Dat lijkt me een goeie, dan kan Trigaliti de tips posten om 9 uur en hebben we vervolgens de hele nacht nog om eventueel te puzzelen, al zal ik dan wel met andere dingen bezig zijnquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:56 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Speciale rollen tot 2100 of zo?
Nee sorryquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:01 schreef timmmmm het volgende:
Nou, ik word keihard gelyncht, dus in principe wil ik wel t een en ander posten/doen,
Ik ga akkoordquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:05 schreef Ladidadida het volgende:
Gewone rollen dan tot 18:00 en speciale tot 21:00?
Prima, over het algemeen zitten we die laatste uren toch maar een beetje af te wachtenquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:05 schreef Ladidadida het volgende:
Gewone rollen dan tot 18:00 en speciale tot 21:00?
Maakt niet zoveel uit toch, 1 stem meer of minder?quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:07 schreef Queen_Bee het volgende:
Zou de dorpsoudste vandaag iets doen
You never know. Maar ik wil gewoon op diegene schelden dat ie een speciale rol heeft maar er niet isquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:14 schreef Robier het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit toch, 1 stem meer of minder?
Dat weet je niet, het kan iedereen zijn maar iemand met 2 stemmen die niet bij de maffia zit kan beter onbekend blijven.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
You never know. Maar ik wil gewoon op diegene schelden dat ie een speciale rol heeft maar er niet is
Ja, maar er komt wel een stem DORPSOUDSTE bijquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:22 schreef Robier het volgende:
[..]
Dat weet je niet, het kan iedereen zijn maar iemand met 2 stemmen die niet bij de maffia zit kan beter onbekend blijven.
Ah ok, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, maar er komt wel een stem DORPSOUDSTE bij
Oh, ik had bij mn eerste telling gezegd dat ik vanaf daar zou gaan tellen omdat men na de nieuwe hints misschien nog van stem wilden veranderen, en zie hierquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hara ik had al eerder op Ladi gestemd, maar die zie ik nu niet terug? Oh well, die wilde ik toch al unvoten
Mijn votes:
##Debbie_19
##Timmmmm
Nu zou ik er toch een van de twee goed moeten hebben toch? Allebei hebben ze een eigen verklaring voor die 1/9 situatie, dus in elk geval een goed
*zoek zoek*quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, ik had bij mn eerste telling gezegd dat ik vanaf daar zou gaan tellen omdat men na de nieuwe hints misschien nog van stem wilden veranderen, en zie hier
Maar ben vergeten dat hier weer bij te zetten, my bad
Waarom niet? Lijkt me toch gewoon een onderdeel van het profiel?quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:42 schreef Harajuku. het volgende:
Oh trouwens, fotoboeken worden toch niet voor de hints gebruikt?
Ik meen me te herinneren dat het nooit meedeed. En ik heb een drie maand foboban dus het zou leuk zijn als die regel blijftquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:47 schreef Robier het volgende:
[..]
Waarom niet? Lijkt me toch gewoon een onderdeel van het profiel?
Vandaarquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat het nooit meedeed. En ik heb een drie maand foboban dus het zou leuk zijn als die regel blijft
Gedraag je dan ook.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat het nooit meedeed. En ik heb een drie maand foboban dus het zou leuk zijn als die regel blijft
Stel je voor dat je vergeet hoe zo'n ding er ook al weer uitzietquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:59 schreef Harajuku. het volgende:
Die drie maanden is echt overdreven hoorIk postte een piemel ter visualisatie en binnen 2 sec zat Knut erbovenop (
)
Drie maand..
Bijna. Maar zo bedoel ik het niehiet. Het was bij een verhaaltje, een piemel icm een dikke kontquote:Op vrijdag 26 september 2008 18:02 schreef Susi het volgende:
[..]
Stel je voor dat je vergeet hoe zo'n ding er ook al weer uitziet
Dus óf Knut zat er op te wachten, óf Knut was aan het zoekenquote:Op vrijdag 26 september 2008 18:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bijna. Maar zo bedoel ik het niehiet. Het was bij een verhaaltje, een piemel icm een dikke kontSrieus 2 seconden later al een ban
Ik denk beidequote:Op vrijdag 26 september 2008 18:06 schreef Susi het volgende:
[..]
Dus óf Knut zat er op te wachten, óf Knut was aan het zoeken
quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:43 schreef Harajuku. het volgende:
Ho, ik bedoel natuurlijk 27.
Neequote:Op vrijdag 26 september 2008 18:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]heb ik dan 10 minuten uitstel van executie
Eerlijkheidshalve wil ik mijn vote op ladidadida veranderen
##unvote ladidadida
## timmmmm
Mag je eigelijk wel op jezelf stemmen
En nog een vraag, ik mag op het topic niet meer over het spel zeggen, wel over PM Rooksignalen, msn, of andere communicatie vormen?
Nee.quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]heb ik dan 10 minuten uitstel van executie
Eerlijkheidshalve wil ik mijn vote op ladidadida veranderen
##unvote ladidadida
## timmmmm
Mag je eigelijk wel op jezelf stemmen
En nog een vraag, ik mag op het topic niet meer over het spel zeggen, wel over PM Rooksignalen, msn, of andere communicatie vormen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |