abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61733215
quote:
Op donderdag 18 september 2008 12:31 schreef bixister het volgende:

[..]

zei ik phisje dan? ik heb nog wel aan lishevisje gedacht.
Oh nee, je schreef pishe
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_61733420
Zoo Boudewijn de Groot helpt me wel om van die nare gevoel af te komen

En nu me eens gereed maken om richting het werk te gaan
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_61736424
Zo, ik heb alles wat mijn baby de eerste weken nodig heeft gewassen & gestreken.
Wat was dat fijn om te doen! Ik heb ook gedroomd, vanochtend, op de bank, nadat baby heeeeeel erg druk was geweest, dat er ineens een voet uit mn buik stak, echt heel duidelijk. Toen ik wakker werd was ik echt in de war, was het nou echt of niet?

Vanmiddag maar lekker gestort op stofzuigen en strijken. En nu wachten tot mijn liefie thuis komt
pi_61742038
Pffffff! Wat baal ik! Geen oppas te vinden voor de crematie voor maandag. Nu heeft mijn zusje gezegd dat ze zich buiten wel met Kim bezig gaat houden. Ze had onze tante een paar jaar niet gezien en gesproken en ik wel. Maar vroeger altijd leuk contact gehad. Dus nu weet ik het ff niet meer.
En Djeez vanmiddag eindelijk geopereerd, ligt nu te slapen. Zit te denken dat hij met Kim thuis moet blijven, maar das ook weer zo raar. Hij heeft haar wel 7 jaar gekend, vnml met verjaardagen, maar toch.
pi_61742505
Kan je Kim niet meenemen?

Pff volgens mij is de verdoving nu goed uitgewerkt... plekkie doet zeeeeer
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_61742511
Ingrid anders neem je Kim toch gewoon mee, en neem je het aanbod van je zusje aan dat als het niet meer gaat zij met Kim naar buiten gaat? succes me thet vinden van een oplossing!

Ligt het trouwens aan ons of doet de hema website het al tijden niet??
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 18 september 2008 @ 21:56:15 #97
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_61742616
quote:
Op donderdag 18 september 2008 21:53 schreef p_iglet het volgende:
Ligt het trouwens aan ons of doet de hema website het al tijden niet??
hier doet hij het gewoon
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 18 september 2008 @ 22:12:47 #98
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_61743260
Ingrid, gecondoleerd nog... Waarom neem je Kim niet gewoon mee? Ik begrijp wel dat het misschien afleidt van de ceremonie maar kids horen ook bij het leven hoor. Zo ook bij de dood. My 2 cents...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_61743632
Dat vind ik op zich ook wel, maar mjin andere tante niet. Kim is te jong zegt ze, kan niet blijven zitten (dat is meestal ook zo) en gaat dan vast lawaai maken. Het was haar zus, ik wil het niet nog moeilijker maken dan het al is.

En dan kunnen we ook nogeens een liedje niet vinden. aargh!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 18 september 2008 @ 22:27:48 #100
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_61743828
Welk liedje zoek je, Ingrid? Wie weet kan iemand hier je helpen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_61744233
Ik moet Vicky Brown, met stay with me tlll the morning hebben.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 18 september 2008 @ 22:42:50 #102
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_61744419
Heb even gevraagd, helaas hebben wij hem niet. qltel zoekt nog even Anders even proberen in MUZ, daar loopt een topicreeks "Help ik zoek..."
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_61744594
Dank je Rewimo.
  † In Memoriam † donderdag 18 september 2008 @ 23:21:17 #104
7074 moussy
kuttekop
pi_61745892
Ingrid, klopt je e-mailadres in je profiel?

-edit- ik heb net een versie voor je 'geleased' en naar dat adres verstuurd.

[ Bericht 50% gewijzigd door moussy op 18-09-2008 23:26:55 ]
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_61746552
Dank je moussy. Het is vast de goede!
pi_61748613
Zooo goede morgen ladies

Net een heerlijke avondje op het werk achter de rug, niet overdreven druk, maar met leuke mensen, zelfs mensen uit Den helder, was wel grappig ergens

Heb helemaal alleen afgesloten dus had alle rust om me heen, ben gelukkig alweer minder boos.
Zo nog een glaasje drinken en dan lekker mijn bedje in en dan een erg druk weekend in.
recepties en grote groepen die komen eten
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_61752455
Goooeiemorgen!
Wat een heerlijk weer is het: herfstig koud, met een lekker zonnetje. We zijn al boodschappen wezen doen en er staan hier appels en peren op het vuur om moes mee te maken en het huis is opgeruimd en ik ben bij met de strijk en ik ben weer bijna op gewicht en en... Het heeft dan wel zeven maanden geduurd, maar ik begin de slag te pakken te krijgen en ben compleet aan het vertrutten. Heerlijk!
Hardloper.
IG @webkim
pi_61752568
alweer op gewicht? hoe dan? ik moet ook
Saartje
pi_61753450
Ik ben nu een week halfslachtig aan het SHE-eten, en ik ben 1.3 kilo kwijt
Net mijn Vitalineaatje op

Oja, met halfslachtig bedoel ik dat ik ook wel eens een vruchtensapje drink (wel aangelengd met water) en de rozijntjes uit de notenmix opeet Wel laat ik de aardappels staan, en ik snack niet meer als een gek tussendoor.

Op die ene Nuts na dan maar die had ik wel over 2 dagen verdeeld en niet na 19 uur gegeten
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_61753646
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 10:33 schreef Maneki.Neko het volgende:
alweer op gewicht? hoe dan? ik moet ook
Beetje aan het She-dieet aan het doen en meer aan het bewegen (zelfs sporten nu en dan!). Bijna is een ruim begrip hoor. Ik was 27 kilo aangekomen sinds de start van de eerste hormoonbehandelingen tot de dag na mijn bevalling en ik heb er nu nog 7 kwijt te raken.
Hardloper.
IG @webkim
pi_61754444
Ik zit op hetzelfde gewicht als voor m`n zwangerschap,,maar ik lijk wel opgeblazen. m`n hele figuur is gewoon (nog meer) uit verhouding Daar helpt volgens mij echt alleen sporten tegen
Saartje
  vrijdag 19 september 2008 @ 12:13:11 #112
24188 Belana
kloon van belana
pi_61755511
webkim, wat goed! nog maar 7 kilo! knap

maneki, dat blauwe shirtje met die capuchon, weet je welke ik bedoel? Die bleek ik zelf ook nog in het geel te hebben in dezelfde maat. ik had niet gedacht dat Ezra die al zou passen, maar wel dus zulke leuke zijn dat
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 19 september 2008 @ 12:30:03 #113
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_61755954
Ik zit van Tobias 3 jaar foto's uit te zoeken wáárom heb ik dat niet eerder gedaan? Gelukkig 'mocht' ik van mezelf na een bepaalde tijd geen foto's meer af laten drukken vóórdat ik de rest eerst had ingeplakt en daar ben ik nu dus hard mee bezig. Helaas mis ik nu tussen de ene an de andere serie soms 30 en soms meer dan 50 foto's dus ik zit nu uit te zoeken welke ik alsnog moet laten afdrukken...
Tip van de dag; hou je foto-albums bij!! Gelukkig tegenwoordig alles digitaal dus zie ik zo wat ik mis en op welke volgorde ze moeten, maar mènnnnn, dit hou ik voortaan (hopelijk want ik ken mezelf) en als dit klaar is wél bij.
Wel leuk om te zien hoe hij gegroeid is
/einde motivatiepost

Webkim, mijn hoed gaat voor je af, zoveel gewicht kwijt, wat knáp zeg!!!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  † In Memoriam † vrijdag 19 september 2008 @ 12:36:10 #114
7074 moussy
kuttekop
pi_61756140
Vandaag vroeg iemand of ik afgevallenw as, nee, maar ik kon moeilijk zeggen dat mn boezem alleen maar groter en groter aan het worden is sinds de nieuwe start van de pil... en ik had al niets te klagen
Je zou er haast een boek over schrijven!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 19 september 2008 @ 12:37:09 #115
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_61756166
Tip van de dag gesprekken met arbeidsdeskundigen kunnen je heel blij maken
Today is life -

Dale Carnegie
pi_61756275
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 12:37 schreef Ynske het volgende:
Tip van de dag gesprekken met arbeidsdeskundigen kunnen je heel blij maken
Want? Toelichting asjeblief. Was het een hele lekkere arbeidsdeskundige soms?
Hardloper.
IG @webkim
  Jubileum moderator vrijdag 19 september 2008 @ 12:42:58 #117
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_61756315
Vicky heb je nog last gehad van je hechtingen? Heb je een beetje kunnen slapen?

Piglet ik heb hetzelfde probleem met de Hema, en ook de site van V&D, ik krijg ze thuis ook al weken niet open. Heel vreemd....

Webkim wat fantastisch Wauw!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 19 september 2008 @ 12:43:17 #118
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_61756321
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 12:41 schreef Webkim het volgende:

[..]

Want? Toelichting asjeblief. Was het een hele lekkere arbeidsdeskundige soms?
hahahha nee lekker als in vent niet
heel aardige vrouw
die me gaat helpen om mijn eigen zaak op te gaan bouwen met mijn fotografie voor mezelf beginnen
Today is life -

Dale Carnegie
pi_61756730
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 12:13 schreef Belana het volgende:
webkim, wat goed! nog maar 7 kilo! knap

maneki, dat blauwe shirtje met die capuchon, weet je welke ik bedoel? Die bleek ik zelf ook nog in het geel te hebben in dezelfde maat. ik had niet gedacht dat Ezra die al zou passen, maar wel dus zulke leuke zijn dat
Oh haha, mooie meevaller dus
Saartje
  vrijdag 19 september 2008 @ 13:16:07 #120
24188 Belana
kloon van belana
pi_61757324
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 12:58 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Oh haha, mooie meevaller dus
hij lag bij de stapel "maat 104" en ik dacht dus echt, dat gaat nog wel even duren
Maar hema kleren vallen klein dat blijkt maar weer
stormy waters...
sailin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')