Oh nee, je schreef pishequote:Op donderdag 18 september 2008 12:31 schreef bixister het volgende:
[..]
zei ik phisje dan? ik heb nog wel aan lishevisje gedacht.
hier doet hij het gewoonquote:Op donderdag 18 september 2008 21:53 schreef p_iglet het volgende:
Ligt het trouwens aan ons of doet de hema website het al tijden niet??
Beetje aan het She-dieet aan het doen en meer aan het bewegen (zelfs sporten nu en dan!). Bijna is een ruim begrip hoor. Ik was 27 kilo aangekomenquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:33 schreef Maneki.Neko het volgende:
alweer op gewicht?hoe dan? ik moet ook
Want? Toelichting asjeblief. Was het een hele lekkere arbeidsdeskundige soms?quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:37 schreef Ynske het volgende:
Tip van de daggesprekken met arbeidsdeskundigen kunnen je heel blij maken
hahahha nee lekker als inquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:41 schreef Webkim het volgende:
[..]
Want? Toelichting asjeblief. Was het een hele lekkere arbeidsdeskundige soms?
Oh haha, mooie meevaller dusquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:13 schreef Belana het volgende:
webkim, wat goed! nog maar 7 kilo! knap
maneki, dat blauwe shirtje met die capuchon, weet je welke ik bedoel? Die bleek ik zelf ook nog in het geel te hebben in dezelfde maat. ik had niet gedacht dat Ezra die al zou passen, maar wel duszulke leuke zijn dat
hij lag bij de stapel "maat 104" en ik dacht dus echt, dat gaat nog wel even durenquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:58 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Oh haha, mooie meevaller dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |