Je kunt voor een appel en een ei een gedetailleerde map van je school kopen. Dagenlang, tot diep in de nacht bestudeer je de kaart. Eindelijk, na 3 maanden is het je gelukt! Je weet alles uit je hoofd en kunt de meest gekke dingen doen. Helaas is de planeet Nibiru 4 jaar te vroeg voorbijgekomen, waardoor de hele wereld overstroomt of vernietigd wordt door orkanen, jouw school inbegrepen. Helaas, al die moeite voor niets...quote:Op donderdag 25 september 2008 11:07 schreef P8 het volgende:
je krijgt je aftrek van 2cm (:?) maar omdat je maar 1 cm had om mee te beginnen, creert jouw wens een zwart gat waar je in verdwijnt
ik wens dat ik nu eindelijk weet waar ik heen moet op mijn school
Je wens komt uit, helaas kan je nek dit gewicht niet aan en bezweik je dus ook snel.quote:Je kunt voor een appel en een ei een gedetailleerde map van je school kopen. Dagenlang, tot diep in de nacht bestudeer je de kaart. Eindelijk, na 3 maanden is het je gelukt! Je weet alles uit je hoofd en kunt de meest gekke dingen doen. Helaas is de planeet Nibiru 4 jaar te vroeg voorbijgekomen, waardoor de hele wereld overstroomt of vernietigd wordt door orkanen, jouw school inbegrepen. Helaas, al die moeite voor niets...
Ik wens dat alles op z'n kop was
die krijg je... een vriendelijk afscheids kusje, ze maakt het uit.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:03 schreef Skitmark het volgende:
[..]
Je wens komt uit, helaas kan je nek dit gewicht niet aan en bezweik je dus ook snel.
Ik wens een kusje van mijn vriendin
Ja hoor je krijgt je de juiste woorden, helaas ben je te traag en ontglippen ze je.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:31 schreef Dreamzilla het volgende:
[..]
die krijg je... een vriendelijk afscheids kusje, ze maakt het uit.
ik wens de juiste woorden
Oh en die krijg je, alleen waren de chinezen in de lasermuizenfarbiek zo lollig om de laser van de deathstar in je muis te monteren, wanneer je hem aansluit....quote:Op donderdag 25 september 2008 21:51 schreef T_Fuff het volgende:
Die krijg je, alleen kan je niet naar het strand en al je vrienden gaan wel en verbranden levend omdat de zon dwars door de atmosfeer heen komt die kapot is gegaan.
Ik wens een nieuwe werkende lasermuis.
Ja dikke lul, die zuip ik zelf wel op.Proost!quote:Op donderdag 25 september 2008 22:12 schreef Dreamzilla het volgende:
[..]
Oh en die krijg je, alleen waren de chinezen in de lasermuizenfarbiek zo lollig om de laser van de deathstar in je muis te monteren, wanneer je hem aansluit....
ik wens een koud biertje
Ja dikke lul, die neem ik zelf wel!quote:Op donderdag 25 september 2008 22:22 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Ja dikke lul, die zuip ik zelf wel op.Proost!
Ik wens er een lekker wijf bij...
Ze heeft geen soa, wel een lul van 30 centimeter.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:26 schreef Dreamzilla het volgende:
[..]
Ja dikke lul, die neem ik zelf wel!
Ik wens dat ze geen soa heeft.
Je wens komt uit, je zult nooit meer moe zijn, je kunt dus nooit meer slapen, terwijl je het nog wel nodig hebt.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:37 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ze heeft geen soa, wel een lul van 30 centimeter.
Ik wens dat ik niet zo moe was.
De hele dag zit je te dagdromen over je bosje boemen, komt er opeens een man naar je toe lopen. Hij overhandigt je de mooistewilde bloeen die je ooit hebt gezien, helaas ben je er wel allergisch voor en krijg je uitslag.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:22 schreef stoepjong het volgende:
Je wens komt uit alleen jammer dat je aandelen vergeten bent te verkopen.
Ik wens een bosje bloemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |