MEt de overgebleven hints kwamen we uit op, tada, Ladidadida :")quote:Op donderdag 25 september 2008 22:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, tot dat bleek dat die hints er niets mee te maken hadden
met morgen bedoel je dan morgen na of voor 19.00? en wordt diegene zijn stem meegeteld?quote:Op donderdag 25 september 2008 22:40 schreef -SG- het volgende:
Nouja eigenlijk morgen maar van mij mag het nu. Maar als je er nog over na wilt denken mag het ook voor morgen 19.00 uur.
Oh, dat zou nog best eens kunnenquote:Op donderdag 25 september 2008 22:44 schreef Susi het volgende:
Trouwens, wijst dat schot en die 9 kogels niet op Debbie_ 19 ?
Hmm, 1 in het hoofd, 9 in de romp -> 19... clever thinkingquote:Op donderdag 25 september 2008 22:44 schreef Susi het volgende:
Trouwens, wijst dat schot en die 9 kogels niet op Debbie_ 19 ?
quote:Op donderdag 25 september 2008 22:46 schreef Harajuku. het volgende:
WAt denken jullie, moet ik een dubbele lynch instellen?
Hmm doe maar nu... Want anders wordt het misschien wat ingewikkeld.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:45 schreef tripack het volgende:
[..]
met morgen bedoel je dan morgen na of voor 19.00? en wordt diegene zijn stem meegeteld?
JA, direct 2 eruit knallen. 1 mafia over. Dan moeten we kunnen winnen.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:46 schreef Harajuku. het volgende:
WAt denken jullie, moet ik een dubbele lynch instellen?
Ja, daarom vermoord ik jouw mafiavriendjesquote:
Je zult het morgen wel zien, dat ik geen maffia benquote:Op donderdag 25 september 2008 22:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij in de positie om zoiets te zeggen![]()
![]()
![]()
Uhu, daarom riep je om het hardst dat we vooral tripack moesten hebben, en nu beschuldig je mijquote:Op donderdag 25 september 2008 22:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, daarom vermoord ik jouw mafiavriendjes
Van zijn post uit het vorige topic begreep ik dat per dode er een verhaaltje is met hints naar 1 persoon. Als er twee doden zitten daar hints in naar in totaal 2 verschillende maffia-ledenquote:Op donderdag 25 september 2008 22:46 schreef Isdatzo het volgende:
eerst SG vragen of de hints dit keer op meerdere personen slaan
Elk verhaal heeft hints wat naar 1 maffia leidt.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:46 schreef Isdatzo het volgende:
eerst SG vragen of de hints dit keer op meerdere personen slaan
Ja, wederom, totdat bleek dat dat de verkeerde hints waren.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:49 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Uhu, daarom riep je om het hardst dat we vooral tripack moesten hebben, en nu beschuldig je mij
kuch kuch... ik kan ook zomaar iemand meenemen mijn graf inquote:Op donderdag 25 september 2008 22:47 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
JA, direct 2 eruit knallen. 1 mafia over. Dan moeten we kunnen winnen.
En aangezien er slechts 1 hint naar mij wijst, kan ik het niet zijnquote:Op donderdag 25 september 2008 22:49 schreef -SG- het volgende:
[..]
Elk verhaal heeft hints wat naar 1 maffia leidt.
Oke.. ladididadididadida en debbie_19 dusquote:Op donderdag 25 september 2008 22:49 schreef -SG- het volgende:
[..]
Elk verhaal heeft hints wat naar 1 maffia leidt.
Wat jij allang wist. Want mob.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, wederom, totdat bleek dat dat de verkeerde hints waren.
Vergeet je Onzin voor het gemak maar even?quote:Op donderdag 25 september 2008 22:51 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En aangezien er slechts 1 hint naar mij wijst, kan ik het niet zijn
Ik kom daar bijna nooit meer, de laatste tijd.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vergeet je Onzin voor het gemak maar even?Dat zijn er al 2.
Fine, haal er maar hints uit die op mij wijzen dan. Good luckquote:Op donderdag 25 september 2008 22:52 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Wat jij allang wist. Want mob.
Ja, ik vraag me dus af wat het precies isquote:Op donderdag 25 september 2008 22:53 schreef Isdatzo het volgende:
alhoewel, roos kan idd ook op puntenslijpsel slaan.. de roos in haar handen.
Ik dacht een appel haha, ik zal es goed kijkenquote:Op donderdag 25 september 2008 22:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me dus af wat het precies is
Ik zag er een balletje in, maar begin nu te twijfelenquote:Op donderdag 25 september 2008 22:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me dus af wat het precies is
Ik dacht het ook. Maar ik wil eigenlijk eerst wel alles bekijken voor ik gelijk naar Ladidaidaiad ga, di tis haast te makkelijkquote:Op donderdag 25 september 2008 22:55 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik dacht een appel haha, ik zal es goed kijken
Bij wie ?quote:Op donderdag 25 september 2008 23:01 schreef Harajuku. het volgende:
aantal posts: 9 (gemiddeld 1 per dag)
das ook de volgorde als in het verhaaltjequote:Op donderdag 25 september 2008 23:01 schreef Harajuku. het volgende:
aantal posts: 9 (gemiddeld 1 per dag)
Tamiiiquote:
Bouwvakker kan ook op een tvprogramma slaan als 'Help, mijn man is klusser' enzo, of misschien wel iets bij Klussen & Wonenquote:Op donderdag 25 september 2008 23:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Tamiii
Ik kan trouwens geen ATs vol TV en of ONZ vinden
Ik krijg genade? awwquote:Op donderdag 25 september 2008 23:03 schreef PrincePolly het volgende:
Hier alvast mijn bijdrage:
Bij 1 vote mogelijkheid ## Laidaidiaidia
Bij een dubbele : dan neem ik debbie_19 er ook bij
Tot over 20 uurtjes
roosje is ladidadida. Maar heeft de tv er nog iets mee van doen? Of dat ene schot?quote:Op donderdag 25 september 2008 22:32 schreef -SG- het volgende:
Na een lange zware dag werken was bouwvakker BaraCupraCuda (dorpsbewoner) toe aan rust. Lekker thuis voor de buis een beetje zappend naar al die onzin en onrust op tv aan het kijken. Nee het was BaraCupraCuda niet ontgaan dat er 2 mensen vermoord waren in FOK!City. Zo ook de tv zenders niet.
Toen zijn vrouw naar beneden kwam om te kijken waar BaraCupraCuda bleef zag ze dat hij vermoord was 1 schotwond in zijn hart. Een roosje lag boven op zijn buik. Waarschijnlijk was deze van de dader.
Het is een appelquote:Op donderdag 25 september 2008 22:53 schreef Isdatzo het volgende:
alhoewel, roos kan idd ook op puntenslijpsel slaan.. de roos in haar handen.
quote:Op donderdag 25 september 2008 23:06 schreef Susi het volgende:
Roosje is ook moderator van Misdaad.
Ik sla door
Maar 1 en 9 stond toch in het andere stuk en slaat dus op iemand anders?quote:Op donderdag 25 september 2008 23:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ladidadida staat ook op plek 1 in de deelnemerslijst, mogelijk extra argument. Zou wel dat ene schot verklaren (eerste bullet point in een lijstje)
1 staat ook bij barra, toch?edit: ja, één schotwond in het hartquote:Op donderdag 25 september 2008 23:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar 1 en 9 stond toch in het andere stuk en slaat dus op iemand anders?
zet er dan even bij wiequote:Op donderdag 25 september 2008 23:13 schreef Harajuku. het volgende:
Na een lange zware dag werken was bouwvakker BaraCupraCuda (dorpsbewoner) toe aan rust. Lekker thuis voor de buis een beetje zappend naar al die onzin en onrust op tv aan het kijken. Nee het was BaraCupraCuda niet ontgaan dat er 2 mensen vermoord waren in FOK!City. Zo ook de tv zenders niet.
Toen zijn vrouw naar beneden kwam om te kijken waar BaraCupraCuda bleef zag ze dat hij vermoord was 1 schotwond in zijn hart. Een roosje lag boven op zijn buik. Waarschijnlijk was deze van de dader
geboortedatum: 02-02-1991
-----------------------
Maar geen TV/ONZ
Sorry, Timmmmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo nu kan ik vredig rusten
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Het ene schot staat ook bij Barra en ik dacht ook bij de kill van gisteren, maar daarvan moet ik het verhaaltje dan weer opzoekenquote:Op donderdag 25 september 2008 23:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar 1 en 9 stond toch in het andere stuk en slaat dus op iemand anders?
quote:Op donderdag 25 september 2008 23:16 schreef tripack het volgende:
mensen ik weet wie ik mijn graf meesleur ..muwhahaahahet is....
Heb je het nog ergens op gebaseerd of is het gewoon een vrij schot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo nu kan ik vredig rusten
Ja, PS, MaJo en ik ook. Dat is al eerder voorbij gekomenquote:Op donderdag 25 september 2008 23:17 schreef Susi het volgende:
B.ertha heeft ook veel in MEN gepost.
Maar volgens SG keken we naar de verkeerde hints toenquote:Op donderdag 25 september 2008 23:17 schreef Susi het volgende:
B.ertha heeft ook veel in MEN gepost.
vrij schotquote:Op donderdag 25 september 2008 23:17 schreef Robier het volgende:
[..]
Heb je het nog ergens op gebaseerd of is het gewoon een vrij schot?
Sorry ik spuitelf zijn.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, PS, MaJo en ik ook. Dat is al eerder voorbij gekomen
Oh echt?quote:Op donderdag 25 september 2008 23:34 schreef Harajuku. het volgende:
En MaJo zondag 19 november 2000 @ 17:51
quote:
Ik denk dan ook dat debbie en tamiii het best bij die hint zouden apssenquote:Op donderdag 25 september 2008 23:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En de S is de 19e letter van het alfabet, dat maakt Susi ook weer verdacht... ik denk dat je altijd wel genoeg vindt als je je maar genoeg op die 19 richt
Nee, kan niet. 19 en roos staan in twee verschillende stukjes dus horen bij 2 vershcillende mensenquote:Op donderdag 25 september 2008 23:38 schreef MaJo het volgende:
Damn nu wijst het wel naar heel veel mensenIk neig nog steeds het meest naar debbie19 maar timmmm met roosendaal en 1991 zou ook best kunnen
19quote:Op donderdag 25 september 2008 23:39 schreef Isdatzo het volgende:
júist
Ik ga maar slapen denk ik![]()
![]()
Morgen laat thuis wss.. 't zal 18.30/19.00 worden.
Nee want daar snap ik juist helemaal niets vanquote:Op donderdag 25 september 2008 23:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ga maar iets over de eerste kill zoekenDie vind ik het moeilijkst
Oh shit jaquote:Op donderdag 25 september 2008 23:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, kan niet. 19 en roos staan in twee verschillende stukjes dus horen bij 2 vershcillende mensen
Wat bedoel je met de 2 bij timmm?quote:Op donderdag 25 september 2008 23:40 schreef Harajuku. het volgende:
ladidaidai met een roos maar dat lijkt té makkelijk
Timmmm met Roosendaal, 2 en een televisie topic geopend
Debbie 19 met de cijfers 1 en 9
Tamiii met 9 en 1 & verliefdtopic - liefde
Ik neig nu meer naar Tamiii en Timmm
Ja, Tamiii is 9 posts met gemiddeld 1, maar als ze toevallig ineensquote:Op donderdag 25 september 2008 23:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh shit jaDan toch debbie19 denk ik
Met als tweede tamii en toch ook wel ladiedadieda...
2 februari, stond ergens in zijn profielquote:Op donderdag 25 september 2008 23:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat bedoel je met de 2 bij timmm?
Omdat er zo specifiek 2 doden staat en hij bij ICQ 2 heeft staan. Misschien te vergezocht, maar wel even extra erbovenop bij hemquote:Op donderdag 25 september 2008 23:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat bedoel je met de 2 bij timmm?
Hehe dat van tamiii is wel een goeie jaquote:Op donderdag 25 september 2008 23:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, Tamiii is 9 posts met gemiddeld 1, maar als ze toevallig ineenszou posten was het 10 1 geweest. Dus toch debbie dan maar. Is er bij Debbie verder nog iets te vinden?
Ah goed gevondenquote:Op donderdag 25 september 2008 23:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat er zo specifiek 2 doden staat en hij bij ICQ 2 heeft staan. Misschien te vergezocht, maar wel even extra erbovenop bij hem
Oh ja, en 2 2 in zijn datum
Op wie vote je nu of is officieel de dubbele kill ingesteld?quote:Op donderdag 25 september 2008 23:54 schreef Harajuku. het volgende:
Screw it, ik word met de seconde gekker
##Debbie_19 want 19 en verliefd
##Timmmm want roos te makkelijk bij Ladidadida en er wijst méér naar Timmmm dan naar Ladididai
En als dat fout is ben je de volgende Ladidaidida
Ja toch? Ik hoorde alleen voors, geen tegens dus ik doe maar een dubbele lynch?quote:Op donderdag 25 september 2008 23:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Op wie vote je nu of is officieel de dubbele kill ingesteld?
Ok, dan heb ik de aankondiging daarvan gemist. Kan gebeurenquote:Op donderdag 25 september 2008 23:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja toch? Ik hoorde alleen voors, geen tegens dus ik doe maar een dubbele lynch?
Ja, iedereen mag nu op 2 personen stemmen.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:58 schreef MaJo het volgende:
Mogen wij dan ook dubbellynchen?
ik stem in ieder geval op ##debbie19
en ja ik zou gaan slapen maar ik heb morgen weini thuis dus ik stem alvast voor het geval ik morgen geen tijd heb
Telt de stem van PP niet dubbelquote:Op vrijdag 26 september 2008 00:06 schreef Harajuku. het volgende:
Ik begin vanaf nu even met stemmen tellen, omdat mensen die gelijk na roos Ladidida kozen misschien nog willen veranderen.
Debbie_19 (4) MaJo, Harajuku.x2, PrincePolly
Timmmm (2) Harajuku.
Ladidaida (1) PrincePolly
PP mar wel meegeteld want die is er morgen niet op tijd weer geloof ik dus die kan zijn stem niet veranderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Verwarring zaaien? ik doe alleen af en toe een beetje gek, en durf het soms niet eens te zijn met harajakkie, als ze het fout heeft. je vergeet voor het gemak even dat er gister 5 mensen dood gingen, waarvan er maar 1 maffia was. we hebben dus 4 burgerslachtoffers, terwijl de maffia er maar 2 mag killen. Goeie leiding van harajakkie dan. Ik heb in ieder geval niet heel hard geroepen dat er onschuldige mensen vermoord moeten worden, tsoeeeeeeequote:Op vrijdag 26 september 2008 08:43 schreef MaJo het volgende:
Ik kan me niet een andere reden voor je gedrag voorstellen dan dat je maffia bent timmmm. Je probeert verwarring te zaaien en mensen te provoceren in de hoop dat ze niet op je durven te stemmen. Je wilt toch zo graag gelynched worden? Mijn stem heb je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Dat is een M te weinig, VIJF mmmmmen graag. Eerst wilde ik me met drie registreren, maar dat kon om een of andere rede niet, Weer een stem erbij!quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:03 schreef Ladidadida het volgende:
Oh yee![]()
Ik ga mee in ## timmmm (hoeveel M's?) en debbie_19
En hara, ik krijg steeds meer vertrouwen in je. Don't screw it up![]()
onderandere jij maffiosoquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:39 schreef Lordmagic het volgende:
Wat is der veel gepost,, 2 topics doorlezen voordat ik weer bij ben![]()
En wat zijn der lekker veel onschuldige slachtoffertjes gevallen![]()
heehe LOL als hij er nu pas achterkomtquote:
Ik had het toch ook over onschuldigequote:
als je er geen zin meer in hebt kan je dat ook wel zeggen hoorquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:46 schreef timmmmm het volgende:
Zekers, heul hard, maar gelukkig word ik nu wel verdacht, Stem tim, Stem 'm dood
Nou, in principe heb ik nog wel zin, maar het kost zoveel tijd, eigelijk moet ik huiswerk maken, maar dat komt er maar niet van! En ik vertrouw harajakkie nog steeds niet, maar de rest wel, als ze nu tripack eerst onterecht dood wil hebben, schijnt niemand nog te wantrouwen, misschien als ze mij nu ook lynched, dan wel. Ik offer me op zodat dorp kan winnen, Dat en ik heb gewoon geen zin meerquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:20 schreef tripack het volgende:
[..]
als je er geen zin meer in hebt kan je dat ook wel zeggen hoor
Dat kan misschien wel, maar ik ben voornamelijk actief aan het posten op algemene kennisquiz, en daar deed ik altyd editten, en dan word je publiekelijk gelynched, dus heb ik dat afgeleerdquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:59 schreef lynda het volgende:
Damn tim.. Edit je post eens gewoon ipv elke minuut wat posten
Er was maar 1 dorpsidoot he?
Ja tuuuuuuuuuurljk stem jij op debbie, de eerste lynch staat al vast, ik, jij wil gewoon niet de tweede dooie zijn, pas maar op hoor, straks stem ik op jou! *poogt dreigend te kijkenquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:09 schreef tamiiii het volgende:
goedenmiddag iedereen
(jemig een dag niet online komen en gelijk loop je iets van 2 topics achterwat zijn jullie toch weer actief
)
ook al het speurwerk is al gedaan,, want meer aanwijzigingen kan ik er niet uithalen
ik stem in ieder geval op
## debbie_19
over de ander moet ik nog heel even nadenken
HIJ HIJ!!!quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:04 schreef B.ertha het volgende:
Ik zie iets in alle genoemde hints, maar ladi vind ik té duidelijk.
Mijn idee: Voor 1 en 9 twijfelen we tussen debbie en tamii, toch? Is het dan niet slimmer om hen allebei af te maken, dan heb je zeker één maffia. Niemand noemt tamii nu nog, maar hiervoor was hij nog waarschijnlijk
Die van timmmm geloof ik op zich ook wel, maar hij wil te graag...
Voorlopig:
## Debbie_19
## Tamii (onder voorbehoud dus)
het spijt me, ik vind het zelf altijd zo naar als ze dat bij mij doenquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:12 schreef tamiiii het volgende:
[..]
HIJ HIJ!!!ik ben een meisje!!
![]()
zomaar word ik voor jongen aangezien
quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:17 schreef timmmmm het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bertha lijkt me toch duidelijk vrouwelijk.........quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:17 schreef B.ertha het volgende:
[..]
het spijt me, ik vind het zelf altijd zo naar als ze dat bij mij doen
quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:18 schreef B.ertha het volgende:
[..]Dan zal ik volgende keer niet meer meedoen, goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laffe huichelaar
Net had je het nog te druk om mee te doen..quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:18 schreef timmmmm het volgende:
nou ik verveel me gewoon verschrikkelijk, eigelijk gebeurt er best wel geen zak hier, dus als ik nu gelynched word, ben ik er van af
Nee dat dan weer niet ik hóór andere dingen te doen, maar ik heb best wel geen levenquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:24 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Net had je het nog te druk om mee te doen..
jemig tim eigenlijk ben jij best wel heel erg irritant, je wilt gewoon te graagquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:18 schreef timmmmm het volgende:
nou ik verveel me gewoon verschrikkelijk, eigelijk gebeurt er best wel geen zak hier, dus als ik nu gelynched word, ben ik er van af
Natuurlijk stem je niet op mij, nichtje, daarom hou je teveel van me, en begrijpelijk, ik ben ook heel beminnelijk (NOT)quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:33 schreef tamiiii het volgende:
[..]
jemig tim eigenlijk ben jij best wel heel erg irritant, je wilt gewoon te graag
maar juist daarom verdenk ik je niet..
mijn tweede lynch gaat naar (dramatisch tromgeroffel)
## MaYo
Iedereen heeft nu 2 stemmen, want dubbele lynch (toch?), dus Hara heeft er 4 neem ik aan.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:06 schreef -SG- het volgende:
Ja maar met een dubbele stem heb je toch maar 2 stemmen en de rest 1?
Ja je hebt gelijk, mijn 2e vote #Timmmmmquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:44 schreef Queen_Bee het volgende:
Iemand vroeg waarom Tamiii ineens niet meer:
Bij Tamiii was het 9 posts, met één keer posten is dat 10 en dan klopt het al niet meer.
Als Timmmm niet klopt hang ik SG persoonlijk op, aan zijn ballen. Roosendaal en Bouman, kom zeg.
Dat Tamiiii op MaJo stemt ipv Timmm of dan Ladidadida is dan weer wél verdcht.
En oh ja, houd eens op te spammen, Timmm.
En nu ga ik even stemmen tellen
Dat is Debbie neem ik aan?quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:32 schreef Queen_Bee het volgende:
Laatste bezoek: 1 dag, 20 uur geleden.
Ga je op antwoord wachten?
Lijkt me een uitstekend plan.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:35 schreef timmmmm het volgende:
Nee, sorry, ik denk dat ik maar gewoon begin, en kijk hoever ik kom, goed?
heb je al nagedacht over hoe je precies je begravenis wil? kleur kist, bloemen, muziek?quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:29 schreef timmmmm het volgende:
Nou aaan de tussenstand te zien kan ik maar beter mijn eigen graf gaan graven (letterlijk, niet figuurlijk, figuurlijk heb ik het al gedaan, nu iedereen me wil lynchen) Debbie, zal ik die van jou ook graven?
Nou, met toestemming van degene die me op wil hangen,, kan ik met een gerust hart beginnen!quote:
Kijk, dat is nou sympathiek, maar verdrietigkijkende mensen zul je denk ik niet vinden, iedereen wil me dood! maar misschien als ze zo mijn rol zien wel....quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:38 schreef tamiiii het volgende:
[..]
heb je al nagedacht over hoe je precies je begravenis wil? kleur kist, bloemen, muziek?
als jij daar nou over nadenk zorg ik voor verdrietigkijkende mensen
Ehm.. ik moet morgen werken van 6-8, daarna stappen, maar van half 9 - 10 heb ik wel ff tijd.quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:46 schreef -SG- het volgende:
Bij deze dus: Trigaliti, heb jij morgenavond tijd? (En anders heeft de rest gewoon pech![]()
)
die verdrietigkijkende mensen huur ik in johquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kijk, dat is nou sympathiek, maar verdrietigkijkende mensen zul je denk ik niet vinden, iedereen wil me dood! maar misschien als ze zo mijn rol zien wel....
We kunnen dan de reactietijd voor de speciale rollen voor een keer wel even aanpassen, toch? Het wordt zo mooi op tijd aangegevenquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:49 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ehm.. ik moet morgen werken van 6-8, daarna stappen, maar van half 9 - 10 heb ik wel ff tijd.
Vanavond heb ik geen tijd, ga zo werken, tot laat (nacht).
En zo hoort het ookquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:51 schreef -SG- het volgende:
Hmm oke, ik ben er namelijk morgen van 18.45 tot zondagochtend niet aanwezig.
Ga naar PSV + Op stap..
Speciale rollen tot 2100 of zo?quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:52 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
We kunnen dan de reactietijd voor de speciale rollen voor een keer wel even aanpassen, toch? Het wordt zo mooi op tijd aangegeven
Als iedereen het ermee eens is natuurlijk.
Dat lijkt me een goeie, dan kan Trigaliti de tips posten om 9 uur en hebben we vervolgens de hele nacht nog om eventueel te puzzelen, al zal ik dan wel met andere dingen bezig zijnquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:56 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Speciale rollen tot 2100 of zo?
Nee sorryquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:01 schreef timmmmm het volgende:
Nou, ik word keihard gelyncht, dus in principe wil ik wel t een en ander posten/doen,
Ik ga akkoordquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:05 schreef Ladidadida het volgende:
Gewone rollen dan tot 18:00 en speciale tot 21:00?
Prima, over het algemeen zitten we die laatste uren toch maar een beetje af te wachtenquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:05 schreef Ladidadida het volgende:
Gewone rollen dan tot 18:00 en speciale tot 21:00?
Maakt niet zoveel uit toch, 1 stem meer of minder?quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:07 schreef Queen_Bee het volgende:
Zou de dorpsoudste vandaag iets doen
You never know. Maar ik wil gewoon op diegene schelden dat ie een speciale rol heeft maar er niet isquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:14 schreef Robier het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit toch, 1 stem meer of minder?
Dat weet je niet, het kan iedereen zijn maar iemand met 2 stemmen die niet bij de maffia zit kan beter onbekend blijven.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
You never know. Maar ik wil gewoon op diegene schelden dat ie een speciale rol heeft maar er niet is
Ja, maar er komt wel een stem DORPSOUDSTE bijquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:22 schreef Robier het volgende:
[..]
Dat weet je niet, het kan iedereen zijn maar iemand met 2 stemmen die niet bij de maffia zit kan beter onbekend blijven.
Ah ok, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, maar er komt wel een stem DORPSOUDSTE bij
Oh, ik had bij mn eerste telling gezegd dat ik vanaf daar zou gaan tellen omdat men na de nieuwe hints misschien nog van stem wilden veranderen, en zie hierquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hara ik had al eerder op Ladi gestemd, maar die zie ik nu niet terug? Oh well, die wilde ik toch al unvoten
Mijn votes:
##Debbie_19
##Timmmmm
Nu zou ik er toch een van de twee goed moeten hebben toch? Allebei hebben ze een eigen verklaring voor die 1/9 situatie, dus in elk geval een goed
*zoek zoek*quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, ik had bij mn eerste telling gezegd dat ik vanaf daar zou gaan tellen omdat men na de nieuwe hints misschien nog van stem wilden veranderen, en zie hier
Maar ben vergeten dat hier weer bij te zetten, my bad
Waarom niet? Lijkt me toch gewoon een onderdeel van het profiel?quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:42 schreef Harajuku. het volgende:
Oh trouwens, fotoboeken worden toch niet voor de hints gebruikt?
Ik meen me te herinneren dat het nooit meedeed. En ik heb een drie maand foboban dus het zou leuk zijn als die regel blijftquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:47 schreef Robier het volgende:
[..]
Waarom niet? Lijkt me toch gewoon een onderdeel van het profiel?
Vandaarquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat het nooit meedeed. En ik heb een drie maand foboban dus het zou leuk zijn als die regel blijft
Gedraag je dan ook.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat het nooit meedeed. En ik heb een drie maand foboban dus het zou leuk zijn als die regel blijft
Stel je voor dat je vergeet hoe zo'n ding er ook al weer uitzietquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:59 schreef Harajuku. het volgende:
Die drie maanden is echt overdreven hoorIk postte een piemel ter visualisatie en binnen 2 sec zat Knut erbovenop (
)
Drie maand..
Bijna. Maar zo bedoel ik het niehiet. Het was bij een verhaaltje, een piemel icm een dikke kontquote:Op vrijdag 26 september 2008 18:02 schreef Susi het volgende:
[..]
Stel je voor dat je vergeet hoe zo'n ding er ook al weer uitziet
Dus óf Knut zat er op te wachten, óf Knut was aan het zoekenquote:Op vrijdag 26 september 2008 18:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bijna. Maar zo bedoel ik het niehiet. Het was bij een verhaaltje, een piemel icm een dikke kontSrieus 2 seconden later al een ban
Ik denk beidequote:Op vrijdag 26 september 2008 18:06 schreef Susi het volgende:
[..]
Dus óf Knut zat er op te wachten, óf Knut was aan het zoeken
quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:43 schreef Harajuku. het volgende:
Ho, ik bedoel natuurlijk 27.
Neequote:Op vrijdag 26 september 2008 18:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]heb ik dan 10 minuten uitstel van executie
Eerlijkheidshalve wil ik mijn vote op ladidadida veranderen
##unvote ladidadida
## timmmmm
Mag je eigelijk wel op jezelf stemmen
En nog een vraag, ik mag op het topic niet meer over het spel zeggen, wel over PM Rooksignalen, msn, of andere communicatie vormen?
Nee.quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]heb ik dan 10 minuten uitstel van executie
Eerlijkheidshalve wil ik mijn vote op ladidadida veranderen
##unvote ladidadida
## timmmmm
Mag je eigelijk wel op jezelf stemmen
En nog een vraag, ik mag op het topic niet meer over het spel zeggen, wel over PM Rooksignalen, msn, of andere communicatie vormen?
Het beste is als je gewoon helemaal niet meer online komt.quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:47 schreef timmmmm het volgende:
en waarop is die nee, op een van de drie vragen, of alledrie
Nee jij trekt volle zalen, pokdalige koequote:Op vrijdag 26 september 2008 18:49 schreef Thieske het volgende:
[..]
Het beste is als je gewoon helemaal niet meer online komt.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:50 schreef -SG- het volgende:
timmmmm ga maar lekker na het spelde lynch in ONZ posten.
En anders kunnen we aan SG zijn ballen zitten, ook leuk.quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:57 schreef Robier het volgende:
Nog 4 minuten. Als we 2 maffia te pakken hebben komt de overwinning al behoorlijk dichtbij trouwens
.
Dat zoeken de vrouwen onderling maar uit, ik hou me erbuitenquote:Op vrijdag 26 september 2008 18:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En anders kunnen we aan SG zijn ballen zitten, ook leuk.
Wel foto's van maken, dan kan je die in fobo postenquote:Op vrijdag 26 september 2008 18:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En anders kunnen we aan SG zijn ballen zitten, ook leuk.
Oke, 1 maffia neer alvastquote:Op vrijdag 26 september 2008 18:59 schreef timmmmm het volgende:
Nou, de laatste minuten dat ik nog iets over het spel kan zeggen: Maffia, Pak Isdatzo, dat is de nachtwaker. kijk maar in de vorige hint daarover, zo duidelijk. Zorg dat je wint maffioso's!!!!!
quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:59 schreef timmmmm het volgende:
Nou, de laatste minuten dat ik nog iets over het spel kan zeggen: Maffia, Pak Isdatzo, dat is de nachtwaker. kijk maar in de vorige hint daarover, zo duidelijk. Zorg dat je wint maffioso's!!!!!
Kom jij maar even meequote:Op vrijdag 26 september 2008 19:01 schreef timmmmm het volgende:
komen jullie wel allemaal op mijn begrafenis?
quote:Features
bullet Abrasion and cut resistant
bullet High strength nylon core
bullet High strength to weight ratio
bullet Individual trace-ability
bullet Smooth Stretch for assisted recovery
bullet No cleaning required
bullet Easy to use - oval shaped eyelets
bullet Oil, water, mud and dust proof
bullet Custom made to any requirements
bullet Full range of sizes 1 tonne to 300 tonnes breaking strength
bullet Australian made
quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:02 schreef Robier het volgende:
[..]
Kom jij maar even mee![]()
[ afbeelding ]
Gemenerdquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:06 schreef Harajuku. het volgende:
Je hebt niets te willen, put a sock in it
Hihih, jaquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Snap je mijn zwanger opmerking nu?
Zul je net zien dat ie een simpele boer isquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:17 schreef timmmmm het volgende:
Don't cry for me, fok!maffia the truth is I neeeeeeever left you
Nee jij al helemaal nietquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:18 schreef timmmmm het volgende:
Krijg ik dan geen mooi verhaaltje, net als Lordmagic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |