quote:Op donderdag 25 september 2008 11:22 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik zei net tegen Knut, dat ik zo blij ben dat ik het leven zo absoluut niet ervaar. En ik scrhik ook best dat zoveel mensen het wel zo zien. Doet me beseffen hoe gelukkig ik blijkbaar ben.Ik ervaar het leven als heel fijn.
Toch kan ik me wel voorstellen dat je zelfmoord pleegt en ik zie het zeker ook niet als egoistisch. Hoe eenzaam en verlaten moet je je voelen. Hoe rot, om dit te doen.
Een dikke knuffel voor iedereen die het moeilijk heeft.
quote:Op donderdag 25 september 2008 10:06 schreef _evenstar_ het volgende:
Mensen die een kaartje willen sturen, zou dat zeerwaarderen, ik wil voor arwen een mooi album maken en een mooie " papa" doos met herinneringen etc.. en zou het fijn vinden als daar ook wat kaarten bij zitten, zodat ze kan zien dat er toch veel goedheid in een mens zit.
Gezien de woonsituatie e.d. en ik niet mijn ouders hen adres graag geef.. gelieve dit via Anitra te doen..
Gelukkig kan haar papa het later zelf ook nog vertellen. Kijk maar eens op fok rond hoe hij over zijn dochter gepost heeftquote:Op donderdag 25 september 2008 11:55 schreef Rewimo het volgende:
Ik hoop dat er voor Arwen veel foto's zijn, en misschien wel video's? En er zijn gelukkig mensen die haar kunnen vertellen hoeveel haar papa van haar hield
ik heb daar gister ook al aan zitten denkenquote:Op donderdag 25 september 2008 12:23 schreef Brighteyes het volgende:
IK heb gisteren nog terug zitten kijken in de topics van oa de FOT-treinen-meet en daar las ik veel over foto's van Arwen met papa. Het waren kruisjes, maar ik gok dat evenstar, of anders de fotograaf er nog wel kopietjes van heeft. Fijn dat die er zijn.
maak er dan Speeltuinbankje Samen staan we sterk vanquote:Op donderdag 25 september 2008 12:27 schreef Lois het volgende:
Even TT aangepast, speeltuinbankje moet er toch wel in vind ik, da's traditie
Okequote:Op donderdag 25 september 2008 12:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
maak er dan Speeltuinbankje Samen staan we sterk van
liefquote:
Mensen die zelfmoord willen plegen zijn er zelf vaak van overtuigd dat iedereen beter af is zonder diegene.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:18 schreef Vivi het volgende:
[..]
. Mensen die graag willen leven gaan dood, en mensen die zoveel geluk hebben zien het niet eens.
Dit maakt jou zo'n toffe user!quote:Op woensdag 24 september 2008 13:17 schreef RockabeIIa het volgende:
En toch hoe verrot de situatie nu is, na de posts van evenstar zelf de laatste tijd denk ik echt dat zij het voor 200% helemaal gaat redden met haar meiske.
Nu we het toch over moeilijke dingen hebben wil ik graag iemand noemen waarvoor ik de laatste dagen erg veel bewondering heb gekregen: Jojogirl. You go girl!
quote:Op donderdag 25 september 2008 12:45 schreef CrazyMoon het volgende:
ik post eigenlijk nooit in het speeltuinbankje, maar wilde toch even aan iedereen een knuffel geven!![]()
Mijn broer heeft vorig jaar onverwachts zelfmoord gepleegd en ben er nog steeds niet overheen. Komt ook door de dingen die ervoor en erna zijn gebeurd waardoor ik nog steeds niet aan het 'rouwen' ben.
Ik ben niet boos op mijn broer, ik weet dat dit zijn keuze was.. maar ooow, ik kan alleen maar denken aan hoe zijn laatste minuten moeten zijn geweest, hoe alleen hij zich moet hebben gevoeld..
verdorie, waarom moest dit toch gebeuren.![]()
Heb een tijdje niet kunnen huilen, maar door dit nieuws komt alles weer boven en kan ik mn tranen moeilijk bedwingen.
Dat vind ik wel een compliment.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:08 schreef bixister het volgende:
webkim, wat een prachttaart met prachttekst.ik ga 't gedichtje bewaren, als je 't goed vindt!
voornamelijk hele forse spierpijn. Ik ben echt geen piepdoos maar dit is toch wel flink klote.Dat de neuroloog bleef zeggen dat hij er niets van nsapte en het heel bijzonder vond, helpt er ook niet echt aan mee. Volgende week de uitslagquote:Op donderdag 25 september 2008 23:26 schreef bixister het volgende:
ach maneki, wat rot zeg. heeft dat zo'n naar na-effect?
Wowquote:Op donderdag 25 september 2008 22:10 schreef Webkim het volgende:
Mijn vader verjaart dinsdag. Mijn vader die op 1 sept. vorig jaar een bedrijfsongeval kreeg en nog altijd niet thuis is. Na bijna een half jaar op de intensive care - waar mijn zwangerschap langs hem heenging omdat hij in slaap gehouden werd - woont hij nu al maandenlang in een revalidatiecentrum.
Hij maakte de geboorte van Thomas niet mee, maar een week later stonden we aan zijn bed. Met zijn eerste kleinkind. Een kleinZOON. Zijn grote trots. Zijn oppepper.
Dinsdag verjaart Thomas' opa. En Thomas geeft hem deze taart (geinspireerd door Sugars prachtige Maria&Storm verjaardagstaart):
*klikbaar*
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wedden dat hij het niet droog houdt?
quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:32 schreef poemojn het volgende:
onbeperkt internet kost iets van 10 euro per maand, valt nog wel mee toch?
Succes Snoopy!
Rietsuiker kun je in de supermarkt kopen. Maanzaadjes waarschijnlijk ook wel (bij de bakbenodigdheden of anders misschien bij de kruiden). Bloem is gewoon witte bloemquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:53 schreef texelonia het volgende:
Ik dacht vandaag lekker appeltaart ofzow te maken met Noah. Maar hij is eigenwijs, en wil persé bananentaart makenNu heb ik een heel simpel maar saai recept gegoogled, en een denk ik veel lekkerder recept maar uiteraard ook ingewikkelder....
Kun je rietsuiker gewoon in de supermarkt kopen? En maanzaadjes? Wat is patentbloem, is dat gewoon bloem of iets speciaals? Hoe kun je van een ei de dooier van het eiwit scheiden?
Ik ben niet bepaald een keukenprinses, dus hij gaat vast vreselijk mislukken(Niemand zin om te komen helpen?
)
Rietsuiker gewoon in de supermarkt ja, en maanzaad ook wel geloof ik. Patentbloem is gewone bloem, staat er wel op. en dooier van eiwit scheiden: ik heb er een speciaal dingetje voor, maar gebruik het nooit. Ff een handigheidje, gaatje in ei slaan op een rand, doormiddenbreken met je duimen boven een schaal zodat het eiwit eruit loopt, dooier in een helft houden en voorzichtig naar de andere helft overgieten tot alle eiwit in de schaal is gelekt.quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:53 schreef texelonia het volgende:
Ik dacht vandaag lekker appeltaart ofzow te maken met Noah. Maar hij is eigenwijs, en wil persé bananentaart makenNu heb ik een heel simpel maar saai recept gegoogled, en een denk ik veel lekkerder recept maar uiteraard ook ingewikkelder....
Kun je rietsuiker gewoon in de supermarkt kopen? En maanzaadjes? Wat is patentbloem, is dat gewoon bloem of iets speciaals? Hoe kun je van een ei de dooier van het eiwit scheiden?
Ik ben niet bepaald een keukenprinses, dus hij gaat vast vreselijk mislukken(Niemand zin om te komen helpen?
)
Ik had er ook last van en besefte me dat ik op de tocht lag in de slaapkamer. Raam dicht en het was over met een dag of twee.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:24 schreef _Ingrid_ het volgende:
Webkim wat mooi zeg!
Iemand nog tips om van rare spierpijn in je nek/schouder af te komen? Behoorlijk pijnlijk, kan er niet goed van slapen. Massage en warmteding helpen niet echt.
volgens mij wel hoor, van Baukje zelfs. en anders zeker bij de broodbakspullen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:26 schreef texelonia het volgende:
Bedankt voor de tips!
Turske winkel zit alleen niet in de buurt, dus ik hoop dat ze die maanzaadjes gewoon bij de supermarkt hebbe, hoewel ik m'n twijfels heb... (onze supermarkt is ook weer niet heel groot, AH 3 geloof ik)
Iets typen is ook wel handig. Mij heeft de Osteopaat enorm geholpen. Maar toen had ik ook al drie weken last ondanks spierverslappers en pijnstillers. Maar aangezien jij nu zwanger bent is dat ook geen optie. Het zal ook wel een deel spanning zijn misschien? er zijn wel ontspanningsoefeningen te vinden op internet. misschien kan dat je wat verlichting geven.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:24 schreef _Ingrid_ het volgende:
Webkim wat mooi zeg!
Iemand nog tips om van rare spierpijn in je nek/schouder af te komen? Behoorlijk pijnlijk, kan er niet goed van slapen. Massage en warmteding helpen niet echt.
Het wordt niet stevig! Het blijft dun en slijmerig en het schuimt.... Of ben ik te ongeduldig en duurt het gewoon heeeeeel lang?quote:Klop de eiwitten met een beetje zout, totdat dit een stevig mengsel vormt. Doe er dan 6 el suiker bij en klop het geheel verder op tot het goed stevig is.
TOPOROM EUROPA GROEP 7/8 - PC GAMESquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:07 schreef lady-wrb het volgende:
ik zoek een pc-spel over topografie, maar ik kan niets vinden. iemand een tip/idee?
Op Ibiza was dat beter geregeld, daar was in elke horecagelegenheid WIFI. Allemaal van die leuke hippe mensjes met kleine laptopjes op een terrasjequote:Op vrijdag 26 september 2008 09:39 schreef texelonia het volgende:
Bij T-Mobile hebben ze speciale abonnementen voor de iPhone zodat je er optimaal van kunt gebruik maken. Onbeperkt internet zit daar dus bij in. Dan is het dus helemaal niet zo duur
Alleen heb ik mijn abo verlengd, en het speciale iPhone abo gaat dus pas half februari in...Dus nu internet ik alleen als er ergens een open draadloos netwerk is
![]()
Bij mij helpt dit:quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:24 schreef _Ingrid_ het volgende:
Webkim wat mooi zeg!
Warme douche helpt wel iets.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:19 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Bij mij helpt dit:
- warme douche erover
- tijgerbalsem inmasseren (dit koop je gewoon bij de drogist)
- rust houden (= geen wilde, drukke dingen doen)
Is nog best snel.. zo binnen 3 minutenquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:22 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Warme douche helpt wel iets.
Tijgerbalsem denk ik nog over na.
Rust houden lukt gedeeltelijk. huishouden moet gedaan worden en Kim loopt ook nog rond.
De pijn komt nu weer opzetten. Gelukkig ging het slapen vannacht beter. Ga zo lekker bankhangen. En met 1 hand typen gaat best langzaam.
Ik zou hem thuis uit laten leggen hoe hij het leert en dan zelf bijspringen. Belachelijke reactie van de leerkracht trouwens, daar zou ik ook wat mee doen. dit kon toch beter in het kleuter/pubertopic?quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:55 schreef lady-wrb het volgende:
*knip* leren om te leren
ik zette het speciaal hier omdat mensen met jongere kinderen misschien niet in dat topic kijken en er misschien wel verstand van kunnen hebben.quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:12 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik zou hem thuis uit laten leggen hoe hij het leert en dan zelf bijspringen. Belachelijke reactie van de leerkracht trouwens, daar zou ik ook wat mee doen. dit kon toch beter in het kleuter/pubertopic?
Mooi BE
dat topo is maar 1 stukje idd. maar ik wil voorkomen dat luca de moed laat zakken en er gewoon niets meer aan wil doen (zo'n type is het nl.)quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:16 schreef moussy het volgende:
Ik zou niet gericht naar topo gaan kijken, maar eerst hoe hij leert, dat is iets belangrijker lijkt me, omdat hij anders straks vast zit met alle andere dingen waarvoor hij moet leren.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:57 schreef Vivi het volgende:
[..]
Op Ibiza was dat beter geregeld, daar was in elke horecagelegenheid WIFI. Allemaal van die leuke hippe mensjes met kleine laptopjes op een terrasje.
volgens mij moet ik daar die kaarten zelf maken, ik kan allen groningen vinden.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:49 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Wellicht heb je hier iets aan: onlineklas
we hebben een bordspel. een 10 voor topo. Misschien is dat ook iets voor hem? Nederland en Europa staan erop.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:47 schreef lady-wrb het volgende:
dat snap ik ook wel moonah, maar hij weet dat luca geen doorsnee kind is (pdd-nos achtergrond, waar ik geen drama van maak, maar sommige dingen werken nu eenmaal op een wat andere manier bij hem) met taal is het net zo, zij het dat hij zijn dikteewoordjes wel mee naar huis krijgt en die hamer ik er elke dag bij hem in en dan gaat het diktee wel goed.
raar eigenlijk, hoogbegaafd scoren en dan gewoon geen topo of spelling kunnen leren. klopt zo'n intelligentietest dan eigenlijk wel?
Samen online oefenen niks dan? Kan op http://www.brujon.net/topo/index.htmquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:54 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
volgens mij moet ik daar die kaarten zelf maken, ik kan allen groningen vinden.
en ik ben een nog groter topo-drama dan mijn kind
Je moet plaatsnamen benoemen op een kaart. dichterbij kan je volgens mij niet komen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:10 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb er van gehoord ja, heb er ook een tijdje naar gezocht op marktplaats, maar wil toch iets wat het dichtste bij het kaartgebeuren blijft.
ik ga morgen kijken bij de bieb of ze daar toporom hebben anders ga ik proberen die te kopen.
in favorieten gezetquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:10 schreef No Nick het volgende:
[..]
Samen online oefenen niks dan? Kan op http://www.brujon.net/topo/index.htm
Ik ook nu, vond hem ineensquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:13 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
in favorieten gezetik ga er morgen naar kijken.
Getsie...quote:een van mijn katten is kwijt:{ ze is al 2 dagen spoorloos nu
morgen ga ik briefjes huis aan huis in de bus doen. t is nogal een nieuwsgierig gevalletje, misschien zit ze ergens in een schuur opgesloten. dr zus is helemaal uit dr doen
en wij ook
Veel hoogbegaafden hebben moeite met 'stampwerk'. Dingen begrijpen en snappen lukt wel en op die manier kunnen ze de dingen wel onthouden (en anders snel beredeneren).quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:47 schreef lady-wrb het volgende:
raar eigenlijk, hoogbegaafd scoren en dan gewoon geen topo of spelling kunnen leren. klopt zo'n intelligentietest dan eigenlijk wel?
Als het zo blijft, is dat wel een goed idee. Maandag naar de ha, kijken wat die ervan vind. Misschien wel een ontsteking, het is wel wat dik. Moet alleen nog kijken hoe het met vergoedingen zit, als het fysio wordt.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:40 schreef Vicky het volgende:
Ingrid, waarom maak je niet een afspraak bij de fysiotherapeut?
Ik vond gisterenavond ook nog deze site, maar toen ging mijn internet ineens raar doen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:13 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
in favorieten gezetik ga er morgen naar kijken.
een van mijn katten is kwijt:{ ze is al 2 dagen spoorloos nu
morgen ga ik briefjes huis aan huis in de bus doen. t is nogal een nieuwsgierig gevalletje, misschien zit ze ergens in een schuur opgesloten. dr zus is helemaal uit dr doen
en wij ook
amivedi kun je misschien nog bellen ? het dierenasiel neemt ook vermissingen op (tenminste hier wel)quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:38 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb al wel de dierenambulance gebeld en een foto doorgemaild. maar ja, als die wat vinden is het meestal een dode kat. en toch heb ik liever een dode kat dan die vreselijke onzekerheid wat er gebeurd kan zijn.
luca vroeg vanavond: hoe zou dirkje er nu uitzien. ik heb maar gezegd dat ze vast aan het spelen was met allemaal andere katten, maar ik werd helemaal eng van die vraag: ik wil er niet aan denken wat er allemaal gebeurd kan zijn
nooit bij een dierenasiel ergens zo maar vanuit gaan, dat klinkt heel lullig, maar het kán zijn dat er onderling (meestal) wat kutnijd is en dat alles via de regeltjes moet. Gewoon alles zelf bellen en ook briefjes bij de dierenwinkels ophangenquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:54 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb het bij de dierenambulance gemeld en zij zitten naast het asiel. ik ging er eerlijk gezegd vanuit dat die elkaar wel op de hoogte houden, maar ik ga ze morgen toch maar proberen te bellen.
bij amivedi heb ik op de site gekeken, maar er stond niks op.
en anderhalve kilo lichter? dan is van ons kieskeurige dirkje niks over, die is zo klein en tenger itt tot haar vreetzakkerige zusje, dat twee keer zo dik en groot is.
ze heeft een bandje met kokertje en belletje.quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:10 schreef moussy het volgende:
[..]
nooit bij een dierenasiel ergens zo maar vanuit gaan, dat klinkt heel lullig, maar het kán zijn dat er onderling (meestal) wat kutnijd is en dat alles via de regeltjes moet. Gewoon alles zelf bellen en ook briefjes bij de dierenwinkels ophangen
Wel erg trouwens, moet er niet aan denken om een kat kwijt te raken. Is ze gechipt?
ik denk dat dat komt door lokale vrijwilligers die het moeten doen ? In rotterdam werd het minder goed bijgehouden dan hier in zwolle. Hier belde ik dat we hem kwit hadden en terwijl ik aan de foon zat werd de vermissing er op gegooid, stuurde later foto en binnen een half uur stond die foto er op. ook toen hij weer terrecht kwam werd daar ala minuut op gereageerd door hem er weer af te halen (en kennelijk gezien de post 2 dagen daarna een acceptgiro te sturen in de hoop dat we donateur worden)quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:16 schreef moussy het volgende:
de site van amivedi wordt hier slecht bijgewerkt vind ik. Ik heb in 1 week tijd 2 katten (dood) gevonden en die hebben er nooit op gestaan.
Hond is weer helemaal blij, bench en nachthok zijn weer slaapwaardig ingericht EN ze heeft vandaag twee kiezen gewisseld. Ze wilde vanavond niet eten, en bij 5 maanden maakte ik me niet zo'n zorgen. Maar na ruim uur non-stop kauwen, was haar bot één rode zooi geworden. Ik aaide haar en kwam ondertussen twee kiezen tegen. Toen had ze ineens de fut gevonden om alsnog te eten en dat gaat best als je net twee kiezen kwijt bent. Wat dat betreft zijn het net kinderen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:22 schreef Brighteyes het volgende:
Oei nee, da's niet handig dan PV!
Sjeekie, hond weer blij?
heb je een tipje 10 sec. lijm in de sluiting gedaan, dat de onderkant op de bovenkant aansluit zeg maar... ze verliezen zo snel de onderkant van die kokertjes.quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:19 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ze heeft een bandje met kokertje en belletje.
Twan is er niet eens en toch ben ik al voor 8 uur op... ik kan niet meer echt uitslapen sinds ik zwanger ben en in het weekend dus ook altijd vroeg eruit.... 8 uur is dan echt laat trouwens.quote:Op zondag 28 september 2008 08:12 schreef Webkim het volgende:
Oeh, da's leuk Vicky! Enjoy!
Ook goeiemorgen trouwens.Voor achten op, op zondag. Heel fijn hoor; een gezinsleven.
Nu ja, we wonen niet samen he, en dat wil hij dus ook niet. Sterker nog, onze relatie is soms redelijk ondefinieerbaarquote:Op zondag 28 september 2008 09:44 schreef bixister het volgende:
wow vivi, da's nogal een stap. en hoe kijkt je partner daar tegenaan?
Ha! Maar ik loop in.quote:Op zondag 28 september 2008 09:24 schreef Sugar het volgende:
Hihi, hier ook een vroege zondag, maar dat is altijd zo.
Ik heb algestofzuigd, afwasmachine in- en uitgeruimd, kinderen aangekleed en eten gegeven, pannenkoeken gebakken (oké, nog bezig as we speak)...
dat gaat zeker lukken. nu meer genieten van de parades en de figuren dan van de achtbanen. vind het wel jammer dat ik niet in space mountain of the tower of terror kan. ach over een paar jaar misschien wel.quote:Op zondag 28 september 2008 11:20 schreef Macka66 het volgende:
Vicky, heel veel plezier met het niet in al die schud en op z'n kop hang dingen gaan zitten![]()
nee hoor, ook voor een zwangere Disneyfreak is er nog genoeg leuks daar!
Ja zo kan ik het ookquote:Op zondag 28 september 2008 10:19 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ha! Maar ik loop in.
Afwasmachine uitgeruimd, ....Vaatwasser leeggehaald.
quote:
Die vraag kwam meteen in me op ja!quote:
Uiteraard is Dean prioriteit nummer 1, maar zoals het nu klinkt zou hij daar een heerlijk leven hebben, met veel kindjes, beestjes, muziek en zonquote:Op zondag 28 september 2008 14:09 schreef sjak het volgende:
[..]
Ja zo kan ik het ook![]()
Ik doe vandaag weinig, ben aan het bijkomen van de afgelopen week en energie aan het verzamelen voor komende week.
Vivi, wat een enorme uitdaging. Als het je wat lijkt moet je er zeker voor gaan. Tenminste als het ook voor Dean een mooie oplossing kan worden. Spannend hoor!
quote:Op zondag 28 september 2008 20:23 schreef Vivi het volgende:
Ik zie alle OUD kindjes al ronddartelen met de biggetjes en de geitjes...als Patty Brard dan maar niet langskomt om ze stiekem een klysma te geven
.
dan geven de moeders Patty toch een klysma?! Ik vind het wel iets voor SHE en Swets om te doenquote:Op zondag 28 september 2008 20:23 schreef Vivi het volgende:
Zeker weten.
Ik zie alle OUD kindjes al ronddartelen met de biggetjes en de geitjes...als Patty Brard dan maar niet langskomt om ze stiekem een klysma te geven
.
Ik raak al jaren geen sos meer aan, en zo groot zijn mijn vetbobbels ook weer nietquote:Op zondag 28 september 2008 20:25 schreef Moonah het volgende:
Gadver.![]()
Al heb jij ook wel eens Pattyachtige neigingen hoor...![]()
![]()
O, ik had meteen mijn koffers gepaktquote:Op zondag 28 september 2008 21:22 schreef Lishe het volgende:
Vivi, ik vind het superspannend voor je. Echt heel. Aan de ene kant lijkt het me te gek, aan de andere kant al dat gedoe. Maar ik vind het wel heeeel goed dat je je gevoel achterna gaat. Stoer.
Voor mezelf lijkt me zoiets vreselijk. Lief heeft een paar maanden terug een offer he can[ s]´t[/s] refuse gehad. In Amerika. Nou, nooit dat ik mee zou gaan. Gelukkig heeft hij er geen spijt van dat hij het niet gedaan heeft.
!
Liefquote:Op zondag 28 september 2008 21:22 schreef Belana het volgende:
ff het ultieme parijs gevoel weergeven
[ afbeelding ]
zo, ik help je wel ffquote:Op zondag 28 september 2008 21:56 schreef sjak het volgende:
Wat heerlijk, Parijs! Ik wil oooooook lees dit Schanul, lees dit
Helaas geen goed internet op mijn telefoon, anders had ik zeker even hier gepost!quote:Op maandag 29 september 2008 08:55 schreef snoopy het volgende:
Wow PM, wat spannend en leukIk vroeg me al af of je veilig geland was
![]()
Hier een ziek jongetje, dus vandaag aan huis gekluisterd
Ik heb amper familie, dus dat scheeltquote:Op zondag 28 september 2008 23:06 schreef bixister het volgende:
toevallig vliegt precies vandaag mijn middelste broer voor de laatste keer terug uit Australië.na daar een paar jaar gewoond te hebben kwamen ze tot de ontdekking dat ze er toch niet voor altijd wilden blijven. 't is een enorm sociaal stel, dat daar ook al wel weer hard een netwerk aan 't opbouwen was, maar 't komt toch niet in de buurt van de vriendenkring die ze hier inmiddels hadden, en die natuurlijk in veel langere tijd is opgebouwd. daar hadden ze zich wel wat op verkeken. en de familie bleek uiteraard ook onmisbaar.
![]()
![]()
ik zou 't niet graag doen, zo ver weg van familie vooral. maar ik kan me het avontuurlijke gevoel erbij ook wel voorstellen.
Me too!quote:Op maandag 29 september 2008 11:01 schreef YPPY het volgende:
Zit nu te wachten tot het 11 uur is. En op een andere plek zit een kerk/zaal/weetikveelwat ook te wachten. Met een kleine Arwen erbij.
Ja he... dat waren ook mijn gedachten de afgelopen 10 minuten ofzo... wat een verdriet daar toch...quote:Op maandag 29 september 2008 11:01 schreef YPPY het volgende:
Zit nu te wachten tot het 11 uur is. En op een andere plek zit een kerk/zaal/weetikveelwat ook te wachten. Met een kleine Arwen erbij.
quote:WIJCHEN - Twee luchtballonnen hebben zaterdagavond een noodlanding gemaakt in een woonwijk in het Gelderse Wijchen onder de rook van Nijmegen. Volgens de brandweer is niemand gewond geraakt.
Nee, dat was een dagje eerder!quote:Op maandag 29 september 2008 11:52 schreef sjak het volgende:
Bah, wat een vreemde dag. Ik denk veel aan Evenstar en Arwen (en de rest van de familie).
En gelukkig lees ik net dat het met PM goed is gegaan. Ze was zeker niet in Wijchen aan het vliegen
[..]
Dat had ik vanochtend ook... Zo'n dag dat het regent, binnen en buiten.quote:Op maandag 29 september 2008 11:16 schreef Stiemie het volgende:
Raar gevoel hoor als je eraan denkt dat ze daar nu afscheid aan het nemen zijn met die kleine Arwen erbij
maar BE.. het is ook wel zo dat het leven ook gewoon door gaat... Jij vecht met de twijfels om een fiets, ik met laminaatquote:Op maandag 29 september 2008 15:42 schreef Brighteyes het volgende:
Toch geen fiets gekocht... ik twijfel te veel...
En het is al zo lekker futiel en banaal met al het nieuws van hier...
dat is bij een collega van mijn man, echt heel vreselijkquote:Op maandag 29 september 2008 14:23 schreef Stiemie het volgende:
Brrr hoorde net zo'n vreselijk verhaal van mijn schoonmaakster. Bij een ander gezin waar ze ook schoonmaakt is een kindje van 4 maanden overleden aan wiegendood op de opvangPfff het zal je gebeuren...
Heel erg inderdaad Belana. Ik begreep dat morgen de uitvaart is. M'n schoonmaakster gaat er ook heen. Ze was er ook helemaal ondersteboven van...quote:Op maandag 29 september 2008 20:06 schreef Belana het volgende:
[..]
dat is bij een collega van mijn man, echt heel vreselijk
vaak krijg je roest weg met colaquote:Op maandag 29 september 2008 20:39 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ik krijg 1 van de voetsteunen ook niet meer los en verplaatst, dus als dat F. ook echt niet lukt moet er sowieso een andere komen gewoon voor de veiligheid.
Maar ik vroeg me idd al af of er losse bekleding te kopen is, want dat zit er sowieso niet meer bij.
Straks ben je die 40 euro verschil echt vergeten hoor. Kies welke jij het mooist vindt.quote:Op maandag 29 september 2008 19:26 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, geen nieuwe fiets nog. Het gaat tussen die van de halfords uit de aanbieding nu en een mamafiets die 10Eur duurder is, maar waar dan ook nog eens 30Eur bezorgkosten bijkomen etc. etc.
Óf liever, die het lekkerste rijdt!quote:Op maandag 29 september 2008 21:52 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Straks ben je die 40 euro verschil echt vergeten hoor. Kies welke jij het mooist vindt.
Ha wat een warm onthaal Rocka!quote:Op maandag 29 september 2008 21:54 schreef RockabeIIa het volgende:
Heyyyyy Spuug, hoe'st met oe? <3 En oe pootje?
Haiiiiiquote:Op maandag 29 september 2008 23:15 schreef Lishe het volgende:
Oeh Tristan!
Ik vind het echt leuke foto´s Spuug! Grappig met die ballonnen!
Nee eigenlijk ben je al jaren incrowdquote:Op maandag 29 september 2008 23:15 schreef RockabeIIa het volgende:
ja newbie![]()
![]()
Maarja jou 'ken' ik inmiddels onder heel wat nicks heel wat jaren meer, ManekiDus echt newbie ben ik toch niet?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |