die kan ik wel gebruikenquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
Voor als je naar griekenland gaat
[..]
Wat vies! – tie ajie Dieja
quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:53 schreef Logician het volgende:
[..]![]()
ik slaap ook half heb ik al weer door
Ja ik zag 'm te laatquote:
A Djeez, wat een giller!quote:
Ik denk dat je met wanna fuck? net zo ver komtquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Θέλεις να κάνεις σεξ = Neuken? volgens Babelfish ...geen idee hoe je het uitspreekt
you! fucky fucky me!quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:03 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik denk dat je met wanna fuck? net zo ver komt
m'n waterquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:57 schreef Logician het volgende:
Handige text voor als je per ongeluk een bouvier met yoghurt hebt besteld enzow
ps: OP aangepast en de doodsbedreigingen afwacht ...
Vast wel.. beetje hand gebaren enzo erbij..quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:04 schreef renedis het volgende:
[..]
you! fucky fucky me!
snappen ze zeker wel ja
Full Metal Jacket toch?quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:04 schreef renedis het volgende:
[..]
you! fucky fucky me!
snappen ze zeker wel ja
Mental imagequote:Op vrijdag 26 september 2008 15:06 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Vast wel.. beetje hand gebaren enzo erbij..
Komt vast wel goed
Roken je collega's dan zo lang?quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:01 schreef renedis het volgende:
ik ben even naar buiten met de rokers mee.. zijn we opeens 1 topic verder
Leuk, het profiel van de "baggerlayout" werkt niet meer, geen 1 topic meer te openen!quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:13 schreef Logician het volgende:
Praten met een mond vol pepernoten werkt niet, just for the record...
Vaag, ik gebruikte een andere layout, en kon overal weer komen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:27 schreef Sgele het volgende:
He krijg nou tieten...hij doet het weer
bagger doet t nu ook weerquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Leuk, het profiel van de "baggerlayout" werkt niet meer, geen 1 topic meer te openen!
Gebruik nu fok!silver ofzo, en nu kan ik weer op fok!
Maar het is ook niet beleefd om met een vol mondje te praten enzoquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:13 schreef Logician het volgende:
Praten met een mond vol pepernoten werkt niet, just for the record...
vandaar de naam baggerlayoutquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Leuk, het profiel van de "baggerlayout" werkt niet meer, geen 1 topic meer te openen!
Gebruik nu fok!silver ofzo, en nu kan ik weer op fok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |