Ik meen me te herinneren dat het nooit meedeed. En ik heb een drie maand foboban dus het zou leuk zijn als die regel blijftquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:47 schreef Robier het volgende:
[..]
Waarom niet? Lijkt me toch gewoon een onderdeel van het profiel?
Vandaarquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat het nooit meedeed. En ik heb een drie maand foboban dus het zou leuk zijn als die regel blijft
Gedraag je dan ook.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat het nooit meedeed. En ik heb een drie maand foboban dus het zou leuk zijn als die regel blijft
Stel je voor dat je vergeet hoe zo'n ding er ook al weer uitzietquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:59 schreef Harajuku. het volgende:
Die drie maanden is echt overdreven hoorIk postte een piemel ter visualisatie en binnen 2 sec zat Knut erbovenop (
)
Drie maand..
Bijna. Maar zo bedoel ik het niehiet. Het was bij een verhaaltje, een piemel icm een dikke kontquote:Op vrijdag 26 september 2008 18:02 schreef Susi het volgende:
[..]
Stel je voor dat je vergeet hoe zo'n ding er ook al weer uitziet
Dus óf Knut zat er op te wachten, óf Knut was aan het zoekenquote:Op vrijdag 26 september 2008 18:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bijna. Maar zo bedoel ik het niehiet. Het was bij een verhaaltje, een piemel icm een dikke kontSrieus 2 seconden later al een ban
Ik denk beidequote:Op vrijdag 26 september 2008 18:06 schreef Susi het volgende:
[..]
Dus óf Knut zat er op te wachten, óf Knut was aan het zoeken
quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:43 schreef Harajuku. het volgende:
Ho, ik bedoel natuurlijk 27.
Neequote:Op vrijdag 26 september 2008 18:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]heb ik dan 10 minuten uitstel van executie
Eerlijkheidshalve wil ik mijn vote op ladidadida veranderen
##unvote ladidadida
## timmmmm
Mag je eigelijk wel op jezelf stemmen
En nog een vraag, ik mag op het topic niet meer over het spel zeggen, wel over PM Rooksignalen, msn, of andere communicatie vormen?
Nee.quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]heb ik dan 10 minuten uitstel van executie
Eerlijkheidshalve wil ik mijn vote op ladidadida veranderen
##unvote ladidadida
## timmmmm
Mag je eigelijk wel op jezelf stemmen
En nog een vraag, ik mag op het topic niet meer over het spel zeggen, wel over PM Rooksignalen, msn, of andere communicatie vormen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |