hahaha, dat is wel goed tochquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
die opmerking maakte mijn chef, omdat ik gewoon 1 blik op de kaart en ik rijd erheen
mijn orientatie gevoel is gewoon zo goed
WTF!quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik moest lachen hahaha
[ afbeelding ]
* GilaMonyet lacht naar logiquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
*aanschouwt hoe logi tegen de deur aan rent die crazy net dicht heeft gedaan.
ha ha ik moest ook lachenquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik moest lachen hahaha
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik moest lachen hahaha
[ afbeelding ]
quote:
Ik echt te voet, auto, fiets, noem maar opquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha, dat is wel goed toch
Op de fiets gaat het bij mij wel goed, auto... tjsa, geen rijbewijs hahaha
*print*quote:
quote:
Het enige wat ik doe is fietsen, lopend ga ik niet veel vanwege mijn kniequote:Op vrijdag 26 september 2008 16:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik echt te voet, auto, fiets, noem maar op
nog 18 minutenquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het enige wat ik doe is fietsen, lopend ga ik niet veel vanwege mijn knie
Damn, ik heb echt geen zin meer... nog 50 minuten... zal ik WEER jochem maar opzetten dan?
Godver de godverquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nog 18 minuten![]()
En jongens, BIJNA MAANDAG![]()
![]()
Volgens mij werk jij ook gewoon zonder salaris te krijgenquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nog 18 minuten![]()
En jongens, BIJNA MAANDAG![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
*aanschouwt hoe logi tegen de deur aan rent die crazy net dicht heeft gedaan.
jawel, heb weer salaris gehadquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Volgens mij werk jij ook gewoon zonder salaris te krijgen
Hoezo dat? ik ben hier inmiddels helemaal alleen op de afdeling...quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:44 schreef tripack het volgende:
voor mij ook nog kwartier...zou eigenlijk moeten borrelen, maar gaat er niet meer van komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |