quote:Op zondag 27 juli 2008 15:20 schreef Sadiar het volgende:
Heel simpel iemand doet een wens en de volgende poster laat de wens uitkomen maar met een "twist"eraan.
Voorbeeld: ik wens de delorean van back to the future
volgende poster zegt dan:wens vervult alleen hij gaat niet harder dan 40 km per uur
diegene die de wens laat uitkomen moet zelf en nieuwe wens bedenken
zoiets dus
Ts begint: Ik wens een leven
quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:53 schreef mirved het volgende:
Je krijgt een gloednieuwe fiets helaas wordt je aangereden en verlies je beide benen waardoor je nooit meer kan fietsen.
Ik wil ontslagen worden.
Je wordt de nieuwe Bill Gates, alleen vindt de ouwe Bill dat niks en krijg je een huurmoordenaar achter je aan. Je moet de rest van je (korte) leven over je schouder kijken.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:46 schreef Koskettimet het volgende:
Ik wens dat ik de nieuwe Bill Gates word!
HEE ! JE MOEST M'N WENS LATEN UITKOMEN !!!quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:00 schreef ZariuM het volgende:
kan niet, sleutel gevonden [ afbeelding ]
ik wens power rangers
Okay okay,quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:20 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
HEE ! JE MOEST M'N WENS LATEN UITKOMEN !!!
Zie de OP.
wens vervult,omdat je zo gretig bent stop je ze allemaal in 1 keer in je smoelwerk zodat je langzaam stiktquote:Op woensdag 30 juli 2008 13:40 schreef Nijns het volgende:
Die krijg je, maar er komt alleen kutmuziek uit
Ik zou graag willen dat ik een doosje Smarties, met smarties inhoud had
jij was me voorquote:Op woensdag 30 juli 2008 13:45 schreef RioGio het volgende:
Je wens komt uit maar je bent kleurenblind dus je begint te huilen omdat alle smarties op elkaar lijken.
Ik wens dat ik 3 wensen mocht doen!
Je krijgt een glas met water dat zo koud is dat je van binnen bevriest wanneer je het drinkt.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:09 schreef iamredleader het volgende:
Is goed. Metallica komt op bezoek. En zij nemen 500.000 toeschouwers mee, die natuurlijk je hele dorp afbreken.
Ik wens een koud glas water
die krijg je! je steekt het rietje alleen perongeluk in je oog en door de pijn steek je in je andere oog een pen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:29 schreef iamredleader het volgende:
Kartoffelsalade. Met levende maden.
Bij mijn ijskoude glas water wil ik graag een rietje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |