quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:17 schreef timmmmm het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bertha lijkt me toch duidelijk vrouwelijk.........quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:17 schreef B.ertha het volgende:
[..]
het spijt me, ik vind het zelf altijd zo naar als ze dat bij mij doen
quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:18 schreef B.ertha het volgende:
[..]Dan zal ik volgende keer niet meer meedoen, goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laffe huichelaar
Net had je het nog te druk om mee te doen..quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:18 schreef timmmmm het volgende:
nou ik verveel me gewoon verschrikkelijk, eigelijk gebeurt er best wel geen zak hier, dus als ik nu gelynched word, ben ik er van af
Nee dat dan weer niet ik hóór andere dingen te doen, maar ik heb best wel geen levenquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:24 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Net had je het nog te druk om mee te doen..
jemig tim eigenlijk ben jij best wel heel erg irritant, je wilt gewoon te graagquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:18 schreef timmmmm het volgende:
nou ik verveel me gewoon verschrikkelijk, eigelijk gebeurt er best wel geen zak hier, dus als ik nu gelynched word, ben ik er van af
Natuurlijk stem je niet op mij, nichtje, daarom hou je teveel van me, en begrijpelijk, ik ben ook heel beminnelijk (NOT)quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:33 schreef tamiiii het volgende:
[..]
jemig tim eigenlijk ben jij best wel heel erg irritant, je wilt gewoon te graag
maar juist daarom verdenk ik je niet..
mijn tweede lynch gaat naar (dramatisch tromgeroffel)
## MaYo
Iedereen heeft nu 2 stemmen, want dubbele lynch (toch?), dus Hara heeft er 4 neem ik aan.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:06 schreef -SG- het volgende:
Ja maar met een dubbele stem heb je toch maar 2 stemmen en de rest 1?
Ja je hebt gelijk, mijn 2e vote #Timmmmmquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:44 schreef Queen_Bee het volgende:
Iemand vroeg waarom Tamiii ineens niet meer:
Bij Tamiii was het 9 posts, met één keer posten is dat 10 en dan klopt het al niet meer.
Als Timmmm niet klopt hang ik SG persoonlijk op, aan zijn ballen. Roosendaal en Bouman, kom zeg.
Dat Tamiiii op MaJo stemt ipv Timmm of dan Ladidadida is dan weer wél verdcht.
En oh ja, houd eens op te spammen, Timmm.
En nu ga ik even stemmen tellen
Dat is Debbie neem ik aan?quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:32 schreef Queen_Bee het volgende:
Laatste bezoek: 1 dag, 20 uur geleden.
Ga je op antwoord wachten?
Lijkt me een uitstekend plan.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:35 schreef timmmmm het volgende:
Nee, sorry, ik denk dat ik maar gewoon begin, en kijk hoever ik kom, goed?
heb je al nagedacht over hoe je precies je begravenis wil? kleur kist, bloemen, muziek?quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:29 schreef timmmmm het volgende:
Nou aaan de tussenstand te zien kan ik maar beter mijn eigen graf gaan graven (letterlijk, niet figuurlijk, figuurlijk heb ik het al gedaan, nu iedereen me wil lynchen) Debbie, zal ik die van jou ook graven?
Nou, met toestemming van degene die me op wil hangen,, kan ik met een gerust hart beginnen!quote:
Kijk, dat is nou sympathiek, maar verdrietigkijkende mensen zul je denk ik niet vinden, iedereen wil me dood! maar misschien als ze zo mijn rol zien wel....quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:38 schreef tamiiii het volgende:
[..]
heb je al nagedacht over hoe je precies je begravenis wil? kleur kist, bloemen, muziek?
als jij daar nou over nadenk zorg ik voor verdrietigkijkende mensen
Ehm.. ik moet morgen werken van 6-8, daarna stappen, maar van half 9 - 10 heb ik wel ff tijd.quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:46 schreef -SG- het volgende:
Bij deze dus: Trigaliti, heb jij morgenavond tijd? (En anders heeft de rest gewoon pech![]()
)
die verdrietigkijkende mensen huur ik in johquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kijk, dat is nou sympathiek, maar verdrietigkijkende mensen zul je denk ik niet vinden, iedereen wil me dood! maar misschien als ze zo mijn rol zien wel....
We kunnen dan de reactietijd voor de speciale rollen voor een keer wel even aanpassen, toch? Het wordt zo mooi op tijd aangegevenquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:49 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ehm.. ik moet morgen werken van 6-8, daarna stappen, maar van half 9 - 10 heb ik wel ff tijd.
Vanavond heb ik geen tijd, ga zo werken, tot laat (nacht).
En zo hoort het ookquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:51 schreef -SG- het volgende:
Hmm oke, ik ben er namelijk morgen van 18.45 tot zondagochtend niet aanwezig.
Ga naar PSV + Op stap..
Speciale rollen tot 2100 of zo?quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:52 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
We kunnen dan de reactietijd voor de speciale rollen voor een keer wel even aanpassen, toch? Het wordt zo mooi op tijd aangegeven
Als iedereen het ermee eens is natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |