jij ook niet lief met opquote:
Ik ook niet.. dus ik ga straks rechstreeks naar huis straksquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:44 schreef tripack het volgende:
voor mij ook nog kwartier...zou eigenlijk moeten borrelen, maar gaat er niet meer van komen.
uhmz... weinig drinken... geen chipsquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hoezo dat? ik ben hier inmiddels helemaal alleen op de afdeling...
* Dr.Droxz zoekt externe schijf met films weer op
dude!quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jawel, heb weer salaris gehad
maar jah
2 dagen weekend![]()
![]()
En dan weer MAANDAG !!!!
Heeft iedereen er al zin in ?
Echt he die crazy..quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
dude!
* Dr.Droxz slaat Crazy wakker!
Hier een borrel houden op vrijdag schiet niet op, zit hier altijd alleen aan het einde van de dag!quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:47 schreef tripack het volgende:
[..]
uhmz... weinig drinken... geen chipserg slecht hierzo... weinig zin
ow, al bijna weekend?quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
dude!
* Dr.Droxz slaat Crazy wakker!
Normaal ben ik ook zo actief, maar dat valt erg tegen vandaagquote:
WHATS UP !!!!quote:
* GilaMonyet taped de mond dicht van Crazy-M en zegt dan STIL JIJ!quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ow, al bijna weekend?
Dan staat de Maandag dus voor de deur?
MAANDAG WEER EEN WEEK !!!!quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Normaal ben ik ook zo actief, maar dat valt erg tegen vandaag
Gelijk weer ruzie gehad op werk, hier in topic ruzie... gaat weer lekker vandaag!
* Dr.Droxz pakt een stoel, en beukt op crazy zijn hoofd... zo.. draadjes weer op een rij?quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ow, al bijna weekend?
Dan staat de Maandag dus voor de deur?
* Crazy-M laat een scheetquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:50 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
* GilaMonyet taped de mond dicht van Crazy-M en zegt dan STIL JIJ!
quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:49 schreef Logician het volgende:
leuk collega's met pepernoten bekogelen![]()
![]()
Beidequote:Op vrijdag 26 september 2008 16:51 schreef Logician het volgende:
hmm bedoel je de schapen of de newbie opmerking?
Dude, jij moet eens een nachtje doorneuken ofzo, misschien ben je dan rustigquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
MAANDAG WEER EEN WEEK !!!!
Nieuwe week, nieuwe kansen
* GilaMonyet beukt ook maar in op Crazy-M aangezien de soft-way werkt niet ;P!quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M laat een scheet
Dat komt ervan als je mn mond dicht taped
PIEP PIEPquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz pakt een stoel, en beukt op crazy zijn hoofd... zo.. draadjes weer op een rij?
zolang de baas niet kijktquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, kon ik dat maar!
Kan je er wat voor mij bewaren voor a.s maandag?
quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
PIEP PIEP
BSOD FAILURE BSOD FAILURE
Warning, auto reboot in 10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
Reboot in progress.
Boot Failure.
No Keyboard. Press F1 to continue.
Piieeeeeeeeeeeeeeeeep
Dat dusquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dude, jij moet eens een nachtje doorneuken ofzo, misschien ben je dan rustig
nah ik blijf gewoon lekker stuiterenquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dude, jij moet eens een nachtje doorneuken ofzo, misschien ben je dan rustig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |