Goeie shit.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je weet dat 1 tablet finimal bestaat uit 500 gram paracetamol en 50 gram caffeine?
Zwanger?quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:50 schreef SHE het volgende:
Ik ben ruzie aan het maken met mijn lief.
En ik heb honger.
En ik voel dat er iets veranderdt.
Ik moest werken dus ik moest mezelf vanaf 8 uur op de been houden. Mijn stem is compleet weg, ik heb de rillingen en de bibbers, mn ogen zijn wateriger dan de gemiddelde goudvissenkom en mn hoofd loost restjes gesmolten hersens via mn neus op mn vest..quote:
Je had gewoon lekker naar huis moeten gaan.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:53 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik moest werken dus ik moest mezelf vanaf 8 uur op de been houden. Mijn stem is compleet weg, ik heb de rillingen en de bibbers, mn ogen zijn wateriger dan de gemiddelde goudvissenkom en mn hoofd loost restjes gesmolten hersens via mn neus op mn vest..
Wel handig van stemloos is dat je mensen genadeloos kan vervloeken. Mijn collega deed heel stom en toen zei ik perrongelukkig hardop Sterf. Maar zonder stem klonk het als Ieff! Dus hij dacht dat ik iets in de geest van wat lief zei..
Finimal C. Dat zijn van die bruisdingen die naar citroenboter smaken *ril*quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je weet dat 1 tablet finimal bestaat uit 500 gram paracetamol en 50 gram caffeine?
Nou, dan heb je een stomme huisarts. Zodra ik langsging, kreeg ik Imigran 100.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:59 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Finimal C. Dat zijn van die bruisdingen die naar citroenboter smaken *ril*
Daar zit in 500 mg paracetamol, 50 mg coffeïne en 100 mg vitamine C.
Die peppen je voor 3 uur op en dan krijg je een vette dip.
Mijn resistentie voor die troep is hoger dan normaal omdat ik in t verleden heel veel last van migraine heb gehad en eer je daar fatsoenlijke pillen voor krijgt ben je heel wat doosje finimal verder...
Ik had echt een eikel van een huisarts. ZIjn standaard antwoord was: "wat denk je zelf dat het is" en dan boos worden toen ik zei: "als ik het antwoord zelf moet geven dan ga ik dit consult ook niet betalen!"quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, dan heb je een stomme huisarts. Zodra ik langsging, kreeg ik Imigran 100.
Maar Finimal en andere reguliere pijnstillers doen toch helemaal niks voor migraine? Dus al vreet je een hele doos op, het geeft je niks...
Um. Zei je dat de laatste keer niet ook, SHE?quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:07 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ben niet zwanger, godzijdank.
Ik ben wel vrijgezel geworden
Het is beter zo.
Oh, ik vandaag ook bijna, maar op het nippertje net niet.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:07 schreef SHE het volgende:
[..]
Het is beter zo.
Wat een hufter.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:07 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik had echt een eikel van een huisarts. ZIjn standaard antwoord was: "wat denk je zelf dat het is" en dan boos worden toen ik zei: "als ik het antwoord zelf moet geven dan ga ik dit consult ook niet betalen!"
Heb nu ook fatsoenlijke tabletten want bij migraine helpt finimal inderdaad niet echt. Maar als je huisarts zegt dat je 2 aspirientjes moet nemen en even moet gaan liggen.. Dan doe je dat braaf.
Echt?quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:07 schreef SHE het volgende:
[..]
Het is beter zo.
Mannen zijn lame. *Ieff!*quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:12 schreef SHE het volgende:
Ja Steer, het is niet de eerste keer.
Maar goed, ga er niet online over uitwijden want hij leest hier ook weleens en het is niet netjes.
Maar ik weet nu echt zeker dat het niet goed is voor geen van ons beiden om samen te zijn.
Ik denk dat we elkaar een groot plezier hebben gedaan. Al voelt dat nu nog niet zo.
Maar de rek is er wat mij betreft uit. Ik kan de energie niet meer opbrengen en dat is niet eerlijk. Dat verdient ie niet.
Hè bah.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:23 schreef Anosmie het volgende:
Ik ga slapen, ik moest niezen en nu ligt mn wiskundeknobbel in mn schoot.![]()
Ging ik naar bed dan?quote:SLaap lekker Ise.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |