abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 25 september 2008 @ 11:32:16 #1
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_61899765
Vorig topic
[OUD SC] Het speeltuinbankje met thee, chocolade en boeken
quote:
Op donderdag 25 september 2008 11:22 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Ik zei net tegen Knut, dat ik zo blij ben dat ik het leven zo absoluut niet ervaar. En ik scrhik ook best dat zoveel mensen het wel zo zien. Doet me beseffen hoe gelukkig ik blijkbaar ben. Ik ervaar het leven als heel fijn.

Toch kan ik me wel voorstellen dat je zelfmoord pleegt en ik zie het zeker ook niet als egoistisch. Hoe eenzaam en verlaten moet je je voelen. Hoe rot, om dit te doen.

Een dikke knuffel voor iedereen die het moeilijk heeft.
quote:
Op donderdag 25 september 2008 10:06 schreef _evenstar_ het volgende:
Mensen die een kaartje willen sturen, zou dat zeerwaarderen, ik wil voor arwen een mooi album maken en een mooie " papa" doos met herinneringen etc.. en zou het fijn vinden als daar ook wat kaarten bij zitten, zodat ze kan zien dat er toch veel goedheid in een mens zit.
Gezien de woonsituatie e.d. en ik niet mijn ouders hen adres graag geef.. gelieve dit via Anitra te doen..
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_61899975
Ik heb er echt gisteravond in bed over liggen denken. Raar is dat, ik ken evenstar en arwen helemaal niet, maar ik vind het zo verdrietig voor de kleine meid.
Ik hoop dat Arwen toch een paar herinneringen heeft die ze niet gaat vergeten. Ze is nog zo klein. Evenstar heeft een hoop herinneringen aan DM, maar de kans is groot dat Arwen zich straks haar papa niet eens herinnerd.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 25 september 2008 @ 11:49:32 #3
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_61900102
Je kunt de herinneringen levendig houden.

Mijn neefje vindt zijn vader de grootste held die er bestaat en alles kon

pfff ook alweer bijna een jaar geleden
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 25 september 2008 @ 11:55:48 #4
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_61900224
Ik hoop dat er voor Arwen veel foto's zijn, en misschien wel video's? En er zijn gelukkig mensen die haar kunnen vertellen hoeveel haar papa van haar hield
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 25 september 2008 @ 12:23:25 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61900943
IK heb gisteren nog terug zitten kijken in de topics van oa de FOT-treinen-meet en daar las ik veel over foto's van Arwen met papa. Het waren kruisjes, maar ik gok dat evenstar, of anders de fotograaf er nog wel kopietjes van heeft. Fijn dat die er zijn.
  † In Memoriam † donderdag 25 september 2008 @ 12:24:06 #6
7074 moussy
kuttekop
pi_61900964
quote:
Op donderdag 25 september 2008 11:55 schreef Rewimo het volgende:
Ik hoop dat er voor Arwen veel foto's zijn, en misschien wel video's? En er zijn gelukkig mensen die haar kunnen vertellen hoeveel haar papa van haar hield
Gelukkig kan haar papa het later zelf ook nog vertellen. Kijk maar eens op fok rond hoe hij over zijn dochter gepost heeft
Je zou er haast een boek over schrijven!
  Jubileum moderator donderdag 25 september 2008 @ 12:27:34 #7
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_61901051
Even TT aangepast, speeltuinbankje moet er toch wel in vind ik, da's traditie
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 25 september 2008 @ 12:29:50 #8
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_61901116
Mooie en treffende topictitel Inmiddels veranderd....

En wat een mooie woorden allemaal... ik heb er gewoon niets aan toe te voegen en lees maar gewoon even mee.
Make love, not war ☮
pi_61901491
ik post eigenlijk nooit in het speeltuinbankje, maar wilde toch even aan iedereen een knuffel geven!

Mijn broer heeft vorig jaar onverwachts zelfmoord gepleegd en ben er nog steeds niet overheen. Komt ook door de dingen die ervoor en erna zijn gebeurd waardoor ik nog steeds niet aan het 'rouwen' ben.
Ik ben niet boos op mijn broer, ik weet dat dit zijn keuze was.. maar ooow, ik kan alleen maar denken aan hoe zijn laatste minuten moeten zijn geweest, hoe alleen hij zich moet hebben gevoeld..
verdorie, waarom moest dit toch gebeuren.
Heb een tijdje niet kunnen huilen, maar door dit nieuws komt alles weer boven en kan ik mn tranen moeilijk bedwingen.
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 25 september 2008 @ 12:47:38 #10
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_61901545
quote:
Op donderdag 25 september 2008 12:23 schreef Brighteyes het volgende:
IK heb gisteren nog terug zitten kijken in de topics van oa de FOT-treinen-meet en daar las ik veel over foto's van Arwen met papa. Het waren kruisjes, maar ik gok dat evenstar, of anders de fotograaf er nog wel kopietjes van heeft. Fijn dat die er zijn.
ik heb daar gister ook al aan zitten denken
ik weet iig dat PKfotografie heel mooie fotos toen gemaakt heeft
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 25 september 2008 @ 12:48:19 #11
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_61901563
quote:
Op donderdag 25 september 2008 12:27 schreef Lois het volgende:
Even TT aangepast, speeltuinbankje moet er toch wel in vind ik, da's traditie
maak er dan Speeltuinbankje Samen staan we sterk van
Today is life -

Dale Carnegie
  Jubileum moderator donderdag 25 september 2008 @ 13:00:09 #12
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_61901854
quote:
Op donderdag 25 september 2008 12:48 schreef Ynske het volgende:

[..]

maak er dan Speeltuinbankje Samen staan we sterk van
Oke
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 25 september 2008 @ 13:02:19 #13
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_61901915
quote:
Op donderdag 25 september 2008 13:00 schreef Lois het volgende:

[..]

Oke
lief

@ LadyS
hoe is t nu met je 50 mm?
die van mij heeft ook een duikeling gemaakt

net maar eens mn 50 mm lens onderzocht na een stuiterpartij dinsdagavond
blijkbaar is deze stuiterproof

die van mij heeft niets en is van een tafel afgestuiterd
Today is life -

Dale Carnegie
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 25 september 2008 @ 13:17:08 #14
13151 crew  Rewimo
pi_61902348
Guus heeft onlangs mijn gloednieuwe Pentax K20D van de tafel gegooid Gelukkig bleek die ook stuiterproef.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 25 september 2008 @ 13:45:30 #15
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61903196
Crazymoon, ik moet huilen van je berichtje. Wat een verdriet moet je dat geven, denkend aan je broer die laatste minuten. Vreselijk schrijnend. Veel sterkte.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 25 september 2008 @ 13:50:51 #16
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_61903348
Wat een verdrietig bankje
CM ik zit ook met tranen jouw berichtje te lezen, heel veel sterkte.
Moonah voor jou ook zo moeilijk zo'n bericht. Voor jou ook heel veel sterkte
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_61904632
CM

Arme postbode hier op het dorp die moet nu eens echt gaan werken voor zijn geld
Zo mooi en zo lief dat jullie kaartjes sturen, daar zullen Evenstar en Arwen enorm veel steun aan hebben, nu, maar ook later!
  donderdag 25 september 2008 @ 18:51:44 #18
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_61911385
Ik las het, van Evenstar. Ja, ik weet hoe het is een bekende, te verliezen door zelfdoding.
Als ik er aan moet denken dan draai ik altijd het nummer Haven in Zicht, van Guus Meeuwis.

Ook nog leuk nieuws: als mijn ouders én de baas van de instelling er over eens zijn, dan mag ik in oktober verhuizen naar een andere kamer op de groep.
Groter, mooier en met een etage/vide!

Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_61911475
CrazyMoon....
Ik kan me het bericht over je broer idd nog herinneren. Bah. Sterkte.

En Oxy, leuk voor je zeg!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 25 september 2008 @ 20:23:14 #20
13151 crew  Rewimo
pi_61913736
Oxy, wat een leuk vooruitzicht Ik hoop voor je dat het mag
pi_61914779
lijkt me verschrikkelijk om iemand zo te verliezen.

Zelfs heb ik best wat meegemaakt in mijn leven maar ben nu echt heel gelukkig, toch kan ik me de wanhoop nog wel herinneren en heb ik er in die tijd ook wel eens over nagedacht, dat is gelukkig wel al heel lang geleden (in mijn tienerjaren).
Ben nu blij dat ik die stap nooit heb durven nemen.

CrazyMoon....
quote:
Op woensdag 24 september 2008 20:18 schreef Vivi het volgende:

[..]
. Mensen die graag willen leven gaan dood, en mensen die zoveel geluk hebben zien het niet eens.
Mensen die zelfmoord willen plegen zijn er zelf vaak van overtuigd dat iedereen beter af is zonder diegene.

[ Bericht 32% gewijzigd door snakelady op 25-09-2008 21:15:07 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 25 september 2008 @ 21:41:15 #22
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_61915909
Inderdaad erg mooi, hoe het hier een in OUniteD verandert wanneer de nood aan de man/vrouw is.
Erg mooi!

Macka, Crazymoon en Moonah en anderen, wat ontzettend moeilijk moet het zijn dat deze gebeurtenis jullie zo aangrijpt. Heel veel sterkte!

quote:
Op woensdag 24 september 2008 13:17 schreef RockabeIIa het volgende:
En toch hoe verrot de situatie nu is, na de posts van evenstar zelf de laatste tijd denk ik echt dat zij het voor 200% helemaal gaat redden met haar meiske.

Nu we het toch over moeilijke dingen hebben wil ik graag iemand noemen waarvoor ik de laatste dagen erg veel bewondering heb gekregen: Jojogirl. You go girl!
Dit maakt jou zo'n toffe user!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_61917068
Mijn vader verjaart dinsdag. Mijn vader die op 1 sept. vorig jaar een bedrijfsongeval kreeg en nog altijd niet thuis is. Na bijna een half jaar op de intensive care - waar mijn zwangerschap langs hem heenging omdat hij in slaap gehouden werd - woont hij nu al maandenlang in een revalidatiecentrum.

Hij maakte de geboorte van Thomas niet mee, maar een week later stonden we aan zijn bed. Met zijn eerste kleinkind. Een kleinZOON. Zijn grote trots. Zijn oppepper.

Dinsdag verjaart Thomas' opa. En Thomas geeft hem deze taart (geinspireerd door Sugars prachtige Maria&Storm verjaardagstaart):

*klikbaar*

Wedden dat hij het niet droog houdt?
Hardloper.
IG @webkim
pi_61917227
Oh Webkim, wat lief
Ik hou het al bijna niet droog, kan je nagaan
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 25 september 2008 @ 22:19:17 #25
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_61917490

Wat mooi bedacht!!

Ik had zelf echt de meest fantastische opa, en mijn kinderen hebben er ook zo 1. Dus ik kan me dat zo goed voorstellen!
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  donderdag 25 september 2008 @ 22:21:23 #26
61800 Rottdog
pi_61917570
Webkim wat moooooooooooooooooooooooooooooi

Die tekst
pi_61917833
quote:
Op donderdag 25 september 2008 12:45 schreef CrazyMoon het volgende:
ik post eigenlijk nooit in het speeltuinbankje, maar wilde toch even aan iedereen een knuffel geven!

Mijn broer heeft vorig jaar onverwachts zelfmoord gepleegd en ben er nog steeds niet overheen. Komt ook door de dingen die ervoor en erna zijn gebeurd waardoor ik nog steeds niet aan het 'rouwen' ben.
Ik ben niet boos op mijn broer, ik weet dat dit zijn keuze was.. maar ooow, ik kan alleen maar denken aan hoe zijn laatste minuten moeten zijn geweest, hoe alleen hij zich moet hebben gevoeld..
verdorie, waarom moest dit toch gebeuren.
Heb een tijdje niet kunnen huilen, maar door dit nieuws komt alles weer boven en kan ik mn tranen moeilijk bedwingen.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_61917848
Webkim, echt geweldig! Ik zou grote pakken tissues meenemen.
Ik heb mijn opa's nooit gekend, ze zijn beide voor mijn geboorte overleden. En dat heb ik toch altijd wel erg jammer gevonden. Ik ben dan ook heel blij dat Ive zijn grootouders wel allemaal meemaakt. Ik vind het dan ook erg fijn voor jullie dat Thomas en zijn opa elkaar wel meemaken!
pi_61917984
Webkim, wat leuk Heel schattig!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 25 september 2008 @ 22:53:56 #30
13151 crew  Rewimo
pi_61918925
Webkim, wat mooi! Wat een geweldig idee
pi_61919372
webkim, wat een prachttaart met prachttekst. ik ga 't gedichtje bewaren, als je 't goed vindt!

crazymoon, een jaar geleden is ook nog heel kort eigenlijk, om zoiets vreselijks te verwerken. want wat ontzettend moeilijk ook, je eigen broer. daar moet ik ook echt niet aan denken...
pi_61919417
quote:
Op donderdag 25 september 2008 23:08 schreef bixister het volgende:
webkim, wat een prachttaart met prachttekst. ik ga 't gedichtje bewaren, als je 't goed vindt!

Dat vind ik wel een compliment.
Hardloper.
IG @webkim
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 25 september 2008 @ 23:24:10 #33
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_61919940
Net een theatervoorstelling in de stadsschouwburg hier gefotografeerd
had een paar fotos meegenomen die ik gemaakt had tijdens de generale dinsdag
ze waren echt laaiend enthousiast erover

en morgen ga ik weer
maar dan om de zaal van de andere kant te nemen
Today is life -

Dale Carnegie
pi_61920001
wat een prachtig gedicht
En verder wil ik iedereen met leed een dikke geven, omdat ik zoveel wil zeggen maar steeds niet weet hoe..

en ook omdat ik vandaag een EMG aan mn onderarmen gehad heb en nu helemaal niets meer kan met m`n harkjes
Saartje
pi_61920013
leuk ynske!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 25 september 2008 @ 23:26:12 #36
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_61920025
Webkim, wat een ontzettend mooie taart
Today is life -

Dale Carnegie
pi_61920044
ach maneki, wat rot zeg. heeft dat zo'n naar na-effect?
pi_61920059
Webkim wat ontzettend naar dat je vader dus nu al ruim een jaar niet thuis is en wat een vreselijk lieve taart . En voor jou een want jij hebt het ook niet zo makkelijk.
pi_61920138
quote:
Op donderdag 25 september 2008 23:26 schreef bixister het volgende:
ach maneki, wat rot zeg. heeft dat zo'n naar na-effect?
voornamelijk hele forse spierpijn. Ik ben echt geen piepdoos maar dit is toch wel flink klote.Dat de neuroloog bleef zeggen dat hij er niets van nsapte en het heel bijzonder vond, helpt er ook niet echt aan mee. Volgende week de uitslag
Saartje
pi_61920517
ik had vanavond m'n sportavondje en we moesten opdrukken. -> ik leef mee met je spierpijn, voel 't nu al... ! maar wat bedoel je dat de neuroloog er niks van snapte? van die pijn van je, of van iets anders?
pi_61920518
Maneki, dikke kus op je pollekes.
Webkim, die laatste zin vind ik heel mooi en geweldig bedacht. Een hele fijne verjaardag voor je vader en voor jullie.
Crazymoon, laat die tranen maar lopen. Soms lucht het zo op. Sterkte...
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_61920664
hij snapte niet hoe m`n hand van volledig gezond, binnen een week, naar half verdord kon aftakelen. En de testresultaten gaven blijkbaar ook iets anders aan dan wat hij in z`n hoofd had :-/
Saartje
pi_61920791
oh jakkes, dat klinkt wel griezelig zeg. wanneer krijg je daar nu de uitslag van, of kon hij 't meteen met je doornemen?
pi_61920890
ik val hier trouwens bijna in slaap achter m'n pc dus ik ga snel m'n bed opzoeken. héle drukke dag gehad, en een extreem kort nachtje daaraan voorafgaand. trusten!
pi_61921016
He nou! Sterkte met je harkjes Maneki!
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 26 september 2008 @ 07:00:40 #46
24188 Belana
kloon van belana
pi_61922852
oxy, wat leuk, een nieuwe kamer

webkim, wat vreselijk lief die taart hij zal het zeker niet droog houden
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 26 september 2008 @ 08:38:36 #47
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61923544
Maneki, wat kl*te zeg...
  vrijdag 26 september 2008 @ 08:49:22 #48
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_61923681
Wat een geweldig lief gedichtje op die taart Webkim. Het zal vast emotioneel worden!

Jeetje Maneki, het zit je echt niet mee zo. Hopelijk valt het mee volgende week.
Heb je nu nog steeds meer last door het onderzoek?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 26 september 2008 @ 09:02:21 #49
24188 Belana
kloon van belana
pi_61923866
oi maneki, gaat echt lekker he sterkte joh!

zow, ik doe even een bak koffie en dan moet ik racen, want ik moet nog vanalles regelen voordat wij vanmiddag voor een kort weekend naar parijs vertrekken
dat hebben we elkaar al 8 jaar beloofd en nu komt het er eindelijk van Woeiiiii
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 26 september 2008 @ 09:03:58 #50
61800 Rottdog
pi_61923893
Have fun Belana

Maneki wat naar
  vrijdag 26 september 2008 @ 09:06:05 #51
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_61923933
Dat is wel heeeeeeeel gaaf dan zeg! "eindelijk" na 8 jaar.
Veel plezier enzo, maar vooral genieten

ga ik mijzelf ook eens in de versnelling gooien. Jongste vrij dus ik keutel maar wat aan. ga me zo eerst maar eens aankleden
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_61924037
Maneki

Belana,heel veel plezier a Paris!

Ik zit hier buiten in het zonnetje voor de kamer van koophandel te wachten tot het seminar voor startende freelancers begint. Ik was een uur te vroeg
Leve mijn iPhone...
  vrijdag 26 september 2008 @ 09:12:28 #53
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61924059
Veel plezier Belana!
Heerlijk Parijs!
  vrijdag 26 september 2008 @ 09:14:56 #54
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61924105
Gelukkig is het mooi weer Snoop!

Wat ga je freelancen? Als ik mag vragen?

Oh, en nog een vraag, over internetten via de telefoon enzo. Ik ben echt een tuttebol wat dat betreft en vraag me af of dat niet klauwen vol geld kost? Of is dat achterhaald?
pi_61924148
grafisch ontwerp/dtp, ik ga maar eens naar binnen
  vrijdag 26 september 2008 @ 09:30:00 #56
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61924388
Oeh leuk!

Veel plezier vandaag ook!
  vrijdag 26 september 2008 @ 09:30:38 #57
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_61924396
Dat vroeg ik me dus ook af. Het lijkt me echt reuzehandiig zo een iphone-achtig ding, maar volgens mij echt snoeiduur om te internetten
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  vrijdag 26 september 2008 @ 09:31:03 #58
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_61924411
succes snoop
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 26 september 2008 @ 09:31:47 #59
13151 crew  Rewimo
pi_61924423
Maneki, lijkt me heel erg vervelend. En lastig Sterkte ermee!

Belana, veel plezier!

Wij vertrekken straks ook, Christan uit school halen en dan door naar Hoofddorp. En dan morgenochtend naar Turkije
pi_61924438
onbeperkt internet kost iets van 10 euro per maand, valt nog wel mee toch?

Succes Snoopy!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 26 september 2008 @ 09:33:16 #61
13151 crew  Rewimo
pi_61924449
Snoop, succes met je cursus, klinkt leuk
pi_61924539
quote:
Op donderdag 25 september 2008 22:10 schreef Webkim het volgende:
Mijn vader verjaart dinsdag. Mijn vader die op 1 sept. vorig jaar een bedrijfsongeval kreeg en nog altijd niet thuis is. Na bijna een half jaar op de intensive care - waar mijn zwangerschap langs hem heenging omdat hij in slaap gehouden werd - woont hij nu al maandenlang in een revalidatiecentrum.

Hij maakte de geboorte van Thomas niet mee, maar een week later stonden we aan zijn bed. Met zijn eerste kleinkind. Een kleinZOON. Zijn grote trots. Zijn oppepper.

Dinsdag verjaart Thomas' opa. En Thomas geeft hem deze taart (geinspireerd door Sugars prachtige Maria&Storm verjaardagstaart):

*klikbaar*
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

Wedden dat hij het niet droog houdt?
Wow Ik word er ook emo van!
Wat erg dat hij zoveel heeft moeten missen
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  vrijdag 26 september 2008 @ 09:37:44 #63
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61924542
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 09:32 schreef poemojn het volgende:
onbeperkt internet kost iets van 10 euro per maand, valt nog wel mee toch?

Succes Snoopy!
Dat valt enorm mee idd.

Maar ja, dan lees ik wrsch helemaal geen boek meer als ik dan ook in de trein ga zitten i-netten enzo.
pi_61924585
Bij T-Mobile hebben ze speciale abonnementen voor de iPhone zodat je er optimaal van kunt gebruik maken. Onbeperkt internet zit daar dus bij in. Dan is het dus helemaal niet zo duur

Alleen heb ik mijn abo verlengd, en het speciale iPhone abo gaat dus pas half februari in... Dus nu internet ik alleen als er ergens een open draadloos netwerk is
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_61924655
mijn man heeft zo'n ding en maakt er idd wel tamelijk intensief gebruik van. Er zit zelfs nog een applicatie bij waarmee ik via internet altijd kan volgen waar hij is (weet alleen de site niet meer, we hebben 't een keertje uitgeprobeerd maar is alweer een paar weken geleden.)
pi_61924711
Mijn baas heeft ook zo'n ding, en zijn vrouw sinds kort ook. Die maakte daar toen al grapjes over als ie naar zn maitresse ging dat ie dan zn telefoon maar op zn werk moest laten liggen

Wij hebben thuis draadloos internet, en nu met de zwangerschap kan ik niet meer lang lekker zitten achter de pc, dus lig ik tegenwoordig erg vaak op de bank op m'n iphone te internetten, of als ik tv kijk en het is reclame, eventjes kijken enzow
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_61924903
Ik dacht vandaag lekker appeltaart ofzow te maken met Noah. Maar hij is eigenwijs, en wil persé bananentaart maken Nu heb ik een heel simpel maar saai recept gegoogled, en een denk ik veel lekkerder recept maar uiteraard ook ingewikkelder....

Kun je rietsuiker gewoon in de supermarkt kopen? En maanzaadjes? Wat is patentbloem, is dat gewoon bloem of iets speciaals? Hoe kun je van een ei de dooier van het eiwit scheiden?

Ik ben niet bepaald een keukenprinses, dus hij gaat vast vreselijk mislukken (Niemand zin om te komen helpen? )
©Dumbo
pi_61925168
Maneki, dat klinkt griezelig zeg.... Ik hoop dat het niets engs is...
Geen RSI?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 26 september 2008 @ 10:13:21 #69
13151 crew  Rewimo
pi_61925279
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 09:53 schreef texelonia het volgende:
Ik dacht vandaag lekker appeltaart ofzow te maken met Noah. Maar hij is eigenwijs, en wil persé bananentaart maken Nu heb ik een heel simpel maar saai recept gegoogled, en een denk ik veel lekkerder recept maar uiteraard ook ingewikkelder....

Kun je rietsuiker gewoon in de supermarkt kopen? En maanzaadjes? Wat is patentbloem, is dat gewoon bloem of iets speciaals? Hoe kun je van een ei de dooier van het eiwit scheiden?

Ik ben niet bepaald een keukenprinses, dus hij gaat vast vreselijk mislukken (Niemand zin om te komen helpen? )
Rietsuiker kun je in de supermarkt kopen. Maanzaadjes waarschijnlijk ook wel (bij de bakbenodigdheden of anders misschien bij de kruiden). Bloem is gewoon witte bloem En een dooier kun je scheiden door het ei voorzichtig in tweeën te breken. Je giet dan het eiwit van de ene helft in de andere, de dooier blijft in de ene helft liggen. Of je gaat voor de simpele manier en koopt een eierscheider

vrijdag 26 september 2008 @ 10:15:47 #70
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_61925325
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 09:53 schreef texelonia het volgende:

Rietsuiker gewoon in de supermarkt ja, en maanzaad ook wel geloof ik. Patentbloem is gewone bloem, staat er wel op. en dooier van eiwit scheiden: ik heb er een speciaal dingetje voor, maar gebruik het nooit. Ff een handigheidje, gaatje in ei slaan op een rand, doormiddenbreken met je duimen boven een schaal zodat het eiwit eruit loopt, dooier in een helft houden en voorzichtig naar de andere helft overgieten tot alle eiwit in de schaal is gelekt.
Ik kan dan best een taart bakken, maar uitleggen is wat minder
het valt je vast mee. en als het mislukt pak je een volgend ei en maak je omelet van de mislukte
  † In Memoriam † vrijdag 26 september 2008 @ 10:19:43 #71
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_61925410
Maneki, zo speciaal hoeft nou ook weer niet he! Sterkte

Tex, wat een leuk idee van Noah!
Aanvullinkje; maanzaadjes hebben ze bij de Turkse winkel wel. Patentbloem is extra fijne witte bloem waar je mooi glad beslag mee kunt maken voor gebak. Kan vervangen worden door gewone witte bloem.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_61925511
Webkim wat mooi zeg!

Iemand nog tips om van rare spierpijn in je nek/schouder af te komen? Behoorlijk pijnlijk, kan er niet goed van slapen. Massage en warmteding helpen niet echt.
pi_61925569
Bedankt voor de tips!

Turske winkel zit alleen niet in de buurt, dus ik hoop dat ze die maanzaadjes gewoon bij de supermarkt hebbe, hoewel ik m'n twijfels heb... (onze supermarkt is ook weer niet heel groot, AH 3 geloof ik)
©Dumbo
pi_61925746
Nog 1 vraag: wat is vanille-axtract? Da's niet hetzelfde dus als vanille suiker?

In de hele taart zit slechts 1 banaan trouwens, kun je het dan wel bananentaart noemen?
©Dumbo
pi_61925762
vanille extract is vloeibaar. Ligt bij de bakspullen. Een klein flesje.
pi_61925822
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 10:24 schreef _Ingrid_ het volgende:
Webkim wat mooi zeg!

Iemand nog tips om van rare spierpijn in je nek/schouder af te komen? Behoorlijk pijnlijk, kan er niet goed van slapen. Massage en warmteding helpen niet echt.
Ik had er ook last van en besefte me dat ik op de tocht lag in de slaapkamer. Raam dicht en het was over met een dag of twee.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_61925863
Arnica smeren wil ook nog wel eens helpen, net zoals een ander hoofdkussen.
Sterkte, Ingrid!
  vrijdag 26 september 2008 @ 10:39:19 #78
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_61925873
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 10:26 schreef texelonia het volgende:
Bedankt voor de tips!

Turske winkel zit alleen niet in de buurt, dus ik hoop dat ze die maanzaadjes gewoon bij de supermarkt hebbe, hoewel ik m'n twijfels heb... (onze supermarkt is ook weer niet heel groot, AH 3 geloof ik)
volgens mij wel hoor, van Baukje zelfs. en anders zeker bij de broodbakspullen.
  vrijdag 26 september 2008 @ 10:40:30 #79
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_61925903
quote:
Webkim wat mooi zeg!

Iets typen is ook wel handig. Mij heeft de Osteopaat enorm geholpen. Maar toen had ik ook al drie weken last ondanks spierverslappers en pijnstillers. Maar aangezien jij nu zwanger bent is dat ook geen optie. Het zal ook wel een deel spanning zijn misschien? er zijn wel ontspanningsoefeningen te vinden op internet. misschien kan dat je wat verlichting geven.
pi_61926379
Spanning denk ik niet. Ontspanningsoefeningen zijn altijd wel handig, ga ik eens zoeken.

Op de tocht lijkt me ook niet, heb geen raam open 's nachts.

Arnica ken ik niet, zal eens kijken wat dat is. Ander hoofdkussen kan ik wel proberen, wie weet helpt het.

Nu eerst maar rustig aan afwassen enzo. Voorzichtig in beweging blijven lijkt me wel goed voor de spieren.
pi_61926800
Arnica werkt ook magisch bij blauwe plekken. Je kan het in zalf of gel krijgen maar ook in olie. Dat laatste is makkelijker masseren maar een tube vallen en stotengel van VSM is heel handig om in huis te hebben met een vallende peuter en dat kan je ook gebruiken om je nek mee te masseren.
pi_61927596
Vanilleextract kan je niet in de meeste supermarkten krijgen, meestal alleen maar vanille-AROMA. Ook prima, maar is minder 'sterk' dan extract. Ik koop het altijd bij een Engelse winkel of bestel het via internet.
pi_61928602
Belana heel veel plezier in het prachtige parijs, en hopelijk heb je dit weekend prachtig mooi weer.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_61928756
Oh ik dacht dat vanille aroma hetzelfde was als extract... Extract hadden ze idd niet. Maanzaadjes ook niet Wel sesamzaadjes, maar geen maanzaadjes

Nou ja, zonder zal het vast ook wel smaken...
©Dumbo
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 26 september 2008 @ 12:57:22 #85
95752 crew  Chell
Kluns
pi_61929499
Een ei scheiden gaat overigens veel makkelijker als je het gewoon in je hand doet. Ei breken, dooier opvangen in je hand en het wit er doorheen laten sijpelen. Beetje viezig, maar werkt echt perfect!
pi_61929638
Mooie taart Webkim!!

Belaan, veel plezier in Parijs!

BE, ik heb onbeperkt internet op mijn telefoon en een download tot max 25 mb. Bij mij zit het in mijn abonnement. Abonnement kost 30 euro.

Ik heb vakantie!
Dalijk nog even de mevrouw van Moeders voor Moeders, morgen bij iemand eten en zondag EINDELIJK weg!!
Heb er zin in!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 26 september 2008 @ 14:06:23 #87
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_61931052
Over taarten gesproken, heb onlangs een heel leuk klein kookboekje gekocht: "Kleine gerechten voor mama's die op de rand van een zenuwinzinking staan". Ik dacht direct: da's wat voor mij. En daar staan dus ook hele lekkere taarten en allerhande leuke gerechtjes voor kinderen in. Nou alleen nog een keer echt maken....
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_61931276
quote:
Klop de eiwitten met een beetje zout, totdat dit een stevig mengsel vormt. Doe er dan 6 el suiker bij en klop het geheel verder op tot het goed stevig is.
Het wordt niet stevig! Het blijft dun en slijmerig en het schuimt.... Of ben ik te ongeduldig en duurt het gewoon heeeeeel lang?
©Dumbo
pi_61931444
Maneki, sterkte!!

webkim, wat een super taart! echt heel lief! daar zal opa blij mee zijn

en nog bedankt voor jullie lieve woorden.. het is niet makkelijk om iemand te verliezen waar je zoveel om geeft. Vind dat er hier zoveel sterkte mensen op OUD zitten!
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_61931502
Het duurt vrij lang ja! En als er maar een spoortje vet bij komt (aan de kom of aan je garde) dan kan je het vergeten, dan wordt het nooit meer stijf.
Maar zelfs bij een schone kom (even goed afwassen onder heet water en dan aan de lucht laten drogen en niet meer aan de binnenkant aanraken) duurt het nog wel een tijdje voor eiwitten echt goed stijf zijn.
Succes
  vrijdag 26 september 2008 @ 14:53:18 #91
94046 PM-girl
pi_61932136
Tex, het duurt lang maar als het té lang duurt, is er zoals Owlet zegt ergens vuil in gekomen. Tenminste dat was laatst bij mij het geval.

Zo'n iPhone, kun je daar nu fatsoenlijk op typen dan? Er zit toch niet geen toetsenbordje op?
*
pi_61932166
Oh. De taart zit in de oven inmiddels. Maar ik denk dat de eiwit dan niet stijf genoeg waren. Maar goed, merk wel of het nog te eten is straks
©Dumbo
  † In Memoriam † vrijdag 26 september 2008 @ 15:01:07 #93
7074 moussy
kuttekop
pi_61932333
Oh taart... lekker! Morgen maar eens wat maken met René, nu ben ik moe

Heb je wel een fotoverslag gemaakt Tex?
pi_61932508
ik heb hier nog appeltaart in de koelkast staan
pi_61933739
Taart is nu aan het afkoelen. En fotoverslag volgt nog
Het is in elk geval geen mooie taart
©Dumbo
  vrijdag 26 september 2008 @ 16:19:18 #96
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_61934117
Taart! Altijd goed, maakt niet uit hoe het eruit ziet hoor. Ik lust wel graag een stukje

Heeft iemand het adres van Anitra? Ik kon het niet zo gauw vinden.

[ Bericht 1% gewijzigd door RockabeIIa op 26-09-2008 16:55:02 ]
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_61935402
Alle ingredienten die je opnoemde, en bereidingswijze hier en daar, denk ik dat je ook niet echt een makkelijk recept hebt gekozen voor iemand die nooit bakt...

Als je een makkelijk recept wilt, PM maar even.
pi_61935594
Ik was ook een hele makkelijke tegen gekomen. Met bladerdeeg, geprakte bananen, daaroverheen plakjes bananen, daaroverheen rietsuiker en dan in de oven. Maar dat leek me ook aanzienlijk minder lekker dan deze

De 'echte' taart moet nog geglazuurd worden, maar Noah had ook een mini taartding, dus hebben we ook een klein taartje gemaakt. Die heb ik net geproefd en was best lekker. Wrs had ie wel luchtiger mogen zijn. En het glazuur is met citroen en dat was uiteindelijk veel sterker van smaak dan die ene banaan die in de taart zat
©Dumbo
  vrijdag 26 september 2008 @ 17:28:23 #99
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_61935943
Het nieuws van Arwen's papa hakt er hier wel in. De kameraad van mijn vader [en destijds ook mijn collega] heeft een jaar of 13 ook de beslissing genomen om niet meer verder te leven. Dat komt nu wel weer helemaal terug.

Op mijn werk werd ik vanochtend aangesproken door een stel dat vorig jaar bevallen is. Hun zoontje was vlak na de geboorte, via een spoedkeizersnede, overleden. Vorig jaar kwam ik de kamer op om 'een mevrouw naar de radiologie te brengen'. Ik was vooraf alleen niet gewaarschuwd, en kwam vrolijker binnen dan eigenlijk gepast was naar mijn mening. Hun zoontje lag opgebaard op de kamer, en de moeder kon nog niet naar huis vanwege de keizersnede. Alle ooms en tantes, oma's en opa's zaten ook op de kamer en ik voelde me behoorlijk opgelaten.

Vandaag gingen ze weer naar huis, nu met een prachtige dochter. Ze kwamen op me af en bedankten me voor de steun van vorig jaar. Ik was de enige die ze destijds gewoon had aangesproken en naar hun kindje vroeg. De meeste anderen [buiten de verpleging dan] wisten niets meer te zeggen en vielen stil [wat ook begrijpelijk is], maar ze vonden het onwijs tof dat ik ze had gefeliciteerd had met hun prachtige zoontje. Destijd vertelde ik ze dat ze hoe dan ook nu mama en papa zijn en dat niemand ze dat meer af kon pakken. Aan die opmerking hadden ze al die tijd veel gehad.

Ik stond huilend op de gang met ze, dat was wel heftig. Jankend van blijdschap, omdat het zo fijn is dat ze ondanks alles nu zo dolgelukkig weer het ziekenhuis verlieten. Ik heb nog even hun dochtertje vast mogen houden. Zo'n klein hummeltje, amper uit de kreukels van de bevalling, helemaal klaar om het leven met haar mama en papa te omarmen.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  vrijdag 26 september 2008 @ 17:34:29 #100
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61936065
Jeetje Sjeekie. Wel heel fijn om te weten dat je echt iets voor ze hebt kunnen betekenen lijkt me.
pi_61936449
Sjeekie wat bijzonder dat je die mensen weer tegen bent gekomen. Zo zie je maar wat een invloed je -onbewust- kan hebben op het leven van een ander.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_61937561
Wat mooi Sjeekie. Poeh, ik had ook de tranen hoog gehad als mij dat was overkomen hoor. Wat fijn voor ze, een klein meiske.
Hardloper.
IG @webkim
  † In Memoriam † vrijdag 26 september 2008 @ 19:07:03 #103
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61937789
ik zoek een pc-spel over topografie, maar ik kan niets vinden. iemand een tip/idee?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 26 september 2008 @ 19:10:07 #104
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_61937859
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 19:07 schreef lady-wrb het volgende:
ik zoek een pc-spel over topografie, maar ik kan niets vinden. iemand een tip/idee?
TOPOROM EUROPA GROEP 7/8 - PC GAMES

en je hebt ook nog RedCat: Topografie
Today is life -

Dale Carnegie
  † In Memoriam † vrijdag 26 september 2008 @ 19:14:53 #105
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61937958
redcat ken ik wel, maar dat is niet wat ik zoek. (bovendien is dat een vreselijk oud spel dat hier voor geen meter draait, we hebben er namelijk ook andere spellen van)
het gaat mij om topo nederland.
  vrijdag 26 september 2008 @ 19:37:20 #106
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61938489
Hij hangt!

Ik vind hem zo mooi!

Hij was al bijna 2 weken in huis, maar met vakantie en slapende Sasha's was het nog niet gelukt om een gaatje te boren.
  † In Memoriam † vrijdag 26 september 2008 @ 19:51:34 #107
37843 lady-wrb
kortaf
  vrijdag 26 september 2008 @ 19:57:32 #108
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61938990
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 09:39 schreef texelonia het volgende:
Bij T-Mobile hebben ze speciale abonnementen voor de iPhone zodat je er optimaal van kunt gebruik maken. Onbeperkt internet zit daar dus bij in. Dan is het dus helemaal niet zo duur

Alleen heb ik mijn abo verlengd, en het speciale iPhone abo gaat dus pas half februari in... Dus nu internet ik alleen als er ergens een open draadloos netwerk is
Op Ibiza was dat beter geregeld, daar was in elke horecagelegenheid WIFI. Allemaal van die leuke hippe mensjes met kleine laptopjes op een terrasje .

Ik snap niet dat ze dat hier niet doen, zat zakenmensen ook die even hun mail willen checken tijdens de lunch oid, volgens mij zou het omzettverhogend werken ook nog.

Belana, ik ben te laat maar alsnog hoop ik dat je een fijne tijd hebt!

Maneki, een dikke kus voor jou, op uitslagen wachten is ronduit k*t.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 26 september 2008 @ 20:01:05 #109
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61939086
Sjeekie, wat een prachtig verhaal.
pi_61939489
quote:
Webkim wat mooi zeg!

Bij mij helpt dit:
- warme douche erover
- tijgerbalsem inmasseren (dit koop je gewoon bij de drogist)
- rust houden (= geen wilde, drukke dingen doen)
pi_61939568
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 20:19 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Bij mij helpt dit:
- warme douche erover
- tijgerbalsem inmasseren (dit koop je gewoon bij de drogist)
- rust houden (= geen wilde, drukke dingen doen)
Warme douche helpt wel iets.
Tijgerbalsem denk ik nog over na.
Rust houden lukt gedeeltelijk. huishouden moet gedaan worden en Kim loopt ook nog rond.
De pijn komt nu weer opzetten. Gelukkig ging het slapen vannacht beter. Ga zo lekker bankhangen. En met 1 hand typen gaat best langzaam.
pi_61939691
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 20:22 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Warme douche helpt wel iets.
Tijgerbalsem denk ik nog over na.
Rust houden lukt gedeeltelijk. huishouden moet gedaan worden en Kim loopt ook nog rond.
De pijn komt nu weer opzetten. Gelukkig ging het slapen vannacht beter. Ga zo lekker bankhangen. En met 1 hand typen gaat best langzaam.
Is nog best snel.. zo binnen 3 minuten
Ik las ook al ergens iets over een ander hoofdkussen. Is een ergonomisch kussen niet iets voor je? Wij hebben allebei een kussen van de ikea, bevalt ons erg goed. Maargoed, je hebt ze overal wel.
Bij bankhangen wel opletten dat je een beetje gezond zit.

Sjeekie, wat een mooi verhaal. Wie goed doet, goed ontmoet... (zo noemen ze dat toch?)
pi_61940000
Ingrid, waarom maak je niet een afspraak bij de fysiotherapeut?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 26 september 2008 @ 20:45:51 #114
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_61940139
Sjeekie, nu heb ik weer tranen van jouw verhaal. Wat een emoties hier.
  † In Memoriam † vrijdag 26 september 2008 @ 20:55:58 #115
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61940423
misschien dat iemand me hier kan helpen, want ik weet niet goed wat ik ermee aan moet
luca heeft op school wekelijks een topotoets. daar krijgt hij geen huiswerk van, dat moet hij geheel zelfstandig op school in zijn hoofd zien te krijgen.
hij zal heus wel zijn best doen (op zijn manier) maar tot nu toe haalt hij iedere keer een dikke onvoldoende. ik word er niet boos om, (ik vind dat stedengeleer zelf ook niet echt nuttig) maar zijn frustratie vind ik erger. ik heb het gevoel dat hij op een verkeerde manier leert.
van de week had ik een ouderavond en ik heb de leerkracht gevraagd of hij eens naar luca zijn manier van leren kon kijken.
daar begon meneer niet aan, zei hij, hij moest zelf maar de juiste manier vinden.
sinds dat moment kreeg ik een naar gevoel bij die man.
is het zo gek dat ik die vraag stel? want stel je nou voor dat hij helemaal verkeerd leert en keer op keer blijft het resultaat nihil, dan is dat toch ook demotiverend?

vandaar ook die vraag over die topo-cd-rom. liever geen spel, maar iets simpel en educatief. al is het maar om hem een beetje op weg te helpen.
  † In Memoriam † vrijdag 26 september 2008 @ 21:12:13 #116
7074 moussy
kuttekop
pi_61940836
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 20:55 schreef lady-wrb het volgende:
*knip* leren om te leren
Ik zou hem thuis uit laten leggen hoe hij het leert en dan zelf bijspringen. Belachelijke reactie van de leerkracht trouwens, daar zou ik ook wat mee doen. dit kon toch beter in het kleuter/pubertopic?

Mooi BE
  vrijdag 26 september 2008 @ 21:14:23 #117
94046 PM-girl
pi_61940897
Wat een rare reactie van de onderwijzer Lady-wrb. Ik ben helaas nog niet zo ver om je een tip te kunnen geven over een cd-rom, maar wens jullie wel succes!

Sjeekie Beekie, wat bijzonder en mooi, dat je zo'n contact hebt met mensen in het ziekenhuis!
*
  † In Memoriam † vrijdag 26 september 2008 @ 21:16:15 #118
7074 moussy
kuttekop
pi_61940955
Ik zou niet gericht naar topo gaan kijken, maar eerst hoe hij leert, dat is iets belangrijker lijkt me, omdat hij anders straks vast zit met alle andere dingen waarvoor hij moet leren.
  † In Memoriam † vrijdag 26 september 2008 @ 21:31:59 #119
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61941389
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 21:12 schreef moussy het volgende:

[..]

Ik zou hem thuis uit laten leggen hoe hij het leert en dan zelf bijspringen. Belachelijke reactie van de leerkracht trouwens, daar zou ik ook wat mee doen. dit kon toch beter in het kleuter/pubertopic?

Mooi BE
ik zette het speciaal hier omdat mensen met jongere kinderen misschien niet in dat topic kijken en er misschien wel verstand van kunnen hebben.
  † In Memoriam † vrijdag 26 september 2008 @ 21:34:05 #120
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61941431
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 21:16 schreef moussy het volgende:
Ik zou niet gericht naar topo gaan kijken, maar eerst hoe hij leert, dat is iets belangrijker lijkt me, omdat hij anders straks vast zit met alle andere dingen waarvoor hij moet leren.
dat topo is maar 1 stukje idd. maar ik wil voorkomen dat luca de moed laat zakken en er gewoon niets meer aan wil doen (zo'n type is het nl.)
ik bedacht me net dat ik morgen wel eens bij de bieb kan kijken of ze me ermee kunnen helpen. (zo'n cd bedoel ik)
pi_61941506
Ik zou nog een keer naar de leerkracht gaan met je vraag. Wil hij je niet verder helpen, dan zou ik naar de IB'er toestapppen. Het is de taak van school om Luca hierin te begeleiden, of als ze dat al doen, jou zo te informeren dat voor jou duidelijk is hoe het in zijn werk gaat en hoe Luca ervoor staat.
  vrijdag 26 september 2008 @ 21:50:41 #122
61800 Rottdog
pi_61941782
Tjee lekker makkelijk antwoord van een leraar
  vrijdag 26 september 2008 @ 21:53:41 #123
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_61941858
Edurom topografie nederland

Of deze edupro

Verder zou ik idd op school even aankaarten dat dit niet echt de juiste manier is van leren leren...
Fok!hokker... en NietKlieker.
pi_61941975
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 19:57 schreef Vivi het volgende:

[..]

Op Ibiza was dat beter geregeld, daar was in elke horecagelegenheid WIFI. Allemaal van die leuke hippe mensjes met kleine laptopjes op een terrasje .
klinkt als Madurodam
Volgens mij heeft heel veel horeca in Amsterdam nu toch ook echt wel een gratis draadloze internetverbinding

Sjeekie, wat klinkt dat bijzonder zeg
  vrijdag 26 september 2008 @ 22:00:37 #125
11682 Moonah
Jolie femme
pi_61942065
Lady_wrb, hoewel erg bot geformuleerd, kan ik de leerkracht van je zoon wel een beetje begrijpen. Als hij van 30 kinderen hun leerstrategie op diverse gebieden zou moeten bekijken, dan komt hij aan geen andere taken meer toe. (Hoewel, nu ik dit typ, bedenk ik me dat je je daar als leerkracht wél in verdiept als een kind bv erg slecht rekent, of veel spelfouten maakt. Dus waarom eigenlijk niet bij het leren van feiten/topo?).
Je zou hem eens kunnen vragen welke leerstrategieën hij de kinderen aanbiedt. Want dát mag wél van hem verlangd worden.
  † In Memoriam † vrijdag 26 september 2008 @ 22:47:15 #126
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61943386
dat snap ik ook wel moonah, maar hij weet dat luca geen doorsnee kind is (pdd-nos achtergrond, waar ik geen drama van maak, maar sommige dingen werken nu eenmaal op een wat andere manier bij hem) met taal is het net zo, zij het dat hij zijn dikteewoordjes wel mee naar huis krijgt en die hamer ik er elke dag bij hem in en dan gaat het diktee wel goed.

raar eigenlijk, hoogbegaafd scoren en dan gewoon geen topo of spelling kunnen leren. klopt zo'n intelligentietest dan eigenlijk wel?
pi_61943427
Wellicht heb je hier iets aan: onlineklas
  † In Memoriam † vrijdag 26 september 2008 @ 22:54:04 #128
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61943555
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 22:49 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Wellicht heb je hier iets aan: onlineklas
volgens mij moet ik daar die kaarten zelf maken, ik kan allen groningen vinden.
en ik ben een nog groter topo-drama dan mijn kind
  vrijdag 26 september 2008 @ 22:54:07 #129
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_61943556
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 22:47 schreef lady-wrb het volgende:
dat snap ik ook wel moonah, maar hij weet dat luca geen doorsnee kind is (pdd-nos achtergrond, waar ik geen drama van maak, maar sommige dingen werken nu eenmaal op een wat andere manier bij hem) met taal is het net zo, zij het dat hij zijn dikteewoordjes wel mee naar huis krijgt en die hamer ik er elke dag bij hem in en dan gaat het diktee wel goed.

raar eigenlijk, hoogbegaafd scoren en dan gewoon geen topo of spelling kunnen leren. klopt zo'n intelligentietest dan eigenlijk wel?
we hebben een bordspel. een 10 voor topo. Misschien is dat ook iets voor hem? Nederland en Europa staan erop.
  vrijdag 26 september 2008 @ 23:07:42 #130
593 sjak
Juffie Bloem
pi_61943851
Webkim wat een prachtige taart en wat een leuk gedicht. Een om te onthouden!
Moonah, CM, Macka en alle anderen die het nodig hebben

Treffende woorden ook van webkim. Ik heb dat warme bad ook zo ervaren toen ik in het ziekenhuis lag, al die kaartjes. Ik klaarde er echt van op. Het deed me ook zoveel dat jullie dat toen allemaal voor me deden.
Lekker douchen!
  vrijdag 26 september 2008 @ 23:10:06 #131
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_61943905
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 22:54 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

volgens mij moet ik daar die kaarten zelf maken, ik kan allen groningen vinden.
en ik ben een nog groter topo-drama dan mijn kind
Samen online oefenen niks dan? Kan op http://www.brujon.net/topo/index.htm
  † In Memoriam † vrijdag 26 september 2008 @ 23:10:21 #132
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61943914
ik heb er van gehoord ja, heb er ook een tijdje naar gezocht op marktplaats, maar wil toch iets wat het dichtste bij het kaartgebeuren blijft.
ik ga morgen kijken bij de bieb of ze daar toporom hebben anders ga ik proberen die te kopen.
  vrijdag 26 september 2008 @ 23:13:02 #133
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_61943958
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 23:10 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb er van gehoord ja, heb er ook een tijdje naar gezocht op marktplaats, maar wil toch iets wat het dichtste bij het kaartgebeuren blijft.
ik ga morgen kijken bij de bieb of ze daar toporom hebben anders ga ik proberen die te kopen.
Je moet plaatsnamen benoemen op een kaart. dichterbij kan je volgens mij niet komen.
  † In Memoriam † vrijdag 26 september 2008 @ 23:13:52 #134
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61943974
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 23:10 schreef No Nick het volgende:

[..]

Samen online oefenen niks dan? Kan op http://www.brujon.net/topo/index.htm
in favorieten gezet ik ga er morgen naar kijken.

een van mijn katten is kwijt:{ ze is al 2 dagen spoorloos nu
morgen ga ik briefjes huis aan huis in de bus doen. t is nogal een nieuwsgierig gevalletje, misschien zit ze ergens in een schuur opgesloten. dr zus is helemaal uit dr doen
en wij ook
  vrijdag 26 september 2008 @ 23:19:47 #135
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_61944077
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 23:13 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

Ik ook nu, vond hem ineens

Die andere twee cd-roms die ik postte werken volgens mij ook met kaarten, zelf heb ik van Aardrijkskunde spelenderwijs! Topografie Nederland, deel 1 (ook deel 2 en 3 maar da's europa en de wereld) maar daar is moeilijk aan te komen zag ik al.

Succes!
quote:
morgen ga ik briefjes huis aan huis in de bus doen. t is nogal een nieuwsgierig gevalletje, misschien zit ze ergens in een schuur opgesloten. dr zus is helemaal uit dr doen
en wij ook
Getsie...
  vrijdag 26 september 2008 @ 23:34:26 #136
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_61944344
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 22:47 schreef lady-wrb het volgende:
Veel hoogbegaafden hebben moeite met 'stampwerk'. Dingen begrijpen en snappen lukt wel en op die manier kunnen ze de dingen wel onthouden (en anders snel beredeneren).
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_61944460
Lady-wrb, het boek 'hoogbegaafd, nou èn?' van Wendy Lammersvan Toorenburg schijnt zulke dingen heel goed uit te leggen. Is misschien leuk om eens te lezen? (Ik ken het niet maar op inet zijn er veel enthousiaste verhalen over.)
pi_61947656
môge.Emma was al om 6 uur wakker (itt 7.30)
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_61947955
Ik lig er nog in maar ik werd wakker door het tetteren van de fanfare, zal wel voor een mis zijn geweest.

Ik leerde mijn topo vroeger samen met mijn moeder We hadden van school een multomapsysteem waarin een verhaal zat over de provincie en daarachter zat dan een kaart met stipjes die de steden aangaf, en de rivieren en meren (indien aanwezig). Het verhaal lazen we in de klas, kaart moesten we thuis leren.

We hadden twee manieren, eentje was dat mijn moeder een stip aanwees en ik moest zeggen welke stad het was, bij de andere zei zij de stad en moest ik aanwijzen welke stip erbij hoorde.

En gelukkig kon ik dat lang genoeg onthouden om de toets te maken want nu weet ik er geeneen meer. De namen wel (Oude-Pekela, Nieuwe Pekela...) maar waar ze liggen?!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_61948153
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 20:40 schreef Vicky het volgende:
Ingrid, waarom maak je niet een afspraak bij de fysiotherapeut?
Als het zo blijft, is dat wel een goed idee. Maandag naar de ha, kijken wat die ervan vind. Misschien wel een ontsteking, het is wel wat dik. Moet alleen nog kijken hoe het met vergoedingen zit, als het fysio wordt.
pi_61948456
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 23:13 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

en wij ook
Ik vond gisterenavond ook nog deze site, maar toen ging mijn internet ineens raar doen.
spelletjesplein

edit: ik heb overigens topo veel beter geleerd sinds ik aan het kaartlezen ben geslagen, voor in de auto. en met autorijden zelf.

[ Bericht 9% gewijzigd door Paradijsvogeltje op 27-09-2008 10:47:05 ]
  zaterdag 27 september 2008 @ 15:28:48 #142
44200 Sjeekie_Beekie
pi_61952082
De hond is boos , want ik heb haar kleedjes van het nachthok en de bench in de wasmachine gestopt. Straks als ze weer lekker fris buiten zijn gedroogd, dan kan d'r geluk niet op. Tot die tijd is de volgens mij van plan om op de deurmat voor de schuifpui te blijven liggen. Ze heeft al haar speelgoed, botten en doekjes daar naartoe gesjouwd en ligt lekker demonstratief met haar rug naar me toe.

Daar is dadelijk maar één oplossing voor... we gaan uitwaaien en -rennen bij de Noorderplas. Maar madam heeft net gegeten en dus moet ze nog een half uurtje wachten voordat we gaan. Dan is ook de wasmachine klaar en kan ik eerst nog even de was ophangen.

En dan lekker uitwaaien... ik heb er zin in met zo'n mooi weer .
Oudste, Jongste en Lara
pi_61957466
Ja, beesten hé?

Onze auto is gisteren afgekeurd. Maar we hebben vandaag meteen een andere gekocht. Fiat Punto 1.2 elx uit 2001, grijs. Ziet er goed uit en rijdt op zich wel lekker en redelijk zuinig. 't Was allemaal wel even slikken, maar we kunnen echt niet zonder auto en zeker nu we volgende week gaan verhuizen....
  zaterdag 27 september 2008 @ 20:22:00 #144
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61957672
Oei nee, da's niet handig dan PV!

Sjeekie, hond weer blij?
  zaterdag 27 september 2008 @ 21:25:56 #145
94046 PM-girl
pi_61959198
Snelle actie PV! Onze apk is ook weer gelukt, maar ik geloof toch niet dat onze bolide het nog lang gaat houden.
*
  † In Memoriam † zaterdag 27 september 2008 @ 21:27:09 #146
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61959226
ik was vrij lakoniek over de verdwijning van onze kat, maar inmiddels heeft de stemming omgeslagen en word ik gek van ongerustheid.
we hebben net weer door de wijk gelopen, maar nergens een spoor of belletje te horen.
ik denk dat ik morgen maar briefjes ga rondbrengen of mensen in schuren willen kijken of even nadenken of ze het kruipluik open hebben gehad, want ze is ziekelijk nieuwsgierig.
bah, ik wil mijn dirkje terug
  zaterdag 27 september 2008 @ 21:30:48 #147
94046 PM-girl
pi_61959339
Och lady-wrb, wat rot zeg! Zou ze miauwen als ze ergens vast zit, zodat mensen haar horen?
*
pi_61959356
lady-wrb: eind aug nam onze kat de beneb, dagen lopen zoeken, iedereen gevraagd, geinformeerd, echt iedereen in de wijk wist het (kleine roddelbuurt waar we wonen) alles ingeschakeld wat je maar in kan schakelen aan instanties. Toen we uiteindelijk geld uitloofden (en dat als een lopen vuurtje rond lieten gaan) werd gelijk die dag nog (na 9 dagen) de kat thuisbezorgd...

ps. heb je over topo nog een pm gestuurd

[ Bericht 6% gewijzigd door knorretje op 27-09-2008 21:38:35 ]
  † In Memoriam † zaterdag 27 september 2008 @ 21:38:41 #149
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61959546
ik heb al wel de dierenambulance gebeld en een foto doorgemaild. maar ja, als die wat vinden is het meestal een dode kat. en toch heb ik liever een dode kat dan die vreselijke onzekerheid wat er gebeurd kan zijn.

luca vroeg vanavond: hoe zou dirkje er nu uitzien. ik heb maar gezegd dat ze vast aan het spelen was met allemaal andere katten, maar ik werd helemaal eng van die vraag: ik wil er niet aan denken wat er allemaal gebeurd kan zijn
pi_61959838
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 21:38 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb al wel de dierenambulance gebeld en een foto doorgemaild. maar ja, als die wat vinden is het meestal een dode kat. en toch heb ik liever een dode kat dan die vreselijke onzekerheid wat er gebeurd kan zijn.

luca vroeg vanavond: hoe zou dirkje er nu uitzien. ik heb maar gezegd dat ze vast aan het spelen was met allemaal andere katten, maar ik werd helemaal eng van die vraag: ik wil er niet aan denken wat er allemaal gebeurd kan zijn
amivedi kun je misschien nog bellen ? het dierenasiel neemt ook vermissingen op (tenminste hier wel)
En wij hadden de hoop inderdaad ook al op gegeven, kat was in die 8 jaar dat we hem hadden nog nooit buiten geweest.. maar vonden hem dus uiteindelijk terug na 9 dagen (wel anderhalf kilo lichter, maar verder gezond bang en erg blij om ons weer te zien)
  † In Memoriam † zaterdag 27 september 2008 @ 21:54:34 #151
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61959942
ik heb het bij de dierenambulance gemeld en zij zitten naast het asiel. ik ging er eerlijk gezegd vanuit dat die elkaar wel op de hoogte houden, maar ik ga ze morgen toch maar proberen te bellen.
bij amivedi heb ik op de site gekeken, maar er stond niks op.
en anderhalve kilo lichter? dan is van ons kieskeurige dirkje niks over, die is zo klein en tenger itt tot haar vreetzakkerige zusje, dat twee keer zo dik en groot is.
  † In Memoriam † zaterdag 27 september 2008 @ 22:10:01 #152
7074 moussy
kuttekop
pi_61960205
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 21:54 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb het bij de dierenambulance gemeld en zij zitten naast het asiel. ik ging er eerlijk gezegd vanuit dat die elkaar wel op de hoogte houden, maar ik ga ze morgen toch maar proberen te bellen.
bij amivedi heb ik op de site gekeken, maar er stond niks op.
en anderhalve kilo lichter? dan is van ons kieskeurige dirkje niks over, die is zo klein en tenger itt tot haar vreetzakkerige zusje, dat twee keer zo dik en groot is.
nooit bij een dierenasiel ergens zo maar vanuit gaan, dat klinkt heel lullig, maar het kán zijn dat er onderling (meestal) wat kutnijd is en dat alles via de regeltjes moet. Gewoon alles zelf bellen en ook briefjes bij de dierenwinkels ophangen

Wel erg trouwens, moet er niet aan denken om een kat kwijt te raken. Is ze gechipt?
pi_61960239
inderdaad wat moussy zegt, wij moesten het apart doorgeven.
En wat betreft die chip, als ze gechipt is kan je ook daar het nog doorgeven bij de databank.

ow e onze kat had gelukkig genoeg reserves bij ons op gedaan dat hij die anderhalve kilo wel even kon missen, inmiddels heeft ie het een en ander er al weer aangegeten
  † In Memoriam † zaterdag 27 september 2008 @ 22:16:22 #154
7074 moussy
kuttekop
pi_61960321
de site van amivedi wordt hier slecht bijgewerkt vind ik. Ik heb in 1 week tijd 2 katten (dood) gevonden en die hebben er nooit op gestaan.
  † In Memoriam † zaterdag 27 september 2008 @ 22:19:05 #155
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61960372
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 22:10 schreef moussy het volgende:

[..]

nooit bij een dierenasiel ergens zo maar vanuit gaan, dat klinkt heel lullig, maar het kán zijn dat er onderling (meestal) wat kutnijd is en dat alles via de regeltjes moet. Gewoon alles zelf bellen en ook briefjes bij de dierenwinkels ophangen

Wel erg trouwens, moet er niet aan denken om een kat kwijt te raken. Is ze gechipt?
ze heeft een bandje met kokertje en belletje.
pi_61960402
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 22:16 schreef moussy het volgende:
de site van amivedi wordt hier slecht bijgewerkt vind ik. Ik heb in 1 week tijd 2 katten (dood) gevonden en die hebben er nooit op gestaan.
ik denk dat dat komt door lokale vrijwilligers die het moeten doen ? In rotterdam werd het minder goed bijgehouden dan hier in zwolle. Hier belde ik dat we hem kwit hadden en terwijl ik aan de foon zat werd de vermissing er op gegooid, stuurde later foto en binnen een half uur stond die foto er op. ook toen hij weer terrecht kwam werd daar ala minuut op gereageerd door hem er weer af te halen (en kennelijk gezien de post 2 dagen daarna een acceptgiro te sturen in de hoop dat we donateur worden)
  zaterdag 27 september 2008 @ 22:39:33 #157
44200 Sjeekie_Beekie
pi_61960741
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 20:22 schreef Brighteyes het volgende:
Oei nee, da's niet handig dan PV!

Sjeekie, hond weer blij?
Hond is weer helemaal blij, bench en nachthok zijn weer slaapwaardig ingericht EN ze heeft vandaag twee kiezen gewisseld. Ze wilde vanavond niet eten, en bij 5 maanden maakte ik me niet zo'n zorgen. Maar na ruim uur non-stop kauwen, was haar bot één rode zooi geworden. Ik aaide haar en kwam ondertussen twee kiezen tegen. Toen had ze ineens de fut gevonden om alsnog te eten en dat gaat best als je net twee kiezen kwijt bent. Wat dat betreft zijn het net kinderen.

Een vrouw op de puppiecursus smeerde het tandvlees van haar hond in met dat spul wat bij kleine kindjes ook helpt als hun tandjes doorkomen. Haar hond wilde helemaal niet meer eten bij het wisselen, maar met dat spul erop gesmeerd, at hij als de beste. Bij Lara helpt dat toch niet, die slikt haar brokjes heel door, omdat ze geen tijd heeft om te kauwen.

De oudste is donderdag 13 geworden en wilde sparen voor een LCD-televisie op haar kamer. Gisteren hebben we er één gekocht voor haar, zodat het cadeau er alvast is als ze vrijdag deze kant op komt. Deze is groter, duurder en vooral van betere kwaliteit dan die ze op het oog had, maar we kijken niet op een paar extra tientjes. En nu hoeven niet per sé met haar naar de winkels op zaterdag... dat is ook wel lekker.

Bij de IKEA in de koopjeshoek het bureau op de kop getikt wat we in de winkel eigenlijk ook al hadden uitgezocht. Kostte toen nog maar ¤ 79,- in plaats van ¤ 145,-. Het bed wat we wilden kopen was gedeeltelijk niet op voorraad , dus daar hebben we een prijsgarantieformulier van meegekregen. Als het goed is, is het over twee weken wel op voorraad.

Beetje jammer dus dat de kamer make-over niet in zijn geheel klaar is vrijdag, maar ik weet zeker dat ze er heel erg blij mee gaat zijn. Ik ga dus de komende week haar kamer uitmesten en de boel veranderen. Gelukkig hoef ik deze week maar twee hele en 3 halve dagen te werken. 's Middags genoeg tijd over om op haar kamertje aan de slag te gaan [en de rest van het huis doen, voordat we zaterdag haar verjaardag vieren].

Ik ga zo mijn bedje opzoeken , morgen om 7h mag ik weer aan de arbeid. gaat morgen toeren met de motor EN zijn broer, dus als ik thuiskom, kan ik lekker in m'n eentje de F1 kijken. Daarna nog eventjes uitwaaien in de duinen met de hond en genieten van mijn ultrakorte, ééndaagse weekend.

[ Bericht 25% gewijzigd door Sjeekie_Beekie op 27-09-2008 22:47:49 ]
Oudste, Jongste en Lara
  † In Memoriam † zaterdag 27 september 2008 @ 22:47:53 #158
7074 moussy
kuttekop
pi_61960866
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 22:19 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ze heeft een bandje met kokertje en belletje.
heb je een tipje 10 sec. lijm in de sluiting gedaan, dat de onderkant op de bovenkant aansluit zeg maar... ze verliezen zo snel de onderkant van die kokertjes.
pi_61961885
Lady wrb: amivedi is idd een goede. Zo hebben wij destijds onze hond teruggevonden. Die was in een parkje overreden door een peleton wielrenners (don't ask) en er in paniek vandoor gegaan. Volgens mij was hij toen binnen 24 uur terecht.
Rot hé? Ik was ook doodongerust. Die hond was echt als een soort klein broertje voor me, toentertijd.
  zondag 28 september 2008 @ 00:46:56 #160
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_61962666
Oh Ladywrb ik snap helemaal wat je doormaakt...

hier ook regelmatig katten gehad die weg waren,gelukkig tot op heden altijd weer terug gekomen.Een was er 4 dagen weg een paar jaar terug,natuurlijk tijdens oud en nieuw,en dan wetende dat ie doodsbang is voor vuurwerk.Er lag toen ook een onwijs pak sneeuw...werd echt helemaal gek!

Ik had ook al de briefjes klaar liggen om in de bus te gooien of mensen ffi in hun schuur wouden kijken.Gelukkig kwam ie vroeg in de ochtend op nieuwsjaarsdag thuis.Luid blerend! Werd er wakker van en was binnen 1 minuut beneden! Hij rook helemaal muf en metaalachtig..dus inderdaad ergens in een schuur gezeten een aantal dagen...

Tegenwoordig zit ik al te stressen als ze langer wegblijven dan het patroon wat bij ze hoort...Dan ga ik al roepen..

Hoop dat ie heel snel weer boven water komt!

Amivedi,asiels en de dierenambulances leverde hier nooit wat op... op een gegeven moment waren ze weer terug.
pi_61964771
Goeie morgen en tot over een week!

Wij gaan over een paar uurtjes naar Disney
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_61964927
Oeh, da's leuk Vicky! Enjoy!

Ook goeiemorgen trouwens. Voor achten op, op zondag. Heel fijn hoor; een gezinsleven.
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 28 september 2008 @ 08:17:11 #163
114177 Diaan73
pi_61964934
Lady wat erg dat je kat nog steeds weg is .... hopelijk komt ie snel weer terug. Onze katten mogen (nog) niet naar buiten... maar dat gaat nog wel veranderen.

Vicky heel veel plezier Geweldig vind ik Disneyland.

Twan heeft afgelopen woensdag zn B-diploma gehaald en was supertrots. Nu eindelijk klaar met zwemles....

Verder afgelopen dagen erg druk geweest met van alles en nog wat, o.a. vrijdag een sectordag (met alle collega's die in mijn sector/afdeling zitten) in Doesburg gehad, erg leuk en gezellig maar ook erg vermoeiend.
Make love, not war ☮
  zondag 28 september 2008 @ 08:21:28 #164
114177 Diaan73
pi_61964942
quote:
Op zondag 28 september 2008 08:12 schreef Webkim het volgende:
Oeh, da's leuk Vicky! Enjoy!

Ook goeiemorgen trouwens. Voor achten op, op zondag. Heel fijn hoor; een gezinsleven.
Twan is er niet eens en toch ben ik al voor 8 uur op... ik kan niet meer echt uitslapen sinds ik zwanger ben en in het weekend dus ook altijd vroeg eruit.... 8 uur is dan echt laat trouwens.
Make love, not war ☮
  zondag 28 september 2008 @ 08:40:42 #165
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_61964986
Hier waren de meisjes al om 7.15 uur wakker en helaas was het mijn beurt om eruit te gaan Maar we gaan straks lekker naar het bos, dus dan geven we papa ook een schop zijn bed uit
  zondag 28 september 2008 @ 09:15:42 #166
56471 pinquit
oh my lama!
pi_61965130
Max ging gisteren pas om kwart voor 9 ong. slapen, dus ik had goede hoop dat het vanochtend ook rond 9 zou zijn (meestal slaapt ie netjes 12 uur)
Dus ik denk: ik kan nog wel even gaan dansen
dus ik lag er om 3 uur in, max werd om half 8 weer wakker (had erger gekund )
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zondag 28 september 2008 @ 09:24:59 #167
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61965160
Hihi, hier ook een vroege zondag, maar dat is altijd zo.
Ik heb al gestofzuigd, afwasmachine in- en uitgeruimd, kinderen aangekleed en eten gegeven, pannenkoeken gebakken (oké, nog bezig as we speak)...
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zondag 28 september 2008 @ 09:27:19 #168
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61965173
Ziek, Sugar!
  zondag 28 september 2008 @ 09:29:59 #169
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61965186
Hier trouwens een goede bui; ik wil al een hele tijd weg uit NL en nu ontving ik gisteren het volgende mailtje van iemand die ik via Internet heb leren kennen en die daar woont met haar kleine dochtertje.

Hai Vivienne, mooie foto's op je profiel! Het *Huppelepup* project verloopt inderdaad in een slakkengangetje. Probleem is dat de bouwvergunning maar niet doorkomt. Doordat ik daar best gefrustreerd van raakte heb ik besloten eerst een finca (boerderijtje) te huren. Daar komen geitjes, varkentje, kipjes, ezeltjes en konijnen. Vanaf volgend voorjaar begin ik daar ook een kidshotel, waar kinderen kunnen komen logeren. Ook wil ik daar kinderactiviteiten als knutselen, kookclub, boomhutbouwen, dans, enz doen. Zo ga ik dus een onderdeeltje van het grotere project alvast opzetten en later verhuizen naar mijn eigen stuk land. Komende week krijg ik de sleutel, ben helemaal blij!
Je bent van harte welkom volgende keer langs te komen en als je langere tijd op Ibiza zou willen verblijven, kunnen we bespreken of je op 1 of andere manier mee kan werken met de activiteiten bij de finca.

In Mei ga ik iig voor 2 a 3 weken die kant op om te kijken hoe of wat .

Als alles goed gaat met wat gezondheidsgedoe dan.

[ Bericht 1% gewijzigd door Vivi op 28-09-2008 09:35:31 ]
  zondag 28 september 2008 @ 09:32:09 #170
56471 pinquit
oh my lama!
pi_61965199
wil je daar gaan wonen ook?
  zondag 28 september 2008 @ 09:35:05 #171
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61965214
Als het even kan, niets liever .
pi_61965278
wow vivi, da's nogal een stap. en hoe kijkt je partner daar tegenaan?

sugar, ieuw, nu al aan 't pannenkoeken bakken??

diaan, wat goed van twan, gefeliciteerd!

lady-wrb, al enig teken van de poes? wat kun je daar over in de zorgen zitten he. ik hoop dat ze snel terug is, blakend en wel!

vicky, leuk, veel plezier!
  zondag 28 september 2008 @ 09:55:58 #173
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61965330
quote:
Op zondag 28 september 2008 09:44 schreef bixister het volgende:
wow vivi, da's nogal een stap. en hoe kijkt je partner daar tegenaan?

Nu ja, we wonen niet samen he, en dat wil hij dus ook niet. Sterker nog, onze relatie is soms redelijk ondefinieerbaar . En ik heb al te veel dingen in mijn leven gelaten omdat een ander dat wilde, ik heb het wel eens eerder laten vallen en hij vind het niks, maar aan de andere kant, Ibiza is maar 2 uur vliegen en vanaf Berlijn vlieg je voor nog geen 100 euro, dus dan kan hij makkelijk elke maand een lang weekend komen bijvoorbeeld (of wij naar hem).

Er zal iig wel even over gesproken moeten worden .

En dat is nog niet aan de orde he, eerst maar eens kijken hoe of wat .
pi_61965443
zit wat in. goed om je eigen plan te trekken dan, zeker als je 't zo graag wil! maar 't lijkt mij wel een ingewikkelde situatie.
  zondag 28 september 2008 @ 10:13:24 #175
190853 RockabeIIa
pi_61965474
Tof Vivi! Als dat je droom is moet je daar voor gaan Veel succes met erover nadenken, praten en misschien ook al wel plannen!

Voor de eventueel geïnteresseerden:
Tattoo Conventie Assen is een aanradertje voor dit weekend
Een springkussen voor de kids en veel ruimte. Heerlijk neuzen in de tattooboeken en kijken bij de tattoostands.
pi_61965528
quote:
Op zondag 28 september 2008 09:24 schreef Sugar het volgende:
Hihi, hier ook een vroege zondag, maar dat is altijd zo.
Ik heb al gestofzuigd, afwasmachine in- en uitgeruimd, kinderen aangekleed en eten gegeven, pannenkoeken gebakken (oké, nog bezig as we speak)...
Ha! Maar ik loop in.
Afwasmachine uitgeruimd, kind aangekleed, eten gegeven en daarna kunnen dweilen. Vaatwasser leeggehaald. Huis gelucht, bedden verschoond, handdoekenwas gevouwen, badkamermeubel uitgemest en uitgesopt (80.000 uitgedroogde cremetjes, vergane make-upjes, verdampte parfums etc. etc.), vast avondeten voor kind gekookt, bovenverdieping gestofzuigd.
Ik ga met de dag meer op mijn moeder lijken. Witte tornado, ugh...
Thomas heeft me trouwens, vanaf mijn rug, met alles geholpen, onder een luid ge-"DEH-DEH-DEH!" Heul gezellig.

En Vief, dat klinkt haske leuk!
Hardloper.
IG @webkim
  † In Memoriam † zondag 28 september 2008 @ 10:28:54 #177
7074 moussy
kuttekop
pi_61965618
wat zijn jullie aktief! Ik kom net mijn bed uit rollen met een bak koffie
  † In Memoriam † zondag 28 september 2008 @ 11:20:35 #178
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_61966340
Vicky, heel veel plezier met het niet in al die schud en op z'n kop hang dingen gaan zitten
nee hoor, ook voor een zwangere Disneyfreak is er nog genoeg leuks daar!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  zondag 28 september 2008 @ 11:48:46 #179
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_61966821
Wow vief, dat klinkt stoer. Wel ingewikkeld zo met die relatie van je...

Vicky, veel plezier nog!!
pi_61966934
quote:
Op zondag 28 september 2008 11:20 schreef Macka66 het volgende:
Vicky, heel veel plezier met het niet in al die schud en op z'n kop hang dingen gaan zitten
nee hoor, ook voor een zwangere Disneyfreak is er nog genoeg leuks daar!
dat gaat zeker lukken. nu meer genieten van de parades en de figuren dan van de achtbanen. vind het wel jammer dat ik niet in space mountain of the tower of terror kan. ach over een paar jaar misschien wel.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † zondag 28 september 2008 @ 12:28:47 #181
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61967509
nog steeds geen kat hier
ik heb nu briefjes gemaakt die ik straks ga kopiëren als de appie open is
en daarna rondbrengen.
  zondag 28 september 2008 @ 12:35:54 #182
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61967643
Sasha was om 7 uur wakker hier, om 8 uur zijn we naar beneden gegaan, daar heb ik idd ook even snel gestofzuigd. Toen wat gerommeld en gespeeld, fruithap gedaan en om 09.30 Sasha weer in bed gelegd. En mezelf ook. En we werden alledrie pas om 12.00 weer wakker!
Ik voel me zo heerlijk uitgeslapen nu!
pi_61967737
Ik voel me helemaal niet uitgeslapen
We sliepen bij mijn schoonouders en Morris werd wakker tegen de tijd dat we naar bed gingen omdat hij ziekig was, dus bij ons in bed. En Lis werd ook nog 2x wakker en belande ook in het grote bed...
Ik voel me alsof ik een nacht ben wezen stappen
pi_61967952
Wow Vivi, wat gaaf! Nu Dean nog niet naar school gaat, ook wel een goed moment om als je wilt emigreren dat ook echt te doen. Stoer!
Ik heb altijd hetzelfde gehad, en heb ondertussen ook al 1,5 jaar in het buitenland gewoond, en nu weet ik dat ik het kan, mezelf redden in een vreemd land. Als Nixxx' zijn werk het ooit vraagt om weg te gaan (en die kans is best aanwezig, gas- en olieindustrie) weten wij het wel! Echt heel stoer dat je je droom durft te verwezenlijken en voor jezelf kiest!
pi_61968711
Vief, lekker je droom achterna Je hebt groot gelijk!
Ik heb nog niks nuttigs huishoudelijks gedaan vandaag, op het aanzetten van de wasmachine na. Vind het altijd zo zonde van m`n zondag!
Saartje
  zondag 28 september 2008 @ 14:09:34 #186
593 sjak
Juffie Bloem
pi_61969466
quote:
Op zondag 28 september 2008 10:19 schreef Webkim het volgende:

[..]

Ha! Maar ik loop in.
Afwasmachine uitgeruimd, ....Vaatwasser leeggehaald.
Ja zo kan ik het ook

Ik doe vandaag weinig, ben aan het bijkomen van de afgelopen week en energie aan het verzamelen voor komende week.

Vivi, wat een enorme uitdaging. Als het je wat lijkt moet je er zeker voor gaan. Tenminste als het ook voor Dean een mooie oplossing kan worden. Spannend hoor!
Lekker douchen!
  † In Memoriam † zondag 28 september 2008 @ 14:12:29 #187
7074 moussy
kuttekop
pi_61969518
Ik heb alleen nog maar boodschappen gedaan, Cas zn kamer leegehaald, zn schapenvacht in de wasmachine gegooid en straks behangen en laminaat leggen en weer opbouwen jeuj
pi_61969689
quote:
Op zondag 28 september 2008 14:09 schreef sjak het volgende:

[..]

Ja zo kan ik het ook

Huishouden tast mijn verstandelijke vermogens aan. En er zijn hier gewoon te veel apparaten leeg te halen: afwas-, was-, en droogmachines. En dan ook nog het cupopvangbakje van het koffiezetapparaat.
Ik heb net overwogen ramen te zemen aan de binnenkant. Maar ik kan er nog doorheen kijken, dus ik wacht nog wel een tijdje.
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 28 september 2008 @ 14:47:31 #189
94046 PM-girl
pi_61970459
Webkim, dát heb ik dan wel weer gedaan, ramen lappen. Maar dat moest wel aangezien er van de week een gevelreiniging heeft plaatsgevonden op de 1e verdieping. Dus. Nu was de hele begane grond gestreept met vieze uitlopers.

En eindelijk eindelijk gaat vanavond onze ballonvaart door!! Om half zes vliegen we als het goed is weg, ben benieuwd waarheen
Yeeehaaa!

[ Bericht 0% gewijzigd door PM-girl op 28-09-2008 15:03:21 ]
*
pi_61970846
Hier moest ik de smurfen van het raam halen, dus toen maar gewassen. Achter moet nog. Doe ik over een maand wel. Al wel een derde van het grasveld geknipt. En naar de kinderboerderij geweest en bij schoonouders op de koffie.

Super dat de ballonvaart door gaat PM!!

Eng hoor, kat kwijt zijn. Daar ben ik steeds bang voor, al durven ze nu de tuin nog niet uit.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 28 september 2008 @ 15:11:44 #191
114177 Diaan73
pi_61971152
PM gaaf zeg die luchtballonvaart, dat is erg gaaf!!! Heel veel plezier vanavond!!

Ik ben even aan het uitrusten van het in de grondverf zetten van de tot commodekast benoemde boekenkast... maar het is nu klaar. "Alleen nog" aflakken.... maar wat een karwei zeg, ben bijna 4 uur bezig geweest met al die planken en binnenkant dat je snel vergeet.
Make love, not war ☮
  zondag 28 september 2008 @ 15:15:11 #192
56471 pinquit
oh my lama!
pi_61971240
hahaha PM, het gaat er dan éindélíjk van komen!!

en viev, jeetje supergaaf maar wel spannend zoiets
  zondag 28 september 2008 @ 15:15:57 #193
56471 pinquit
oh my lama!
pi_61971263
yppy, knip jij je gras?
  zondag 28 september 2008 @ 15:26:15 #194
94046 PM-girl
pi_61971563
quote:
Op zondag 28 september 2008 15:15 schreef pinquit het volgende:
yppy, knip jij je gras?
Die vraag kwam meteen in me op ja!
*
pi_61971685
he spannend, PM. een behouden vlucht gewenst! (of is 't 'vaart' inderdaad?) en veel plezier!
pi_61971819
Lady wrb, onze kat is afgelopen zomer 5 dagen weggeweest, wij hebben toen ook overal lopen zoeken, savonds met doosje snoepjes over de straat enz, bleek ze dus bij de buurman van 5 huizen verderop te zitten, op zolder.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 28 september 2008 @ 16:06:16 #197
24188 Belana
kloon van belana
pi_61972540

het was werkelijk zaaaaaalig in Parijs
heerlijk weer, heel relaxed, echt genoten!!

viev, dat klinkt goed! als je dat wilt moet je je niet tegen laten houden!
stormy waters...
sailin'
pi_61972851
Klinkt super Belana

Viev, dat klinkt spannend en leuk! Slim om eerst eens te gaan kijken hoe en wat. Ik ben heel benieuwd hoe het afloopt en of je volgend jaar rond deze tijd op Ibiza woont
  zondag 28 september 2008 @ 17:54:06 #199
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61975219
quote:
Op zondag 28 september 2008 14:09 schreef sjak het volgende:

[..]

Ja zo kan ik het ook

Ik doe vandaag weinig, ben aan het bijkomen van de afgelopen week en energie aan het verzamelen voor komende week.

Vivi, wat een enorme uitdaging. Als het je wat lijkt moet je er zeker voor gaan. Tenminste als het ook voor Dean een mooie oplossing kan worden. Spannend hoor!
Uiteraard is Dean prioriteit nummer 1, maar zoals het nu klinkt zou hij daar een heerlijk leven hebben, met veel kindjes, beestjes, muziek en zon .
  zondag 28 september 2008 @ 19:40:27 #200
108648 cattie
lieve moeder
pi_61977815
Goed dat jullie het zo fijn hebben gehad Belana!

Vivi, spannend. Ik vind je nu al stoer!
  zondag 28 september 2008 @ 20:17:12 #201
11682 Moonah
Jolie femme
pi_61978901
Ow Vieverd, Ibiza is natuurlijk een geweldige plek om te meeten!
  zondag 28 september 2008 @ 20:22:03 #202
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61979064
PM, hoe was het? Zijn jullie al geland?

Viev, gedurfd hoor!
  zondag 28 september 2008 @ 20:23:08 #203
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61979092
Zeker weten .

Ik zie alle OUD kindjes al ronddartelen met de biggetjes en de geitjes ...als Patty Brard dan maar niet langskomt om ze stiekem een klysma te geven .
  zondag 28 september 2008 @ 20:25:20 #204
11682 Moonah
Jolie femme
pi_61979162
Gadver.
Al heb jij ook wel eens Pattyachtige neigingen hoor...

PM, da's waar, leuk dat jullie nu eindelijk gaan! je zult het vast heerlijk hebben gevonden. degenen die ik ken die het hebben gedaan waren erg enthousiast! Mij lijkt er eigenlijk niet zo heel veel aan.
pi_61979192
quote:
Op zondag 28 september 2008 20:23 schreef Vivi het volgende:
Ik zie alle OUD kindjes al ronddartelen met de biggetjes en de geitjes ...als Patty Brard dan maar niet langskomt om ze stiekem een klysma te geven .
de geitjes of de kinderen?
  † In Memoriam † zondag 28 september 2008 @ 21:02:44 #206
7074 moussy
kuttekop
pi_61980474
quote:
Op zondag 28 september 2008 20:23 schreef Vivi het volgende:
Zeker weten .

dan geven de moeders Patty toch een klysma?! Ik vind het wel iets voor SHE en Swets om te doen
  zondag 28 september 2008 @ 21:12:42 #207
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_61980846
Hahahaha wat een onderwerp vanavond!
Vivi wat een avontuur! Alleen de plannen al zijn leuk, ik ben benieuwd hoe dit afloopt Een meet op Ibiza is wel een geweldig idee Moonah!
Ik ga niet laat slapen vanavond ik ben Nog 2 dagen en dan ga ik aan mijn nieuwe baan beginnen. Ik heb er zin in maar ook een beetje niet, fulltime mama is gewoon heel erg en stiekum ben ik ook gewoon een beetje zenuwachtig nu al . Dat slijt vast weer snel
Ylana
  zondag 28 september 2008 @ 21:16:30 #208
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61980978
quote:
Op zondag 28 september 2008 20:25 schreef Moonah het volgende:
Gadver.
Al heb jij ook wel eens Pattyachtige neigingen hoor...

Ik raak al jaren geen sos meer aan, en zo groot zijn mijn vetbobbels ook weer niet .
  zondag 28 september 2008 @ 21:22:01 #209
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_61981200
Vivi, ik vind het superspannend voor je. Echt heel. Aan de ene kant lijkt het me te gek, aan de andere kant al dat gedoe. Maar ik vind het wel heeeel goed dat je je gevoel achterna gaat. Stoer.
Voor mezelf lijkt me zoiets vreselijk. Lief heeft een paar maanden terug een offer he can[ s]´t[/s] refuse gehad. In Amerika. Nou, nooit dat ik mee zou gaan. Gelukkig heeft hij er geen spijt van dat hij het niet gedaan heeft.

Saffier, over een paar weken weet je niet beter meer. Succes nog even met je zenuwen!
  zondag 28 september 2008 @ 21:22:05 #210
24188 Belana
kloon van belana
pi_61981205
ff het ultieme parijs gevoel weergeven

stormy waters...
sailin'
  zondag 28 september 2008 @ 21:23:09 #211
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_61981242
Belana! Ik ben jaloers! Fijn dat je zo genoten hebt!
  zondag 28 september 2008 @ 21:27:22 #212
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_61981387
aaaaaaa,

nou wil ik óók naar Parijs
geweldig genoten.
  zondag 28 september 2008 @ 21:51:13 #213
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61982113
quote:
Op zondag 28 september 2008 21:22 schreef Lishe het volgende:
Vivi, ik vind het superspannend voor je. Echt heel. Aan de ene kant lijkt het me te gek, aan de andere kant al dat gedoe. Maar ik vind het wel heeeel goed dat je je gevoel achterna gaat. Stoer.
Voor mezelf lijkt me zoiets vreselijk. Lief heeft een paar maanden terug een offer he can[ s]´t[/s] refuse gehad. In Amerika. Nou, nooit dat ik mee zou gaan. Gelukkig heeft hij er geen spijt van dat hij het niet gedaan heeft.
!
O, ik had meteen mijn koffers gepakt .
  zondag 28 september 2008 @ 21:51:28 #214
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61982125
quote:
Op zondag 28 september 2008 21:22 schreef Belana het volgende:
ff het ultieme parijs gevoel weergeven

[ afbeelding ]
Lief .
  zondag 28 september 2008 @ 21:56:49 #215
593 sjak
Juffie Bloem
pi_61982283
Wat heerlijk, Parijs! Ik wil oooooook lees dit Schanul, lees dit
Lekker douchen!
  zondag 28 september 2008 @ 21:58:12 #216
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_61982320
Ja en dan over een paar jaar terugkomen met twee van die amerikaantjes. Die niks meer passen en terug naar amerika willen als ze 17 zijn. Geen haar op mijn hoofd. (Lief is gelukkig kaal. Zoiets gaat gelukkig wel in samenspraak, maar als hij alleen zou gaan zou hij soms 4 weken weg zijn en 2 weken thuis. Geen optie voor hem. Vandaar dat we zo goed bij elkaar passen. Maar verleidelijk was het wel even.)
  zondag 28 september 2008 @ 22:36:00 #217
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_61983569
Een baan in het buitenland aangeboden krijgen?
Ik vraag meteen waar Swets moet tekenen Bij voorkeur een scandinavisch land of down under/Nieuw Zeeland. Ik zie mijn kinderen wel als Konstanse op een Noors eilandje rond dartelen
ik zou alleen nooit mijn kinderen zo ver van hun vader weg laten wonen, ook al is het vrij makkelijk aan te vliegen..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_61983976
Wat heerlijk Belana.

Klinkt goed Vivi, lekker weer!

Wij knippen het gras inderdaad. Een grasmaaier hebben we namelijk niet. Ik zie wel precies waar ik ben gebleven.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  zondag 28 september 2008 @ 22:56:36 #219
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_61984196
In onze omgeving zei ook iedereen: tekenen! Totdat je dus echt op een dinsdagochtend een telefoontje krijgt. Ik moet er niet aan denken. Mijn familie, vrienden, en dan zit ik daar. En lief maar werken. Het was voor hem echt een kans en we hebben er heel veel over gesproken hoe het voor hem zou zijn als hij heen en weer ging vliegen. Ik wilde niet degene zijn die zijn droom verpestte. Als we geen kinderen hadden gehad was hij gegaan. Direct.

Yppy! Wow.
pi_61984255
quote:
Op zondag 28 september 2008 21:56 schreef sjak het volgende:
Wat heerlijk, Parijs! Ik wil oooooook lees dit Schanul, lees dit
zo, ik help je wel ff
Saartje
pi_61984488
toevallig vliegt precies vandaag mijn middelste broer voor de laatste keer terug uit Australië. na daar een paar jaar gewoond te hebben kwamen ze tot de ontdekking dat ze er toch niet voor altijd wilden blijven. 't is een enorm sociaal stel, dat daar ook al wel weer hard een netwerk aan 't opbouwen was, maar 't komt toch niet in de buurt van de vriendenkring die ze hier inmiddels hadden, en die natuurlijk in veel langere tijd is opgebouwd. daar hadden ze zich wel wat op verkeken. en de familie bleek uiteraard ook onmisbaar.

ik zou 't niet graag doen, zo ver weg van familie vooral. maar ik kan me het avontuurlijke gevoel erbij ook wel voorstellen.

[ Bericht 10% gewijzigd door bixister op 28-09-2008 23:27:19 ]
pi_61987198
Hier zijn mijn baas en bazin vandaag vertrokken voor een maand naar Sydney, ze gaan op visite bij hun oudste dochter.

Ow en ik ben ook iemand die zo zou tekenen hoor en weggaan
  maandag 29 september 2008 @ 06:41:13 #223
24188 Belana
kloon van belana
pi_61988314
Nick zou ook zo vertrekken naar het buitenland, maar ik zou mijn vrienden en familie niet kunnen missen
Dat is toch echt onvervangbaar, ik ken een aantal mensen al zo lang, zoals lois bijvoorbeeld, we gaan al 28 jaar met elkaar om en hoewel we de deur niet plat lopen bij elkaar zou ik haar niet willen missen
Ik hang enorm aan mijn landje en zelfs mijn stad
stormy waters...
sailin'
pi_61988370
Mijn zoon wenste om kwart over 6 op te staan.
Hardloper.
IG @webkim
  maandag 29 september 2008 @ 07:05:41 #225
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61988374
Ga iets uitruimen, jij!
pi_61988414
Hij zit hier eerst een broodkorst plat te slaan en over de grond te kruimelen. Daarna heb ik wel weer iets te doen ja; stofzuigen bijvoorbeeld. Ik moet mezelf toch eens aanwennen voor enen naar bed te gaan.
Hardloper.
IG @webkim
  maandag 29 september 2008 @ 08:32:14 #227
94046 PM-girl
pi_61988845
Webkim, en dat op maandag!
Ik ben lekker vrij vandaag en heb de oppas door laten lopen

Belana, bienvenue en Fok!

Saffier, geniet van je laatste dagje thuismama zijn!

En ik ben terug van de ballonvaart (gisterenavond al hoor)!
Het was erg leuk, eng, bijzonder en mooi!

Het opstijgen was echt akelig, omdat de wind niet constant was gingen we als een soort tuimelaar op en neer, daarbij zagen we ons 20-koppige publiek als gekken heen en weer rennen omdat ze anders de ballon op hun hoofd dachten te krijgen.
Toen kwamen we ineens los en gingen we omhoog! Over ons eigen huis gevlogen, over geheim militair terrein waar we geen foto's en film mochten maken EN we 1500 (!) meter hoog moesten vliegen. Dat is redelijk uniek volgens meneer ballonvaarder. We zijn zelfs boven de wolken geweest, dat maakte hij eens per jaar mee
Mijn broer vond het minder, zo hoog, maar wat bijzonder om zo licht te vliegen!

Daarna op een hoogte van 150 meter verder gevlogen en met een mooie landing in een weiland geland, dat ging best goed en daarna, champagne!

Unieke ervaring!
*
  maandag 29 september 2008 @ 08:33:36 #228
94046 PM-girl
pi_61988869
O wat trouwens wel even wennen was, die ontzettende hitte in je nek telkens bij het branden en die herrie daarvan. Ik was net aan het bellen naar iemand omdat we over hun huis heenvlogen (bellen in een ballon ja! ) maar dan versta je even niets meer!
*
  † In Memoriam † maandag 29 september 2008 @ 08:44:08 #229
7074 moussy
kuttekop
pi_61989010
Wat eng dat ballonvaren mij krijg je echt niet mee, ik blijf wel wachten beneden emt champagne
pi_61989200
Wow PM, wat spannend en leuk Ik vroeg me al af of je veilig geland was

Hier een ziek jongetje, dus vandaag aan huis gekluisterd
  maandag 29 september 2008 @ 09:04:48 #231
94046 PM-girl
pi_61989362
quote:
Op maandag 29 september 2008 08:55 schreef snoopy het volgende:
Wow PM, wat spannend en leuk Ik vroeg me al af of je veilig geland was

Hier een ziek jongetje, dus vandaag aan huis gekluisterd
Helaas geen goed internet op mijn telefoon, anders had ik zeker even hier gepost!

En beterschap voor Morris.
*
pi_61989539
Wat klinkt die ballon leuk!

Arme Morris, wat heeft ie?
*OUD heilige*
  maandag 29 september 2008 @ 10:11:25 #233
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61990448
quote:
Op zondag 28 september 2008 23:06 schreef bixister het volgende:
toevallig vliegt precies vandaag mijn middelste broer voor de laatste keer terug uit Australië. na daar een paar jaar gewoond te hebben kwamen ze tot de ontdekking dat ze er toch niet voor altijd wilden blijven. 't is een enorm sociaal stel, dat daar ook al wel weer hard een netwerk aan 't opbouwen was, maar 't komt toch niet in de buurt van de vriendenkring die ze hier inmiddels hadden, en die natuurlijk in veel langere tijd is opgebouwd. daar hadden ze zich wel wat op verkeken. en de familie bleek uiteraard ook onmisbaar.

ik zou 't niet graag doen, zo ver weg van familie vooral. maar ik kan me het avontuurlijke gevoel erbij ook wel voorstellen.
Ik heb amper familie, dus dat scheelt .
Australie lijkt me ook geweldig btw, daar wil ik nog eens door heen trekken met een camper.
  maandag 29 september 2008 @ 10:17:10 #234
114177 Diaan73
pi_61990568
Het lijkt mij ook wel supergaaf om even een tijdje naar het buitenland te gaan, al zou ik het wel lastiger vinden met kinderen en me daardoor laten tegenhouden. Als ik alleen was, deed ik het zo, maar niet voor onbepaalde tijd, moet dan wel voor een bepaalde periode zijn.

PM, dat klinkt superleuk en interessant.

Snoopy, beterschap voor Morris. Het is ook echt weer om ziekig van te worden.
Make love, not war ☮
  maandag 29 september 2008 @ 10:17:50 #235
94046 PM-girl
pi_61990585
Wat fijn trouwens, bix, dat je broer terugkomt! Het is echt ver weg zo!
Hebben ze ook kinderen?
*
  maandag 29 september 2008 @ 10:43:46 #236
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61991031
Ik heb ooit eens een half jaar stage gelopen in het buitenland en dat was ongelofelijk tof, maar echt nooit weer. Natuurlijk zou ik nu dan als-als-als samen met man en kind gaan, dat is nog wel anders dan helemaal alleen, maar toch... ik geloof niet dat ik het echt leuk zou vinden.

Maar goed, als je idd weinig hebt wat je hier houdt, en je kan iig je kind meenemen dan kan ik me ook wel voorstellen dat je het doet. Ik zie jou daar wel zitten idd Viev.
  Hoofdredactie Fotografie maandag 29 september 2008 @ 10:45:41 #237
95752 crew  Chell
Kluns
pi_61991075
Ik zou wel een half jaartje of een jaartje in Parijs willen wonen. Of London ofzo. Niet te ver weg, maar toch heel anders. En daarna weer lekker terug naar NL.
  maandag 29 september 2008 @ 10:52:57 #238
24188 Belana
kloon van belana
pi_61991216
jeutje PM wat stoer!
stormy waters...
sailin'
pi_61991399
Zit nu te wachten tot het 11 uur is. En op een andere plek zit een kerk/zaal/weetikveelwat ook te wachten. Met een kleine Arwen erbij.
*OUD heilige*
pi_61991445
Londen
Ik wil zo graag terug! Ik mis het nog elke dag... Maar dan wel met Nixxx en baby.

Snoopy beterschap voor Morris!
  maandag 29 september 2008 @ 11:03:03 #241
61800 Rottdog
pi_61991458
quote:
Op maandag 29 september 2008 11:01 schreef YPPY het volgende:
Zit nu te wachten tot het 11 uur is. En op een andere plek zit een kerk/zaal/weetikveelwat ook te wachten. Met een kleine Arwen erbij.
Me too!
pi_61991485
Yppy dat heb ik ook wel een beetje.. ik ga even een kaarsje aansteken nu.
  maandag 29 september 2008 @ 11:04:16 #243
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61991491
quote:
Op maandag 29 september 2008 11:01 schreef YPPY het volgende:
Ja he... dat waren ook mijn gedachten de afgelopen 10 minuten ofzo... wat een verdriet daar toch...
pi_61991623
Het is idd een onwerkelijk iets om te bedenken hoe het nu met ze is
pi_61991748
Raar gevoel hoor als je eraan denkt dat ze daar nu afscheid aan het nemen zijn met die kleine Arwen erbij
  maandag 29 september 2008 @ 11:52:12 #246
593 sjak
Juffie Bloem
pi_61992461
Bah, wat een vreemde dag. Ik denk veel aan Evenstar en Arwen (en de rest van de familie).

En gelukkig lees ik net dat het met PM goed is gegaan. Ze was zeker niet in Wijchen aan het vliegen
quote:
WIJCHEN - Twee luchtballonnen hebben zaterdagavond een noodlanding gemaakt in een woonwijk in het Gelderse Wijchen onder de rook van Nijmegen. Volgens de brandweer is niemand gewond geraakt.
Lekker douchen!
  maandag 29 september 2008 @ 13:27:40 #247
94046 PM-girl
pi_61994508
quote:
Op maandag 29 september 2008 11:52 schreef sjak het volgende:
Bah, wat een vreemde dag. Ik denk veel aan Evenstar en Arwen (en de rest van de familie).

En gelukkig lees ik net dat het met PM goed is gegaan. Ze was zeker niet in Wijchen aan het vliegen
[..]
Nee, dat was een dagje eerder! Wijchen is niet zo ver van hier vandaan, maar gelukkig zijn wij in een boerenwei geland, tussen de koeienvlaaien
*
  maandag 29 september 2008 @ 13:28:32 #248
190853 RockabeIIa
pi_61994531
quote:
Op maandag 29 september 2008 11:16 schreef Stiemie het volgende:
Raar gevoel hoor als je eraan denkt dat ze daar nu afscheid aan het nemen zijn met die kleine Arwen erbij
Dat had ik vanochtend ook... Zo'n dag dat het regent, binnen en buiten.
  maandag 29 september 2008 @ 14:04:39 #249
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61995458
Hoeveel kans zou ik hebben als ik zo een fiets ga kopen dat ze gelijk het zitje erop zetten voor me?

Ik heb iets in mijn hoofd, en het moet wel NU!!!! Dus ik dacht 'ik ga met Sasha in de draagdoek naar de stad lopen' en dan fietsend met hem in het zitje terug.

Hmm... mss moet ik de winkel wel gewoon even bellen.

*
Gedaan, en ze geven fietsen nooit meteen mee, die moeten eerst nagekeken worden.
Dus dan kan het wel.
Maar nu ga ik weer twijfelen, want we hebben nog geen schuur en is het dan niet heel zonde. Aan de andere kant... een fiets is een buitending, die moet toch ook wel tegen regen kunnen dan toch?

[ Bericht 23% gewijzigd door BE op 29-09-2008 14:12:58 ]
  maandag 29 september 2008 @ 14:13:14 #250
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_61995674
Hier doen ze dat meteen voor je BE, kostte ongeveer 20 minuten om de stoel (achter, voor is simpeler) te monteren. O ja, je fiets moet ook 'even' rijklaar gemaakt worden, totaal een half uurtje tijd denk ik. Veel plezier!
Ylana
pi_61995676
Bij mijn fietsenmaker was het geen probleem hoor BE. Als het een bobike-zitje is, is het erop zetten een kwestie van nog geen 5 minuten
  maandag 29 september 2008 @ 14:15:08 #252
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61995728
Ik had al aangevuld in mijn post.
In principe idd geen probleem, maar met een nieuwe fiets dus weer wel, die moet eerst nagekeken, kan ik hem nog niet meteen meenemen...

Hmmm... Ik wil het. Nu!!!

Ik heb dus een zitje van een vriendin gekregen, 3e hands, en mijn eigen fiets is heel slecht.
Dus er moet sowieso een nieuwe fiets komen en nu zeiden mijn schoonouders gisteren dat we dan van hun wel een nieuw zitje zouden krijgen ook. Vind ik zelf ook wel leuker ook dan. Mooie nieuwe fiets en dan zo'n roestig zitje erop vind ik niet zo heel leuk. Nu alleen nog aan mijn vriendinnetje vertellen. Vind ik atlijd zo lastig om te doen. Gegeven paard enzo.
  maandag 29 september 2008 @ 14:21:58 #253
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_61995927
spannenddddd.... morgen hoor ik of mijn interne verhuizing doorgaat..

het is erg klein, de kans dat het doorgaat, omdat de kamer eigenlijk al beloofd was aan een nieuwe bewoner. en ik heb nooit iets gezegd over een andere kamer willen.. en dan zit ik nu met spanning op morgen te wachten
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_61995975
Brrr hoorde net zo'n vreselijk verhaal van mijn schoonmaakster. Bij een ander gezin waar ze ook schoonmaakt is een kindje van 4 maanden overleden aan wiegendood op de opvang Pfff het zal je gebeuren...
  maandag 29 september 2008 @ 14:32:46 #255
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61996234
Spannend Oxy!

Oh bah Stiemie... Het zal je idd gebeuren, en dan ook nog eens niet thuis maar bij een ander. Volgens mij loop je dan echt je leven lang met vragen rond... Had ik? Zou het?
Oh gats!
pi_61996304
Ik hoop voor je dat het doorgaat Oxy

Wat afschuwelijk Stiemie Ik kreeg net ook al een mail van iemand waarvan het kindje bij 20 weken zwangerschap is overleden Bah, wat een nare dag zo met alles....
pi_61996393
Ja het lijkt altijd wel of zulke vreselijke dingen elkaar dan opzoeken

Oxy hopen dat het doorgaat
pi_61996448
oxymoron, spannend inderdaad! ik hoop voor je dat het doorgaat. en ik wilde nog zeggen dat ik het gedicht dat je laatst postte in het autismetopic héél mooi vind!

BE, leuk vooruitzicht, lekker fietsen met Sasha!

PM-girl gatver ik vind 't maar eng hoor zo'n ballonvaart. gelukkig ben je weer veilig geland. daar breken nog wel eens wat ledematen bij, heb ik me laten vertellen. geen koeien op hol geslagen?

en ja, ik moet ook veel aan het afscheid denken dat evenstar, arwen en de familie van DM moeten nemen vandaag...
pi_61996566
PM, je vroeg nog naar m'n Aussi-broer: die heeft geen kinderen nee.

ik heb zelf trouwens m'n eerste 4 jaren doorgebracht op Aruba, dat was een heerlijk zorgeloze tijd, ik herinner me ook vrijwel alleen maar palmbomen, elke dag strand, etc. dus Vivi, voor Dean lijkt het me nu ideaal. afgezien dan van een verre papa, dat lijkt me nog steeds een groot bezwaar.
pi_61996586
Stiemie, ik lees nu dat verhaal van je schoonmaakster pas... brrr wat een nachtmerrie...
  maandag 29 september 2008 @ 15:07:20 #261
94046 PM-girl
pi_61997163
bix, alle koeien begonnen te hollen en alle honden te blaffen.

Ik ben bezig met de video nu, maar ik krijg de mpegs van anderen niet ingeladen in Pinnacle.

Maar jeetje wat een heftige berichten krijgt men vandaag, wiegendood, overleden tijdens de zwangerschap, brrr! Het zijn uitzonderingen, maar het zal je maar gebeuren!
*
  † In Memoriam † maandag 29 september 2008 @ 15:24:53 #262
7074 moussy
kuttekop
pi_61997645
Wat een nare berichten allemaal Gelukkig is er ook nog Melonovy die vandaag getrouwd is, ik hoop dat ze niet zulke miezerregen hebben zoals hier.
pi_61997821
Ach idd zeg, door alle ellende vergeten we bijna de mooie dingen!
Mel, ik hoop dat jullie ondanks het weer een stralende dag hebben
  † In Memoriam † maandag 29 september 2008 @ 15:41:26 #264
7074 moussy
kuttekop
pi_61998120
Eigenlijk is het soms ook heel 'moeilijk' om de mooie dingen te zien, vind ik dan. Dan zit je zo met je hoofd in de nare berichten dat je het idd vergeet. Om me heen hoor ik ook al zoveel nare dingen de man van een vriendin die maar blijft roepen dat het leven geen zin meer heeft en dat het beter is zonder hem enz enz
  maandag 29 september 2008 @ 15:42:51 #265
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61998156
Toch geen fiets gekocht... ik twijfel te veel...

En het is al zo lekker futiel en banaal met al het nieuws van hier...
  † In Memoriam † maandag 29 september 2008 @ 15:51:44 #266
7074 moussy
kuttekop
pi_61998397
quote:
Op maandag 29 september 2008 15:42 schreef Brighteyes het volgende:
Toch geen fiets gekocht... ik twijfel te veel...

En het is al zo lekker futiel en banaal met al het nieuws van hier...
maar BE.. het is ook wel zo dat het leven ook gewoon door gaat... Jij vecht met de twijfels om een fiets, ik met laminaat
  maandag 29 september 2008 @ 16:17:37 #267
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61999156
Oh tuurlijk, dat weet ik ook wel.
Ik vind het verhaal van Darkmanta verschrikkelijk en hoewel het wel in mijn hoofd zit ben ik er echt niet de hele dag verlamd van oid. Hoewel het vorige week weinig scheelde. In eerste instantie bleef het door mijn hoofd zoemen.

Maar ik vind het dan soms zo raar bot staan als je gewoon even over gaat op zoiets als een nieuwe fiets.
  maandag 29 september 2008 @ 16:30:58 #268
61800 Rottdog
pi_61999541
Is dat zitje niet wat voor de fiets van F ?

Life goes on BE voor ons allemaal.
  maandag 29 september 2008 @ 16:41:36 #269
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61999900
Ja, dat hadden we ook al bedacht Rottdog, dat we hem wel gewoon houden, dat andere zitje.
  maandag 29 september 2008 @ 19:13:13 #270
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62003709
Dus je hebt nog geen nieuwe fiets nu BE? Wanneer ga je 'm halen/bestellen? En weet je ook al welke? De mijne moest toen besteld worden omdat ik een kleine maat moet hebben.

Oxy ik zag je gedicht staan, wat kan jij ontzettend mooi dichten zeg, mijn complimenten! Ik hoop dat je verhuizing doorgaat.

Ik heb vandaag een paar keer bij Arwen en Evenstar stilgestaan, ik ben benieuwd hoe hun dag was...
Ylana
  maandag 29 september 2008 @ 19:26:35 #271
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62004149
Nee, geen nieuwe fiets nog. Het gaat tussen die van de halfords uit de aanbieding nu en een mamafiets die 10Eur duurder is, maar waar dan ook nog eens 30Eur bezorgkosten bijkomen etc. etc.
En ik was eig. van plan een tweedehandsje te kopen van ong. 200 Euro.

Ik twijfel (en spaar) dus nog wel even door.

Vooralsnog heb ik net het krijgstoeltje op mijn fiets geschroefd en hebben we een klein rondje gefietst!
pi_62005304
Ik ben vanmiddag naar de tandarts geweest, voor een noodvulling. Vorige week was de vulling uit mijn kies gevallen. Nu ben ik al jaren niet geweest want . Maar ik moet me daar toch ooit overheen zetten. Goed, naar de tandarts dus.
Voor het eerst van mn leven verdoofd bij de tandarts, ik werd er helemaal naar van.. ik hoorde de stem van de tandarts alleen nog maar van heel ver weg, helemaal zweten, gloeiend voorhoofd.. bah wat naar. Hij boren, zenuw afgesloten, al een stukje wortelkanaalbehandeling gestart, en noodvulling. En het doet echt heel veel pijn nu. Ik vind mezelf heel zielig. Heb nog een kwartier staan trillen en duizelig gezeten na de behandeling..

En dan lees je alle nare berichten hier... zeurkous ben ik.
  maandag 29 september 2008 @ 20:06:22 #273
24188 Belana
kloon van belana
pi_62005440
quote:
Op maandag 29 september 2008 14:23 schreef Stiemie het volgende:
Brrr hoorde net zo'n vreselijk verhaal van mijn schoonmaakster. Bij een ander gezin waar ze ook schoonmaakt is een kindje van 4 maanden overleden aan wiegendood op de opvang Pfff het zal je gebeuren...
dat is bij een collega van mijn man, echt heel vreselijk
stormy waters...
sailin'
  Licht Ontvlambaar maandag 29 september 2008 @ 20:12:46 #274
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_62005631
Wat een berichten weer... Pfff, ik bedacht me vanmiddag nog dat ik eigenlijk heel erg blij ben met mijn leven, mijn gezinnetje en hoe het zo soepel draait allemaal hier. Dat ik het geluk heb om me 'druk' te mogen maken om futiliteiten...

Het is nog niet uit mijn hoofd allemaal... vandaag heeft toch weer veel indruk gemaakt. Denk dat ik maar vroeg naar bed ga.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_62006140
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:06 schreef Belana het volgende:

[..]

dat is bij een collega van mijn man, echt heel vreselijk
Heel erg inderdaad Belana. Ik begreep dat morgen de uitvaart is. M'n schoonmaakster gaat er ook heen. Ze was er ook helemaal ondersteboven van...
pi_62006335
is het zitje echt roestig BE? Anders kun je er misschien nieuwe bekleding bij kopen?

Wat erg altijd, zulke berichten

Sterkte Reinhilde!
  maandag 29 september 2008 @ 20:39:21 #277
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62006560
Ja, ik krijg 1 van de voetsteunen ook niet meer los en verplaatst, dus als dat F. ook echt niet lukt moet er sowieso een andere komen gewoon voor de veiligheid.
Maar ik vroeg me idd al af of er losse bekleding te kopen is, want dat zit er sowieso niet meer bij.
pi_62006717
Dank je Poemojn. Ik ga lekker vroeg naar bed.

Knuffel voor iedereen die het nodig heeft.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 29 september 2008 @ 20:48:51 #279
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_62006789
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:39 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ik krijg 1 van de voetsteunen ook niet meer los en verplaatst, dus als dat F. ook echt niet lukt moet er sowieso een andere komen gewoon voor de veiligheid.
Maar ik vroeg me idd al af of er losse bekleding te kopen is, want dat zit er sowieso niet meer bij.
vaak krijg je roest weg met cola
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 29 september 2008 @ 21:52:28 #280
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_62008914
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:26 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, geen nieuwe fiets nog. Het gaat tussen die van de halfords uit de aanbieding nu en een mamafiets die 10Eur duurder is, maar waar dan ook nog eens 30Eur bezorgkosten bijkomen etc. etc.

Straks ben je die 40 euro verschil echt vergeten hoor. Kies welke jij het mooist vindt.
  maandag 29 september 2008 @ 21:54:43 #281
190853 RockabeIIa
pi_62008994
Heyyyyy Spuug, hoe'st met oe? <3 En oe pootje?
  maandag 29 september 2008 @ 21:55:51 #282
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62009041
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:52 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Straks ben je die 40 euro verschil echt vergeten hoor. Kies welke jij het mooist vindt.
Óf liever, die het lekkerste rijdt!
Ylana
  maandag 29 september 2008 @ 22:04:29 #283
61800 Rottdog
pi_62009375
Met van die leuke fietstassen

Over fietstassen gesproken waar is m@x eigenlijk
  maandag 29 september 2008 @ 22:08:05 #284
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_62009532
Wat een drama hier op het bankje. Bah. Sterkte waar nodig.
En Bix. Precies de redenen die jij schrijft. Da wou ik nog even zeggen.

BE, fijne fietsen zijn hun geld meeer dan waard! Echt heus.
  maandag 29 september 2008 @ 22:11:38 #285
61800 Rottdog
pi_62009681
Ohw en BE niet te vergeten de matching bo-bike zitjes
  maandag 29 september 2008 @ 22:28:15 #286
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_62010401
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:54 schreef RockabeIIa het volgende:
Heyyyyy Spuug, hoe'st met oe? <3 En oe pootje?
Ha wat een warm onthaal Rocka! Met mij gaat het uitstekend, want net een superweekend gehad. Wel afgedraaid, want ik ben niks meer gewend wat betreft veel te laat laat naar bed gaan. Pootje gaat even wat minder lijkt het, maar dat trekt wel weer bij, er zijn ergere dingen. Ik heb vandaag vol goede moed boodschappen op de fiets gedaan en zo, dat draait de boel lekker los.
  maandag 29 september 2008 @ 22:30:49 #287
190853 RockabeIIa
pi_62010505
Mooi te horen, Spuug. Nog leuke foto's van de kids?
  maandag 29 september 2008 @ 22:35:07 #288
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_62010657
Ik kwam er ter hoogte van Zwolle achter dat we de camera vergeten waren. Dus ik heb helemaal geen foto's gemaakt dit weekend. Ik wil er voor je nog wel een paar uit den ouden doosch opduikelen.
  maandag 29 september 2008 @ 22:47:10 #289
190853 RockabeIIa
pi_62011103
nou doet u dat dan maar!
  maandag 29 september 2008 @ 22:52:24 #290
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_62011281
Rocka, hier zijn er twee van die lading foto's die het fototopic nooit gehaald hebben. Maar eigenlijk vind ik zulke foto's het leukst!
pi_62011420
Haha ik pleit voormeer van zulke foto`s
Saartje
  maandag 29 september 2008 @ 22:56:25 #292
190853 RockabeIIa
pi_62011421
There's no place like home. Thuis kun je toch echt alle gekke dingen wel doen he?
Tnx!
  maandag 29 september 2008 @ 23:03:49 #293
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_62011717
Hier is nog eentje van 4 jaar geleden, samen de slappe lach in de fietskar.

maandag 29 september 2008 @ 23:06:02 #294
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_62011817
En nou houd ik op hoor, straks wordt het nog een fotobankje
  maandag 29 september 2008 @ 23:08:47 #295
190853 RockabeIIa
pi_62011912
Ach, dat is een pre-rocka tijd foto!!! Wat lekker Spuug <3 Jeetje ik loop al weer 2,5 jaar hier mijn tijd te verdoen
pi_62012059
2,5 jaar pas? n00b
Wat waren ze nog klein toen zeg
Saartje
  maandag 29 september 2008 @ 23:15:11 #297
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_62012146
Oeh Tristan!
Ik vind het echt leuke foto´s Spuug! Grappig met die ballonnen!
  maandag 29 september 2008 @ 23:15:13 #298
190853 RockabeIIa
pi_62012150
ja newbie
Maarja jou 'ken' ik inmiddels onder heel wat nicks heel wat jaren meer, Maneki Dus echt newbie ben ik toch niet?
  maandag 29 september 2008 @ 23:16:04 #299
190853 RockabeIIa
pi_62012174
quote:
Op maandag 29 september 2008 23:15 schreef Lishe het volgende:
Oeh Tristan!
Ik vind het echt leuke foto´s Spuug! Grappig met die ballonnen!
Haiiiii
*knuffelkroellie*
  maandag 29 september 2008 @ 23:17:51 #300
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_62012242
O Rocka-pocka, ik vind 2,5 jaar kei lang al hoor.....! Echt heel.
pi_62012283
quote:
Op maandag 29 september 2008 23:15 schreef RockabeIIa het volgende:
ja newbie
Maarja jou 'ken' ik inmiddels onder heel wat nicks heel wat jaren meer, Maneki Dus echt newbie ben ik toch niet?
Nee eigenlijk ben je al jaren incrowd

de nieuwe
Saartje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')