Wat zij zegtquote:
Het went wel. Bij mij is het na een tijdje ook gewend.quote:
Niet vandaag hoor! Dit jaar! Of wil je me (de rest van) dit jaar elke dag feliciteren?quote:Op woensdag 17 september 2008 20:03 schreef RockabeIIa het volgende:
spielzeugsofa![]()
Flufster in de bocht! Van harte met jullie 15 jaar samenzijn!
Hey! Hoi!quote:
Nou geef je me te veel eer hoor.quote:* poemojn opent dit bankje eigenlijk alleen door de topicopener
Briljant!quote:Op woensdag 17 september 2008 20:54 schreef moussy het volgende:
................Op zijn kaart van het overlijden stond dan ook Saalk.
Nou dat weet ik nog niet. Ik moet nog besluiten. Hij zegt dat ie me kan helpen. Maar ja dat zeggen er wel meerquote:Op woensdag 17 september 2008 20:57 schreef snoopy het volgende:LB, wat een toeval idd
Wanneer gaat ie je prikken? Ik ben benieuwd of het effect gaat hebben.
Ik denk dat ik voor de volgende afspraak maar eerst even bel of dit niet weer kan gebeuren want echt, dat wil ik niet meer die hoofdpijn
quote:Op woensdag 17 september 2008 20:20 schreef Saffier het volgende:reih nettez et gerut mo nedniv nennuk beh tein sdeets gon ponkwueiverp ed ki tad remmaj lew raaM
ligt eraan hoe vaak je het nog aanhaalt, vrouw.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:41 schreef phluphy het volgende:
[..]
Niet vandaag hoor! Dit jaar! Of wil je me (de rest van) dit jaar elke dag feliciteren?![]()
Ik begin overigens nu scheel te kijken van dat achterstevoren lezen.
Hoezo al, dat was het vanmiddag al toen we de beste mannen zagenquote:Op woensdag 17 september 2008 21:57 schreef bixister het volgende:
haha PM, ik zie jullie helemaal voorme! is 't al een CCLBmandje zonder CCLB mannetje?
D: <---- snappen jullie hemquote:Op woensdag 17 september 2008 22:00 schreef RockabeIIa het volgende:
allahakboR!!! :/ stomme xib en mp
Hoop het niet, heb een saunavond gepland staan van de week!quote:Op woensdag 17 september 2008 22:03 schreef RockabeIIa het volgende:
PMS-woman D:
quote:Op donderdag 18 september 2008 09:05 schreef Spuuglokje het volgende:
Moussy, gefeliciteerd met het tienjarig bezit van je afwasmachine!En ook nog met je huwelijk natuurlijk.
quote:Op donderdag 18 september 2008 10:02 schreef Saffier het volgende:
!laamella nednoveg teh ki beh un ,spit ej roov tknadeb omiweR.
Eerder al de tip gekregen maar toen kreeg ik het niet voor elkaar op de een of andere manier, terwijl het zo simpel is!
lepelquote:Op donderdag 18 september 2008 10:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]!areoH
Zien jullie wel dat de pomponsmilies ook achterstevoren staan?
zei ik phisje dan? ik heb nog wel aan lishevisje gedacht.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:16 schreef snoopy het volgende:
Lois![]()
Kus voor Lishebishe (Lishephisje vind ik niks hoorbix) Wij noemen Lis thuis ook vaak Lisjebisje
Ik behoef nog geen sterkte hoorquote:Op donderdag 18 september 2008 13:26 schreef _Bar_ het volgende:
Achtersevoren lezen laat ik even lekker zitten voor wat het is, ben net een beetje wakker aan het worden...
Moussy van harte !!!
Lois sterkte met de pijn
Snoopy jij ook sterkte !!!
Rocka jij meis ook sterkte !!!
Hier is het overgens ook in mijn rug geslagen, maar hier door spanning
ja het viel heel erg mee. beetje raar gevoel. omdat ik aanleg heb voor verdikte littekens heb ik zoveel hechtingen.quote:Op donderdag 18 september 2008 14:53 schreef Rewimo het volgende:
Dat zal wel voor de nette afwerking zijn, Vicky. Viel het mee?
Bar, ik ga ook liever met de trein dan dat ik met de auto dwars door het land moet. En ik ga zaterdag al met de auto naar Haarlem, dat vind ik wel weer genoeg
Oh nee, je schreef pishequote:Op donderdag 18 september 2008 12:31 schreef bixister het volgende:
[..]
zei ik phisje dan? ik heb nog wel aan lishevisje gedacht.
hier doet hij het gewoonquote:Op donderdag 18 september 2008 21:53 schreef p_iglet het volgende:
Ligt het trouwens aan ons of doet de hema website het al tijden niet??
Beetje aan het She-dieet aan het doen en meer aan het bewegen (zelfs sporten nu en dan!). Bijna is een ruim begrip hoor. Ik was 27 kilo aangekomenquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:33 schreef Maneki.Neko het volgende:
alweer op gewicht?hoe dan? ik moet ook
Want? Toelichting asjeblief. Was het een hele lekkere arbeidsdeskundige soms?quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:37 schreef Ynske het volgende:
Tip van de daggesprekken met arbeidsdeskundigen kunnen je heel blij maken
hahahha nee lekker als inquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:41 schreef Webkim het volgende:
[..]
Want? Toelichting asjeblief. Was het een hele lekkere arbeidsdeskundige soms?
Oh haha, mooie meevaller dusquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:13 schreef Belana het volgende:
webkim, wat goed! nog maar 7 kilo! knap
maneki, dat blauwe shirtje met die capuchon, weet je welke ik bedoel? Die bleek ik zelf ook nog in het geel te hebben in dezelfde maat. ik had niet gedacht dat Ezra die al zou passen, maar wel duszulke leuke zijn dat
hij lag bij de stapel "maat 104" en ik dacht dus echt, dat gaat nog wel even durenquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:58 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Oh haha, mooie meevaller dus
wow yns, wat gaafquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
hahahha nee lekker als invent niet
heel aardige vrouw
die me gaat helpen om mijn eigen zaak op te gaan bouwen met mijn fotografievoor mezelf beginnen
ja hequote:Op vrijdag 19 september 2008 14:00 schreef pinquit het volgende:
[..]
wow yns, wat gaafprettig zulke mensen idd
Ik denk bij cammen aan iets heel ehhh.... 'pikants'quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:26 schreef _Bar_ het volgende:
Ik zit momenteel te cammen met J dus ben ook blij![]()
best wel. Gister overdag ging het wel maar gisteravond ging het pijn doen. Heb op zich wel geslapen, maar kon alleen maar op mijn rechter zij liggen (gelukkig mijn favoriete zij). Vanmorgen beetje stijf gevoel en nu irriteert het eigenlijk alleen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:42 schreef Lois het volgende:
Vicky heb je nog last gehad van je hechtingen? Heb je een beetje kunnen slapen?
Piglet ik heb hetzelfde probleem met de Hema, en ook de site van V&D, ik krijg ze thuis ook al weken niet open. Heel vreemd....
Webkim wat fantastischWauw!
denk het welquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:09 schreef Lois het volgende:
Zou het soms aan Ziggo liggen, dat van de Hema?
lijkt me stug.. Lois en ik zitten toch wel wat km uit elkaar..quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb óók (nog) Ziggo en verbazingwekkend genoeg werkt het gewoon. Zelfs de telefoon is al een week niet uitgevallen![]()
Dus misschien is het iets plaatselijks?
SSSST ik wil dat gewoon heel graag.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:23 schreef Vicky het volgende:
[..]
lijkt me stug.. Lois en ik zitten toch wel wat km uit elkaar..
quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:27 schreef E.T. het volgende:
En (*appeltje weer kust*) ook geen postbankvirus
Moet postbank het maar beter dichttimmeren. Ik zeg: rabobank.quote:
WAT?! En je hebt niet meteen de Commissie Gelijke Behandeling gemaild/gebeld/geschreven ?!quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:52 schreef Lois het volgende:
Jaaaaaaaaaaa ik heb het opgelostMan ik ben geweldig
Zonder hulp, want in DIG krijg ik alleen bijdehandte (?) opmerkingen.
Jees wat ben ik blijrondedansje doet
![]()
Zal ik even technobabbelen? Ja? Oke komt ie.... ik heb een .dat bestandje gemaakt/geschreven, dat de reparatie zou doen voor me, en die heeft gewerkt
Sjees en dan mij overslaan voor promotie op mijn werk.... wat een sukkelsIk ben hartstikke slim ja!
Nou though luck for them, ik ben toevallig wel een postbankvirusbestrijder![]()
*zo daar kwam een hoop frustratie uit*
stom zegquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:01 schreef Syrena het volgende:
Er zitten mensen mij een f*kking 1 te geven bij de Viva![]()
Doorgestoken kaart is het toch altijd met die internetstemmen he
Geeft niks, dat vind ik zelf ook altijd ontzettend irritant (en stem dan dus ook nietquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:10 schreef snoopy het volgende:
[..]
stom zeg![]()
ook stom dat ik moet aanloggen om te stemmen. Sorry, maar dat vind ik altijd weer vervelend anders had ik je natuuuuuurlijk een 10 gegeven
ik moest gewoon ff quoten..quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:01 schreef Syrena het volgende:
Er zitten mensen mij een f*kking 1 te geven bij de Viva![]()
Doorgestoken kaart is het toch altijd met die internetstemmen he
klein hartjequote:Op vrijdag 19 september 2008 22:59 schreef E.T. het volgende:
[..]
ik moest gewoon ff quoten..
ff kijken hoe het mini-pi'tje is
maar 't inlogscherm bij Viva blijft hangen, dus ik kan ff niet stemmen
Hahahahahha, euhm nee zo waren we niet aan het cammen, hebben we ook beide gelukkig weinig tot niks mee.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:52 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik denk bij cammen aan iets heel ehhh.... 'pikants'
Da's lekker naast de deur Rewimoquote:Op zaterdag 20 september 2008 07:58 schreef Rewimo het volgende:
LoisKnap van je
![]()
Christan en ik vertrekken zo naar Haarlem. Vanmiddag gaan we samen naar Wall-E
Alles waar je voor negen uur voor moet opstaan is geen wellness, wat ze je ook proberen wijs te maken.quote:Op zaterdag 20 september 2008 07:51 schreef Saffier het volgende:
Ook goedemorgen. Ik heb me verslapen. Moest om 6.30 op, het werd 7.10! Dagje sauna met vriendinnen in verweggistan dus nu op naar de trein. Kan nu meteen mobiel internet uitproberen
quote:Op zaterdag 20 september 2008 09:12 schreef Webkim het volgende:
[..]
Alles waar je voor negen uur voor moet opstaan is geen wellness, wat ze je ook proberen wijs te maken.
Maar geniet ervan!
Oma woont in Haarlemquote:Op zaterdag 20 september 2008 08:18 schreef snoopy het volgende:
Da's lekker naast de deur RewimoHebben ze geen bioscoop in Duitsland?
Haha, als ik toch wist dat ooit de uitvinding PM'en gedaan zou worden, had ik een andere nick gekozen. (ik wou überhaupt dat ik een andere nick had gekozenquote:Op zaterdag 20 september 2008 13:58 schreef bixister het volgende:
PM-meisje, je doet je nickname eer aan: je PM-box zit vol!
Hey bruin poepoogjequote:Op zaterdag 20 september 2008 15:23 schreef pinquit het volgende:
raaar, ik kwam er gisteren achter dat ik groene strepen door mijn oogbruin heb zitten. altijd gedacht dat ik gewoon poepbruine ogen heb, blijken ze toch best sjiek te zijn![]()
![]()
[/verveel]
Precies!quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:10 schreef Macka66 het volgende:
Reinhilde, zo heerlijk op je roze wolk
OHquote:Op zaterdag 20 september 2008 21:48 schreef Leah het volgende:
Oh ja, dat doe ik soms ook weleens. Nou postte ik geen buikfoto's
, maar het teruglezen van de zwangerschap van Freek vind ik ook altijd zo leuk!
En even van een geheel andere orde, IK HEB WEER EEN BAAN!.
Hèlemaal blij ben ik. Ik ben 5 jaar thuis geweest voor mijn kinderen, heb dat ook heel fijn gevonden, maar het laatste half jaar was ik er toch wel weer erg aan toe
.
Eerste (open) sollictatie was het raak, dat had ik niet verwacht na er 5 jaar uitgeweest te zijn.
Ah leuk! ik was puur nieuwsgierig naar je "vak" zeg maar. Maar gaaf zeg, het is waarschijnlijk super te combineren met vakanties en schooltijden!quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:03 schreef Leah het volgende:
Nou, zolang het nog niet bekend is (moet woensdag het contract tekenen), weid ik er nog niet teveel over uit (en daarna ook niet ivm, sorry, herkenbaarheid), maar het is een administratieve baan, bij een overheidsinstelling.
Wat grappig!quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:21 schreef RockabeIIa het volgende:
Hey jouw 'oude' buik zag ik ook nog IngridEn dat jullie aan het wachten waren en zo benieuwd waren wat er uit zou komen <3 Ik heb echt genoten, en ben helemaal bij vanaf 2004 [OUD] hihi
Ik ben van origine leidster Kinderdagverblijfquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ah leuk! ik was puur nieuwsgierig naar je "vak" zeg maar. Maar gaaf zeg, het is waarschijnlijk super te combineren met vakanties en schooltijden!
Nou dan heb ik nu nog meer moed!quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:37 schreef Leah het volgende:
[..]
Ik ben van origine leidster Kinderdagverblijf
Ik ben opgeleid tot verpleegkundige, heb daar weinig werkervaring en werkte tot 6 jaar geleden in een min of meer commerciele functie bij een bank. dus van alles niks zeg maar.quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:29 schreef Lishe het volgende:
Nouja, als hier alles lukt qua verhuizing zal ik toch echt moeten solliciteren. Wat ik nu doe wil ik niet weer opnieuw gaan doen, dat altijd op zoek naar nieuwe bezoekers. Maar wat dan inderdaad... Ik wil gewoon een ruimte aan mijn huis waar een winkeltje in past. Incl. alle bijbehorende papieren. En dat ik dan vanuif de keukentafel roep ´Ik kom eraan!´als de winkelbel gaat. Dawillik. (O, en altijd een verse bos bloemen op diezelfde keukentafel!)
Dixis <3 Ik vond je foto's erg mooi. Hoe lang ben jij eigenlijk want je leek wel 2 meter!quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:52 schreef bixister het volgende:
en rocka, hihi, grappig! ja ik was wel een echte dixis he!
quote:Op zondag 21 september 2008 13:55 schreef PM-girl het volgende:
Snoop, heb je nog suggesties voor een nieuwe nick
Ik denk dat alles op den duur went, er zijn hier toch wel meer herboren users opgestaan die we inmiddels bijna niet meer anders kennen.quote:Op zondag 21 september 2008 17:31 schreef snoopy het volgende:
[..]nee, ik ben zo gewend aan deze, dat ik niet meer zou kunnen wennen als je een andere zou nemen
is dat vanwege dat verbod op shortselling?quote:Op zondag 21 september 2008 22:16 schreef Belana het volgende:
volgen jullie misschien niet helemaal, de hele toestand in de financiele wereld, maar ik lees net op nu dat mijn werk eigenlijk niet meer bestaat
quote:Op zondag 21 september 2008 22:48 schreef snakelady het volgende:
Ik wil geen rel starten maar kwam dit per toeval tegen via een andere hyves met nepfoto's
http://joyce-love-delanen.hyves.nl/
Die buikfoto is toch van iemand van hier?
Zeker weten dat het haar buik is!quote:
ik had het kunnen geloven, omdat ik een oud klasgenootje had met op die leeftijd 2 kinderenquote:Op maandag 22 september 2008 09:39 schreef Ticootje het volgende:
Ik pronk hier best wel met Jen, en als iemand de foto's pikt en er vervolgens een hyves van te maken met het verhaal dat het haar kind is, dan vind ik dat alleen maar super zielig. Zo'n iemand is echt kansloos.
Ik zag net even te kijken op de sites. Echt lees die blogs... Hallo ik ben 17, heb 2 dochtertjes en ben nu een maand zwanger. Welke debiel gelooft dat?
Ik was zooo zat van al die kettingbrieven. Voelde me gewoonweg gestalkt. Dus in een keer hoppekee alles leegehaald en account gedelete. Mensen die contact willen kunnen me ook MSNen of mailen of bij Fok pm-en. Ik vond het ook niet zo geweldig dat bij wijze van spreken een vage buurman me ineens kon aanspreken over waar ik geweest was of zo. Ik ben niet zo gesteld op dat soort contact geloof ik.quote:Op maandag 22 september 2008 09:36 schreef moussy het volgende:wat maf!
Even checken wat bij mij op zichtbaar staat en wat niet. Waarom ben je eigenlijk van hyves af Spuug, ik was je laatst al kwijt
quote:Op maandag 22 september 2008 09:46 schreef moussy het volgende:
[..]
ik had het kunnen geloven, omdat ik een oud klasgenootje had met op die leeftijd 2 kinderen
Ik heb al mensen er uit gegooid vanwegen die achterlijke kettingbrievenquote:Op maandag 22 september 2008 09:48 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik was zooo zat van al die kettingbrieven. Voelde me gewoonweg gestalkt. Dus in een keer hoppekee alles leegehaald en account gedelete. Mensen die contact willen kunnen me ook MSNen of mailen of bij Fok pm-en. Ik vond het ook niet zo geweldig dat bij wijze van spreken een vage buurman me ineens kon aanspreken over waar ik geweest was of zo. Ik ben niet zo gesteld op dat soort contact geloof ik.
Precies! Dat is echt te irritant, dat je dan denkt 'Hoe weet jij dat nou?!' Ik deed dat speurwerk zelf ook hoor, kijken wat iemand bij iemand anders had geschreven en zo vind je soms lekker smeuiige info, maar dat ga je natuurlijk niet gebruiken!quote:Op maandag 22 september 2008 09:51 schreef moussy het volgende:
Wat ik wel eens vervelend vind is dat ik berichtjes krijg over wat ik getikt heb bij een ander
Ik moest het toch lezen, net zoiets als dat ik de telefoon moét opnemen als ie gaat. Ik werd er gek van.quote:Op maandag 22 september 2008 09:57 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb 1x een FW gestuurd. Maar verder doe ik daar niet aan mee, ik verwijder ze eigenlijk altijd zonder te openen.
Allemaal op deze link klikken. Dan geef je aan dat het profiel niet ok is. Erbij zetten dat het een nepprofiel is, en dat de foto van FOK! komt. Dan is die user zo van Hyves af!quote:Op zondag 21 september 2008 22:48 schreef snakelady het volgende:
Ik wil geen rel starten maar kwam dit per toeval tegen via een andere hyves met nepfoto's
http://joyce-love-delanen.hyves.nl/
Die buikfoto is toch van iemand van hier?
klopt, in principe kan iedereen alles met alles dat iedereen postquote:Op maandag 22 september 2008 13:07 schreef snoopy het volgende:
Maar het is dus gewoon iemand anders die foto's gebruikt toch? Dus ook al doe je niet aan Hyves, iemand kan toch met foto's van bijv. FOK een hele pagina in elkaar flansen...
gewoon laten liggen, is net zo handigquote:Op maandag 22 september 2008 13:50 schreef Reinhilde het volgende:
Ik ben begonnen aan een klusje waar ik al weken geen zin in had, maar wat wonderen doet voor mijn woonkamer: de boekenkast helemaal uitruimen, alle troep eruit, boeken op alfabetische volgorde weer terug.
Ik ben nu zo ver dat ik alle boeken op de grond het gesorteerd, en nu heb ik geen zin meer.![]()
quote:Op maandag 22 september 2008 13:59 schreef JapyDooge het volgende:
Hallo allemaal
Ik heb sinds afgelopen nacht OUD ontdekt
Weer een verslaving er bij
Het komende uur liggen die boeken daar nog prima!!quote:Op maandag 22 september 2008 13:56 schreef moussy het volgende:
gewoon laten liggen, is net zo handig
Ik ben hier wel zeldzaam als vader geloof ikquote:
Ja hoor, straks heb je het te druk met de kleine om je boekenkasten te kunnen uitmesten...quote:Op maandag 22 september 2008 14:11 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Het komende uur liggen die boeken daar nog prima!!![]()
Daarna gaat het denk ik wel weer kriebelen en moet het toch weer opgeruimd.
Gaat dat nesteldrang-gebeuren ooit weer weg? Het is wel leuk maar ook vermoeiend.![]()
haha gelukkig maar danquote:Op maandag 22 september 2008 14:14 schreef Reinhilde het volgende:
Er zijn er nog wel een paar hoor JapyDooge.
Kijk maar uit voor de borstvoedings- en draagdoekmaffia.quote:Op maandag 22 september 2008 14:16 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
haha gelukkig maar danik zal m'n vrouw eens proberen duidelijk te maken hoe FOK werkt
* JapyDooge runs in fearquote:Op maandag 22 september 2008 14:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kijk maar uit voor de borstvoedings- en draagdoekmaffia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |