Op wie vote je nu of is officieel de dubbele kill ingesteld?quote:Op donderdag 25 september 2008 23:54 schreef Harajuku. het volgende:
Screw it, ik word met de seconde gekker
##Debbie_19 want 19 en verliefd
##Timmmm want roos te makkelijk bij Ladidadida en er wijst méér naar Timmmm dan naar Ladididai
En als dat fout is ben je de volgende Ladidaidida
Ja toch? Ik hoorde alleen voors, geen tegens dus ik doe maar een dubbele lynch?quote:Op donderdag 25 september 2008 23:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Op wie vote je nu of is officieel de dubbele kill ingesteld?
Ok, dan heb ik de aankondiging daarvan gemist. Kan gebeurenquote:Op donderdag 25 september 2008 23:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja toch? Ik hoorde alleen voors, geen tegens dus ik doe maar een dubbele lynch?
Ja, iedereen mag nu op 2 personen stemmen.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:58 schreef MaJo het volgende:
Mogen wij dan ook dubbellynchen?
ik stem in ieder geval op ##debbie19
en ja ik zou gaan slapen maar ik heb morgen weini thuis dus ik stem alvast voor het geval ik morgen geen tijd heb
Telt de stem van PP niet dubbelquote:Op vrijdag 26 september 2008 00:06 schreef Harajuku. het volgende:
Ik begin vanaf nu even met stemmen tellen, omdat mensen die gelijk na roos Ladidida kozen misschien nog willen veranderen.
Debbie_19 (4) MaJo, Harajuku.x2, PrincePolly
Timmmm (2) Harajuku.
Ladidaida (1) PrincePolly
PP mar wel meegeteld want die is er morgen niet op tijd weer geloof ik dus die kan zijn stem niet veranderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Verwarring zaaien? ik doe alleen af en toe een beetje gek, en durf het soms niet eens te zijn met harajakkie, als ze het fout heeft. je vergeet voor het gemak even dat er gister 5 mensen dood gingen, waarvan er maar 1 maffia was. we hebben dus 4 burgerslachtoffers, terwijl de maffia er maar 2 mag killen. Goeie leiding van harajakkie dan. Ik heb in ieder geval niet heel hard geroepen dat er onschuldige mensen vermoord moeten worden, tsoeeeeeeequote:Op vrijdag 26 september 2008 08:43 schreef MaJo het volgende:
Ik kan me niet een andere reden voor je gedrag voorstellen dan dat je maffia bent timmmm. Je probeert verwarring te zaaien en mensen te provoceren in de hoop dat ze niet op je durven te stemmen. Je wilt toch zo graag gelynched worden? Mijn stem heb je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Dat is een M te weinig, VIJF mmmmmen graag. Eerst wilde ik me met drie registreren, maar dat kon om een of andere rede niet, Weer een stem erbij!quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:03 schreef Ladidadida het volgende:
Oh yee![]()
Ik ga mee in ## timmmm (hoeveel M's?) en debbie_19
En hara, ik krijg steeds meer vertrouwen in je. Don't screw it up![]()
onderandere jij maffiosoquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:39 schreef Lordmagic het volgende:
Wat is der veel gepost,, 2 topics doorlezen voordat ik weer bij ben![]()
En wat zijn der lekker veel onschuldige slachtoffertjes gevallen![]()
heehe LOL als hij er nu pas achterkomtquote:
Ik had het toch ook over onschuldigequote:
als je er geen zin meer in hebt kan je dat ook wel zeggen hoorquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:46 schreef timmmmm het volgende:
Zekers, heul hard, maar gelukkig word ik nu wel verdacht, Stem tim, Stem 'm dood
Nou, in principe heb ik nog wel zin, maar het kost zoveel tijd, eigelijk moet ik huiswerk maken, maar dat komt er maar niet van! En ik vertrouw harajakkie nog steeds niet, maar de rest wel, als ze nu tripack eerst onterecht dood wil hebben, schijnt niemand nog te wantrouwen, misschien als ze mij nu ook lynched, dan wel. Ik offer me op zodat dorp kan winnen, Dat en ik heb gewoon geen zin meerquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:20 schreef tripack het volgende:
[..]
als je er geen zin meer in hebt kan je dat ook wel zeggen hoor
Dat kan misschien wel, maar ik ben voornamelijk actief aan het posten op algemene kennisquiz, en daar deed ik altyd editten, en dan word je publiekelijk gelynched, dus heb ik dat afgeleerdquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:59 schreef lynda het volgende:
Damn tim.. Edit je post eens gewoon ipv elke minuut wat posten
Er was maar 1 dorpsidoot he?
Ja tuuuuuuuuuurljk stem jij op debbie, de eerste lynch staat al vast, ik, jij wil gewoon niet de tweede dooie zijn, pas maar op hoor, straks stem ik op jou! *poogt dreigend te kijkenquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:09 schreef tamiiii het volgende:
goedenmiddag iedereen
(jemig een dag niet online komen en gelijk loop je iets van 2 topics achterwat zijn jullie toch weer actief
)
ook al het speurwerk is al gedaan,, want meer aanwijzigingen kan ik er niet uithalen
ik stem in ieder geval op
## debbie_19
over de ander moet ik nog heel even nadenken
HIJ HIJ!!!quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:04 schreef B.ertha het volgende:
Ik zie iets in alle genoemde hints, maar ladi vind ik té duidelijk.
Mijn idee: Voor 1 en 9 twijfelen we tussen debbie en tamii, toch? Is het dan niet slimmer om hen allebei af te maken, dan heb je zeker één maffia. Niemand noemt tamii nu nog, maar hiervoor was hij nog waarschijnlijk
Die van timmmm geloof ik op zich ook wel, maar hij wil te graag...
Voorlopig:
## Debbie_19
## Tamii (onder voorbehoud dus)
het spijt me, ik vind het zelf altijd zo naar als ze dat bij mij doenquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:12 schreef tamiiii het volgende:
[..]
HIJ HIJ!!!ik ben een meisje!!
![]()
zomaar word ik voor jongen aangezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |