ja het viel heel erg mee. beetje raar gevoel. omdat ik aanleg heb voor verdikte littekens heb ik zoveel hechtingen.quote:Op donderdag 18 september 2008 14:53 schreef Rewimo het volgende:
Dat zal wel voor de nette afwerking zijn, Vicky. Viel het mee?
Bar, ik ga ook liever met de trein dan dat ik met de auto dwars door het land moet. En ik ga zaterdag al met de auto naar Haarlem, dat vind ik wel weer genoeg
Oh nee, je schreef pishequote:Op donderdag 18 september 2008 12:31 schreef bixister het volgende:
[..]
zei ik phisje dan? ik heb nog wel aan lishevisje gedacht.
hier doet hij het gewoonquote:Op donderdag 18 september 2008 21:53 schreef p_iglet het volgende:
Ligt het trouwens aan ons of doet de hema website het al tijden niet??
Beetje aan het She-dieet aan het doen en meer aan het bewegen (zelfs sporten nu en dan!). Bijna is een ruim begrip hoor. Ik was 27 kilo aangekomenquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:33 schreef Maneki.Neko het volgende:
alweer op gewicht?hoe dan? ik moet ook
Want? Toelichting asjeblief. Was het een hele lekkere arbeidsdeskundige soms?quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:37 schreef Ynske het volgende:
Tip van de daggesprekken met arbeidsdeskundigen kunnen je heel blij maken
hahahha nee lekker als inquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:41 schreef Webkim het volgende:
[..]
Want? Toelichting asjeblief. Was het een hele lekkere arbeidsdeskundige soms?
Oh haha, mooie meevaller dusquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:13 schreef Belana het volgende:
webkim, wat goed! nog maar 7 kilo! knap
maneki, dat blauwe shirtje met die capuchon, weet je welke ik bedoel? Die bleek ik zelf ook nog in het geel te hebben in dezelfde maat. ik had niet gedacht dat Ezra die al zou passen, maar wel duszulke leuke zijn dat
hij lag bij de stapel "maat 104" en ik dacht dus echt, dat gaat nog wel even durenquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:58 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Oh haha, mooie meevaller dus
wow yns, wat gaafquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
hahahha nee lekker als invent niet
heel aardige vrouw
die me gaat helpen om mijn eigen zaak op te gaan bouwen met mijn fotografievoor mezelf beginnen
ja hequote:Op vrijdag 19 september 2008 14:00 schreef pinquit het volgende:
[..]
wow yns, wat gaafprettig zulke mensen idd
Ik denk bij cammen aan iets heel ehhh.... 'pikants'quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:26 schreef _Bar_ het volgende:
Ik zit momenteel te cammen met J dus ben ook blij![]()
best wel. Gister overdag ging het wel maar gisteravond ging het pijn doen. Heb op zich wel geslapen, maar kon alleen maar op mijn rechter zij liggen (gelukkig mijn favoriete zij). Vanmorgen beetje stijf gevoel en nu irriteert het eigenlijk alleen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:42 schreef Lois het volgende:
Vicky heb je nog last gehad van je hechtingen? Heb je een beetje kunnen slapen?
Piglet ik heb hetzelfde probleem met de Hema, en ook de site van V&D, ik krijg ze thuis ook al weken niet open. Heel vreemd....
Webkim wat fantastischWauw!
denk het welquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:09 schreef Lois het volgende:
Zou het soms aan Ziggo liggen, dat van de Hema?
lijkt me stug.. Lois en ik zitten toch wel wat km uit elkaar..quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb óók (nog) Ziggo en verbazingwekkend genoeg werkt het gewoon. Zelfs de telefoon is al een week niet uitgevallen![]()
Dus misschien is het iets plaatselijks?
SSSST ik wil dat gewoon heel graag.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:23 schreef Vicky het volgende:
[..]
lijkt me stug.. Lois en ik zitten toch wel wat km uit elkaar..
quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:27 schreef E.T. het volgende:
En (*appeltje weer kust*) ook geen postbankvirus
Moet postbank het maar beter dichttimmeren. Ik zeg: rabobank.quote:
WAT?! En je hebt niet meteen de Commissie Gelijke Behandeling gemaild/gebeld/geschreven ?!quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:52 schreef Lois het volgende:
Jaaaaaaaaaaa ik heb het opgelostMan ik ben geweldig
Zonder hulp, want in DIG krijg ik alleen bijdehandte (?) opmerkingen.
Jees wat ben ik blijrondedansje doet
![]()
Zal ik even technobabbelen? Ja? Oke komt ie.... ik heb een .dat bestandje gemaakt/geschreven, dat de reparatie zou doen voor me, en die heeft gewerkt
Sjees en dan mij overslaan voor promotie op mijn werk.... wat een sukkelsIk ben hartstikke slim ja!
Nou though luck for them, ik ben toevallig wel een postbankvirusbestrijder![]()
*zo daar kwam een hoop frustratie uit*
stom zegquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:01 schreef Syrena het volgende:
Er zitten mensen mij een f*kking 1 te geven bij de Viva![]()
Doorgestoken kaart is het toch altijd met die internetstemmen he
Geeft niks, dat vind ik zelf ook altijd ontzettend irritant (en stem dan dus ook nietquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:10 schreef snoopy het volgende:
[..]
stom zeg![]()
ook stom dat ik moet aanloggen om te stemmen. Sorry, maar dat vind ik altijd weer vervelend anders had ik je natuuuuuurlijk een 10 gegeven
ik moest gewoon ff quoten..quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:01 schreef Syrena het volgende:
Er zitten mensen mij een f*kking 1 te geven bij de Viva![]()
Doorgestoken kaart is het toch altijd met die internetstemmen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |