* Dr.Droxz drukt op ctr-alt-del, dan F2 voor bios, en zet "super ADHD modus uit", en reboot Crazy weerquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
PIEP PIEP
BSOD FAILURE BSOD FAILURE
Warning, auto reboot in 10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
Reboot in progress.
Boot Failure.
No Keyboard. Press F1 to continue.
Piieeeeeeeeeeeeeeeeep
nee, een rectieficatiequote:
* Crazy-M stuitert kantoor uit en gaat weekend vieren.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz drukt op ctr-alt-del, dan F2 voor bios, en zet "super ADHD modus uit", en reboot Crazy weer
Goed plan!quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:54 schreef Logician het volgende:
[..]
zolang de baas niet kijkt
Ik neem maandag wel een nieuwe zak mee
Gozer fijn weekend.. en veel plezier met af tellen naar maandag!quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M stuitert kantoor uit en gaat weekend vieren.
DAMES EN HEREN
HET IS WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND
Nog 61 uur tot de nieuwe werkweek begint !!!!
huh, begrijp ik nou goed dat jij geen nacht wil neuken om zo actief te blijven ?!quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nah ik blijf gewoon lekker stuiteren
is goed voor mij
Ik heb weer om je gelachen vandaag!quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
DAMES EN HEREN
Fijn weekend jochie!quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
DAMES EN HEREN
Heei fijnweekendquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:58 schreef tripack het volgende:
mensen fijn weekend
ik heb het gehad!
Ik las toch ook echt wat andersquote:
Cheers matequote:Op vrijdag 26 september 2008 16:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
DAMES EN HEREN
omgquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik las toch ook echt wat anders
mmmm... vandaar dat mensen mij een bijnaam geven
Jij ook bedankt voor je inzet, en ook jij een heel actief en cool weekend he!quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:58 schreef tripack het volgende:
mensen fijn weekend
ik heb het gehad!
Djeez, iedereen weekend om 5 uur?quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:00 schreef GilaMonyet het volgende:
Ik ben er ook vandoor!
Fijn weekend allemaal en geniet er van
Jij las anders het zelfde hoorquote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij las anders het zelfde hoor
En zo erg ben ik nou ook weer niet hoor hahaha
Dat jij het ook las, of dat ik niet zo erg ben? hahahaquote:
euh euh ... im lostquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat jij het ook las, of dat ik niet zo erg ben? hahaha
Damn, maar ff koffie halen...
Niet doen dat is zonde, het is bijna weekend hoor!quote:
OH IK BEN NIET ALLEEN!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Niet doen dat is zonde, het is bijna weekend hoor!
Nog plannen voor je weekend?
Ik was alleen even een droxz special halen hoorquote:
Ja vanvond stappen in hengelooooooo en morgen een feestje van collega's, alsof ik ze nog niet vaak genoeg ziequote:Op vrijdag 26 september 2008 17:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Niet doen dat is zonde, het is bijna weekend hoor!
Nog plannen voor je weekend?
Ik tot 17:30 en dan weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekendquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik was alleen even een droxz special halen hoor
Moet helaas nog een half uurtje....
Nope!quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:06 schreef Logician het volgende:
[..]
OH IK BEN NIET ALLEEN!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Dat klinkt niet verkeerd!quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:06 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja vanvond stappen in hengelooooooo en morgen een feestje van collega's, alsof ik ze nog niet vaak genoeg zie
Ik officieel ook, maar mijn trein (kan ik zien vanaf waar ik nu zit), gaat pas om 17:50quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:07 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik tot 17:30 en dan weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend![]()
![]()
![]()
Ik heb dat met billy connelly wat een held!quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nope!
Ookal zit ik half op mijn 2e scherm een dvd te kijken, Jochem Meijer blijft echt gewoon goed!
Heb deze al 100 x gezien, maar ik blijf hem kijken hahaha
billy connelly? Die ken ik niet, vanavond maar even zoekenquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:10 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik heb dat met billy connelly wat een held!
quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:10 schreef Logician het volgende:
[..]
Anders zou ik niet gaan, is een erg leuk groepje collega's dat we hier hebbenquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt niet verkeerd!
Ik ga dit weekend maar eens rustig aan doen denk ik... hoe lang ik dat ga volhouden weet ik nog niet, maar we zien wel!Gaat het wel gezellig worden met je collega's?
Als ik thuis ben zal ik wel een joetoep filmpje postenquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
billy connelly? Die ken ik niet, vanavond maar even zoeken
George Carlinquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:10 schreef Logician het volgende:
[..]
boondock saints .... ill ducequote:
Soms heb je van die semi-verplichte dingen, vandaar mijn vraagquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:12 schreef Logician het volgende:
[..]
Anders zou ik niet gaan, is een erg leuk groepje collega's dat we hier hebben![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:14 schreef Logician het volgende:
er zit iemand onder het buro hiernaast mijn buroleuk uitzicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |