IBTL FTW!quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat zijn de reacties!
en alle ibtl!
Nog 2 hierquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:01 schreef GilaMonyet het volgende:
Nog 1 uurtje.. we kunnen het mensen!
Zekers!quote:
1.5quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:05 schreef renedis het volgende:
mensen.. fijn weekend allemaal. ik ga naar huis toe!
tot maandag! groetjes!
Heeeii!quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:05 schreef renedis het volgende:
mensen.. fijn weekend allemaal. ik ga naar huis toe!
tot maandag! groetjes!
zijn we weer tegelijk vrij?quote:
as usualquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zijn we weer tegelijk vrij?
quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zijn we weer tegelijk vrij?
Feestje in het fietsenhok dus?quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
[..]
Feestje in het fietsenhok dus?
ik net terug van ee nrit in brw wagenquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
Damn, even 20 telefoontjes... FUCKING HET IS VRIJDAG! ga weekend houden en mijn niet lastig vallen ofzo!!!!!!
ja ja staat genoteerd... maandag morgen bent u de eerstequote:Op vrijdag 26 september 2008 16:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
Damn, even 20 telefoontjes... FUCKING HET IS VRIJDAG! ga weekend houden en mijn niet lastig vallen ofzo!!!!!!
haha gekkehuisquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
Huh? Volgens mij heb ik hier wat gemist, ik weet het, ik had het druk..quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:13 schreef Logician het volgende:
omg.. ik wil niets meer over hardware horen, anders ga ik huilen
quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
[..]
Feestje in het fietsenhok dus?
Alweer?quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik net terug van ee nrit in brw wagen
Zo ben ik wel bezig ja, ik moet toch gvd wel even normaal kunnen roken!quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja ja staat genoteerd... maandag morgen bent u de eerste
die opmerking maakte mijn chef, omdat ik gewoon 1 blik op de kaart en ik rijd erheenquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Alweer?
Kan je geen chauffeur worden daar?
Carriere switch?!quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
die opmerking maakte mijn chef, omdat ik gewoon 1 blik op de kaart en ik rijd erheen
mijn orientatie gevoel is gewoon zo goed
pilletje vergeten?quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
Volgens mij eentje teveel genomenquote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:14 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M geeft logician een knal met hardware
nah liever nietquote:
mij zo in de OP zettenquote:
nee iemand zei "hooi" en toen zei ik strooquote:
Ja dat was ikquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee iemand zei "hooi" en toen zei ik stroo
*aanschouwt hoe logi tegen de deur aan rent die crazy net dicht heeft gedaan.quote:
hahaha, dat is wel goed tochquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
die opmerking maakte mijn chef, omdat ik gewoon 1 blik op de kaart en ik rijd erheen
mijn orientatie gevoel is gewoon zo goed
WTF!quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik moest lachen hahaha
[ afbeelding ]
* GilaMonyet lacht naar logiquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
*aanschouwt hoe logi tegen de deur aan rent die crazy net dicht heeft gedaan.
ha ha ik moest ook lachenquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik moest lachen hahaha
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik moest lachen hahaha
[ afbeelding ]
quote:
Ik echt te voet, auto, fiets, noem maar opquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha, dat is wel goed toch
Op de fiets gaat het bij mij wel goed, auto... tjsa, geen rijbewijs hahaha
*print*quote:
quote:
Het enige wat ik doe is fietsen, lopend ga ik niet veel vanwege mijn kniequote:Op vrijdag 26 september 2008 16:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik echt te voet, auto, fiets, noem maar op
nog 18 minutenquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het enige wat ik doe is fietsen, lopend ga ik niet veel vanwege mijn knie
Damn, ik heb echt geen zin meer... nog 50 minuten... zal ik WEER jochem maar opzetten dan?
Godver de godverquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nog 18 minuten![]()
En jongens, BIJNA MAANDAG![]()
![]()
Volgens mij werk jij ook gewoon zonder salaris te krijgenquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nog 18 minuten![]()
En jongens, BIJNA MAANDAG![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
*aanschouwt hoe logi tegen de deur aan rent die crazy net dicht heeft gedaan.
jawel, heb weer salaris gehadquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Volgens mij werk jij ook gewoon zonder salaris te krijgen
Hoezo dat? ik ben hier inmiddels helemaal alleen op de afdeling...quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:44 schreef tripack het volgende:
voor mij ook nog kwartier...zou eigenlijk moeten borrelen, maar gaat er niet meer van komen.
jij ook niet lief met opquote:
Ik ook niet.. dus ik ga straks rechstreeks naar huis straksquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:44 schreef tripack het volgende:
voor mij ook nog kwartier...zou eigenlijk moeten borrelen, maar gaat er niet meer van komen.
uhmz... weinig drinken... geen chipsquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hoezo dat? ik ben hier inmiddels helemaal alleen op de afdeling...
* Dr.Droxz zoekt externe schijf met films weer op
dude!quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jawel, heb weer salaris gehad
maar jah
2 dagen weekend![]()
![]()
En dan weer MAANDAG !!!!
Heeft iedereen er al zin in ?
Echt he die crazy..quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
dude!
* Dr.Droxz slaat Crazy wakker!
Hier een borrel houden op vrijdag schiet niet op, zit hier altijd alleen aan het einde van de dag!quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:47 schreef tripack het volgende:
[..]
uhmz... weinig drinken... geen chipserg slecht hierzo... weinig zin
ow, al bijna weekend?quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
dude!
* Dr.Droxz slaat Crazy wakker!
Normaal ben ik ook zo actief, maar dat valt erg tegen vandaagquote:
WHATS UP !!!!quote:
* GilaMonyet taped de mond dicht van Crazy-M en zegt dan STIL JIJ!quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ow, al bijna weekend?
Dan staat de Maandag dus voor de deur?
MAANDAG WEER EEN WEEK !!!!quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Normaal ben ik ook zo actief, maar dat valt erg tegen vandaag
Gelijk weer ruzie gehad op werk, hier in topic ruzie... gaat weer lekker vandaag!
* Dr.Droxz pakt een stoel, en beukt op crazy zijn hoofd... zo.. draadjes weer op een rij?quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ow, al bijna weekend?
Dan staat de Maandag dus voor de deur?
* Crazy-M laat een scheetquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:50 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
* GilaMonyet taped de mond dicht van Crazy-M en zegt dan STIL JIJ!
quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:49 schreef Logician het volgende:
leuk collega's met pepernoten bekogelen![]()
![]()
Beidequote:Op vrijdag 26 september 2008 16:51 schreef Logician het volgende:
hmm bedoel je de schapen of de newbie opmerking?
Dude, jij moet eens een nachtje doorneuken ofzo, misschien ben je dan rustigquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
MAANDAG WEER EEN WEEK !!!!
Nieuwe week, nieuwe kansen
* GilaMonyet beukt ook maar in op Crazy-M aangezien de soft-way werkt niet ;P!quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M laat een scheet
Dat komt ervan als je mn mond dicht taped
PIEP PIEPquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz pakt een stoel, en beukt op crazy zijn hoofd... zo.. draadjes weer op een rij?
zolang de baas niet kijktquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, kon ik dat maar!
Kan je er wat voor mij bewaren voor a.s maandag?
quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
PIEP PIEP
BSOD FAILURE BSOD FAILURE
Warning, auto reboot in 10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
Reboot in progress.
Boot Failure.
No Keyboard. Press F1 to continue.
Piieeeeeeeeeeeeeeeeep
Dat dusquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dude, jij moet eens een nachtje doorneuken ofzo, misschien ben je dan rustig
nah ik blijf gewoon lekker stuiterenquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dude, jij moet eens een nachtje doorneuken ofzo, misschien ben je dan rustig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |