ik net terug van ee nrit in brw wagenquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
Damn, even 20 telefoontjes... FUCKING HET IS VRIJDAG! ga weekend houden en mijn niet lastig vallen ofzo!!!!!!
ja ja staat genoteerd... maandag morgen bent u de eerstequote:Op vrijdag 26 september 2008 16:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
Damn, even 20 telefoontjes... FUCKING HET IS VRIJDAG! ga weekend houden en mijn niet lastig vallen ofzo!!!!!!
haha gekkehuisquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
Huh? Volgens mij heb ik hier wat gemist, ik weet het, ik had het druk..quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:13 schreef Logician het volgende:
omg.. ik wil niets meer over hardware horen, anders ga ik huilen
quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
[..]
Feestje in het fietsenhok dus?
Alweer?quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik net terug van ee nrit in brw wagen
Zo ben ik wel bezig ja, ik moet toch gvd wel even normaal kunnen roken!quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja ja staat genoteerd... maandag morgen bent u de eerste
die opmerking maakte mijn chef, omdat ik gewoon 1 blik op de kaart en ik rijd erheenquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Alweer?
Kan je geen chauffeur worden daar?
Carriere switch?!quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
die opmerking maakte mijn chef, omdat ik gewoon 1 blik op de kaart en ik rijd erheen
mijn orientatie gevoel is gewoon zo goed
pilletje vergeten?quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
Volgens mij eentje teveel genomenquote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:14 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M geeft logician een knal met hardware
nah liever nietquote:
mij zo in de OP zettenquote:
nee iemand zei "hooi" en toen zei ik strooquote:
Ja dat was ikquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee iemand zei "hooi" en toen zei ik stroo
*aanschouwt hoe logi tegen de deur aan rent die crazy net dicht heeft gedaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |