Hier een borrel houden op vrijdag schiet niet op, zit hier altijd alleen aan het einde van de dag!quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:47 schreef tripack het volgende:
[..]
uhmz... weinig drinken... geen chipserg slecht hierzo... weinig zin
ow, al bijna weekend?quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
dude!
* Dr.Droxz slaat Crazy wakker!
Normaal ben ik ook zo actief, maar dat valt erg tegen vandaagquote:
WHATS UP !!!!quote:
* GilaMonyet taped de mond dicht van Crazy-M en zegt dan STIL JIJ!quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ow, al bijna weekend?
Dan staat de Maandag dus voor de deur?
MAANDAG WEER EEN WEEK !!!!quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Normaal ben ik ook zo actief, maar dat valt erg tegen vandaag
Gelijk weer ruzie gehad op werk, hier in topic ruzie... gaat weer lekker vandaag!
* Dr.Droxz pakt een stoel, en beukt op crazy zijn hoofd... zo.. draadjes weer op een rij?quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ow, al bijna weekend?
Dan staat de Maandag dus voor de deur?
* Crazy-M laat een scheetquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:50 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
* GilaMonyet taped de mond dicht van Crazy-M en zegt dan STIL JIJ!
quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:49 schreef Logician het volgende:
leuk collega's met pepernoten bekogelen![]()
![]()
Beidequote:Op vrijdag 26 september 2008 16:51 schreef Logician het volgende:
hmm bedoel je de schapen of de newbie opmerking?
Dude, jij moet eens een nachtje doorneuken ofzo, misschien ben je dan rustigquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
MAANDAG WEER EEN WEEK !!!!
Nieuwe week, nieuwe kansen
* GilaMonyet beukt ook maar in op Crazy-M aangezien de soft-way werkt niet ;P!quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M laat een scheet
Dat komt ervan als je mn mond dicht taped
PIEP PIEPquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz pakt een stoel, en beukt op crazy zijn hoofd... zo.. draadjes weer op een rij?
zolang de baas niet kijktquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, kon ik dat maar!
Kan je er wat voor mij bewaren voor a.s maandag?
quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
PIEP PIEP
BSOD FAILURE BSOD FAILURE
Warning, auto reboot in 10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
Reboot in progress.
Boot Failure.
No Keyboard. Press F1 to continue.
Piieeeeeeeeeeeeeeeeep
Dat dusquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dude, jij moet eens een nachtje doorneuken ofzo, misschien ben je dan rustig
nah ik blijf gewoon lekker stuiterenquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dude, jij moet eens een nachtje doorneuken ofzo, misschien ben je dan rustig
* Dr.Droxz drukt op ctr-alt-del, dan F2 voor bios, en zet "super ADHD modus uit", en reboot Crazy weerquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
PIEP PIEP
BSOD FAILURE BSOD FAILURE
Warning, auto reboot in 10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
Reboot in progress.
Boot Failure.
No Keyboard. Press F1 to continue.
Piieeeeeeeeeeeeeeeeep
nee, een rectieficatiequote:
* Crazy-M stuitert kantoor uit en gaat weekend vieren.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz drukt op ctr-alt-del, dan F2 voor bios, en zet "super ADHD modus uit", en reboot Crazy weer
Goed plan!quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:54 schreef Logician het volgende:
[..]
zolang de baas niet kijkt
Ik neem maandag wel een nieuwe zak mee
Gozer fijn weekend.. en veel plezier met af tellen naar maandag!quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M stuitert kantoor uit en gaat weekend vieren.
DAMES EN HEREN
HET IS WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND
Nog 61 uur tot de nieuwe werkweek begint !!!!
huh, begrijp ik nou goed dat jij geen nacht wil neuken om zo actief te blijven ?!quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nah ik blijf gewoon lekker stuiteren
is goed voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |