abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61827534
ejknabniutleepS

En weer verder!

Lekker kopje thee voor Diaan, doe mij ook maar.

En de boeken blijven nog lekker even op de grond liggen !
  maandag 22 september 2008 @ 16:23:23 #2
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_61827562
quote:
Op maandag 22 september 2008 16:22 schreef Reinhilde het volgende:
ejknabniutleepS

En weer verder!

Lekker kopje thee voor Diaan, doe mij ook maar.

En de boeken blijven nog lekker even op de grond liggen !
groot gelijk en laat hem maar lekker helpen.
Make love, not war ☮
pi_61827610
Helpen?? Jij aanwijzen, hij inruimen. Jij hebt toch al gesorteerd??
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_61827678
quote:
Op maandag 22 september 2008 16:24 schreef Ticootje het volgende:
Helpen?? Jij aanwijzen, hij inruimen. Jij hebt toch al gesorteerd??
Ja precies, helpen . Ik wijs aan, hij doet de arbeid. Werkt prima .
  maandag 22 september 2008 @ 16:27:50 #5
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_61827718
hehe, weer een normale titel!!
  maandag 22 september 2008 @ 16:28:16 #6
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_61827737
En dit tikte ik nog in een vol topic:
quote:
Op maandag 22 september 2008 14:11 schreef JapyDooge het volgende:

[..]

Ik ben hier wel zeldzaam als vader geloof ik
SWETSSSSSS, JARNO, FIVE!!! Er is nog eentje hoor!

Bizar zeg dat gedoe met die foto van DC. Mijn hyves is ook privé. Heb al best wat mensen geweigerd en dan voelde ik me toch wel een beetje bot. Maar ik wil niet alles met iedereen delen.
En dit voorval sterkt mij ook weer in het feit dat ik niet zoveel foto's van de jongens hier plaats.

Lief Lishe, nog 4 weekjes en dan heb ik weer rust. Dan gaat de rem er weer even op. Dus komt goed.
Ben wel vanmiddag bij de dokter geweest. Bleek een virusinfectie vanuit de keel te zijn die nu op mijn tong beland was, dat heb ik nog wel eens. Deze keer heb ik het echter van manlief gekregen, waarvoor hartelijk dank schat!
Maar ik heb in ieder geval een middeltje gekregen wat de pijn zou verdoven. Nog niet echt het gevoel dat het werkt, ik ga alleen nog raarder praten. En verder rust, gezond doen en niet forceren (praten dus). Sja... ik ga maar eens een poging wagen denk ik. Ik weet heel goed wat goed voor me is, maar ik ben heel slecht in het uitvoeren ervan.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_61827779
Je vergeet Knut en Tinny.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 22 september 2008 @ 16:29:39 #8
114177 Diaan73
pi_61827782
Bij ons staan de boeken op een bepaalde volgorde van genre geloof ik, daar heb ik me niet mee mogen bemoeien dat heeft Peaceman allemaal gedaan. Ik weet in ieder geval dat alle Engelse bij de Engelse boeken staan en dat alle boeken die met muziek te maken hebben bij elkaar staan en al mijn boekenseries staan ook bij elkaar. Ik mag me daar niet mee bemoeien, zelfde geldt ook voor de cd's zo'n 750!! maar die staan wel allemaal op alfabetische volgorde en dat vind ik soms nog lastig zoeken.
Make love, not war ☮
pi_61827823
Zo, nu durf ik weer met een gerust hart de posten zonder de angst te hebben dat ik als man een nieuw topic moet openen hier

edit:
quote:
Op maandag 22 september 2008 16:29 schreef Diaan73 het volgende:
Bij ons staan de boeken op een bepaalde volgorde van genre geloof ik, daar heb ik me niet mee mogen bemoeien dat heeft Peaceman allemaal gedaan. Ik weet in ieder geval dat alle Engelse bij de Engelse boeken staan en dat alle boeken die met muziek te maken hebben bij elkaar staan en al mijn boekenseries staan ook bij elkaar. Ik mag me daar niet mee bemoeien, zelfde geldt ook voor de cd's zo'n 750!! maar die staan wel allemaal op alfabetische volgorde en dat vind ik soms nog lastig zoeken.
Daar heb je handige software voor waar je alles in kan bijhouden
Alles 1x invoeren en er een nummertje op plakken en klaar. Kun je het altijd makkelijk terugvinden, kijken aan wie je het hebt uitgeleend, bijhouden waneer je het voor het laatst gekeken/gelezen hebt, enz.
Ik gebruik het voor m'n DVD's
EVE Online: CEO van Jovian Legacy, alliance executor van Jovian Empire. Join 'JOVLEG Public' ingame. Blink spelen? http://cogdev.net/blink/ gebruik referalcode 'jovianblink' voor gratis startcredits. IRC
pi_61827979
quote:
Op maandag 22 september 2008 16:29 schreef Ticootje het volgende:
Je vergeet Knut en Tinny.
En bijna-papa Nixxx. Die gaat ook vast wel weer wat actiever fokken als de babykamer klaar is!
pi_61828025
Ik heb trouwens ook een keer mijn boeken op kleur gezet . Staat leuk in de boekenkast, maar een crime als je een bepaald boek zoekt. Dus na 2 dagen toen weer alles op alfabet gezet .
pi_61828029
Hier liggen de boeken nog op de grond te wachten tot we een goeie boekenkast hebben gevonden
Ik heb ze op kleur gelegd in de hoop dat het er wat minder rommelig uit zou zien
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_61828035
quote:
Op maandag 22 september 2008 16:38 schreef Reinhilde het volgende:
Ik heb trouwens ook een keer mijn boeken op kleur gezet . Staat leuk in de boekenkast, maar een crime als je een bepaald boek zoekt. Dus na 2 dagen toen weer alles op alfabet gezet .
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 22 september 2008 @ 16:40:48 #14
114177 Diaan73
pi_61828101
quote:
Op maandag 22 september 2008 16:31 schreef JapyDooge het volgende:
Zo, nu durf ik weer met een gerust hart de posten zonder de angst te hebben dat ik als man een nieuw topic moet openen hier

edit:
[..]

Alles 1x invoeren en er een nummertje op plakken en klaar. Kun je het altijd makkelijk terugvinden, kijken aan wie je het hebt uitgeleend, bijhouden waneer je het voor het laatst gekeken/gelezen hebt, enz.
Welk software is dat? Lijkt me erg handig... we lenen ook vaak boeken uit en weten vervolgens niet waar ze blijven.
Make love, not war ☮
pi_61828111
Van hoog naar laag is ook leuk. Staat netjes, maar je kunt niets terugvinden. Maar het staat wel netjes.

De afgelopen jaren zijn de boeken met bananendozen tegelijk verkocht, weggegeven en naar de kringloop gebracht. We kunnen het gewoon niet kwijt. Nu ligt er nog een doos of 6 in de berging denk ik.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_61828115
Snoopy .
pi_61828154
quote:
Op maandag 22 september 2008 16:31 schreef JapyDooge het volgende:

edit:
[..]

DVD Collector toevallig?

Ik heb ooit BookCollector gehad, kon je het ISBN van het boek intypen en dan ging ie in databases zoeken naar de gegevens Ik had alleen echt VEEL te veel boeken daarvoor. Mijn collega, biebmiep in hart en nieren, heeft nog een poging gewaagd, hij ging dan ook nog de voor- en achterkant van z'n boeken inscannen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 22 september 2008 @ 16:44:16 #18
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_61828192
Reinhilde, dan had je wel een soort index moeten maken van welke boeken er onder rood staan en welke onder blauw.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_61828259
quote:
Op maandag 22 september 2008 16:40 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Welk software is dat? Lijkt me erg handig... we lenen ook vaak boeken uit en weten vervolgens niet waar ze blijven.
Voor DVD's gebruik ik DoBs: http://dobs.cyberde.nl/ (gratis en zeer compleet).

Als je ook dingen als boeken enzo wil bijhouden: http://www.datacrow.net/index.html
Hierin kun je boeken, cd's, dvd's, spellen en veel meer in bijhouden en het is gratis
Volgens mij is er ook een Nederlandse vertaling te downloaden (mocht je dat fijn vinden).
Die laatste heb ik zelf nooit geprobeerd maar ik heb van anderen begrepen dat het een héérlijk programma is (weet niet welke smaak )

Edit:
quote:
Op maandag 22 september 2008 16:42 schreef Syrena het volgende:

[..]

DVD Collector toevallig?

Ik heb ooit BookCollector gehad, kon je het ISBN van het boek intypen en dan ging ie in databases zoeken naar de gegevens Ik had alleen echt VEEL te veel boeken daarvoor. Mijn collega, biebmiep in hart en nieren, heeft nog een poging gewaagd, hij ging dan ook nog de voor- en achterkant van z'n boeken inscannen
Die software ken ik niet maar misschien heb je ook wat aan Datacrow
EVE Online: CEO van Jovian Legacy, alliance executor van Jovian Empire. Join 'JOVLEG Public' ingame. Blink spelen? http://cogdev.net/blink/ gebruik referalcode 'jovianblink' voor gratis startcredits. IRC
  maandag 22 september 2008 @ 16:48:42 #20
114177 Diaan73
pi_61828321
quote:
Op maandag 22 september 2008 16:46 schreef JapyDooge het volgende:

[..]

Voor DVD's gebruik ik DoBs: http://dobs.cyberde.nl/ (gratis en zeer compleet).

Als je ook dingen als boeken enzo wil bijhouden: http://www.datacrow.net/index.html
Hierin kun je boeken, cd's, dvd's, spellen en veel meer in bijhouden en het is gratis
Volgens mij is er ook een Nederlandse vertaling te downloaden (mocht je dat fijn vinden).
Die laatste heb ik zelf nooit geprobeerd maar ik heb van anderen begrepen dat het een héérlijk programma is (weet niet welke smaak )

Edit:
[..]

Die software ken ik niet maar misschien heb je ook wat aan Datacrow
Okay dankjewel ga ik eens proberen als ik thuis zit... heb straks toch ruim 4 maanden "vrij"
Make love, not war ☮
pi_61828328
quote:
Op maandag 22 september 2008 16:44 schreef dutchie het volgende:
Reinhilde, dan had je wel een soort index moeten maken van welke boeken er onder rood staan en welke onder blauw.
Ja eigenlijk wel. Als ik toen al een Domestic Goddess was, had ik daar vast aan gedacht. Maar helaas, dat goddelijke is iets nieuws .
pi_61828390
quote:
Op maandag 22 september 2008 16:48 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Okay dankjewel ga ik eens proberen als ik thuis zit... heb straks toch ruim 4 maanden "vrij"
Haha np heb je mooi de tijd om alles uit te zoeken en in te voeren
pi_61828705
Boeken op kleur Doe eens gek
Hier nog een 5-jarige die een beetje gek aan het doen is..meneer kan niet zo goed zelf spelen en het is nog geen 5 uur-dus-playstation-tijd..dus dan ga je maar gewoon een half uur zitten poepen

En in het kader van zo stom heb ik ze al een tijdje niet gehoord; stond vandaag in de rij achter een meisje wat bij de etos vroeg of ze het haar van haar baby ook met antiroosshampoo kan wassen, want hij heeft zo`n last van berg en ze vind het zielig om dat met olie te verwijderen
Saartje
pi_61828737
hehehe, hier staan mijn boeken gewoon in de kast, en op mijn nachtkastje.
Werkt prima zo voor mij dan toch.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 22 september 2008 @ 17:09:35 #25
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_61828903
Ik weet gewoon uit m'n hoofd welke boeken we hebben.. (en mocht ik twijfelen, Swets weet het zeker).
Uitlenen doen we niet aan (behalve aan een iemand) en het maakt me niet uit wanneer ik ze heb gelezen, als ik ze nog een keer wil lezen doe ik dat gewoon als ik er zin in heb.
En neem van mij aan dat wij in de categorie 'veelboekbezitters' vallen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')