quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:29 schreef Lishe het volgende:
Nouja, als hier alles lukt qua verhuizing zal ik toch echt moeten solliciteren. Wat ik nu doe wil ik niet weer opnieuw gaan doen, dat altijd op zoek naar nieuwe bezoekers. Maar wat dan inderdaad... Ik wil gewoon een ruimte aan mijn huis waar een winkeltje in past. Incl. alle bijbehorende papieren. En dat ik dan vanuif de keukentafel roep ´Ik kom eraan!´als de winkelbel gaat. Dawillik. (O, en altijd een verse bos bloemen op diezelfde keukentafel!)
Dixis <3 Ik vond je foto's erg mooi. Hoe lang ben jij eigenlijk want je leek wel 2 meter!quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:52 schreef bixister het volgende:
en rocka, hihi, grappig! ja ik was wel een echte dixis he!
quote:Op zondag 21 september 2008 13:55 schreef PM-girl het volgende:
Snoop, heb je nog suggesties voor een nieuwe nick
Ik denk dat alles op den duur went, er zijn hier toch wel meer herboren users opgestaan die we inmiddels bijna niet meer anders kennen.quote:Op zondag 21 september 2008 17:31 schreef snoopy het volgende:
[..]nee, ik ben zo gewend aan deze, dat ik niet meer zou kunnen wennen als je een andere zou nemen
is dat vanwege dat verbod op shortselling?quote:Op zondag 21 september 2008 22:16 schreef Belana het volgende:
volgen jullie misschien niet helemaal, de hele toestand in de financiele wereld, maar ik lees net op nu dat mijn werk eigenlijk niet meer bestaat
quote:Op zondag 21 september 2008 22:48 schreef snakelady het volgende:
Ik wil geen rel starten maar kwam dit per toeval tegen via een andere hyves met nepfoto's
http://joyce-love-delanen.hyves.nl/
Die buikfoto is toch van iemand van hier?
Zeker weten dat het haar buik is!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |