Het beste is als je gewoon helemaal niet meer online komt.quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:47 schreef timmmmm het volgende:
en waarop is die nee, op een van de drie vragen, of alledrie
Nee jij trekt volle zalen, pokdalige koequote:Op vrijdag 26 september 2008 18:49 schreef Thieske het volgende:
[..]
Het beste is als je gewoon helemaal niet meer online komt.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:50 schreef -SG- het volgende:
timmmmm ga maar lekker na het spelde lynch in ONZ posten.
En anders kunnen we aan SG zijn ballen zitten, ook leuk.quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:57 schreef Robier het volgende:
Nog 4 minuten. Als we 2 maffia te pakken hebben komt de overwinning al behoorlijk dichtbij trouwens
.
Dat zoeken de vrouwen onderling maar uit, ik hou me erbuitenquote:Op vrijdag 26 september 2008 18:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En anders kunnen we aan SG zijn ballen zitten, ook leuk.
Wel foto's van maken, dan kan je die in fobo postenquote:Op vrijdag 26 september 2008 18:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En anders kunnen we aan SG zijn ballen zitten, ook leuk.
Oke, 1 maffia neer alvastquote:Op vrijdag 26 september 2008 18:59 schreef timmmmm het volgende:
Nou, de laatste minuten dat ik nog iets over het spel kan zeggen: Maffia, Pak Isdatzo, dat is de nachtwaker. kijk maar in de vorige hint daarover, zo duidelijk. Zorg dat je wint maffioso's!!!!!
quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:59 schreef timmmmm het volgende:
Nou, de laatste minuten dat ik nog iets over het spel kan zeggen: Maffia, Pak Isdatzo, dat is de nachtwaker. kijk maar in de vorige hint daarover, zo duidelijk. Zorg dat je wint maffioso's!!!!!
Kom jij maar even meequote:Op vrijdag 26 september 2008 19:01 schreef timmmmm het volgende:
komen jullie wel allemaal op mijn begrafenis?
quote:Features
bullet Abrasion and cut resistant
bullet High strength nylon core
bullet High strength to weight ratio
bullet Individual trace-ability
bullet Smooth Stretch for assisted recovery
bullet No cleaning required
bullet Easy to use - oval shaped eyelets
bullet Oil, water, mud and dust proof
bullet Custom made to any requirements
bullet Full range of sizes 1 tonne to 300 tonnes breaking strength
bullet Australian made
quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:02 schreef Robier het volgende:
[..]
Kom jij maar even mee![]()
[ afbeelding ]
Gemenerdquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:06 schreef Harajuku. het volgende:
Je hebt niets te willen, put a sock in it
Hihih, jaquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Snap je mijn zwanger opmerking nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Zul je net zien dat ie een simpele boer isquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:17 schreef timmmmm het volgende:
Don't cry for me, fok!maffia the truth is I neeeeeeever left you
Nee jij al helemaal nietquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:18 schreef timmmmm het volgende:
Krijg ik dan geen mooi verhaaltje, net als Lordmagic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |