MEt de overgebleven hints kwamen we uit op, tada, Ladidadida :")quote:Op donderdag 25 september 2008 22:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, tot dat bleek dat die hints er niets mee te maken hadden
met morgen bedoel je dan morgen na of voor 19.00? en wordt diegene zijn stem meegeteld?quote:Op donderdag 25 september 2008 22:40 schreef -SG- het volgende:
Nouja eigenlijk morgen maar van mij mag het nu. Maar als je er nog over na wilt denken mag het ook voor morgen 19.00 uur.
Oh, dat zou nog best eens kunnenquote:Op donderdag 25 september 2008 22:44 schreef Susi het volgende:
Trouwens, wijst dat schot en die 9 kogels niet op Debbie_ 19 ?
Hmm, 1 in het hoofd, 9 in de romp -> 19... clever thinkingquote:Op donderdag 25 september 2008 22:44 schreef Susi het volgende:
Trouwens, wijst dat schot en die 9 kogels niet op Debbie_ 19 ?
quote:Op donderdag 25 september 2008 22:46 schreef Harajuku. het volgende:
WAt denken jullie, moet ik een dubbele lynch instellen?
Hmm doe maar nu... Want anders wordt het misschien wat ingewikkeld.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:45 schreef tripack het volgende:
[..]
met morgen bedoel je dan morgen na of voor 19.00? en wordt diegene zijn stem meegeteld?
JA, direct 2 eruit knallen. 1 mafia over. Dan moeten we kunnen winnen.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:46 schreef Harajuku. het volgende:
WAt denken jullie, moet ik een dubbele lynch instellen?
Ja, daarom vermoord ik jouw mafiavriendjesquote:
Je zult het morgen wel zien, dat ik geen maffia benquote:Op donderdag 25 september 2008 22:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij in de positie om zoiets te zeggen![]()
![]()
![]()
Uhu, daarom riep je om het hardst dat we vooral tripack moesten hebben, en nu beschuldig je mijquote:Op donderdag 25 september 2008 22:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, daarom vermoord ik jouw mafiavriendjes
Van zijn post uit het vorige topic begreep ik dat per dode er een verhaaltje is met hints naar 1 persoon. Als er twee doden zitten daar hints in naar in totaal 2 verschillende maffia-ledenquote:Op donderdag 25 september 2008 22:46 schreef Isdatzo het volgende:
eerst SG vragen of de hints dit keer op meerdere personen slaan
Elk verhaal heeft hints wat naar 1 maffia leidt.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:46 schreef Isdatzo het volgende:
eerst SG vragen of de hints dit keer op meerdere personen slaan
Ja, wederom, totdat bleek dat dat de verkeerde hints waren.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:49 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Uhu, daarom riep je om het hardst dat we vooral tripack moesten hebben, en nu beschuldig je mij
kuch kuch... ik kan ook zomaar iemand meenemen mijn graf inquote:Op donderdag 25 september 2008 22:47 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
JA, direct 2 eruit knallen. 1 mafia over. Dan moeten we kunnen winnen.
En aangezien er slechts 1 hint naar mij wijst, kan ik het niet zijnquote:Op donderdag 25 september 2008 22:49 schreef -SG- het volgende:
[..]
Elk verhaal heeft hints wat naar 1 maffia leidt.
Oke.. ladididadididadida en debbie_19 dusquote:Op donderdag 25 september 2008 22:49 schreef -SG- het volgende:
[..]
Elk verhaal heeft hints wat naar 1 maffia leidt.
Wat jij allang wist. Want mob.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, wederom, totdat bleek dat dat de verkeerde hints waren.
Vergeet je Onzin voor het gemak maar even?quote:Op donderdag 25 september 2008 22:51 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En aangezien er slechts 1 hint naar mij wijst, kan ik het niet zijn
Ik kom daar bijna nooit meer, de laatste tijd.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vergeet je Onzin voor het gemak maar even?Dat zijn er al 2.
Fine, haal er maar hints uit die op mij wijzen dan. Good luckquote:Op donderdag 25 september 2008 22:52 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Wat jij allang wist. Want mob.
Ja, ik vraag me dus af wat het precies isquote:Op donderdag 25 september 2008 22:53 schreef Isdatzo het volgende:
alhoewel, roos kan idd ook op puntenslijpsel slaan.. de roos in haar handen.
Ik dacht een appel haha, ik zal es goed kijkenquote:Op donderdag 25 september 2008 22:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me dus af wat het precies is
Ik zag er een balletje in, maar begin nu te twijfelenquote:Op donderdag 25 september 2008 22:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me dus af wat het precies is
Ik dacht het ook. Maar ik wil eigenlijk eerst wel alles bekijken voor ik gelijk naar Ladidaidaiad ga, di tis haast te makkelijkquote:Op donderdag 25 september 2008 22:55 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik dacht een appel haha, ik zal es goed kijken
Bij wie ?quote:Op donderdag 25 september 2008 23:01 schreef Harajuku. het volgende:
aantal posts: 9 (gemiddeld 1 per dag)
das ook de volgorde als in het verhaaltjequote:Op donderdag 25 september 2008 23:01 schreef Harajuku. het volgende:
aantal posts: 9 (gemiddeld 1 per dag)
Tamiiiquote:
Bouwvakker kan ook op een tvprogramma slaan als 'Help, mijn man is klusser' enzo, of misschien wel iets bij Klussen & Wonenquote:Op donderdag 25 september 2008 23:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Tamiii
Ik kan trouwens geen ATs vol TV en of ONZ vinden
Ik krijg genade? awwquote:Op donderdag 25 september 2008 23:03 schreef PrincePolly het volgende:
Hier alvast mijn bijdrage:
Bij 1 vote mogelijkheid ## Laidaidiaidia
Bij een dubbele : dan neem ik debbie_19 er ook bij
Tot over 20 uurtjes
roosje is ladidadida. Maar heeft de tv er nog iets mee van doen? Of dat ene schot?quote:Op donderdag 25 september 2008 22:32 schreef -SG- het volgende:
Na een lange zware dag werken was bouwvakker BaraCupraCuda (dorpsbewoner) toe aan rust. Lekker thuis voor de buis een beetje zappend naar al die onzin en onrust op tv aan het kijken. Nee het was BaraCupraCuda niet ontgaan dat er 2 mensen vermoord waren in FOK!City. Zo ook de tv zenders niet.
Toen zijn vrouw naar beneden kwam om te kijken waar BaraCupraCuda bleef zag ze dat hij vermoord was 1 schotwond in zijn hart. Een roosje lag boven op zijn buik. Waarschijnlijk was deze van de dader.
Het is een appelquote:Op donderdag 25 september 2008 22:53 schreef Isdatzo het volgende:
alhoewel, roos kan idd ook op puntenslijpsel slaan.. de roos in haar handen.
quote:Op donderdag 25 september 2008 23:06 schreef Susi het volgende:
Roosje is ook moderator van Misdaad.
Ik sla door
Maar 1 en 9 stond toch in het andere stuk en slaat dus op iemand anders?quote:Op donderdag 25 september 2008 23:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ladidadida staat ook op plek 1 in de deelnemerslijst, mogelijk extra argument. Zou wel dat ene schot verklaren (eerste bullet point in een lijstje)
1 staat ook bij barra, toch?edit: ja, één schotwond in het hartquote:Op donderdag 25 september 2008 23:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar 1 en 9 stond toch in het andere stuk en slaat dus op iemand anders?
zet er dan even bij wiequote:Op donderdag 25 september 2008 23:13 schreef Harajuku. het volgende:
Na een lange zware dag werken was bouwvakker BaraCupraCuda (dorpsbewoner) toe aan rust. Lekker thuis voor de buis een beetje zappend naar al die onzin en onrust op tv aan het kijken. Nee het was BaraCupraCuda niet ontgaan dat er 2 mensen vermoord waren in FOK!City. Zo ook de tv zenders niet.
Toen zijn vrouw naar beneden kwam om te kijken waar BaraCupraCuda bleef zag ze dat hij vermoord was 1 schotwond in zijn hart. Een roosje lag boven op zijn buik. Waarschijnlijk was deze van de dader
geboortedatum: 02-02-1991
-----------------------
Maar geen TV/ONZ
Sorry, Timmmmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo nu kan ik vredig rusten
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Het ene schot staat ook bij Barra en ik dacht ook bij de kill van gisteren, maar daarvan moet ik het verhaaltje dan weer opzoekenquote:Op donderdag 25 september 2008 23:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar 1 en 9 stond toch in het andere stuk en slaat dus op iemand anders?
quote:Op donderdag 25 september 2008 23:16 schreef tripack het volgende:
mensen ik weet wie ik mijn graf meesleur ..muwhahaahahet is....
Heb je het nog ergens op gebaseerd of is het gewoon een vrij schot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo nu kan ik vredig rusten
Ja, PS, MaJo en ik ook. Dat is al eerder voorbij gekomenquote:Op donderdag 25 september 2008 23:17 schreef Susi het volgende:
B.ertha heeft ook veel in MEN gepost.
Maar volgens SG keken we naar de verkeerde hints toenquote:Op donderdag 25 september 2008 23:17 schreef Susi het volgende:
B.ertha heeft ook veel in MEN gepost.
vrij schotquote:Op donderdag 25 september 2008 23:17 schreef Robier het volgende:
[..]
Heb je het nog ergens op gebaseerd of is het gewoon een vrij schot?
Sorry ik spuitelf zijn.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, PS, MaJo en ik ook. Dat is al eerder voorbij gekomen
Oh echt?quote:Op donderdag 25 september 2008 23:34 schreef Harajuku. het volgende:
En MaJo zondag 19 november 2000 @ 17:51
quote:
Ik denk dan ook dat debbie en tamiii het best bij die hint zouden apssenquote:Op donderdag 25 september 2008 23:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En de S is de 19e letter van het alfabet, dat maakt Susi ook weer verdacht... ik denk dat je altijd wel genoeg vindt als je je maar genoeg op die 19 richt
Nee, kan niet. 19 en roos staan in twee verschillende stukjes dus horen bij 2 vershcillende mensenquote:Op donderdag 25 september 2008 23:38 schreef MaJo het volgende:
Damn nu wijst het wel naar heel veel mensenIk neig nog steeds het meest naar debbie19 maar timmmm met roosendaal en 1991 zou ook best kunnen
19quote:Op donderdag 25 september 2008 23:39 schreef Isdatzo het volgende:
júist
Ik ga maar slapen denk ik![]()
![]()
Morgen laat thuis wss.. 't zal 18.30/19.00 worden.
Nee want daar snap ik juist helemaal niets vanquote:Op donderdag 25 september 2008 23:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ga maar iets over de eerste kill zoekenDie vind ik het moeilijkst
Oh shit jaquote:Op donderdag 25 september 2008 23:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, kan niet. 19 en roos staan in twee verschillende stukjes dus horen bij 2 vershcillende mensen
Wat bedoel je met de 2 bij timmm?quote:Op donderdag 25 september 2008 23:40 schreef Harajuku. het volgende:
ladidaidai met een roos maar dat lijkt té makkelijk
Timmmm met Roosendaal, 2 en een televisie topic geopend
Debbie 19 met de cijfers 1 en 9
Tamiii met 9 en 1 & verliefdtopic - liefde
Ik neig nu meer naar Tamiii en Timmm
Ja, Tamiii is 9 posts met gemiddeld 1, maar als ze toevallig ineensquote:Op donderdag 25 september 2008 23:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh shit jaDan toch debbie19 denk ik
Met als tweede tamii en toch ook wel ladiedadieda...
2 februari, stond ergens in zijn profielquote:Op donderdag 25 september 2008 23:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat bedoel je met de 2 bij timmm?
Omdat er zo specifiek 2 doden staat en hij bij ICQ 2 heeft staan. Misschien te vergezocht, maar wel even extra erbovenop bij hemquote:Op donderdag 25 september 2008 23:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat bedoel je met de 2 bij timmm?
Hehe dat van tamiii is wel een goeie jaquote:Op donderdag 25 september 2008 23:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, Tamiii is 9 posts met gemiddeld 1, maar als ze toevallig ineenszou posten was het 10 1 geweest. Dus toch debbie dan maar. Is er bij Debbie verder nog iets te vinden?
Ah goed gevondenquote:Op donderdag 25 september 2008 23:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat er zo specifiek 2 doden staat en hij bij ICQ 2 heeft staan. Misschien te vergezocht, maar wel even extra erbovenop bij hem
Oh ja, en 2 2 in zijn datum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |