eten en van de rotzooi afblijven....
Mijn vader is ook absoluut allergisch voor eten weggooien. Ik heb er zelf niet zo'n moeite mee... Wat dat betreft lijk ik meer op mijn moeder.quote:Op zaterdag 27 september 2008 11:27 schreef cinnamongirl het volgende:
En dat laatste is lastig als je uit een gezin komt waar eten weggooien zonde is.
Ik heb ook een gloeiende hekel aan eten weggooien! Maar nu kook ik niet meer uit pakjes, dus kan ik de porties zo groot maken als ik dat wil.
Dan is het misschien wel vooral vocht dat is afgedreven door de alcoholquote:Op zaterdag 27 september 2008 11:48 schreef cyclechick het volgende:
Vanochtend op wonderbaarlijke wijze de 61.5 terug gezien op de weegschaal.
En heb me gister nog wel ontzettend misdragen op een feestje (lees wijn, verschillende sterke dranken en natuurlijk hapjes etc)
Ik kreeg niet het idee dat jullie zo ongelukkig met elkaar waren toen je het een week ofzo geleden over jullie relatie had....quote:Op zaterdag 27 september 2008 13:40 schreef SHE het volgende:
Voorlopig wel. Ik ben alleen niet het type wat roept dat iets NOOIT meer gebeurt.
Wat komt, dat komt, maar ik ben nu wel heeeel opgelucht.
Nu scheelt het ook wel dat ik hem niet onaardig vind ofzo. Hij is nog steeds dezelfde toffe gozer. Alleen ik ben echt freakin' blij dat ik me niet meer door alle onzekerheden/problematische verhoudingen hoef te worstelen.
Dankjequote:Op zaterdag 27 september 2008 12:04 schreef ColdFeet het volgende:
Heb ik ook altijd als ik veel drink, ja.
Chico, ik gebruik vaak diepvriesfruit en dan neem ik het in een flesje mee naar m'n werk. Tegen de tijd dat je er trek in hebt, is ie goed op temperatuur.
Ik ben zelf dol op frambozen en blauwe bessen, rijpe perziken/nectarines, kersen kan heel lekker zijn, aardbeien, mango enzo...
Ik vind zelf de combi blauwe bessen/banaan heel lekker, met wat yoghurt, of framboos/perzik.
Toen ik nog lang haar had, knipte jan&alleman mijn haar. Mijn huisgenoten, ofzo. Maar nu heb ik een Model Met Laagjesquote:Op zaterdag 27 september 2008 13:58 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga nooit naar de kapper. Mijn moeder knipt de dooie puntjes en that's it.
Nou, neem van mij aan dat een goede kapper heel veel voor je haar doet. Vroeger had ik enorm steil haar, heel slap. Toen ging ik een keer naar een goede kapper, en er kwam echt een volumineuze bos uitquote:Op zaterdag 27 september 2008 13:58 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga nooit naar de kapper. Mijn moeder knipt de dooie puntjes en that's it.
Ik las dus echt ditquote:Op zaterdag 27 september 2008 13:40 schreef SHE het volgende:
Voorlopig wel. Ik ben alleen het type wat roept dat iets NOOIT meer gebeurt.
Ik heb nijn haar altijd opgestoken of in een vlecht, dus heeft geen nut. Vind het zonde van mijn geld.quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nou, neem van mij aan dat een goede kapper heel veel voor je haar doet. Vroeger had ik enorm steil haar, heel slap. Toen ging ik een keer naar een goede kapper, en er kwam echt een volumineuze bos uitEnorm verschil!
Ja, dat had ik ook dus. En dan kun je het door iedere jandoedel laten knippen; als het maar enigszins recht is van onderen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb nijn haar altijd opgestoken of in een vlecht, dus heeft geen nut. Vind het zonde van mijn geld.
Oh nee, maar ongelukkig zijn we ook echt niet. Het werkt alleen niet.quote:Op zaterdag 27 september 2008 13:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik kreeg niet het idee dat jullie zo ongelukkig met elkaar waren toen je het een week ofzo geleden over jullie relatie had....
Sterkte!!quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook dus. En dan kun je het door iedere jandoedel laten knippen; als het maar enigszins recht is van onderen.
Afijn, morturi te salutant: ik ga richting kapper
Maak me gek!!quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:13 schreef Isegrim het volgende:
Ja, kom gezellig hierheen.Kun je weer pancetta kopen bij Little Italy.
Jij hebt echt zo'n toffe husband! En jullie zijn samen zo leuk!quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik denk dat ik uit een wat andere omgeving kom dan jij, dear
Steer: T-shirts met prints en schoenen met rubberzolen met profiel. Gruwel. En een onflatteuze scheiding in z'n haar
Gut, hij is zo keurig geworden, onder mijn bezielende invloed
Jij klinkt echt zoals ik vorig jaar november met mijn ex.quote:Op zaterdag 27 september 2008 13:40 schreef SHE het volgende:
Voorlopig wel. Ik ben alleen niet het type wat roept dat iets NOOIT meer gebeurt.
Wat komt, dat komt, maar ik ben nu wel heeeel opgelucht.
Nu scheelt het ook wel dat ik hem niet onaardig vind ofzo. Hij is nog steeds dezelfde toffe gozer. Alleen ik ben echt freakin' blij dat ik me niet meer door alle onzekerheden/problematische verhoudingen hoef te worstelen.
Hoe was het in Amersfoort?quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:25 schreef Viking84 het volgende:
* Viking84 is terug.
Ik ben zo moe dat ik het gevoel heb dat ik nu aan het dromen ben. Gelukkig moet ik komende week 's middags naar de DSW, dus ik kan iig wel behoorlijk slapen. Aan de andere kant: met die wisselende dagdelen wen ik ook nooit aan vroeg opstaan
.
Ik werd opgehaald uit Hilversum (er was een seinstoring tussen Amersfoort en Hilversum; het was gelukkig al opgelost toen ik aankwam in A'foort) en ging toen door naar de provincie Utrechtquote:Op zaterdag 27 september 2008 15:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hoe was het in Amersfoort?(Daar was je toch? Ja toch? Je had het over treinvertraging etc?)
Van die kleine bakjes bedoel je? Valt mee qua hoeveelheid. Lekker.quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:42 schreef Sugar het volgende:
AKnynke, dat klinkt als heel erg heerlijk! Geniet ervan!
Ik heb net al fietsend de zojuist bij appie ingeslagen kleine gehaktballetjes uit de tapashoek verorberd. Allemaal.Ik had honger en ze schreeuwden erom.
Ik ben ook wezen shoppen vandaagquote:Op zaterdag 27 september 2008 17:17 schreef Miss_S het volgende:
Wat is shoppen toch heerlijk3 mooie lingeriesetjes gekocht, 1 lingerie/slaapjurkje en de Wii fit
*denkt zichzelf mooi*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |