Het beste is als je gewoon helemaal niet meer online komt.quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:47 schreef timmmmm het volgende:
en waarop is die nee, op een van de drie vragen, of alledrie
Nee jij trekt volle zalen, pokdalige koequote:Op vrijdag 26 september 2008 18:49 schreef Thieske het volgende:
[..]
Het beste is als je gewoon helemaal niet meer online komt.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:50 schreef -SG- het volgende:
timmmmm ga maar lekker na het spelde lynch in ONZ posten.
En anders kunnen we aan SG zijn ballen zitten, ook leuk.quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:57 schreef Robier het volgende:
Nog 4 minuten. Als we 2 maffia te pakken hebben komt de overwinning al behoorlijk dichtbij trouwens
.
Dat zoeken de vrouwen onderling maar uit, ik hou me erbuitenquote:Op vrijdag 26 september 2008 18:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En anders kunnen we aan SG zijn ballen zitten, ook leuk.
Wel foto's van maken, dan kan je die in fobo postenquote:Op vrijdag 26 september 2008 18:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En anders kunnen we aan SG zijn ballen zitten, ook leuk.
Oke, 1 maffia neer alvastquote:Op vrijdag 26 september 2008 18:59 schreef timmmmm het volgende:
Nou, de laatste minuten dat ik nog iets over het spel kan zeggen: Maffia, Pak Isdatzo, dat is de nachtwaker. kijk maar in de vorige hint daarover, zo duidelijk. Zorg dat je wint maffioso's!!!!!
quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:59 schreef timmmmm het volgende:
Nou, de laatste minuten dat ik nog iets over het spel kan zeggen: Maffia, Pak Isdatzo, dat is de nachtwaker. kijk maar in de vorige hint daarover, zo duidelijk. Zorg dat je wint maffioso's!!!!!
Kom jij maar even meequote:Op vrijdag 26 september 2008 19:01 schreef timmmmm het volgende:
komen jullie wel allemaal op mijn begrafenis?
quote:Features
bullet Abrasion and cut resistant
bullet High strength nylon core
bullet High strength to weight ratio
bullet Individual trace-ability
bullet Smooth Stretch for assisted recovery
bullet No cleaning required
bullet Easy to use - oval shaped eyelets
bullet Oil, water, mud and dust proof
bullet Custom made to any requirements
bullet Full range of sizes 1 tonne to 300 tonnes breaking strength
bullet Australian made