Djeez, daar zou ik ook wel een foto van gemaakt hebben!quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:37 schreef Logician het volgende:
btw: rare lui die grieken, schijnt nog een echt bord te zijn ook
[ afbeelding ]
Ik zou meteen rechtsomkeer naar huis gaan als ik dat bord zou zienquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Djeez, daar zou ik ook wel een foto van gemaakt hebben!
En in natura...op z'n grieks?quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:42 schreef Logician het volgende:
En nog maar eens, leuk die griekse lijn, erg aardige mensen ook, erg flexible etc, en als je geen geld hebt voor de tol, betaal je toch gewoon in natura?
[ afbeelding ]
Als daar een vrouw bij zou staan, had jij gewoon doorgereden en gedaan alsof je geen geld had gehad... nou niet zo hypocriet gaan doen hequote:Op vrijdag 26 september 2008 14:43 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik zou meteen rechtsomkeer naar huis gaan als ik dat bord zou zien
Of gewoon een andere afslagquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:43 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik zou meteen rechtsomkeer naar huis gaan als ik dat bord zou zien
quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
En in natura...op z'n grieks?
zijn we weer ..
hoiquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
En in natura...op z'n grieks?
zijn we weer ..
quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:44 schreef tripack het volgende:
[..]
hoi
jah op welke manier anders in Griekenland
bij mij wel een kop koffie... ow wacht die hebben we nietquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:46 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
godsamme een fles whiskey zou er wel in gaan nuwat een ellende hier...
Ik denk dat wij allemaal dat plaatje verkeerd zien hoor... dat ding voor dat poppetje moet een hond voorstellen. Die bordjes zie je best veel aan de grensquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:46 schreef Logician het volgende:
De enige hier in het bedrijf die echt grieks spreekt die kwam deze foto aan mij laten zien, en volgens hem was het een serieus bord, ik zit echt serieus te bedenken hier waar het bord voor kan staan.. of dat ik weer eens godsgruwelijk in de zeik genomen word
Bij mij ook word hier ook gillend gek!quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:46 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
godsamme een fles whiskey zou er wel in gaan nuwat een ellende hier...
quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik denk dat wij allemaal dat plaatje verkeerd zien hoor... dat ding voor dat poppetje moet een hond voorstellen. Die bordjes zie je best veel aan de grens
Hoe kan een bedrijf nou blijven bestaan zonder koffie?quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:47 schreef tripack het volgende:
[..]
bij mij wel een kop koffie... ow wacht die hebben we nietuhmz.. doe dan maar een aspirine
Nee..niet dat ze die hond moeten nemenquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:49 schreef Logician het volgende:
[..]maar dat is zielug!!!!!!!!!!!!!!
Oh!quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee..niet dat ze die hond moeten nemen
Oh waar ben ik aan begonnen
Oh rare humor heb ik ook wel hoorquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:51 schreef Logician het volgende:
[..]
Oh!Ik dacht serieus dat je bedoelde dat iemand dan voor straf de herder moest pakken
![]()
ik dacht al rare humor heeft die sgele
uhmz... blijkt dat het gister ook al op wasquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoe kan een bedrijf nou blijven bestaan zonder koffie?
quote:Deel 1
(Niet de officiële spelling, fonetisch, bij de _ licht de klemtoon)
Hoe gaat het ermee? – tie kanete?
Ik moet er vandoor. Er wordt op me gewacht (als je een hork wil ditchen) – prepie na fiecho tora. Me periemenoen
Hoeveel kost dit? – poso kanie?
Heerlijk! – Savamasiejo
Wat waardeloos! – tie chalja
Wat vies! – tie ajie Dieja
Heb je een vriend(in)? – egies ena fielo / mja fielenaDa
Heb je een vuurtje…? – miepos egete fotja?
quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oh rare humor heb ik ook wel hoor![]()
Alleen dacht een keer een beetje serieus te doen enzo... kansloos dus
Θέλεις να κάνεις σεξ = Neuken? volgens Babelfish ...geen idee hoe je het uitspreektquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
Voor als je naar griekenland gaat
[..]
die kan ik wel gebruikenquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
Voor als je naar griekenland gaat
[..]
Wat vies! – tie ajie Dieja
quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:53 schreef Logician het volgende:
[..]![]()
ik slaap ook half heb ik al weer door
Ja ik zag 'm te laatquote:
A Djeez, wat een giller!quote:
Ik denk dat je met wanna fuck? net zo ver komtquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Θέλεις να κάνεις σεξ = Neuken? volgens Babelfish ...geen idee hoe je het uitspreekt
you! fucky fucky me!quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:03 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik denk dat je met wanna fuck? net zo ver komt
m'n waterquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:57 schreef Logician het volgende:
Handige text voor als je per ongeluk een bouvier met yoghurt hebt besteld enzow
ps: OP aangepast en de doodsbedreigingen afwacht ...
Vast wel.. beetje hand gebaren enzo erbij..quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:04 schreef renedis het volgende:
[..]
you! fucky fucky me!
snappen ze zeker wel ja
Full Metal Jacket toch?quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:04 schreef renedis het volgende:
[..]
you! fucky fucky me!
snappen ze zeker wel ja
Mental imagequote:Op vrijdag 26 september 2008 15:06 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Vast wel.. beetje hand gebaren enzo erbij..
Komt vast wel goed
Roken je collega's dan zo lang?quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:01 schreef renedis het volgende:
ik ben even naar buiten met de rokers mee.. zijn we opeens 1 topic verder
Leuk, het profiel van de "baggerlayout" werkt niet meer, geen 1 topic meer te openen!quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:13 schreef Logician het volgende:
Praten met een mond vol pepernoten werkt niet, just for the record...
Vaag, ik gebruikte een andere layout, en kon overal weer komen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:27 schreef Sgele het volgende:
He krijg nou tieten...hij doet het weer
bagger doet t nu ook weerquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Leuk, het profiel van de "baggerlayout" werkt niet meer, geen 1 topic meer te openen!
Gebruik nu fok!silver ofzo, en nu kan ik weer op fok!
Maar het is ook niet beleefd om met een vol mondje te praten enzoquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:13 schreef Logician het volgende:
Praten met een mond vol pepernoten werkt niet, just for the record...
vandaar de naam baggerlayoutquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Leuk, het profiel van de "baggerlayout" werkt niet meer, geen 1 topic meer te openen!
Gebruik nu fok!silver ofzo, en nu kan ik weer op fok!
Ook hoi!quote:
Heuh Barra!quote:
zomaar dingen gaan roepen ook nietquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:29 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Maar het is ook niet beleefd om met een vol mondje te praten enzo
quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ook hoi!
Ja, BAGGER layout doet het weer!
gvd, nou al voor de 5e keer een prive nummer in mijn telefoon!![]()
![]()
Opnemen en neerleggen kijken hoelang die persoon dat vol houdquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ook hoi!
Ja, BAGGER layout doet het weer!
gvd, nou al voor de 5e keer een prive nummer in mijn telefoon!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:34 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Opnemen en neerleggen kijken hoelang die persoon dat vol houd
quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:42 schreef Logician het volgende:
En nog maar eens, leuk die griekse lijn, erg aardige mensen ook, erg flexible etc, en als je geen geld hebt voor de tol, betaal je toch gewoon in natura?
[ afbeelding ]
Goe HI de mi HI..dag... h HI oe kan HI ...quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:39 schreef Logician het volgende:
AAAAAAAAAAAAAahhh daarom heb ik nergens last vanik als autist zijnde gebruik gewoon nog de foksilver
ps: IK HEB DE HIK EN DAT IS K.U.T aan de tel!
hahaha.. hoe *HIK* be *HIK*doelt u menee *HIK* meneer?quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:39 schreef Logician het volgende:
AAAAAAAAAAAAAahhh daarom heb ik nergens last vanik als autist zijnde gebruik gewoon nog de foksilver
ps: IK HEB DE HIK EN DAT IS K.U.T aan de tel!
Ja dat zeg ik....quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:41 schreef renedis het volgende:
[..]
hahaha.. hoe *HIK* be *HIK*doelt u menee *HIK* meneer?
EEEEEJJJJJJJJ!!!!!!!!quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ey droxz~!
pfff echt vrijdag middag hier!!
lijkt behoorlijk op grieksquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Goe HI de mi HI..dag... h HI oe kan HI ...
Godver wat een josti zegquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
EEEEEJJJJJJJJ!!!!!!!!
Ja, geen moer te doen hier.
Kreeg net een mongool aan de lijn.. ja ik kan niet inloggen!
Waarom niet dan, krijg je een foutmelding ofzo?
ja, wachtwoord is niet goed... ok, moet ik hem resetten dan? Nee, want ik kan wel op een andere pc inloggen... doe je dat toch!
Ik denk dat hij inmiddels erg snel werkt met zijn F5 toetsquote:
looool...!quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
lijkt behoorlijk op grieks![]()
![]()
Ik mocht zijn wachtwoord niet resetten, want die moest echt goed zijn! (zucht)quote:
Ik heb dat breedbeeld niet voor niks mijn noordelijk gelegen mede GRTDOJW-erquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik denk dat hij inmiddels erg snel werkt met zijn F5 toets
Toch Sgele! hahahaha Pimp uit Brabant
inderdaad ... josti united todayquote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:29 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Maar het is ook niet beleefd om met een vol mondje te praten enzo
hahahahaha, ik hou het gewoon bij dualscreen, binnenkort met grotere schermen!quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb dat breedbeeld niet voor niks mijn noordelijk gelegen mede GRTDOJW-er
Failquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:50 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Zelfs de PCs gone josti
[img]http://www.shipmentoffail.com/wp-content/uploads/2008/01/fail-at-failing.jpg[/iimg]
Niks mis mee!quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahahaha, ik hou het gewoon bij dualscreen, binnenkort met grotere schermen!
Ik heb wel een relaxte baas!
quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Goe HI de mi HI..dag... h HI oe kan HI ...
quote:
jaa maar jij kan onder 2 verschillende hoeken kijken, dat is niet eerlijk!quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Niks mis mee!![]()
Kheb vorige week 2 21" schermen ontvangen.. voor ieder oog 1
Ik krijg idd alleen van die debielen aan de lijn... aha... weer een beller! brb!quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
inderdaad ... josti united today
Skills!quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:52 schreef renedis het volgende:
[..]
jaa maar jij kan onder 2 verschillende hoeken kijken, dat is niet eerlijk!
KB is dan ook goed vermaakquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:53 schreef Sgele het volgende:
Heerlijk die klaagbaak topics...
heeel lang verhaal... eerste reactie, volgens mij zonder ook maar een letter gelezen te hebben..
"Gooi jezelf in een gehaktmolen"
hahahaha, dies goed man!quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:50 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Zelfs de PCs gone josti
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:50 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Zelfs de PCs gone josti
[ afbeelding ]
Heerlijk zo op een vrijdag middagquote:
Klaagbaak iigquote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:53 schreef Sgele het volgende:
Heerlijk die klaagbaak topics...
heeel lang verhaal... eerste reactie, volgens mij zonder ook maar een letter gelezen te hebben..
"Gooi jezelf in een gehaktmolen"
IBTL FTW!quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat zijn de reacties!
en alle ibtl!
Nog 2 hierquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:01 schreef GilaMonyet het volgende:
Nog 1 uurtje.. we kunnen het mensen!
Zekers!quote:
1.5quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:05 schreef renedis het volgende:
mensen.. fijn weekend allemaal. ik ga naar huis toe!
tot maandag! groetjes!
Heeeii!quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:05 schreef renedis het volgende:
mensen.. fijn weekend allemaal. ik ga naar huis toe!
tot maandag! groetjes!
zijn we weer tegelijk vrij?quote:
as usualquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zijn we weer tegelijk vrij?
quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zijn we weer tegelijk vrij?
Feestje in het fietsenhok dus?quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
[..]
Feestje in het fietsenhok dus?
ik net terug van ee nrit in brw wagenquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
Damn, even 20 telefoontjes... FUCKING HET IS VRIJDAG! ga weekend houden en mijn niet lastig vallen ofzo!!!!!!
ja ja staat genoteerd... maandag morgen bent u de eerstequote:Op vrijdag 26 september 2008 16:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
Damn, even 20 telefoontjes... FUCKING HET IS VRIJDAG! ga weekend houden en mijn niet lastig vallen ofzo!!!!!!
haha gekkehuisquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
Huh? Volgens mij heb ik hier wat gemist, ik weet het, ik had het druk..quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:13 schreef Logician het volgende:
omg.. ik wil niets meer over hardware horen, anders ga ik huilen
quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
[..]
Feestje in het fietsenhok dus?
Alweer?quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik net terug van ee nrit in brw wagen
Zo ben ik wel bezig ja, ik moet toch gvd wel even normaal kunnen roken!quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja ja staat genoteerd... maandag morgen bent u de eerste
die opmerking maakte mijn chef, omdat ik gewoon 1 blik op de kaart en ik rijd erheenquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Alweer?
Kan je geen chauffeur worden daar?
Carriere switch?!quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
die opmerking maakte mijn chef, omdat ik gewoon 1 blik op de kaart en ik rijd erheen
mijn orientatie gevoel is gewoon zo goed
pilletje vergeten?quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
Volgens mij eentje teveel genomenquote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:14 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M geeft logician een knal met hardware
nah liever nietquote:
mij zo in de OP zettenquote:
nee iemand zei "hooi" en toen zei ik strooquote:
Ja dat was ikquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee iemand zei "hooi" en toen zei ik stroo
*aanschouwt hoe logi tegen de deur aan rent die crazy net dicht heeft gedaan.quote:
hahaha, dat is wel goed tochquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
die opmerking maakte mijn chef, omdat ik gewoon 1 blik op de kaart en ik rijd erheen
mijn orientatie gevoel is gewoon zo goed
WTF!quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik moest lachen hahaha
[ afbeelding ]
* GilaMonyet lacht naar logiquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
*aanschouwt hoe logi tegen de deur aan rent die crazy net dicht heeft gedaan.
ha ha ik moest ook lachenquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik moest lachen hahaha
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik moest lachen hahaha
[ afbeelding ]
quote:
Ik echt te voet, auto, fiets, noem maar opquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha, dat is wel goed toch
Op de fiets gaat het bij mij wel goed, auto... tjsa, geen rijbewijs hahaha
*print*quote:
quote:
Het enige wat ik doe is fietsen, lopend ga ik niet veel vanwege mijn kniequote:Op vrijdag 26 september 2008 16:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik echt te voet, auto, fiets, noem maar op
nog 18 minutenquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het enige wat ik doe is fietsen, lopend ga ik niet veel vanwege mijn knie
Damn, ik heb echt geen zin meer... nog 50 minuten... zal ik WEER jochem maar opzetten dan?
Godver de godverquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nog 18 minuten![]()
En jongens, BIJNA MAANDAG![]()
![]()
Volgens mij werk jij ook gewoon zonder salaris te krijgenquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nog 18 minuten![]()
En jongens, BIJNA MAANDAG![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
*aanschouwt hoe logi tegen de deur aan rent die crazy net dicht heeft gedaan.
jawel, heb weer salaris gehadquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Volgens mij werk jij ook gewoon zonder salaris te krijgen
Hoezo dat? ik ben hier inmiddels helemaal alleen op de afdeling...quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:44 schreef tripack het volgende:
voor mij ook nog kwartier...zou eigenlijk moeten borrelen, maar gaat er niet meer van komen.
jij ook niet lief met opquote:
Ik ook niet.. dus ik ga straks rechstreeks naar huis straksquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:44 schreef tripack het volgende:
voor mij ook nog kwartier...zou eigenlijk moeten borrelen, maar gaat er niet meer van komen.
uhmz... weinig drinken... geen chipsquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hoezo dat? ik ben hier inmiddels helemaal alleen op de afdeling...
* Dr.Droxz zoekt externe schijf met films weer op
dude!quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jawel, heb weer salaris gehad
maar jah
2 dagen weekend![]()
![]()
En dan weer MAANDAG !!!!
Heeft iedereen er al zin in ?
Echt he die crazy..quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
dude!
* Dr.Droxz slaat Crazy wakker!
Hier een borrel houden op vrijdag schiet niet op, zit hier altijd alleen aan het einde van de dag!quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:47 schreef tripack het volgende:
[..]
uhmz... weinig drinken... geen chipserg slecht hierzo... weinig zin
ow, al bijna weekend?quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
dude!
* Dr.Droxz slaat Crazy wakker!
Normaal ben ik ook zo actief, maar dat valt erg tegen vandaagquote:
WHATS UP !!!!quote:
* GilaMonyet taped de mond dicht van Crazy-M en zegt dan STIL JIJ!quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ow, al bijna weekend?
Dan staat de Maandag dus voor de deur?
MAANDAG WEER EEN WEEK !!!!quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Normaal ben ik ook zo actief, maar dat valt erg tegen vandaag
Gelijk weer ruzie gehad op werk, hier in topic ruzie... gaat weer lekker vandaag!
* Dr.Droxz pakt een stoel, en beukt op crazy zijn hoofd... zo.. draadjes weer op een rij?quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ow, al bijna weekend?
Dan staat de Maandag dus voor de deur?
* Crazy-M laat een scheetquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:50 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
* GilaMonyet taped de mond dicht van Crazy-M en zegt dan STIL JIJ!
quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:49 schreef Logician het volgende:
leuk collega's met pepernoten bekogelen![]()
![]()
Beidequote:Op vrijdag 26 september 2008 16:51 schreef Logician het volgende:
hmm bedoel je de schapen of de newbie opmerking?
Dude, jij moet eens een nachtje doorneuken ofzo, misschien ben je dan rustigquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
MAANDAG WEER EEN WEEK !!!!
Nieuwe week, nieuwe kansen
* GilaMonyet beukt ook maar in op Crazy-M aangezien de soft-way werkt niet ;P!quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M laat een scheet
Dat komt ervan als je mn mond dicht taped
PIEP PIEPquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz pakt een stoel, en beukt op crazy zijn hoofd... zo.. draadjes weer op een rij?
zolang de baas niet kijktquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, kon ik dat maar!
Kan je er wat voor mij bewaren voor a.s maandag?
quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
PIEP PIEP
BSOD FAILURE BSOD FAILURE
Warning, auto reboot in 10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
Reboot in progress.
Boot Failure.
No Keyboard. Press F1 to continue.
Piieeeeeeeeeeeeeeeeep
Dat dusquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dude, jij moet eens een nachtje doorneuken ofzo, misschien ben je dan rustig
nah ik blijf gewoon lekker stuiterenquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dude, jij moet eens een nachtje doorneuken ofzo, misschien ben je dan rustig
* Dr.Droxz drukt op ctr-alt-del, dan F2 voor bios, en zet "super ADHD modus uit", en reboot Crazy weerquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
PIEP PIEP
BSOD FAILURE BSOD FAILURE
Warning, auto reboot in 10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
Reboot in progress.
Boot Failure.
No Keyboard. Press F1 to continue.
Piieeeeeeeeeeeeeeeeep
nee, een rectieficatiequote:
* Crazy-M stuitert kantoor uit en gaat weekend vieren.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz drukt op ctr-alt-del, dan F2 voor bios, en zet "super ADHD modus uit", en reboot Crazy weer
Goed plan!quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:54 schreef Logician het volgende:
[..]
zolang de baas niet kijkt
Ik neem maandag wel een nieuwe zak mee
Gozer fijn weekend.. en veel plezier met af tellen naar maandag!quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M stuitert kantoor uit en gaat weekend vieren.
DAMES EN HEREN
HET IS WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND
Nog 61 uur tot de nieuwe werkweek begint !!!!
huh, begrijp ik nou goed dat jij geen nacht wil neuken om zo actief te blijven ?!quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nah ik blijf gewoon lekker stuiteren
is goed voor mij
Ik heb weer om je gelachen vandaag!quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
DAMES EN HEREN
Fijn weekend jochie!quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
DAMES EN HEREN
Heei fijnweekendquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:58 schreef tripack het volgende:
mensen fijn weekend
ik heb het gehad!
Ik las toch ook echt wat andersquote:
Cheers matequote:Op vrijdag 26 september 2008 16:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
DAMES EN HEREN
omgquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik las toch ook echt wat anders
mmmm... vandaar dat mensen mij een bijnaam geven
Jij ook bedankt voor je inzet, en ook jij een heel actief en cool weekend he!quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:58 schreef tripack het volgende:
mensen fijn weekend
ik heb het gehad!
Djeez, iedereen weekend om 5 uur?quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:00 schreef GilaMonyet het volgende:
Ik ben er ook vandoor!
Fijn weekend allemaal en geniet er van
Jij las anders het zelfde hoorquote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij las anders het zelfde hoor
En zo erg ben ik nou ook weer niet hoor hahaha
Dat jij het ook las, of dat ik niet zo erg ben? hahahaquote:
euh euh ... im lostquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat jij het ook las, of dat ik niet zo erg ben? hahaha
Damn, maar ff koffie halen...
Niet doen dat is zonde, het is bijna weekend hoor!quote:
OH IK BEN NIET ALLEEN!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Niet doen dat is zonde, het is bijna weekend hoor!
Nog plannen voor je weekend?
Ik was alleen even een droxz special halen hoorquote:
Ja vanvond stappen in hengelooooooo en morgen een feestje van collega's, alsof ik ze nog niet vaak genoeg ziequote:Op vrijdag 26 september 2008 17:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Niet doen dat is zonde, het is bijna weekend hoor!
Nog plannen voor je weekend?
Ik tot 17:30 en dan weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekendquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik was alleen even een droxz special halen hoor
Moet helaas nog een half uurtje....
Nope!quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:06 schreef Logician het volgende:
[..]
OH IK BEN NIET ALLEEN!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Dat klinkt niet verkeerd!quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:06 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja vanvond stappen in hengelooooooo en morgen een feestje van collega's, alsof ik ze nog niet vaak genoeg zie
Ik officieel ook, maar mijn trein (kan ik zien vanaf waar ik nu zit), gaat pas om 17:50quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:07 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik tot 17:30 en dan weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend![]()
![]()
![]()
Ik heb dat met billy connelly wat een held!quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nope!
Ookal zit ik half op mijn 2e scherm een dvd te kijken, Jochem Meijer blijft echt gewoon goed!
Heb deze al 100 x gezien, maar ik blijf hem kijken hahaha
billy connelly? Die ken ik niet, vanavond maar even zoekenquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:10 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik heb dat met billy connelly wat een held!
quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:10 schreef Logician het volgende:
[..]
Anders zou ik niet gaan, is een erg leuk groepje collega's dat we hier hebbenquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt niet verkeerd!
Ik ga dit weekend maar eens rustig aan doen denk ik... hoe lang ik dat ga volhouden weet ik nog niet, maar we zien wel!Gaat het wel gezellig worden met je collega's?
Als ik thuis ben zal ik wel een joetoep filmpje postenquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
billy connelly? Die ken ik niet, vanavond maar even zoeken
George Carlinquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:10 schreef Logician het volgende:
[..]
boondock saints .... ill ducequote:
Soms heb je van die semi-verplichte dingen, vandaar mijn vraagquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:12 schreef Logician het volgende:
[..]
Anders zou ik niet gaan, is een erg leuk groepje collega's dat we hier hebben![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:14 schreef Logician het volgende:
er zit iemand onder het buro hiernaast mijn buroleuk uitzicht
De hoofdreden dat ik hier werk is de sfeerquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Soms heb je van die semi-verplichte dingen, vandaar mijn vraag
Op mijn kut collega na heb ik hier ook een leuke groep,
we gaan regelmatig ergens eten enzo, best gezellig!
Ik kan die afbeelding niet zienquote:
dacht eerst dat ie de pepernoten aan het opruimen was die hier overal liggenquote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:16 schreef lynda het volgende:
Sterf met die fucking smiley's ofzo...
Juist jaquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
boondock saints .... ill duce![]()
![]()
![]()
![]()
aha, dat doe ik dus voorlopig niet meerquote:
Zo waar heb jij last van?quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:16 schreef lynda het volgende:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:16 schreef lynda het volgende:
als je een meisje was zou ik met je trouwen...als je er lekker uitzag als meisje zijnde danquote:
Ej mop, smsje/pm gezien?quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:16 schreef lynda het volgende:
Sterf met die semi grappen ofzoquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sterf met je humeur ofzo
Jammer trouwens dat ze nooit een deel 2 hebben gemaaktquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
boondock saints .... ill duce![]()
![]()
![]()
![]()
wie had het over grappenquote:
Ok toppie! Alles 100% af ?! COOOOOOOOOL!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:20 schreef lynda het volgende:
[..]
Nope net klaar met boven.. Nou ik kan er slapen vannachtFf moment voor mezelf
ja maar die zou volgens mij nog steeds komen volgens imdb....quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jammer trouwens dat ze nooit een deel 2 hebben gemaakt![]()
(van boondock saints... het plaatje wat er boven die post staat kan ik niet zien)
Nog lang niet klaar.. Ik kan er slapen vannacht that's it..quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ok toppie! Alles 100% af ?! COOOOOOOOOL!!!!!!!!!!!!!!!
Mocht je foto's hebben, wil ik die wel graag zien
Echt niet!!quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:20 schreef lynda het volgende:
[..]
Sorry ik ben een nog grotere bitch dan een logican met pms
Dat zeggen ze al jaren ja, en die site bestaat ook al jaren.. maar ondertussen nog steeds geen nieuwe filmquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja maar die zou volgens mij nog steeds komen volgens imdb....
net zoals het vervolg op dog soldiers!
Mijn lay-out wat doe je?!?!!!quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
Barra, wat post jij nou voor onzin?
[ afbeelding ]
Lekker slapen en relaxen, is een goed begin!quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:22 schreef lynda het volgende:
[..]
Nog lang niet klaar.. Ik kan er slapen vannacht that's it..
Alles verhuizen zal nog wel even duren.. Drie miljoen dingen uitzoeken nog
Dat doet jou lay-out hoorquote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat doet jou lay-out hoor
Hier past hij prima hahahah
Dat valt ook wel weer mee hoor,quote:
Bedankt voor je inzet, en prettig weekend!quote:
5 minuten, ga ik er vandoor... bedankt voor je inzet he, brabantse Pimp!quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:31 schreef Sgele het volgende:
Fijn weekend Logician!
Droxz! jij ook alvast fijn weekend! Doe je meisje de groeten![]()
Jij ook he jochie!quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
5 minuten, ga ik er vandoor... bedankt voor je inzet he, brabantse Pimp!
Zal ik doen, maar ze zal die ook vast wel lezen
Jochie ?! hahahahaquote:
De mazzel! HOUDOE!quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jochie ?! hahahaha
Ik ben ook pleite, mzzl he!
Die is wel geinig ja hhahahahahahquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:40 schreef Sgele het volgende:
tja...zo alleen is ook maar wat...
Mensen... die dit nog lezen.
Fijn weekend!
Edit: Deze mag eigenlijk wel in de OP. Past wel een beetje bij ons
De Antilliaanse 10 Geboden
scoutingquote:Op zaterdag 27 september 2008 11:03 schreef Crazy-M het volgende:
Goedemorgen,
Gister viel het bier iets te zwaar
blij dat ik vanmiddag pas op scouting moet zijn
jah mogguhquote:
Lees TTquote:
Tssskquote:Op zaterdag 27 september 2008 11:14 schreef Sgele het volgende: