Op wie vote je nu of is officieel de dubbele kill ingesteld?quote:Op donderdag 25 september 2008 23:54 schreef Harajuku. het volgende:
Screw it, ik word met de seconde gekker
##Debbie_19 want 19 en verliefd
##Timmmm want roos te makkelijk bij Ladidadida en er wijst méér naar Timmmm dan naar Ladididai
En als dat fout is ben je de volgende Ladidaidida
Ja toch? Ik hoorde alleen voors, geen tegens dus ik doe maar een dubbele lynch?quote:Op donderdag 25 september 2008 23:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Op wie vote je nu of is officieel de dubbele kill ingesteld?
Ok, dan heb ik de aankondiging daarvan gemist. Kan gebeurenquote:Op donderdag 25 september 2008 23:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja toch? Ik hoorde alleen voors, geen tegens dus ik doe maar een dubbele lynch?
Ja, iedereen mag nu op 2 personen stemmen.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:58 schreef MaJo het volgende:
Mogen wij dan ook dubbellynchen?
ik stem in ieder geval op ##debbie19
en ja ik zou gaan slapen maar ik heb morgen weini thuis dus ik stem alvast voor het geval ik morgen geen tijd heb
Telt de stem van PP niet dubbelquote:Op vrijdag 26 september 2008 00:06 schreef Harajuku. het volgende:
Ik begin vanaf nu even met stemmen tellen, omdat mensen die gelijk na roos Ladidida kozen misschien nog willen veranderen.
Debbie_19 (4) MaJo, Harajuku.x2, PrincePolly
Timmmm (2) Harajuku.
Ladidaida (1) PrincePolly
PP mar wel meegeteld want die is er morgen niet op tijd weer geloof ik dus die kan zijn stem niet veranderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |