kuch kuch... ik kan ook zomaar iemand meenemen mijn graf inquote:Op donderdag 25 september 2008 22:47 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
JA, direct 2 eruit knallen. 1 mafia over. Dan moeten we kunnen winnen.
En aangezien er slechts 1 hint naar mij wijst, kan ik het niet zijnquote:Op donderdag 25 september 2008 22:49 schreef -SG- het volgende:
[..]
Elk verhaal heeft hints wat naar 1 maffia leidt.
Oke.. ladididadididadida en debbie_19 dusquote:Op donderdag 25 september 2008 22:49 schreef -SG- het volgende:
[..]
Elk verhaal heeft hints wat naar 1 maffia leidt.
Wat jij allang wist. Want mob.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, wederom, totdat bleek dat dat de verkeerde hints waren.
Vergeet je Onzin voor het gemak maar even?quote:Op donderdag 25 september 2008 22:51 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En aangezien er slechts 1 hint naar mij wijst, kan ik het niet zijn
Ik kom daar bijna nooit meer, de laatste tijd.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vergeet je Onzin voor het gemak maar even?Dat zijn er al 2.
Fine, haal er maar hints uit die op mij wijzen dan. Good luckquote:Op donderdag 25 september 2008 22:52 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Wat jij allang wist. Want mob.
Ja, ik vraag me dus af wat het precies isquote:Op donderdag 25 september 2008 22:53 schreef Isdatzo het volgende:
alhoewel, roos kan idd ook op puntenslijpsel slaan.. de roos in haar handen.
Ik dacht een appel haha, ik zal es goed kijkenquote:Op donderdag 25 september 2008 22:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me dus af wat het precies is
Ik zag er een balletje in, maar begin nu te twijfelenquote:Op donderdag 25 september 2008 22:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me dus af wat het precies is
Ik dacht het ook. Maar ik wil eigenlijk eerst wel alles bekijken voor ik gelijk naar Ladidaidaiad ga, di tis haast te makkelijkquote:Op donderdag 25 september 2008 22:55 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik dacht een appel haha, ik zal es goed kijken
Bij wie ?quote:Op donderdag 25 september 2008 23:01 schreef Harajuku. het volgende:
aantal posts: 9 (gemiddeld 1 per dag)
das ook de volgorde als in het verhaaltjequote:Op donderdag 25 september 2008 23:01 schreef Harajuku. het volgende:
aantal posts: 9 (gemiddeld 1 per dag)
Tamiiiquote:
Bouwvakker kan ook op een tvprogramma slaan als 'Help, mijn man is klusser' enzo, of misschien wel iets bij Klussen & Wonenquote:Op donderdag 25 september 2008 23:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Tamiii
Ik kan trouwens geen ATs vol TV en of ONZ vinden
Ik krijg genade? awwquote:Op donderdag 25 september 2008 23:03 schreef PrincePolly het volgende:
Hier alvast mijn bijdrage:
Bij 1 vote mogelijkheid ## Laidaidiaidia
Bij een dubbele : dan neem ik debbie_19 er ook bij
Tot over 20 uurtjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |