WAT?! En je hebt niet meteen de Commissie Gelijke Behandeling gemaild/gebeld/geschreven ?!quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:52 schreef Lois het volgende:
Jaaaaaaaaaaa ik heb het opgelostMan ik ben geweldig
Zonder hulp, want in DIG krijg ik alleen bijdehandte (?) opmerkingen.
Jees wat ben ik blijrondedansje doet
![]()
Zal ik even technobabbelen? Ja? Oke komt ie.... ik heb een .dat bestandje gemaakt/geschreven, dat de reparatie zou doen voor me, en die heeft gewerkt
Sjees en dan mij overslaan voor promotie op mijn werk.... wat een sukkelsIk ben hartstikke slim ja!
Nou though luck for them, ik ben toevallig wel een postbankvirusbestrijder![]()
*zo daar kwam een hoop frustratie uit*
stom zegquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:01 schreef Syrena het volgende:
Er zitten mensen mij een f*kking 1 te geven bij de Viva![]()
Doorgestoken kaart is het toch altijd met die internetstemmen he
Geeft niks, dat vind ik zelf ook altijd ontzettend irritant (en stem dan dus ook nietquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:10 schreef snoopy het volgende:
[..]
stom zeg![]()
ook stom dat ik moet aanloggen om te stemmen. Sorry, maar dat vind ik altijd weer vervelend anders had ik je natuuuuuurlijk een 10 gegeven
ik moest gewoon ff quoten..quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:01 schreef Syrena het volgende:
Er zitten mensen mij een f*kking 1 te geven bij de Viva![]()
Doorgestoken kaart is het toch altijd met die internetstemmen he
klein hartjequote:Op vrijdag 19 september 2008 22:59 schreef E.T. het volgende:
[..]
ik moest gewoon ff quoten..
ff kijken hoe het mini-pi'tje is
maar 't inlogscherm bij Viva blijft hangen, dus ik kan ff niet stemmen
Hahahahahha, euhm nee zo waren we niet aan het cammen, hebben we ook beide gelukkig weinig tot niks mee.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:52 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik denk bij cammen aan iets heel ehhh.... 'pikants'
Da's lekker naast de deur Rewimoquote:Op zaterdag 20 september 2008 07:58 schreef Rewimo het volgende:
LoisKnap van je
![]()
Christan en ik vertrekken zo naar Haarlem. Vanmiddag gaan we samen naar Wall-E
Alles waar je voor negen uur voor moet opstaan is geen wellness, wat ze je ook proberen wijs te maken.quote:Op zaterdag 20 september 2008 07:51 schreef Saffier het volgende:
Ook goedemorgen. Ik heb me verslapen. Moest om 6.30 op, het werd 7.10! Dagje sauna met vriendinnen in verweggistan dus nu op naar de trein. Kan nu meteen mobiel internet uitproberen
quote:Op zaterdag 20 september 2008 09:12 schreef Webkim het volgende:
[..]
Alles waar je voor negen uur voor moet opstaan is geen wellness, wat ze je ook proberen wijs te maken.
Maar geniet ervan!
Oma woont in Haarlemquote:Op zaterdag 20 september 2008 08:18 schreef snoopy het volgende:
Da's lekker naast de deur RewimoHebben ze geen bioscoop in Duitsland?
Haha, als ik toch wist dat ooit de uitvinding PM'en gedaan zou worden, had ik een andere nick gekozen. (ik wou überhaupt dat ik een andere nick had gekozenquote:Op zaterdag 20 september 2008 13:58 schreef bixister het volgende:
PM-meisje, je doet je nickname eer aan: je PM-box zit vol!
Hey bruin poepoogjequote:Op zaterdag 20 september 2008 15:23 schreef pinquit het volgende:
raaar, ik kwam er gisteren achter dat ik groene strepen door mijn oogbruin heb zitten. altijd gedacht dat ik gewoon poepbruine ogen heb, blijken ze toch best sjiek te zijn![]()
![]()
[/verveel]
Precies!quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:10 schreef Macka66 het volgende:
Reinhilde, zo heerlijk op je roze wolk
OHquote:Op zaterdag 20 september 2008 21:48 schreef Leah het volgende:
Oh ja, dat doe ik soms ook weleens. Nou postte ik geen buikfoto's
, maar het teruglezen van de zwangerschap van Freek vind ik ook altijd zo leuk!
En even van een geheel andere orde, IK HEB WEER EEN BAAN!.
Hèlemaal blij ben ik. Ik ben 5 jaar thuis geweest voor mijn kinderen, heb dat ook heel fijn gevonden, maar het laatste half jaar was ik er toch wel weer erg aan toe
.
Eerste (open) sollictatie was het raak, dat had ik niet verwacht na er 5 jaar uitgeweest te zijn.
Ah leuk! ik was puur nieuwsgierig naar je "vak" zeg maar. Maar gaaf zeg, het is waarschijnlijk super te combineren met vakanties en schooltijden!quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:03 schreef Leah het volgende:
Nou, zolang het nog niet bekend is (moet woensdag het contract tekenen), weid ik er nog niet teveel over uit (en daarna ook niet ivm, sorry, herkenbaarheid), maar het is een administratieve baan, bij een overheidsinstelling.
Wat grappig!quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:21 schreef RockabeIIa het volgende:
Hey jouw 'oude' buik zag ik ook nog IngridEn dat jullie aan het wachten waren en zo benieuwd waren wat er uit zou komen <3 Ik heb echt genoten, en ben helemaal bij vanaf 2004 [OUD] hihi
Ik ben van origine leidster Kinderdagverblijfquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ah leuk! ik was puur nieuwsgierig naar je "vak" zeg maar. Maar gaaf zeg, het is waarschijnlijk super te combineren met vakanties en schooltijden!
Nou dan heb ik nu nog meer moed!quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:37 schreef Leah het volgende:
[..]
Ik ben van origine leidster Kinderdagverblijf
Ik ben opgeleid tot verpleegkundige, heb daar weinig werkervaring en werkte tot 6 jaar geleden in een min of meer commerciele functie bij een bank. dus van alles niks zeg maar.quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:29 schreef Lishe het volgende:
Nouja, als hier alles lukt qua verhuizing zal ik toch echt moeten solliciteren. Wat ik nu doe wil ik niet weer opnieuw gaan doen, dat altijd op zoek naar nieuwe bezoekers. Maar wat dan inderdaad... Ik wil gewoon een ruimte aan mijn huis waar een winkeltje in past. Incl. alle bijbehorende papieren. En dat ik dan vanuif de keukentafel roep ´Ik kom eraan!´als de winkelbel gaat. Dawillik. (O, en altijd een verse bos bloemen op diezelfde keukentafel!)
Dixis <3 Ik vond je foto's erg mooi. Hoe lang ben jij eigenlijk want je leek wel 2 meter!quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:52 schreef bixister het volgende:
en rocka, hihi, grappig! ja ik was wel een echte dixis he!
quote:Op zondag 21 september 2008 13:55 schreef PM-girl het volgende:
Snoop, heb je nog suggesties voor een nieuwe nick
Ik denk dat alles op den duur went, er zijn hier toch wel meer herboren users opgestaan die we inmiddels bijna niet meer anders kennen.quote:Op zondag 21 september 2008 17:31 schreef snoopy het volgende:
[..]nee, ik ben zo gewend aan deze, dat ik niet meer zou kunnen wennen als je een andere zou nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |