Lijkt mij een prima menu heur!quote:Op zaterdag 27 september 2008 11:04 schreef k_i_m het volgende:
Volgens SHE viel het wel mee met het zondige, alleen de knoflooksaus was zondig geloof ik.
Ik heb deze keer 3 weken afgebouwd (dat is iets versneld) en ben toen nog afgevallen in die tijd. De keer ervoor ben ik van de één op de andere dag gestopt en toen ben ik niet meer afgevallen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 11:07 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Lijkt mij een prima menu heur!
Vraagje over Cambridgedieet: heb jij afgebouwd volgens de regels? Zo nee, heeft dat nadelige invloed gehad op je gewichtsverlies?
Ohhh dat zeg ik elke keer, omdat ik dat gewend was, dat ze te klein werden.quote:
Tnx!!quote:Op zaterdag 27 september 2008 11:10 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb deze keer 3 weken afgebouwd (dat is iets versneld) en ben toen nog afgevallen in die tijd. De keer ervoor ben ik van de één op de andere dag gestopt en toen ben ik niet meer afgevallen.
Dat is het mooie: het kost ook helemaal geen moeite!quote:Op zaterdag 27 september 2008 11:16 schreef cinnamongirl het volgende:
Het gaat hard met jou, Isegrim![]()
En je klinkt alsof het je eigenlijk geen moeite kost!
Maar het is ook eigenlijk geen dieet, maar een andere manier van eten en van de rotzooi afblijven....
Mijn vader is ook absoluut allergisch voor eten weggooien. Ik heb er zelf niet zo'n moeite mee... Wat dat betreft lijk ik meer op mijn moeder.quote:Op zaterdag 27 september 2008 11:27 schreef cinnamongirl het volgende:
En dat laatste is lastig als je uit een gezin komt waar eten weggooien zonde is.
Ik heb ook een gloeiende hekel aan eten weggooien! Maar nu kook ik niet meer uit pakjes, dus kan ik de porties zo groot maken als ik dat wil.
Dan is het misschien wel vooral vocht dat is afgedreven door de alcoholquote:Op zaterdag 27 september 2008 11:48 schreef cyclechick het volgende:
Vanochtend op wonderbaarlijke wijze de 61.5 terug gezien op de weegschaal.
En heb me gister nog wel ontzettend misdragen op een feestje (lees wijn, verschillende sterke dranken en natuurlijk hapjes etc)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |