abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61948743
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 11:04 schreef k_i_m het volgende:
Volgens SHE viel het wel mee met het zondige, alleen de knoflooksaus was zondig geloof ik.
Lijkt mij een prima menu heur!
Vraagje over Cambridgedieet: heb jij afgebouwd volgens de regels? Zo nee, heeft dat nadelige invloed gehad op je gewichtsverlies?
pi_61948749
Ik heb weleens falafel gemaakt met zelfgemaakte pittige knoflooksaus en van die uien-peterselie-tomaatprut...

Nou, toen stonk ik daarna zo uit m'n bek dat ik mezelf rook
  zaterdag 27 september 2008 @ 11:08:26 #203
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61948760
Ik ruik regelmatig aan mezelf
Confidence through competence
  zaterdag 27 september 2008 @ 11:10:37 #204
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_61948787
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 11:07 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Lijkt mij een prima menu heur!
Vraagje over Cambridgedieet: heb jij afgebouwd volgens de regels? Zo nee, heeft dat nadelige invloed gehad op je gewichtsverlies?
Ik heb deze keer 3 weken afgebouwd (dat is iets versneld) en ben toen nog afgevallen in die tijd. De keer ervoor ben ik van de één op de andere dag gestopt en toen ben ik niet meer afgevallen.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zaterdag 27 september 2008 @ 11:13:08 #205
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_61948815
Godverdomme hee! Wil ik net yoghurt bij de muesli gooien, komt er in plaats van yoghurt een plens water met brokjes uit! En hij was nog niet over datum! Nu had ik nog een ander pak, dus geen man overboord, maar echt lekker was de muesli niet meer .

Brokjes .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_61948817
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 11:00 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Te klein?
Ohhh dat zeg ik elke keer, omdat ik dat gewend was, dat ze te klein werden. Niet de broeken worden te klein, IK word te klein.
pi_61948826
Sterkte SHE!

Al is hetvoor jou de juiste beslissing, zoiets blijft moeilijk.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_61948862
Het gaat hard met jou, Isegrim
En je klinkt alsof het je eigenlijk geen moeite kost!
Maar het is ook eigenlijk geen dieet, maar een andere manier van eten en van de rotzooi afblijven....
pi_61948880
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 11:10 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ik heb deze keer 3 weken afgebouwd (dat is iets versneld) en ben toen nog afgevallen in die tijd. De keer ervoor ben ik van de één op de andere dag gestopt en toen ben ik niet meer afgevallen.
Tnx!!
pi_61948903
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 11:16 schreef cinnamongirl het volgende:
Het gaat hard met jou, Isegrim
En je klinkt alsof het je eigenlijk geen moeite kost!
Maar het is ook eigenlijk geen dieet, maar een andere manier van eten en van de rotzooi afblijven....
Dat is het mooie: het kost ook helemaal geen moeite! Een kilo in acht dagen terwijl ik hier en daar rotzooi heb lopen eten, geweldig toch? Ben benieuwd of het zo makkelijk blijft gaan totaan mijn streefgewicht. Zit wel in de familie geloof ik, want mama en zusje zijn ook afgevallen (veel meer dan ik, twintig kilo elk denk ik) en dat kostte ook niet zoveel moeite.
pi_61948990
@CF: ik mag van de dietiste weer proberen om dingen te eten, en eerste zal fruit worden. Jij post heel vaak over smoothies, wat zijn jouw favoriete 'recepten/combinaties'?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_61948993
Dat is erg veel, een kilo in 8 dagen! Maar ik ben ook altijd in no-time op gewicht als ik mezelf er gewoon steeds van bewust ben wat en hoeveel ik eet.
Ben ik dat niet, dan ben ik verloren. Gedachteloos eet ik terwijl ik geen honger heb. Gedachteloos eet ik een blikje pinda's op. Op mijn werk graai ik zonder erbij na te denken elke keer als ik thee haal/naar de w.c. ga uit de snoepschaal.
Maar zodra ik erop let, doe ik dat niet meer en dan merk ik ook dat ik die meuk niet eens wíl eten.
Het is eigenlijk zo simpel, luisteren naar je lijf en eten als je honger hebt, en stoppen als je genoeg hebt, en dat is niet pas als je vol zit.
pi_61949012
En dat laatste is lastig als je uit een gezin komt waar eten weggooien zonde is.
Ik heb ook een gloeiende hekel aan eten weggooien! Maar nu kook ik niet meer uit pakjes, dus kan ik de porties zo groot maken als ik dat wil.
pi_61949093
goedemorgen

@Ise, wat fijn dat het zo goed gaat met afvallen

@She, dikke knuffel. Soms zijn de moeilijkste keuzes de beste keuzes. Been there, done that. (en god wat deed dat pijn....)

@KIM, lekker yoghurt met brokjes gelukkig had je nog een pak staan

zo ik heb ff lekker uitgeslapen en voel me fit straks lekker douchen en aankleden en dan richting voetbalveld.
Vind het wel erg jammer dat ik vandaag nog niet hoef te volleyballen. (volgende week pas... terwijl vandaag de competitie al begint). Ga denk ik einde van de middag ook nog wel ff naar de sporthal om daar een wedstrijdje te kijken

ennuh ondanks de slechte berichten schijnt hier de zon en is er geen spatje regen te bekennen nog niet tenminste
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_61949147
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 11:27 schreef cinnamongirl het volgende:
En dat laatste is lastig als je uit een gezin komt waar eten weggooien zonde is.
Ik heb ook een gloeiende hekel aan eten weggooien! Maar nu kook ik niet meer uit pakjes, dus kan ik de porties zo groot maken als ik dat wil.
Mijn vader is ook absoluut allergisch voor eten weggooien. Ik heb er zelf niet zo'n moeite mee... Wat dat betreft lijk ik meer op mijn moeder.

Soms als er oud brood weggegooid moest worden ofzo, dan verstopten we het in de vuilbak onder iets anders zodat hij het niet zou zien.
pi_61949289
Vanochtend op wonderbaarlijke wijze de 61.5 terug gezien op de weegschaal.
En heb me gister nog wel ontzettend misdragen op een feestje (lees wijn, verschillende sterke dranken en natuurlijk hapjes etc)

Maar vandaag weer aan de rijst en vanavond na het werken geljik naar bed!
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  zaterdag 27 september 2008 @ 11:58:45 #217
331 Merel
Be here now.
pi_61949418
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 11:48 schreef cyclechick het volgende:
Vanochtend op wonderbaarlijke wijze de 61.5 terug gezien op de weegschaal.
En heb me gister nog wel ontzettend misdragen op een feestje (lees wijn, verschillende sterke dranken en natuurlijk hapjes etc)
Dan is het misschien wel vooral vocht dat is afgedreven door de alcohol
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_61949477
Heb ik ook altijd als ik veel drink, ja.

Chico, ik gebruik vaak diepvriesfruit en dan neem ik het in een flesje mee naar m'n werk. Tegen de tijd dat je er trek in hebt, is ie goed op temperatuur.
Ik ben zelf dol op frambozen en blauwe bessen, rijpe perziken/nectarines, kersen kan heel lekker zijn, aardbeien, mango enzo...

Ik vind zelf de combi blauwe bessen/banaan heel lekker, met wat yoghurt, of framboos/perzik.
pi_61949523
Zeg.... Jullie gaan veel te ahrd zo!
SHE.... Dikke kus en het is kut maar misschien beter, maar toch erg kut enzo....
Verder hek nog niet gelezen...En ik moet nog boodschappen doen en dingen regelen en inm elkar flansen en en en en ik denk dak er pas vanavond laat weer ben en dan hebbn jullie nog meer geouwehoerd en dan ben ik weer 6 uur bezig met bijlezen en dan is eht alweer de volgende dag enzo....TVP
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_61950402
SHE, ik heb éindelijk je pakketje opgehaald van het postkantoor. Dankjewel.
  zaterdag 27 september 2008 @ 13:17:27 #221
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61950428
Jesus Ise, die thee is volgens mij gerfementeert nu
pi_61950554
Ik weet het, ik ben het tig keer vergeten op te halen.
  zaterdag 27 september 2008 @ 13:35:20 #223
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61950642
U lijkt mij wel.

Mooie dag vandaag zeg Jammer dat ik niks kan doen met die gipspoot
Ik ben wel in een opperste best humeur vandaag. En HE eigenlijk ook wel.
Ik denk echt dat we allebei wel even toe waren aan een break
pi_61950668
'Een break'? Dat klinkt als toch niet helemaal definitief?
  zaterdag 27 september 2008 @ 13:40:44 #225
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61950706
Voorlopig wel. Ik ben alleen niet het type wat roept dat iets NOOIT meer gebeurt.
Wat komt, dat komt, maar ik ben nu wel heeeel opgelucht.

Nu scheelt het ook wel dat ik hem niet onaardig vind ofzo. Hij is nog steeds dezelfde toffe gozer. Alleen ik ben echt freakin' blij dat ik me niet meer door alle onzekerheden/problematische verhoudingen hoef te worstelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')